Навіщо слухати SEO-фахівця або як легко втратити багато грошей, якщо цього не робити. Аналізуйте і робіть висновки, перш ніж зробити крок далі.
Область: Україна
Запитів в ТОП: 54%
Відсоток відмов: 6,13%
Замовник звернувся до нас із метою привести сайт до ладу, щоб він відповідав основним вимогам користувачів, і з метою одержання заявок, дзвінків із сайта
Область: Україна
Зростання трафіку: + 2673%
Запитів в ТОП: 93%
Основна мета всіх інструментів: популяризація комплексу серед жителів Львова, залучення гостей, які проїжджають повз і зацікавлені в ночівлі дорогою до Львову, Європи, Карпат. Висвітлення подій у ресторані. Ознайомлення із заходами, які проводяться в комплексі.
Регіон просування: Україна
Запитів у ТОП: 84%
Ріст конверсії: на 60%
Основне завдання, яке стояло перед нами, – залучення потенційних гостей у готель із органічного пошуку Google.com.ua
Область: Україна
Зростання трафіку: + 53%
Запитів в ТОП: 44%
Сторінок з послугами не було взагалі, до пункта меню «Послуги» була прив'язана сторінка із загальним прайсом на всі послуги. Це вплинуло на швидкість отримання результату, тому що поступово було створено близько 37 сторінок і категорій з послугами.
Область: Дніпро
Зростання трафіку: + 722,33%
Запитів в ТОП: 72%
Замовник звернувся до нас із метою збільшити кількість звернень із сайта, при цьому він також розумів, що сайт необхідно доробляти.
Область: Івано-Франківськ
Зростання трафіку: + 904%
Запитів в ТОП: 99%
CMS сайту і його технічний стан: cайт розташовувався на адміністративній панелі Wordpress, розробник самостійно проводив базові роботи по просуванню, але при цьому сайт не мав потрібного функціоналу для подальшої повноцінної роботи.
Паралельно з поточними SEO-роботами по просуванню сайту, були виконані роботи по розробці і запуску нового сайту зв зручною адаптивної версією. Основним поштовхом для зростання позицій сайту у видачі Google стало коректне наповнення сторінок сайту. Це дозволило дати поштовх в зростанні сайта в пошуковій системі, за рахунок чого значно збільшити відвідуваність з органіки і зменшити кількість відмов з сайту.
Старий сайт не мав сучасного дизайну і був дуже повільний у швидкості. Більшість запитів націлені на ПІБ лікаря, без чіткого формування назви процедури.
Область: Україна
Запитів в ТОП: 60%
Зростання звернень: + 118%