+38(067)653-72-39
Pop-Ups

Пиши, надсилай! Найкращі pop-up для підвищення конверсії на сайті

Лєнара Козакова
Project-менеджерка Sprava Agency
11.09.2019
SEO
Google Ads
Meta Ads
UX/UI
Розробка
6 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Що таке спливаюче вікно? Це лід-форма, яка спливає на екрані комп'ютера, коли ви перебуваєте на сторінці якогось сайту. Такий інструмент називається pop-up. Він ефективний для збору email-адрес відвідувачів сайту (читаємо – потенційних клієнтів).

Звичайна практика – запропонувати якусь корисність і за це попросити у відвідувача email. Можна запропонувати взяти участь в акції чи безкоштовний контент (великий лонгрід або книга, зверстана в pdf). Багато хто говорить, що в 2019 році pop-up дратує і не працює. Але це не так. Весь секрет у подачі:

  • як саме ви попросите залишити контакт;
  • наскільки корисний матеріал ви запропонуєте;
  • наскільки швидко і легко буде заповнити поля;
  • гарантуєте ви безпеку даних чи ні;
  • чи застосовуєте ви секретну зброю усіх часів і народів – почуття гумору.

Ми покажемо приклади прийомів, які працюють для спливаючих вікон.

Люди готові терпіти поп-апи, якщо вони приносять користь або змушують посміхнутися.

ОЧЕВИДНА ЕКОНОМІЯ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧА САЙТУ

Якщо ви продаєте товари або пропонуєте послуги, такі вікна працюють просто прекрасно. Запропонуйте знижку:

  • за підписку на розсилку магазину;
  • за першу покупку;
  • на доставку товару;
  • для друга, якого ви приведете;
  • при покупці на суму понад XXX;
  • за замовлення додаткового товару.
pop-up з явною економією для користувача
pop-up зі знижкою на 50 грн
pop-up з миттєвою знижкою

А ще:

  • попередьте, що термін акції закінчується;
  • запропонуйте промокод на наступну покупку;
  • порадьте перейти на сторінку з акційними пропозиціями чи розпродажем;
  • подаруйте що-небудь;
  • запропонуйте підписатися на ваш акаунт у соціальних мережах.

pop-up з повідомленням про сторінку в інстаграм

Тут трохи не вистачає тексту. Наприклад: «Для передплатників – спеціальні пропозиції»

pop-up зі знижкою до 50%

Сайти-агрегатори роблять і так

pop-up на сайті rozetka.ua

Сайти-агрегатори роблять і так

pop-up зі знижкою і безкоштовною доставкою

Крім знижки, пропонується ще й безкоштовна доставка

pop-up зі знижкою до 50% за умови інформування про нові статтях

А тут дають знижку в обмін на те, що ви дозволите інформувати вас

POP-UP, ЩО ПРОПОНУЄ КОНТЕНТ

Якщо у вас інформаційний продукт або послуги, найкращий спосіб взяти контакт потенційного клієнта – запропонувати йому підписатися на розсилку новин, анонсів статей у блозі, скачати цінний контент.

Ось яскравий приклад:

Pop-up, який пропонує контент

Ось яскравий приклад:

Pop-up, що пропонує контент

А ось ще один:

Pop-up для подписки на новости

Чим хороший цей приклад: тут є УТП і соціальні докази

Pop-up з УТП і соціальними доказами

Спливаюче вікно для тих, хто любить гарячі новини про зірок

спливаюче вікно для отримання новин про зірок

Найбільша мотивація передплатнику – це пункт про «секретні пропозиції і подарунки»

підписка на розсилку за подарунки

Магазин Bonprix постарався і перерахував усі важливі причини підписатися на розсилку

важливі причини бути підписаним на розсилку

А ось що пропонують батькам на сайті з іграшками

Якщо відвідувач сайту зайшов у тематичний розділ сайту (наприклад, телефони певної марки, подорожі до Європи), запропонуйте йому підписатися на контент, пов'язаний із цією темою. Часто пропонують підписатися на звістки про певну модель гаджета, яка ще тільки має надійти у продаж.

На сторінці свого блогу «ЛідМашина» пропонує підписку на свіжі статті, додавши трохи гумору

підписка на нові статті з гумористичними нотками

На сторінці свого блогу «ЛідМашина» пропонує підписку на свіжі статті, додавши трохи гумору

POP-UP ДЛЯ ЕКОНОМІЇ ЧАСУ ВІДВІДУВАЧА

Pop-up для економії часу користувача

Лаконічно, просто... прекрасно!

спливаюче вікно з вдячністю

Коли дякують, спливаюче вікно не дратує. Якщо у вас багато товарів або є нові категорії, то це прекрасний спосіб зацікавити

А це віконце з'являється в самому низу сайту після того, як відвідувач провів на сайті більше трьох хвилин:

віконце після проведення на сайті більше 3 хвилин

І відвідувач такий: «А чому б і ні!»

POP-UP, ЩО ПРОПОНУЄ ПОСЛУГИ

Секрет гарної пропозиції – єдність оффера, оформлення та правильного часу подачі. Практично, як смачна страва у ресторані.

Pop-up, що пропонує послуги

Тут дуже конкретний оффер, дедлайн – діє!

Pop-up з дедлайном

Ось візьміть і сфотографуйте вашого співробітника. Ні – фотографіям зі стоків!

HOP-UP EXIT-INTENT – СПЛИВАЮЧЕ ВІКНО ПРИ СПРОБІ ПІТИ З САЙТУ

А ось тут креатив має зашкалювати – відвідувач усе одно зібрався йти з сайту. Тому ви повинні його здивувати, привернути його увагу й утримати.

спливаюче вікно при спробі втекти з сайту

Подарунок – добре

Особливі умови для послуг

Особливі умови для послуг – теж добре

вікно з великою знижкою

Велика знижка – неперевершений аргумент. Хоча б для того, щоб ще раз вивчити всю інформацію

НЕВДАЛІ ПРИКЛАДИ POP-UP

Скажіть чесно, вас дратує такий поп-ап?

малоінформативний pop-up

Малоінформативно і грубувато

Якщо забули розповісти про те, що корисного ви пропонуєте за контакти, то зробіть це просто зараз. Виправте свій pop-up!

невдалий приклад pop-up

Подумаємо ось над чим: а чи не посилила б цей pop-up пропозиція про безкоштовну консультацію?

поганий варіант pop-up

Ви теж не зрозуміли, НАВІЩО тут закликають залишити заявку?

pop-up без УТП

Pop-up вискакує через 5 секунд після того, як ви потрапляєте на сайт юридичних послуг. І лякає.

Pop-up вискакує через 5 секунд на сайті

Звучить так: «Ми безнадійно погані, тому просто візьміть наші гроші»

Хороші, продумані спливаючі вікна завжди містять пропозицію, яка може зацікавити потенційних клієнтів. Контакт зазвичай залишають тільки тоді, коли бачать дійсно щось корисне.

Тестуйте тексти, форми, час появи вікна на сайті. Експериментуйте з дизайном. Але ніколи не нав'язуйте і не примушуйте зробити цільову дію.

відмінний поп-ап

Це відмінний поп-ап

Більше ідей для створення pop-up, які збільшать конверсії вашого сайту, – в нашій закритій розсилці «Розробка успішного сайту». Підписуйтесь просто зараз!

Звертайтеся в Sprava Agency, якщо ви хочете замовити просування сайту в Запоріжжі, Одесі, Івано-Франківську чи будь-якому іншому місті України.

Лєнара Козакова
Project-менеджерка Sprava Agency
11.09.2019
SEO
Google Ads
Meta Ads
UX/UI
Розробка
6 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все