Розроблення інтернет-магазину, що працює в США — це чудова можливість вивчити нішу закордонного ринку, додавши досвід і знання, котрі ми накопичували за роки роботи в digital-маркетингу. Те, що відрізняло це завдання від інших, — сайт потрібно було зробити на платформі Shopify.
Загальна інформація стосовно проєкту:
Замовник бажав почати продавати за допомогою сайту. Для цього було вирішено долучити такі маркетингові інструменти як SEO, контекстна реклама Google Ads і таргет у Facebook/Instagram. Але на початку в нас був сайт з неактуальним дизайном, розроблений замовником власноруч. Найкритичнішою проблемою стала незрозуміла структура сайту, що не дозволила б отримати максимальний результат від пошукової оптимізації.
Кількість блоків на головній сторінці була обмежена. Одразу після слайдеру був розміщений блок з фотографіями, що не мав функціонального навантаження та не приводив користувача на сторінки категорій товарів.
Під час розроблення сайту ми керуємося принципом, що кожен блок на будь-якій сторінці має бути корисним для відвідувача. Якщо це фотографії, то вони повинні:
- вести користувача на сторінки категорій;
- мати заголовок з УТП (унікальною торговельною пропозицією);
- супроводжуватися корисним текстом, що підвищить довіру користувача до бренду.
Також дуже доречним стане розміщення інфографіки з важливою інформацією про доставлення, повернення, гарантії тощо.
Ми запросили у замовника проведення фотосесії для сайту, щоб показати товари з найкращого боку. Були зібрані референси серед конкурентів, як найліпше показати продукцію та змінити позиціонування бренду.
Замовник продає аксесуари власного виробництва з натуральної шкіри. Кожен гаманець і ремінь вирізняються найвищою якістю, але фотографії відбивали це не повною мірою.
Також нам було важливо показати великий асортимент різноманітних категорій, серед яких користувачі могли б обрати той вид продукції, що підійшов би саме для них.
Ми зробили великий акцент на підбиранні якісних фотографій, оскільки ще на етапі обговорення пропрацювали цільову аудиторію сайту. Нам важливо було зрозуміти, на кого ми маємо орієнтуватися у візуалізації. Сайт з коміксами для підлітків та інтернет-магазин з виробами з натуральної шкіри для дорослої аудиторії не можуть виглядати однаково. Нам потрібно було розставити правильні візуальні акценти, щоб покращити позиціювання бренду та одразу орієнтуватися на потенційних покупців.
Ми визначили 4 точки, що відрізняли нас від більшості конкурентів, і оформили їх в окремий блок на сайті.
Важливою частиною нашої роботи було проведення попереднього аудиту SEO з опрацюванням цільової аудиторії. Більшість товарів на сайті замовника — unisex. Але попередня структура мала чіткий поділ на жіночі та чоловічі товари, хоча насамперед нам важливо було збирати аудиторію, що шукає вироби зі шкіри на підставі характеристик, а не гендеру. Ми погодили оновлену структуру сайту, передбачивши всі необхідні нам сторінки для подальшого просування.
На сторінках категорій ми також зіткнулися з важливими речами, що потребували покращення. Знаходячись на такій сторінці, користувач не міг побачити в повному розмірі навіть 1 рядок товарів через попередні спроби оптимізації та розміщення зверху двох заголовків.
Ми переробили структуру сторінок категорій, щоб дозволити користувачеві побачити асортимент товарів з першого екрану і спонукати його прогорнути далі.
Були додані фільтри в лівому сайдбарі, щоб відвідувач мав можливість легко перемикатися між категоріями та вибирати товари за характеристиками.
Були також додані окремі категорії за кольорами, що було важливо для подальшого SEO-просування. Просто виключно фільтрів не давала нам можливості створення статичних URL-адрес для оптимізації цих сторінок.
Ми продовжуємо роботу над удосконаленням візуалізації сайту. В міру надходження нових фотографій та отримання статистики відвідувань ми бачимо, що саме варто покращити та можемо залучити ще більшу кількість потенційних покупців.
Що ми отримали на виході:
- адаптивний сайт із сучасним дизайном;
- нове позиціювання бренду, орієнтоване на цільову аудиторію;
- відповідність візуальної частини та вмісту продуктів;
- грамотну структуру сайту для подальшого просування;
- наявність усіх необхідних функцій (фільтрів, сортування, вікон, що сповіщають про акції);
- розроблені нові способи комунікації на сайті з потенційним покупцем;
- кожен блок на сайті приносить користь і підводить користувача до покупки;
- сучасний дизайн з акцентами, виявленими завдяки визначенню болю та потреб цільової аудиторії;
- доопрацьовані сторінки карток товарів, що прогнозовано збільшить конверсії;
- додані на сайт елементи відповідають цінностям і завданням бренду.
З іншими нашими кейсами можна ознайомитися у відповідному розділі.