+38(067)653-72-39
Case

SEO-просування медичного центру

Мед Атлант
Україна
Медицина
2014
Вступ

Замовник звернувся до нас із метою збільшити кількість звернень із сайта, при цьому він також розумів, що сайт необхідно доробляти.

Період роботи: листопад 2014 - до сьогодні

Із чого починали seo-просування медцентру в Івано-Франківську:

CMS сайта і його технічний стан: сайт розміщувався на старій адміністративній панелі, не мав сучасного й адаптивного дизайну.

Семантичне ядро: СЯ містило 41 запит.

Посадкові сторінки: у структурі сайта було передбачено 21 посадкову сторінку. Але функціонувала тільки одна – головна.

Мова просування: українська

Регіон просування: Івано-Франківськ

Основний пошуковий запит: за запитом «медичний центр Івано-Франківськ» сайт посідав 27-му позицію в Google

показники, із яких починали просування: 410 відвідувачів, показник відмов за даними метрики становив 9,8%
  • відвідувачів на місяць: 410, із яких 73,5 % з органічного пошуку;
  • за пристроями: 68,8 % - користувачі ПК, 21,9 % – смартфони й 9,28% – частка планшетів;
  • показник відмов за даними метрики становив 9,8%;

Які дії були зроблені під час seo для медцентру Івано-Франківська:

  • технічні роботи:
  • доробки по чек-листах usability;
  • доробки на основі аналізу поведінки користувачів на сайті;
  • розроблений новий сайт
  • SEO роботи:
  • розробили докладне семантичне ядро;
  • кластеризували пошукові запити;
  • створили й наповнили контентом >20 посадкових;
  • додали в просування ще 4 нових напрямки;
  • провели внутрішню оптимізацію сайта медичного центру: прописали мета-теги, проробили заголовки, оптимізували тексти, проробили перелінковку, усунули 3ХХ, 4ХХ, 5ХХ помилки й дублі.
Додатково:
  • підключена контекстна реклама;
  • підключена реклама в соцмережах (замовник веде самостійно);
  • два-три рази на рік ми переглядаємо семантичне ядро проєкту;
  • за рік у середньому додаємо по 20-50 запитів (нові й розширення поточних кластерів);
  • додаємо 8-12 напрямків у просування;
  • кожні пів року ведуться доробки сайта по usability;
  • кожні 2 місяці впроваджуються на сайт нові рішення.

ВАЖЛИВО! Замовник виявляє повну взаємодію по всіх роботах над проєктом.

Підсумки проведених робіт по SEO для медичного центру в І-Ф

показники на  листопад 2019: 9602 відвідувачів, відмови 10%
01
Підсумки проведених робіт
показник відмов із ПС
Скріншот зроблено за листопад 2019
Ріст трафіка: відвідувачів - 9602, із них переходи з пошукових систем 42,9 % (4119 відвідувачів у порівнянні з 410 відвідувачами у листопаді 2014-го)
Збільшена кількість користувачів з мобільних пристроїв: 82,2% переходів зі смартфонів, 16,3% переходів із планшетів
Відмови: з пошукових систем залишилися на рівні 10%
Розширена кількість запитів у семантичному ядрі: 210
Досягнуті позиції: ТОП 1 в органічній видачі за основним запитом “медичний центр івано-франківськ”
пошукова видача по запиту «медичний центр івано-франківськ»
динаміка досягнення цілей
01
Кількість дзвінків з 2017 року стабільна висока й росте.
 
02
У підсумку в грудні 2019 року замовник відкрив ще одне відділення ЛДК “Мед-Атлант” в Івано-Франківську.
 

На нашому сайті ви також можете знайти інші SEO кейси.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все