+38(067)653-72-39
Case

Розроблення інтернет-магазину шкіряних виробів для ринку США

Hedonist Chicago
США
E-commerce
2022

Загальна інформація стосовно проєкту

Розроблення інтернет-магазину, що працює в США.

Чудова можливість вивчити нішу закордонного ринку, додавши досвід і знання, котрі ми накопичували за роки роботи в digital-маркетингу. Те, що відрізняло це завдання від інших, — сайт потрібно було зробити на платформі Shopify.

Замовник бажав почати продавати за допомогою сайту. Для цього було вирішено долучити такі маркетингові інструменти як SEO, контекстна реклама Google Ads  і таргет у Facebook/Instagram. Але на початку в нас був сайт з неактуальним дизайном, розроблений замовником власноруч. Найкритичнішою проблемою стала незрозуміла структура сайту, що не дозволила б отримати максимальний результат від пошукової оптимізації.

01
Кількість блоків на головній сторінці була обмежена. Одразу після слайдеру був розміщений блок з фотографіями, що не мав функціонального навантаження та не приводив користувача на сторінки категорій товарів.
 
Кожна частина веб-сайту має значення

Під час розроблення сайту ми керуємося принципом, що кожен блок на будь-якій сторінці має бути корисним для відвідувача. Якщо це фотографії, то вони повинні:

  • вести користувача на сторінки категорій;
  • мати заголовок з УТП (унікальною торговельною пропозицією);
  • супроводжуватися корисним текстом, що підвищить довіру користувача до бренду.

Також дуже доречним стане розміщення інфографіки з важливою інформацією про доставлення, повернення, гарантії тощо.

02
Ми запросили у замовника проведення фотосесії для сайту, щоб показати товари з найкращого боку. Були зібрані референси серед конкурентів, як найліпше показати продукцію та змінити позиціонування бренду.
 
03

Замовник продає аксесуари власного виробництва з натуральної шкіри. Кожен гаманець і ремінь вирізняються найвищою якістю, але фотографії відбивали це не повною мірою.

Ось що в нас вийшло.

 
04
Таким чином це було реалізовано на колишньому сайті.
 
05
Так це було показано на новому сайті.
 
Висока якість зображень є надзвичайно важливою

Ми зробили великий акцент на підбиранні якісних фотографій, оскільки ще на етапі обговорення пропрацювали цільову аудиторію сайту. Нам важливо було зрозуміти, на кого ми маємо орієнтуватися у візуалізації. Сайт з коміксами для підлітків та інтернет-магазин з виробами з натуральної шкіри для дорослої аудиторії не можуть виглядати однаково. Нам потрібно було розставити правильні візуальні акценти, щоб покращити позиціювання бренду та одразу орієнтуватися на потенційних покупців.

Ми визначили 4 точки, що відрізняли нас від більшості конкурентів, і оформили їх в окремий блок на сайті.

06
Важливою частиною нашої роботи було проведення попереднього аудиту SEO з опрацюванням цільової аудиторії. Більшість товарів на сайті замовника — unisex. Але попередня структура мала чіткий поділ на жіночі та чоловічі товари, хоча насамперед нам важливо було збирати аудиторію, що шукає вироби зі шкіри на підставі характеристик, а не гендеру. Ми погодили оновлену структуру сайту, передбачивши всі необхідні нам сторінки для подальшого просування.
 
07

Ми також відкоригували важливі речі, які потребували вдосконалення на сторінках категорій.

На сторінках категорій ми також зіткнулися з важливими речами, що потребували покращення. Знаходячись на такій сторінці, користувач не міг побачити в повному розмірі навіть 1 рядок товарів через попередні спроби оптимізації та розміщення зверху двох заголовків.

 
08

Ми переробили структуру сторінок категорій, щоб дозволити користувачеві побачити асортимент товарів з першого екрану і спонукати його прогорнути далі.

Були додані фільтри в лівому сайдбарі, щоб відвідувач мав можливість легко перемикатися між категоріями та вибирати товари за характеристиками.

 
09

Були також додані окремі категорії за кольорами, що було важливо для подальшого SEO-просування. Просто виключно фільтрів не давала нам можливості створення статичних URL-адрес для оптимізації цих сторінок.

Тому ми створили окремі посадкові з за кольорами та вивели їх у меню.

 

Що ми отримали на виході

Ми продовжуємо роботу над удосконаленням візуалізації сайту. В міру надходження нових фотографій та отримання статистики відвідувань ми бачимо, що саме варто покращити та можемо залучити ще більшу кількість потенційних покупців.

  • адаптивний сайт із сучасним дизайном;
  • нове позиціювання бренду, орієнтоване на цільову аудиторію;
  • відповідність візуальної частини та вмісту продуктів;
  • грамотну структуру сайту для подальшого просування;
  • наявність усіх необхідних функцій (фільтрів, сортування, вікон, що сповіщають про акції);
  • розроблені нові способи комунікації на сайті з потенційним покупцем;
  • кожен блок на сайті приносить користь і підводить користувача до покупки;
  • сучасний дизайн з акцентами, виявленими завдяки визначенню болю та потреб цільової аудиторії;
  • доопрацьовані сторінки карток товарів, що прогнозовано збільшить конверсії;
  • додані на сайт елементи відповідають цінностям і завданням бренду.

З іншими нашими кейсами можна ознайомитися у відповідному розділі.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все