-
проводимо аудитвивчаємо ваш продукт, нішу, конкурентів і покупців, цілі, проводимо аудит сайту
-
запускаємо рекламні кампанії в Google ADSзапускаємо рекламу в пошуку, КМС, ремаркетинг, товарні оголошення
-
створюємо рекламні оголошеннярекламні оголошення з уточненнями і додатковими посиланнями, контактними даними
-
робимо аналіз usability сайтуперевіряємо відповідність посадочних сторінок сайту вимогам до usability інтерфейсів, до відображення на мобільних пристроях, швидкості завантаження сторінок
-
налаштовуємо аналітикуналаштовуємо в Google Analytics облік цілей і подій для детального вивчення ефективності роботи сайту
-
моніторимо роботу і звітуємопроводимо моніторинг роботи рекламних кампаній, аналіз і оптимізацію, звітуємо перед вами про проведені роботи по налаштуванню пошукової реклами Google Ads
-
збираємо семантикузбираємо пошукові запити (ключові слова), за якими ваш продукт можуть шукати потенційні покупці і мінус-слова
-
надаємо вам доступ до всіх акаунтіву вас буде доступ як до аккаунту контекстної реклами так і до систем аналітики
Контекстна реклама Google - це ті рекламні оголошення, які ви бачите в пошукових системах або на сайтах-партнерах.
Пошукові системи беруть гроші у рекламодавців за розміщення таких оголошень, на відміну від пошукового просування сайтів. Це важливий момент, тому що оплата за послугу контекстної реклами складається з двох частин:
- рекламного бюджету (який йде пошуковим системам за те, що вони показують ваші оголошення по рекламній кампанії);
- оплати агентству.