Просування медичного центру в Івано-Франківську

Вступ: Замовник звернувся до нас із метою збільшити кількість звернень із сайта, при цьому він також розумів, що сайт необхідно доробляти.

  1. Період роботи: листопад 2014 - до сьогодні
  2. Із чого починали: 

CMS сайта і його технічний стан: сайт розміщувався на старій адміністративній панелі, не мав сучасного й адаптивного дизайну.

Семантичне ядро: СЯ містило 41 запит.

Посадкові сторінки: у структурі сайта було передбачено 21 посадкову сторінку. Але функціонувала тільки одна – головна.

Мова просування: українська

Регіон просування: Івано-Франківськ

Основний пошуковий запит: за запитом «медичний центр Івано-Франківськ» сайт посідав 27-му позицію в Google

”
  • відвідувачів на місяць: 410, із яких 73,5 % з органічного пошуку;
  • за пристроями: 68,8 % - користувачі ПК, 21,9 % – смартфони й 9,28% – частка планшетів;
  • показник відмов за даними метрики становив 9,8%;
  1. Які дії було почато (списком)
  • технічні роботи: 
  • доробки по чек-листах usability;
  • доробки на основі аналізу поведінки користувачів на сайті;
  • розроблений новий сайт
  • SEO роботи: 
  • розробили докладне семантичне ядро;
  • кластеризували пошукові запити;
  • створили й наповнили контентом >20 посадкових;
  • додали в просування ще 4 нових напрямки;
  • провели внутрішню оптимізацію сайта: прописали мета-теги, проробили заголовки, оптимізували тексти, проробили перелінковку, усунули 3ХХ, 4ХХ, 5ХХ помилки й дублі.

Додатково: 

  • підключена контекстна реклама; 
  • підключена реклама в соцмережах (замовник веде самостійно);
  • два-три рази на рік ми переглядаємо семантичне ядро проєкту;
  • за рік у середньому додаємо по 20-50 запитів (нові й розширення поточних кластерів);
  • додаємо 8-12 напрямків у просування;
  • кожні пів року ведуться доробки сайта по usability; 
  • кожні 2 місяці впроваджуються на сайт нові рішення. 

ВАЖЛИВО! Замовник виявляє повну взаємодію по всіх роботах над проєктом.

  1. Підсумки (статистика)
”

Відмови з пошукових систем: 

”

Скріншот зроблено за листопад 2019 

  • Ріст трафіка: відвідувачів - 9602, із них переходи з пошукових систем 42,9 % (4119 відвідувачів у порівнянні з 410 відвідувачами у листопаді 2014-го) 
  • Збільшена кількість користувачів з мобільних пристроїв: 82,2% переходів зі смартфонів, 16,3% переходів із планшетів
  • Відмови: з пошукових систем залишилися на рівні 10%
  • Розширена кількість запитів у семантичному ядрі: 210
  • Досягнуті позиції: ТОП 1 в органічній видачі за основним запитом “медичний центр івано-франківськ”
”

Кількість дзвінків з 2017 року стабільна висока й росте:

”

У підсумку в грудні 2019 року замовник відкрив ще одне відділення ЛДК “Мед-Атлант” в Івано-Франківську. 

Згорнути карту
Показати карту