+38(067)653-72-39
Case Study

Кейс: SEO для інтернет-магазину перукарського обладнання

Марія Павлюченко
Project-менеджерка Sprava Agency
25.03.2019
SEO
3 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Ціль:

Наш клієнт спеціалізується на продажу товарів для перукарень. Перед нами стояло конкретне завдання підвищити продажі фенів для волосся. Ми розбили цю задачу на дві підзадачі: привести клієнтів на сайт і збільшити продажі.

До кожної робочої ситуації ми підходимо стратегічно, завжди аналізуємо, висуваємо гіпотези, на підставі яких і будуємо подальшу роботу.

У цьому випадку основна гіпотеза звучала так: якщо наповнити сторінку контентом так, щоб у відповідь на запит відвідувач отримував максимально повну відповідь, то це:

  • приведе до зростання позицій цієї сторінки в пошукових системах за цільовими запитами
  • підвищить ступінь взаємодії відвідувача з контентом на сторінці
  • і найголовніше – збільшить конверсію для конкретної посадкової сторінки

Сказано – зроблено. Починаємо працювати

Перший крок у просуванні сайту – це ретельний аналіз ТОПу Google за пошуковими запитами семантичного ядра для посадкової сторінки, яку оптимізуємо. Далі складаємо список необхідних корегувань, які потрібно було здійснити на сторінці. У нас вийшов список з 11 позицій. Подивіться, що ми зробили для перевірки нашої гіпотези:

  • Збільшили обсяг тексту на сайті. Було 3000 знаків, стало 9000, які повністю розкривають користь такого придбання з важливими для користувача доповненнями про переваги/недоліки, тобто по-справжньому експертна думка.
  • Додали на сторінку огляд технічних характеристик товару.
  • Вивели ціну для кожного товару.
  • Додали відеоогляд товару.
  • Додали на сторінку блок відгуків.
  • Додали на сторінку блок «супутні товари».
  • Оформили текстовий блок як статтю. Невеликий, але красивий і зручний нюанс, зміст статті вивели вище всієї текстової частини.
  • Додали блок переваг роботи з компанією.
  • Додали блок умов продажу та гарантії.
  • Додали блок з логотипами компаній-партнерів.
  • Додали на сторінку карту з розташуванням магазину.

Обзор источников трафика

Крім роботи з контентом на сторінці, оптимізували швидкість завантаження посадкової сторінки до:

  • “First byte” - 0,7 секунди

*Значення, що показує час затримки передачі даних між браузером і сервером. Саме це значення є показником швидкості генерації контенту. Рекомендоване значення – не більше 1 секунди.

  • “Start Render” - 1,5 секунди

*Час початку промальовування сторінки, за який користувач починає бачити перші елементи на сайті. Рекомендоване значення – не більше 2 секунд.

Результат:

До

  • Відмови 41,78%
  • Середня тривалість перегляду сторінки 00:01:16
  • Відсоток виходів зі сторінки 29,67%
  • Запитів у топ google 10 - 85%, в топ 3 - 15%

Після

  • Відмови 36,7%
  • Середня тривалість перегляду сторінки 00:01:88
  • Відсоток виходів зі сторінки 23,68%
  • Запитів у топ google 10 - 93%, в топ 3 - 36%

За підсумками проведених робіт ми досягли збільшення трафіку і зростання конверсії у 2 рази.

Итог проведение работ

Марія Павлюченко
Project-менеджерка Sprava Agency
25.03.2019
SEO
3 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все