Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Таргетована реклама під ключ

Гортаючи стрічку соцмереж, ми часто бачимо рекламні оголошення з актуальними товарами та послугами. Здається, що віртуальна мережа вгадує наші потреби, проте насправді тут немає жодної магії. Завдяки правильно налаштованій таргетованій рекламі користувач отримує потрібну інформацію, а бізнес — залучає лояльну аудиторію та знайомить потенційних клієнтів зі своїми продуктами.

Хочете викликати інтерес до бренду, стати «своїм» для певного кола користувачів, збільшити трафік на сайт і продажі? Замовте налаштування таргетованої реклами під ключ у Sprava Agency.

Що таке таргет (таргетована реклама)

Таргетована реклама — це оголошення різних форматів у Facebook, Instagram і на YouTube.

налаштування таргетованої реклами під ключ
Це можуть бути:
  • рекламні пости, що показуються у стрічці;
  • зображення і відео в сторіс;
  • «карусель»;
  • Lead Ads — інформаційний блок + форма для збирання контактів;
  • ролики in-stream з можливістю пропуску і без;
  • оголошення-заставки до відео та інші формати.

На відміну від кампаній Google Ads, що орієнтовані на пошукові запити, налаштування таргетованої реклами враховують комплекс показників: соціально-демографічні характеристики, інтереси, геолокацію та тип використовуваного гаджета.

Таргет розрахований як на «теплу», так і на холодну ЦА. Рекламні оголошення в соціальних мережах запускаються з метою «прогрівання» аудиторії, підвищення охоплення, просування постів, розкрутки офлайн-точок тощо.

Переваги налаштування таргетованої реклами під ключ

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом

Персоналізація

Таргетолог може налаштувати рекламу для показу користувачам, що мешкають у конкретному регіоні та мають певні хобі. Оголошення, що враховують особисті характеристики, потреби та інтереси аудиторії, дають максимум шансів «зачепити» потенційного клієнта.

Швидкий запуск

Після затвердження всіх креативів і текстів додавання оголошення займає не більше 20 хвилин, на модерацію потрібно близько 1 години. Рекламу можна запустити з готового посту. Маркетинговий інструмент ідеально підходить для моментального продажу.

Доступність для малого бізнесу і нових проєктів

Запускати рекламу можна з невеликими бюджетами. Конкуренція на ринку не має особливого значення. Замовити налаштування таргетованої реклами можна навіть за відсутності власного сайту.

Вимірювані результати

Ефективність кампанії оцінюється шляхом аналізу показників у рекламних кабінетах соцмереж і сервісах вебаналітики. На основі отриманих даних ви можете оптимізувати оголошення, експериментувати з форматами, наповненням і налаштуваннями, доки не знайдете свою ідеальну формулу.

Оптимізація витрат

Відсіювання незацікавленої аудиторії дозволяє зменшити рекламні витрати. Також є можливість запускати одночасно декілька кампаній.

Масштабованість

Збільшення охоплення досягається шляхом залучення інструментів, що працюють на прогрівання аудиторії, ретаргетингу (повторних показів користувачам, що відкривали оголошення), розширення ЦА і збільшення бюджету.

Чому варто замовити налаштування таргетованої реклами в Sprava Agency

Sprava Agency займається різними типами просування бізнес-проєктів у мережі. Виконуючи налаштування таргетованої реклами під ключ, ми гарантуємо:

  • комплексний підхід, що передбачає створення креативів, точні налаштування, проведення А/В тестування, поєднання різних видів розкрутки;
  • постійний моніторинг і внесення коригувань у разі зниження ефективності кампанії;
  • складання щомісячного звіту про виконану роботу з рекомендаціями на наступний період;
  • високу якість і своєчасність виконання завдань.

Налаштування реклами в соцмережах потребує досвіду і врахування багатьох факторів: особливостей конкретного майданчика, наявності обмежень, конкуренції в ніші. Початківцям потрібен час, щоб освоїти нюанси роботи. Звернувшись до фахівців, ви отримаєте готові рішення і негайні результати.

Як ми це робимо: Кейси

 Історії успіху наших замовників.

Таргетована реклама: яка ціна на таргет

Вартість послуг розраховується індивідуально і залежить від вашої ніші, географії запуску реклами та виду продукту, що ви надаєте (e-commerce або послуги). Ми завжди здійснюємо попередню оцінку ваших акаунтів, щоб рекомендувати оптимальний бюджет.

Кожен пакет передбачає такі послуги:

  • Сегментація та аналіз ЦА
  • Виділення 5 болів основних сегментів аудиторії
  • Створення аватара клієнта
  • Визначення цілей кампаній
  • Розроблення плану стратегії на 1–3 місяці
  • Опрацювання до 5 УТП, їхній опис мовою вигод ЦА
  • Створення від 5–8 креативів (написання текстів, оформлення банерів і відео)
  • Робота з «холодною» та «теплою» аудиторією
  • Створення і тестування рекламних гіпотез
  • Ретаргетинг
  • Ведення 5–10 кампаній одночасно
  • Контроль та фіксація вдалих рекламних кампаній, масштабування проєкту
  • Підвищення охоплень і залучення
  • Робота над впізнаваністю компанії, бренду чи експерта

Остаточна ціна послуги для замовника формується з урахуванням вартості налаштування таргетованої реклами та оплати за покази оголошень на конкретному майданчику.

замовити налаштування таргетованої реклами

Таргетована реклама під ключ в соцмережах

Реклама у Facebook

Рекламні оголошення інтегруються в стрічку, сторіс і показуються серед контактів у месенджері користувача. Facebook дозволяє залучати людей, що максимально відповідають портрету вашої ЦА.

Майданчик ідеально підходить для просування:

  • юридичних і фінансових послуг;
  • медичних клінік;
  • туристичних продуктів;
  • навчальних курсів;
  • нерухомості;
  • товарів масового споживання (їжа, одяг, техніка тощо).

Основною перевагою такої реклами є пряма комунікація з користувачами, що дає можливість швидко отримати зворотний зв'язок і скоригувати маркетингову стратегію. За необхідності ми допоможемо вам створити магазин і каталог продукції просто на платформі.

Instagram

Таргетовану рекламу в Instagram варто обирати для розкрутки ЗМІ та блогів, інтернет-магазинів, корпоративних сайтів і сфери послуг. Ця соцмережа спрямована на молоду аудиторію. Користувачів приваблює насамперед візуальний контент, тому для ефективного просування варто об'єднати таргетинг з послугами SMM-фахівця. Рекламні оголошення розміщуватимуться в стрічці та сторіс, з яких користувач зможе перейти у ваш акаунт, у директ чи на сайт.

YouTube

YouTube — універсальна платформа для реклами товарів, послуг та інфопродуктів, яку щомісяця відвідує понад 2,5 млрд унікальних користувачів. Просування відеохостингу здійснюється за допомогою створення коротких інтегрованих відеороликів або адаптивних медійних оголошень. Успіх кампанії залежить від правильної побудови стратегії. Фахівці Sprava Agency допоможуть грамотно налаштувати відеорекламу, що забезпечить вашому бренду впізнаваність і продажі.

Основні етапи налаштування таргетованої реклами в соцмережах

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  1. Розроблення стратегії рекламних кампаній:

    • проводимо детальний аудит сайтів, банерів та оголошень конкурентів;
    • формуємо унікальне позиціювання та УТП продукту. Розділяємо цільову аудиторію за безліччю показників та опрацьовуємо воронку трафіку;
    • на основі отриманих даних ставимо цілі та будуємо стратегію досягнення поставлених KPI з урахуванням необхідних ресурсів.

    Результат:

    Ви отримаєте чіткий план з описом рекламних інструментів, необхідних для досягнення певних KPI, а також результатів, що будуть отримані протягом найближчих місяців.

  2. Запуск рекламних кампаній:

    • створюємо креативи — розробляємо банери, відео, пишемо тексти постів з урахуванням інтересів і «болів» потенційних покупців;
    • збільшуємо відсоток конверсії;
    • надаємо рекомендації щодо підвищення ефективності всіх каналів трафіку;
    • працюємо на впізнаваність бренду.

    Результат:

    Прибуткові рекламні кампанії та зростання продажів завдяки збільшенню відсотка конверсій та звернень.

  3. Масштабування продажів, тестування гіпотез

    Ми постійно генеруємо і перевіряємо нові ідеї, щоб забезпечити максимальну ефективність вашої рекламної кампанії. У щомісячних звітах ми не просто констатуємо отримані цифри, а й знаходимо точки зростання.

    Результат:

    Постійний потік звернень із розумінням вартості кожного з них. Ви отримаєте детальний план з очікуваними показниками зростання продажів і переліком ресурсів, необхідних для його реалізації.

Результати налаштування таргетованої реклами для бізнесу

Таргетована реклама як маркетинговий інструмент забезпечує:

  • просування бізнес-акаунтів у соцмережах;
  • збільшення трафіку, що надходить на сайт;
  • високий ROI та ефективні витрати рекламного бюджету завдяки точному таргетингу і відсіву нецільової аудиторії;
  • нові продажі, розширення кола клієнтів;
  • підвищення впізнаваності, довіри до бренду.

Перші результати ви зможете відстежити вже за кілька днів після запуску кампанії.

Для уточнення деталей та обговорення роботи над вашим проєктом зв'яжіться з нами за номером +38 (050) 420–09–18 чи в будь-якому з месенджерів або залиште на сайті заявку на зворотний дзвінок.

Нам довіряють:
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту