+38(067)653-72-39
Case

Кейс охоронного агенства: знижуємо відмови – нарощуємо трафік

Еліт Сервіс
Україна
Охоронна агенція
2021
Охоронне Агентство

Від кейсу до кейсу говоримо про те, наскільки важливо для SEO-просування – usability сайту.

Логічна структура, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, не дратівливий дизайн, використання всіх сучасних інструментів Інтернет-маркетингу… сьогоднішній приклад не стане винятком. Робота в комплексі дає чудові результати!

Не дивно, що показник відмов із пошукових систем становив рекордні 68,34%. Саме стільки гостей в середньому на місяц втрачав проект: ці кристувачі залишали сайт у перші ж десятки секунд. Досить вагомий аргумент для пошукових систем, щоб зробити висновок, що сайт не варто особливо часто показувати у видачі.

Вигляд сайту охоронного агентства на початок робіт
01
Адаптивной версии не было от слова “совсем”. То есть с телефонов пользоваться сайтом было практически невозможно: мелкий шрифт; контент, не помещающийся на экране целиком; кнопки, нажать на которые не удавалось с первого раза и т.д.
Останні кілька років користувачі все більше заходять в Інтернет з телефонів, ніж з ПК

І ця тенденція набирає обертів. Тому якщо не хочете втрачати трафік та потенційних клієнтів, варто приділити пильну увагу тому, як ваш сайт виглядає на екранах смартфонів!

Після первинних робіт з оптимізації отримано в середньому 676 переходів на сайт із пошукових систем (на місяць).

Що було зроблено на сайті охоронного агенства

На додаток до щомісячного комплексу робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту.

  • Розробка адаптивної версії (та, що відображається на смартфонах)
  • Заміна адмін-панелі сайту на Sprava CMS (крім її надійності, великою перевагою є заточеність безпосередньо під SEO-просування)
  • Додавання української версії (до речі ось тут ми вже писали про те, як ще одна мовна версія допомагає збільшити цільовий трафік)
  • Розширення семантичного ядра (це список запитів, за яким ведеться просування в пошукових системах Яндекс і Google) за рахунок україномовних запитів
  • Коректне наповнення сторінок на обох мовних версіях
  • Роботи з оптимізації швидкості завантаження сайту
  • Виправлення технічних помилок
  • Доопрацювання сайту з точки зору юзабіліті ((зручність для користувача):
01
А так сайт виглядає на смартфонах.

Що отримали в результаті робіт з сайтом

Такі зміни на сайті оцінили як користувачі, так і пошукові системи

  Початок рабіт 2020
Трафік з пошукових систем 676 1222
Показник відмов 68% 14%
Кількість запросів у ТОП-10 Google 66% (до розширення семантичного ядра) 87% (після розширення семантичного ядра)
Позиції у Google стабільно зростали завдяки планомірній щомісячній роботі в поєднанні з факторами поведінки користувачів

*Зниження були пов'язані з розробкою нового сайту і оновленням семантичного ядра.

При такому підході завжди спрацьовує правило снігового кому: сайт стає кращим -> користувачі проводять на ньому більше часу – пошукові системи розцінюють це як привід вважати сайт корисним та цікавим, а значить – показувати його у видачі частіше… Ось він, майже весь секрет

Висновки

Паралельно з плановими роботами з SEO-просування сайту, командою нашої компанії проведено роботи з впровадження адмін-панелі для статичного сайту та його запуску із зручною структурою, адаптивною версією та можливістю більш ефективно працювати з ним SEO-фахівцеві. Це дозволило вивести сайт у ТОП Google та тим самим значно збільшити відвідуваність.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все