Чому ми радимо замовникам швидше впроваджувати українську версію сайту і давати рекламу на україномовну аудиторію?

09.07.2020
697

Зіткнулися з тим, що у деяких людей є стійке упередження проти багатомовних сайтів. Мовляв, переходити складно, затратно, перспективи неясні. Щоб переконувати доказово, дослідили кілька рекламних кампаній і запити, за якими переходять користувачі. Тепер радимо своїм замовникам не забувати про українську версію сайту ще наполегливіше. Чому? А ось вам.

7 ПРИЧИН ТЕРМІНОВО ПЕРЕКЛАСТИ САЙТ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ І ДОДАТИ ЙОГО ДО РЕКЛАМИ

  1. Закон «Про забезпечення Функціонування української мови як державної» набув чинності 19 липня 2019 року. Державна мова має використовуватися в освітній сфері і трудових відносинах, в медицині, обслуговуванні споживачів, в публічних заходах, рекламі та інших сферах. Насправді це найважливіша причина, і не тільки тому, що «нам не страшні штрафи».
  2. Пошукова система Google почала краще розуміти українську мову. Завдяки алгоритму Bert пошуковик зможе краще розпізнавати смислові нюанси і семантику пропозицій. Про це ми вже розповідали нашим читачам блогу СПРАВИ в статті «Технологія Bert від Google: що це, і як з цим жити?»
  3. Кількість запитів українською мовою зростає. Є можливість зайняти позицію лідера в топі, зробивши корисний, якісний унікальний контент українською мовою першим в ніші.
  4. Багатомовний сайт збере більше трафіку і, відповідно, лідів. Створення категорій, карток товару (для інтернет-магазину) і сторінок послуг (для сайту послуг) українською мовою розширює семантичне ядро ​​інтернет-ресурсу в цілому, що дозволяє охопити більшу аудиторію і таким чином збільшити трафік на сайт.
  5. Поки що невисока конкуренція в україномовних запитах. Так що треба встигнути.
  6. Підвищення лояльності користувачів західної і центральної України. Користувачеві завжди приємно потрапляти на сторінку, яка повністю відповідає запиту.
  7. І як наслідок всіх перерахованих вище причин – збільшення продажів і фінансової ефективності сайту.

ТОМУ ПЕРЕКЛАД САЙТУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ІДЕАЛЬНО ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ЦІЛЬОВОГО ТРАФІКУ.

Переконливі факти для перекладу сайту українською мовою: український рулить.

Подивіться на скріншот: рекламна кампанія тривала 6 днів, а результати говорять самі за себе.

Результати рекламної кампанії українською мовою тривалістю 6 днів

А це вже для іншого сайту – РК тривала 11 днів. Переходи по пошукових запитах користувачів:

Результати рекламної кампанії українською мовою для сайту тривалістю в 11 днів

І ще:

Результати рекламної кампанії українською мовою для сайту тривалістю в 11 днів – частина 2

Подивимося органічну видачу для трьох різних сайтів. Період – з 1.06 по 19.06, географія користувачів за критерієм «Мова».

№ 1

Сайт 1: органічна видача сайту і географія користувачів за критерієм «Мова»

№ 2

Сайт 2: органічна видача сайту і географія користувачів за критерієм «Мова»

№ 3

Сайт 3: органічна видача сайту і географія користувачів за критерієм «Мова»

А якщо ви хочете займатися SEO-просуванням, то ми допоможемо

Потрібна рекламна кампанія в пошуку? Зробимо!

Розробити багатомовний сайт теж не проблема. 

Звертайтеся за консультацією і розкажіть про свої завдання.

Автор
Наталія Процюк

інтернет-маркетолог, CEO в «СПРАВА»

Замовити сайт зараз!
Ваш майбутній сайт дуже хороший, щоб належати комусь іншому :)
ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?
Раді відповісти на ваш дзвінок з 10-00 до 18-00 у робочі дні
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту