Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Чому ми радимо замовникам швидше впроваджувати українську версію сайту і давати рекламу на україномовну аудиторію?
Зіткнулися з тим, що у деяких людей є стійке упередження проти багатомовних сайтів. Мовляв, переходити складно, затратно, перспективи неясні. Щоб переконувати доказово, дослідили кілька рекламних кампаній і запити, за якими переходять користувачі. Тепер радимо своїм замовникам не забувати про українську версію сайту ще наполегливіше. Чому? А ось вам.
7 ПРИЧИН ТЕРМІНОВО ПЕРЕКЛАСТИ САЙТ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ І ДОДАТИ ЙОГО ДО РЕКЛАМИ
- Закон «Про забезпечення Функціонування української мови як державної» набув чинності 19 липня 2019 року. Державна мова має використовуватися в освітній сфері і трудових відносинах, в медицині, обслуговуванні споживачів, в публічних заходах, рекламі та інших сферах. Насправді це найважливіша причина, і не тільки тому, що «нам не страшні штрафи».
- Пошукова система Google почала краще розуміти українську мову. Завдяки алгоритму Bert пошуковик зможе краще розпізнавати смислові нюанси і семантику пропозицій. Про це ми вже розповідали нашим читачам блогу Sprava Agency в статті «Технологія Bert від Google: що це, і як з цим жити?»
- Кількість запитів українською мовою зростає. Є можливість зайняти позицію лідера в топі, зробивши корисний, якісний унікальний контент українською мовою першим в ніші.
- Багатомовний сайт збере більше трафіку і, відповідно, лідів. Створення категорій, карток товару (для інтернет-магазину) і сторінок послуг (для сайту послуг) українською мовою розширює семантичне ядро інтернет-ресурсу в цілому, що дозволяє охопити більшу аудиторію і таким чином збільшити трафік на сайт.
- Поки що невисока конкуренція в україномовних запитах. Так що треба встигнути.
- Підвищення лояльності користувачів західної і центральної України. Користувачеві завжди приємно потрапляти на сторінку, яка повністю відповідає запиту.
- І як наслідок всіх перерахованих вище причин – збільшення продажів і фінансової ефективності сайту.
ТОМУ ПЕРЕКЛАД САЙТУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ ІДЕАЛЬНО ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ЗБІЛЬШЕННЯ ЦІЛЬОВОГО ТРАФІКУ.
Переконливі факти для перекладу сайту українською мовою: український рулить.
Подивіться на скріншот: рекламна кампанія тривала 6 днів, а результати говорять самі за себе.
А це вже для іншого сайту – РК тривала 11 днів. Переходи по пошукових запитах користувачів:
І ще:
Подивимося органічну видачу для трьох різних сайтів. Період – з 1.06 по 19.06, географія користувачів за критерієм «Мова».
№ 1
№ 2
№ 3
А якщо ви хочете займатися SEO-просуванням, то ми допоможемо.
Потрібна рекламна кампанія в пошуку? Зробимо!
Розробити багатомовний сайт теж не проблема.
Звертайтеся за консультацією і розкажіть про свої завдання.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)