Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Кейс охоронного агенства: знижуємо відмови – нарощуємо трафік

28.10.2021
2368

Час на читання: 5 хв.

Від кейсу до кейсу говоримо про те, наскільки важливо для SEO-просування – usability сайту: його логічна структура, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, не дратівливий дизайн, використання всіх сучасних інструментів Інтернет-маркетингу… сьогоднішній приклад не стане винятком. Робота в комплексі дає чудові результати!

Про замовника:

Сфера діяльності – охоронні послуги по всій Україні

Період роботи з проектом – 2014-2020

На момент початку робіт сайт виглядав так:

Вишляд сайту охоронного агенства на початок робіт

Адаптивної версії не було від слова “взагалі”. Тобто з телефонів користуватися сайтом було практично неможливо: дрібний шрифт; контент, що не вміщується на екрані; кнопки, натиснути на які не вдавалося з першого разу і т.д.

Не дивно, що показник відмов із пошукових систем становив рекордні 68,34%. Саме стільки гостей в середньому на місяц втрачав проект: ці кристувачі залишали сайт у перші ж десятки секунд. Досить вагомий аргумент для пошукових систем, щоб зробити висновок, що сайт не варто особливо часто показувати у видачі.

А між тим...

Останні кілька років користувачі все більше заходять в Інтернет з телефонів, ніж з ПК. І ця тенденція набирає обертів. Тому якщо не хочете втрачати трафік та потенційних клієнтів, варто приділити пильну увагу тому, як ваш сайт виглядає на екранах смартфонів!

Результати після первинних робіт з оптимізації

Після первинних робіт з оптимізації отримано в середньому 676 переходів на сайт із пошукових систем (на місяць).

Але попереду ще велика робота на результат...

Що було зроблено на сайті охоронного агенства

На додаток до щомісячного комплексу робіт з внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту:

  • Розробка адаптивної версії (та, що відображається на смартфонах)
  • Заміна адмін-панелі сайту на CMS Sprava (крім її надійності, великою перевагою є заточеність безпосередньо під SEO-просування)
  • Додавання української версії (до речі ось тут ми вже писали про те, як ще одна мовна версія допомагає збільшити цільовий трафік)
  • Розширення семантичного ядра (це список запитів, за яким ведеться просування в пошукових системах Яндекс і Google) за рахунок україномовних запитів
  • Коректне наповнення сторінок на обох мовних версіях
  • Роботи з оптимізації швидкості завантаження сайту
  • Виправлення технічних помилок
  • Доопрацювання сайту з точки зору юзабіліті ((зручність для користувача):
Вигляд сайту після допрацювання
ВИгляд сайту на смартфоні

А так сайт виглядає на смартфонах.

Такі зміни на сайті оцінили як користувачі, так і пошукові системи

Що отримали в результаті робіт з сайтом

  Початок рабіт 2020
Трафік з пошукових систем 676 1222
Показник відмов 68% 14%
Кількість запросів у ТОП-10 Google 66% (до розширення семантичного ядра) 87% (після розширення семантичного ядра

 

Ріст Позицій сайту у Google

Позиції у Google стабільно зростали завдяки планомірній щомісячній роботі в поєднанні з факторами поведінки користувачів:

*Зниження були пов'язані з розробкою нового сайту і оновленням семантичного ядра

При такому підході завжди спрацьовує правило снігового кому: сайт стає кращим -> користувачі проводять на ньому більше часу – пошукові системи розцінюють це як привід вважати сайт корисним та цікавим, а значить – показувати його у видачі частіше… Ось він, майже весь секрет

Висновки

Паралельно з плановими роботами з SEO-просування сайту, командою нашої компанії проведено роботи з впровадження адмін-панелі для статичного сайту та його запуску із зручною структурою, адаптивною версією та можливістю більш ефективно працювати з ним SEO-фахівцеві. Це дозволило вивести сайт у ТОП Google та тим самим значно збільшити відвідуваність.

Залишіть заявку на безкоштовний аудит вашого сайту та дізнайтесь, як можна збільшити продажі з нього

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту