Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Кейс: SEO для інтернет-магазину перукарського обладнання
Ціль:
Наш клієнт спеціалізується на продажу товарів для перукарень. Перед нами стояло конкретне завдання підвищити продажі фенів для волосся. Ми розбили цю задачу на дві підзадачі: привести клієнтів на сайт і збільшити продажі.
До кожної робочої ситуації ми підходимо стратегічно, завжди аналізуємо, висуваємо гіпотези, на підставі яких і будуємо подальшу роботу.
У цьому випадку основна гіпотеза звучала так: якщо наповнити сторінку контентом так, щоб у відповідь на запит відвідувач отримував максимально повну відповідь, то це:
- приведе до зростання позицій цієї сторінки в пошукових системах за цільовими запитами
- підвищить ступінь взаємодії відвідувача з контентом на сторінці
- і найголовніше – збільшить конверсію для конкретної посадкової сторінки
Сказано – зроблено. Починаємо працювати
Перший крок у просуванні сайту – це ретельний аналіз ТОПу Google за пошуковими запитами семантичного ядра для посадкової сторінки, яку оптимізуємо. Далі складаємо список необхідних корегувань, які потрібно було здійснити на сторінці. У нас вийшов список з 11 позицій. Подивіться, що ми зробили для перевірки нашої гіпотези:
- Збільшили обсяг тексту на сайті. Було 3000 знаків, стало 9000, які повністю розкривають користь такого придбання з важливими для користувача доповненнями про переваги/недоліки, тобто по-справжньому експертна думка.
- Додали на сторінку огляд технічних характеристик товару.
- Вивели ціну для кожного товару.
- Додали відеоогляд товару.
- Додали на сторінку блок відгуків.
- Додали на сторінку блок «супутні товари».
- Оформили текстовий блок як статтю. Невеликий, але красивий і зручний нюанс, зміст статті вивели вище всієї текстової частини.
- Додали блок переваг роботи з компанією.
- Додали блок умов продажу та гарантії.
- Додали блок з логотипами компаній-партнерів.
- Додали на сторінку карту з розташуванням магазину.
Крім роботи з контентом на сторінці, оптимізували швидкість завантаження посадкової сторінки до:
- “First byte” - 0,7 секунди
*Значення, що показує час затримки передачі даних між браузером і сервером. Саме це значення є показником швидкості генерації контенту. Рекомендоване значення – не більше 1 секунди.
- “Start Render” - 1,5 секунди
*Час початку промальовування сторінки, за який користувач починає бачити перші елементи на сайті. Рекомендоване значення – не більше 2 секунд.
Результат:
До
- Відмови 41,78%
- Середня тривалість перегляду сторінки 00:01:16
- Відсоток виходів зі сторінки 29,67%
- Запитів у топ google 10 - 85%, в топ 3 - 15%
Після
- Відмови 36,7%
- Середня тривалість перегляду сторінки 00:01:88
- Відсоток виходів зі сторінки 23,68%
- Запитів у топ google 10 - 93%, в топ 3 - 36%
За підсумками проведених робіт ми досягли збільшення трафіку і зростання конверсії у 2 рази.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)