Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Seo для готелю. До чого готуватися замовнику?
Щоб ваш сайт став зручним для відвідувачів і мав високу позицію у видачі пошукових систем (на першій сторінці або, що ще краще, у першій п'ятірці), його потрібно оптимізувати. Пошукові системи (Google) після оптимізації сайту правильно і швидко «зчитують» його контент і видають у пошуку.
Пошукова оптимізація – це низка комплексних робіт. Найприємніший ефект – збільшення трафіку на сайт готелю. Трафік впливає на кількість потенційних клієнтів (для комерційних ресурсів). А для інформаційних – на монетизацію сайту. Наприклад, на майданчиках із великим трафіком можна продавати рекламу.
У вашого готелю є сайт. Ви розумієте, що ваші потенційні гості є в мережі, хочете зрозуміти, як ефективно просувати готель в інтернеті. Та ще конкуренти кажуть, що добре продають через пошук. Рішення очевидне: зробити сайт готелю новим каналом продажів. І тут без SEO-просування не обійтися.
Чого ж чекати від цих сеошників? Де підводні камені? Що треба знати, щоб досягти успіху або частини того успіху, який ви запланували?
Коли потрібно підключати SEO-фахівця?
По-перше, ви маєте правильно оцінити ризики і визначити, чи точно SEO – це ваш варіант. Може, варто використовувати щось інше?
Вам ТОЧНО потрібне SEO, коли:
- у вас уже є сайт, і він (дуже бажано) створений не вчора, тобто домен вашого сайту має хоч якусь історію;
- сайт не просто є, а й не сильно поступається конкурентам з ТОПу за обсягом сторінок і наповненням, наприклад, у вас на сайті 10 сторінок, а у сайтів з ТОПу близько 50. Це досить просто перевірити: введіть в Google команду «Site:вашдомен»;
ВАЖЛИВО! Порівнюйте свій сайт із сайтами готелів-конкурентів, а не з сайтами агрегаторів або перепродавців.
- ваш сайт адаптивний – для перевірки ви можете скористатися сервісом від Google;
- ваші гості шукають готель у вашому місті або відпочинок у вашому регіоні в Інтернеті – це просто зробити, скориставшись сервісом від Google https://trends.google.com, там можна подивитися динаміку інтересу користувачів до того чи іншого запиту.
Перевірили? Все норм? Ідемо далі!
Як вибрати підрядника для досягнення максимального результату?
Ідеальні виконавці:
- досить давно на ринку і мають кейси у вашій ніші (дуже бажано);
- у них хороші відгуки;
- це команда, а не поспіхом зібрані аутсорсери;
- складають чіткий план того, що вони робитимуть із вашим сайтом наступні 4–6 місяців, більше того, підрядники готові розповісти вам докладніше про цей план і пояснити, що означає «повнота відповіді», «оптимізація картки в Google Business» та інші незрозумілі вам пункти в цьому плані;
- вони готові це бачення впровадити. Тобто в цій окремо взятій команді є всі необхідні скіли та потужності для впровадження всіх пунктів ТЗ, і вам не доведеться шукати інших фахівців.
ВАЖЛИВО! Вибрані вами виконавці повинні розповісти вам «на березі» про підводні камені, які на вас чекають під час роботи над сайтом. Вам дуже потрібно розуміти перед стартом робіт, які дії призводять до певних результатів, що до чого і як кожна особливість може вплинути на зростання позицій і збільшення кількості замовлень номерів на сайті готелю. Читайте про це докладно в нашій статті.
Приклад короткого плану робіт для сайту готелю в карпатах на 20 номерів (для розуміння картини).
Перший місяць робіт
- Налаштування google search console, інтеграція analytics с google search console;
- Розробка і узгодження семантичного ядра;
- Розробка тз з усунення технічних помилок на сайті, узгодження тз, запровадження;
- Написання контент-плану на 4–5 місяців;
- Розробка тз з оптимізації посадкових сторінок, запровадження такого тз на сайт;
- Звітність.
Другий місяць робіт
- Розробка тз з usability сайту, запровадження;
- Запровадження частини тз з оптимізації посадкових сторінок;
- Написання статей за контент-планом;
- Розміщення таких статей на сайті, їхня оптимізація;
- Робота з повнотою відповіді для посадкових сторінок;
- Звітність.
Третій місяць робіт
- Написанння статей за контент-планом;
- Розміщення таких статей на сайті, їхня оптимізація;
- Робота з повнотою відповіді для посадкових сторінок;
- Створення анкор-листка;
- Робота зі зсилочною масою на основі такого анкор-листка;
- Звітність.
Ви знайшли спільне бачення розвитку сайту з виконавцем, визначили план робіт, у вас є розуміння, що може цьому перешкодити, і в план включено роботи з усунення цих перешкод. Залишилося зрозуміти, як же контролювати виконання?
Що потрібно передбачити перед початком робіт?
- Домовляйтеся до початку робіт, яку звітність ви хочете отримувати і як часто.
- Які метрики ви відстежуватиме.
- Які KPI повинні бути досягнуті в процесі роботи і до якого терміну.
- Як ви отримуватиме повідомлення про проведення робіт на сайті.
- Як і хто погоджуватиме впровадження змін на вашому сайті.
Як прийнято працювати з клієнтами в Sprava Agency?
Приклад одного з наших звітів можна подивитися тут.
Ми відстежуємо:
- відвідуваність у розрізі каналів;
- досягнення цілей у розрізі каналів;
- позиції щодо запитів із семантичного ядра;
- відсоток відмов;
- час, проведений на сторінці;
- пошукові запити, за якими переходили на сайт;
- CTR таких запитів;
- дані відвідувачів (географія, вік тощо);
- поведінку відвідувачів на сайті та ін.
KPI завжди залежать від конкретного проєкту і ваших цілей, тому обговоріть це питання. Хороший підрядник розповість, за якою схемою можна працювати і чому для вас вона оптимальна.
Наприклад, у Sprava Agency ми робимо так:
- замовника є план робіт за проєктом, розбитий помісячно, за яким зрозуміло що, в якому порядку і в який термін буде зроблено. За фактом виконання кожного пункту з переліку робіт ми надсилаємо повідомлення. Там коротко написано, що зробили і за яким пунктом ТЗ. Наприкінці місяця робимо для кожного клієнта розгорнутий звіт із вивантаженням найважливіших метрик з Google Analytics і коментарі до нього. Іншими словами, ви як замовник розумієте, що означає у звіті кожна цифра, відстежуєте динаміку разом із нами.
- Фахівці Sprava Agency дійшли такої думки: найкращого результату можна досягти, якщо з боку замовника його інтереси представляє компетентний співробітник. Ця людина повинна мати знання про те, що таке інтернет-маркетинг, за якими законами там усе працює і як розвивається. Ще він має бути особисто зацікавлений у досягненні цілей проєкту. Дуже важливо, щоб він міг самостійно приймати рішення щодо стратегії або швидко узгоджувати необхідні дії з керівництвом. І найголовніше – оперативний зв'язок, коли рішення потрібно прийняти швидко, і куратор проєкту з боку замовника має бути доступний.
Отже, що потрібно для якісного seo-просування вашого проєкту?
- Спільне бачення кінцевої мети у команди замовника та у команди виконавця.
- Регулярна взаємодія та обмін даними.
- Зрозумілі й узгоджені двома сторонами KPI.
З нашого досвіду, найкращих результатів можна досягти, якщо представник замовника братиме участь у регулярних сесіях із проєкту (зазвичай вони проводяться від двох до чотирьох разів на місяць), де обговорюються отримані результати і корегується стратегія залежно від отриманих показників.
Якщо ви дочитали до цього місця і зрозуміли, що потрібно проконсультуватися з приводу просування вашого сайту – велкам! Зв'яжіться з нами, і ми обговоримо ваш проєкт, обсяг робіт, терміни і вартість розкрутки сайту. Покажемо кейси в цій ніші.
Важлива порада «Капітана очевидність»
У вас мають бути всі доступи не лише від домену і хостингу, а й від Google Ads, якщо ви його запускаєте, від analytics і системи колл-трекінгу. Це банально, але ми досі постійно стикаємося з тим, що у власника немає доступу до того чи іншого акаунту, все залишилося у минулої команди, яка працювала на сайті. І як підсумок – ви не маєте повної статистики, історії запуску кампаній у контексті і щоразу трохи, але починаєте з нуля.
Не треба так!
Підвищення ефективності сайту готелю: SEO-спеціаліст + власник сайту = команда
SEO – це командна робота, причому не тільки виконавців, а й ваша. Так, ви теж у цій команді. Від вас буде потрібно залучення в процес:
- УЧАСТЬ, ВЗАЄМОДІЯ, ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ;
- готовність до змін на сайті, у внутрішніх процесах;
- надання необхідних даних про продукт, компанію, вашого покупця;
- оперативне узгодження ТЗ;
- аналіз і контроль.
Наведу приклад командної роботи. Замовник з усією серйозністю поставився до підготовки експертного контенту для сайту агротематики. В результаті спільної роботи трафік збільшився на 111%. Хочете побити ці цифри? Тоді давайте спробуємо.
Ще до старту робіт підготуйте зрозуміле ТЗ. Вам знадобляться докладний, сегментований портрет вашого гостя, географія ваших поточних і можливих гостей.
На етапі запуску просування озвучте виконавцям свої очікування.
Ну і щоб робота SEO-команди були більш продуктивною, я дуже рекомендую перевірити свій сайт за контрольним списком, наведеним нижче. В результаті роботи з понад 50 окремими проєктами ми вивели формулу контенту, який обов'язково має бути на посадкових сторінках:
Контрольний список перевірки сайту готелю
Отже, стартова сторінка і всі посадкові сайту готелю містять:
- телефон – у header крупно, у верхньому правому куті;
- заголовок H1 – над усім контентом сторінки, під header;
- блок «хлібних крихт» – під header;
- модуль переваг вашого готелю – перед конкурентами;
- блок поточних спецпропозицій готелю;
- блок номерів із цінами і кнопкою «Забронювати»;
- текстовий блок;
- блок online-бронювання;
- блок відео (бажано);
- блок з інформацією про розташування готелю;
- блок відгуків;
- блок карти;
- сайт повинен містити сторінку «Карта сайту»;
- сайт повинен містити розділи «Новини», «Акції» або «Блог».
Sprava Agency займається розробкою сайтів у Запоріжжі, Києві, Івано-Франківську та інших містах України, а також їх ефективним просуванням в пошукових системах.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)