Вступ: Замовник звернувся до нас із метою збільшити кількість звернень із сайта, при цьому він також розумів, що сайт необхідно доробляти.
Період роботи: листопад 2014 - до сьогодні
Із чого починали:
CMS сайта і його технічний стан: сайт розміщувався на старій адміністративній панелі, не мав сучасного й адаптивного дизайну.
Семантичне ядро: СЯ містило 41 запит.
Посадкові сторінки: у структурі сайта було передбачено 21 посадкову сторінку. Але функціонувала тільки одна – головна.
Мова просування: українська
Регіон просування: Івано-Франківськ
Основний пошуковий запит: за запитом «медичний центр Івано-Франківськ» сайт посідав 27-му позицію в Google
- відвідувачів на місяць: 410, із яких 73,5 % з органічного пошуку;
- за пристроями: 68,8 % - користувачі ПК, 21,9 % – смартфони й 9,28% – частка планшетів;
- показник відмов за даними метрики становив 9,8%;
Які дії були зроблені:
- технічні роботи:
- доробки по чек-листах usability;
- доробки на основі аналізу поведінки користувачів на сайті;
- розроблений новий сайт
- SEO роботи:
- розробили докладне семантичне ядро;
- кластеризували пошукові запити;
- створили й наповнили контентом >20 посадкових;
- додали в просування ще 4 нових напрямки;
- провели внутрішню оптимізацію сайта медичного центру: прописали мета-теги, проробили заголовки, оптимізували тексти, проробили перелінковку, усунули 3ХХ, 4ХХ, 5ХХ помилки й дублі.
Додатково:
- підключена контекстна реклама;
- підключена реклама в соцмережах (замовник веде самостійно);
- два-три рази на рік ми переглядаємо семантичне ядро проєкту;
- за рік у середньому додаємо по 20-50 запитів (нові й розширення поточних кластерів);
- додаємо 8-12 напрямків у просування;
- кожні пів року ведуться доробки сайта по usability;
- кожні 2 місяці впроваджуються на сайт нові рішення.
ВАЖЛИВО! Замовник виявляє повну взаємодію по всіх роботах над проєктом.
Підсумки проведених робіт
Відмови з пошукових систем:
Скріншот зроблено за листопад 2019
- Ріст трафіка: відвідувачів - 9602, із них переходи з пошукових систем 42,9 % (4119 відвідувачів у порівнянні з 410 відвідувачами у листопаді 2014-го)
- Збільшена кількість користувачів з мобільних пристроїв: 82,2% переходів зі смартфонів, 16,3% переходів із планшетів
- Відмови: з пошукових систем залишилися на рівні 10%
- Розширена кількість запитів у семантичному ядрі: 210
- Досягнуті позиції: ТОП 1 в органічній видачі за основним запитом “медичний центр івано-франківськ”
Кількість дзвінків з 2017 року стабільна висока й росте:
У підсумку в грудні 2019 року замовник відкрив ще одне відділення ЛДК “Мед-Атлант” в Івано-Франківську.
На нашому сайті ви також можете знайти інші SEO кейси.