Персоналізація
Таргетолог може налаштувати рекламу для показу користувачам, що мешкають у конкретному регіоні та мають певні хобі. Оголошення, що враховують особисті характеристики, потреби та інтереси аудиторії, дають максимум шансів «зачепити» потенційного клієнта.
Швидкий запуск
Після затвердження всіх креативів і текстів додавання оголошення займає не більше 20 хвилин, на модерацію потрібно близько 1 години. Рекламу можна запустити з готового посту. Маркетинговий інструмент ідеально підходить для моментального продажу.
Доступність для малого бізнесу і нових проєктів
Запускати рекламу можна з невеликими бюджетами. Конкуренція на ринку не має особливого значення. Замовити налаштування таргетованої реклами можна навіть за відсутності власного сайту.
Вимірювані результати
Ефективність кампанії оцінюється шляхом аналізу показників у рекламних кабінетах соцмереж і сервісах вебаналітики. На основі отриманих даних ви можете оптимізувати оголошення, експериментувати з форматами, наповненням і налаштуваннями, доки не знайдете свою ідеальну формулу.
Оптимізація витрат
Відсіювання незацікавленої аудиторії дозволяє зменшити рекламні витрати. Також є можливість запускати одночасно декілька кампаній.
Масштабованість
Збільшення охоплення досягається шляхом залучення інструментів, що працюють на прогрівання аудиторії, ретаргетингу (повторних показів користувачам, що відкривали оголошення), розширення ЦА і збільшення бюджету.