Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Тестування різних варіантів кампаній, гнучке налаштування бюджетів та стратегій призначення ставок, а також використання сучасних автоматизованих рішень дозволяє підвищити конверсію оголошень, знизити їхню вартість і розширити коло цільових користувачів. Як нам вдалося збільшити відвідуваність сайту і кількість звернень до реабілітаційного центру «Джерело Life» та оптимізувати рекламні витрати замовника, розповідаємо у кейсі.
«Джерело Life» — центр реабілітації в Одесі
Багатопрофільний реабілітаційний центр надає послуги з:
- фізичної й нейрореабілітації після травм, операцій, інфаркту, інсульту, булімії та анорексії;
- ерготерапії;
- терапії мови й мовлення;
- догляду за важкохворими (зокрема лежачими та онкохворими), а також літніми пацієнтами.
Реабілітаційні програми передбачають цілодобове перебування пацієнта в центрі, денний стаціонар і надання медичної допомоги вдома. «Джерело Life» пропонує консультації фахівців і лікувальні процедури мешканцям Одеси, області й найближчих регіонів — Миколаївщини та Херсонщини.
Цілі просування сайту реабілітаційного центру за допомогою реклами в Google Ads
Мета замовника — збільшити кількість звернень через сайт і зробити бренд «Джерело Life» впізнаваним в Одесі. Нашим завданням у рамках співпраці було підвищення загального обсягу заявок шляхом залучення нового джерела трафіку — контекстної реклами.
До речі, агентство Sprava займалося SEO-розкруткою та просуванням проєкту за допомогою таргетованої реклами. Цей напрям робіт свого часу також допоміг отримувати більше трафіку та лідів.
Що було зроблено в рамках просування реабілітаційного центру
Команда Sprava Agency працює над проєктом з листопада 2023 року. Протягом весни та літа 2024 ми протестували рекламу основних і додаткових послуг центру. Використовували різні інструменти та різні види кампаній. Оскільки гарні результати показували далеко не всі напрями, вирішили залишити найефективніші та зосередитися на них.
Для збільшення гнучкості налаштування бюджетів і стратегій призначення ставок одну з ключових пошукових кампаній — реабілітаційний центр — сегментували на два окремі напрями на основі найефективніших груп. Таким чином ми значно зменшили вартість конверсії та провели загальну оптимізацію витрат. Крім того, протестували кампанію Performance Max, яка після оптимізації виявилася найпотужнішим інструментом у кабінеті. Інструмент, що працює на основі штучного інтелекту, показує оголошення на різних майданчиках і дозволяє охопити додаткову аудиторію, хоч і менш цільову порівняно з пошуком. У нашому випадку таке рішення «пробило стелю» — допомогло знайти нові категорії цільових користувачів і отримувати більший обсяг трафіку за меншу вартість. Результат цілком влаштовує замовника.
Досить складною частиною роботи було формування цільового семантичного ядра. Протягом тривалого часу ми отримували неактуальні запити. Цей момент не був очевидним одразу та зрештою нам вдалося виявити нецільові запити, сформувати семантичне ядро, що відповідає інтентам, тобто справжнім потребам цільової аудиторії. Такий крок дав змогу оптимізувати витрати на рекламні кампанії.
Коли необхідно було масштабуватись і за поточними інструментами не вистачало трафіку, вирішили протестувати гео сусідньої Миколаївської області. Це дозволило ще більше розширити ЦА і збільшити цільовий трафік.
Результат просування реабілітаційного центру за допомогою контекстної реклами
Найпомітніше зростання конверсій спостерігалося після запуску ключових напрямів і впровадження головних змін наприкінці квітня — на початку травня 2024 року. Оскільки на оптимізацію кампаній потрібен деякий час, ми порівняли показники з червня по жовтень 2024-го з аналогічним періодом 2023 року.
Разом зі зростанням витрат на 30% вдалося збільшити.