Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Пиши, надсилай! Найкращі pop-up для підвищення конверсії на сайті
Що таке спливаюче вікно? Це лід-форма, яка спливає на екрані комп'ютера, коли ви перебуваєте на сторінці якогось сайту. Такий інструмент називається pop-up. Він ефективний для збору email-адрес відвідувачів сайту (читаємо – потенційних клієнтів).
Звичайна практика – запропонувати якусь корисність і за це попросити у відвідувача email. Можна запропонувати взяти участь в акції чи безкоштовний контент (великий лонгрід або книга, зверстана в pdf). Багато хто говорить, що в 2019 році pop-up дратує і не працює. Але це не так. Весь секрет у подачі:
- як саме ви попросите залишити контакт;
- наскільки корисний матеріал ви запропонуєте;
- наскільки швидко і легко буде заповнити поля;
- гарантуєте ви безпеку даних чи ні;
- чи застосовуєте ви секретну зброю усіх часів і народів – почуття гумору.
Ми покажемо приклади прийомів, які працюють для спливаючих вікон.
Люди готові терпіти поп-апи, якщо вони приносять користь або змушують посміхнутися.
ОЧЕВИДНА ЕКОНОМІЯ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧА САЙТУ
Якщо ви продаєте товари або пропонуєте послуги, такі вікна працюють просто прекрасно. Запропонуйте знижку:
- за підписку на розсилку магазину;
- за першу покупку;
- на доставку товару;
- для друга, якого ви приведете;
- при покупці на суму понад XXX;
- за замовлення додаткового товару.
А ще:
- попередьте, що термін акції закінчується;
- запропонуйте промокод на наступну покупку;
- порадьте перейти на сторінку з акційними пропозиціями чи розпродажем;
- подаруйте що-небудь;
- запропонуйте підписатися на ваш акаунт у соціальних мережах.
Тут трохи не вистачає тексту. Наприклад: «Для передплатників – спеціальні пропозиції»
Сайти-агрегатори роблять і так
Сайти-агрегатори роблять і так
Крім знижки, пропонується ще й безкоштовна доставка
А тут дають знижку в обмін на те, що ви дозволите інформувати вас
POP-UP, ЩО ПРОПОНУЄ КОНТЕНТ
Якщо у вас інформаційний продукт або послуги, найкращий спосіб взяти контакт потенційного клієнта – запропонувати йому підписатися на розсилку новин, анонсів статей у блозі, скачати цінний контент.
Ось яскравий приклад:
Ось яскравий приклад:
А ось ще один:
Чим хороший цей приклад: тут є УТП і соціальні докази
Спливаюче вікно для тих, хто любить гарячі новини про зірок
Найбільша мотивація передплатнику – це пункт про «секретні пропозиції і подарунки»
Магазин Bonprix постарався і перерахував усі важливі причини підписатися на розсилку
А ось що пропонують батькам на сайті з іграшками
Якщо відвідувач сайту зайшов у тематичний розділ сайту (наприклад, телефони певної марки, подорожі до Європи), запропонуйте йому підписатися на контент, пов'язаний із цією темою. Часто пропонують підписатися на звістки про певну модель гаджета, яка ще тільки має надійти у продаж.
На сторінці свого блогу «ЛідМашина» пропонує підписку на свіжі статті, додавши трохи гумору
На сторінці свого блогу «ЛідМашина» пропонує підписку на свіжі статті, додавши трохи гумору
POP-UP ДЛЯ ЕКОНОМІЇ ЧАСУ ВІДВІДУВАЧА
Лаконічно, просто... прекрасно!
Коли дякують, спливаюче вікно не дратує. Якщо у вас багато товарів або є нові категорії, то це прекрасний спосіб зацікавити
А це віконце з'являється в самому низу сайту після того, як відвідувач провів на сайті більше трьох хвилин:
І відвідувач такий: «А чому б і ні!»
POP-UP, ЩО ПРОПОНУЄ ПОСЛУГИ
Секрет гарної пропозиції – єдність оффера, оформлення та правильного часу подачі. Практично, як смачна страва у ресторані.
Тут дуже конкретний оффер, дедлайн – діє!
Ось візьміть і сфотографуйте вашого співробітника. Ні – фотографіям зі стоків!
HOP-UP EXIT-INTENT – СПЛИВАЮЧЕ ВІКНО ПРИ СПРОБІ ПІТИ З САЙТУ
А ось тут креатив має зашкалювати – відвідувач усе одно зібрався йти з сайту. Тому ви повинні його здивувати, привернути його увагу й утримати.
Подарунок – добре
Особливі умови для послуг – теж добре
Велика знижка – неперевершений аргумент. Хоча б для того, щоб ще раз вивчити всю інформацію
НЕВДАЛІ ПРИКЛАДИ POP-UP
Скажіть чесно, вас дратує такий поп-ап?
Малоінформативно і грубувато
Якщо забули розповісти про те, що корисного ви пропонуєте за контакти, то зробіть це просто зараз. Виправте свій pop-up!
Подумаємо ось над чим: а чи не посилила б цей pop-up пропозиція про безкоштовну консультацію?
Ви теж не зрозуміли, НАВІЩО тут закликають залишити заявку?
Pop-up вискакує через 5 секунд після того, як ви потрапляєте на сайт юридичних послуг. І лякає.
Звучить так: «Ми безнадійно погані, тому просто візьміть наші гроші»
Хороші, продумані спливаючі вікна завжди містять пропозицію, яка може зацікавити потенційних клієнтів. Контакт зазвичай залишають тільки тоді, коли бачать дійсно щось корисне.
Тестуйте тексти, форми, час появи вікна на сайті. Експериментуйте з дизайном. Але ніколи не нав'язуйте і не примушуйте зробити цільову дію.
Це відмінний поп-ап
Більше ідей для створення pop-up, які збільшать конверсії вашого сайту, – в нашій закритій розсилці «Розробка успішного сайту». Підписуйтесь просто зараз!
Звертайтеся в Sprava Agency, якщо ви хочете замовити просування сайту в Запоріжжі, Одесі, Івано-Франківську чи будь-якому іншому місті України.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)