Потрапивши на ваш сайт, як і на будь-який інший, користувач повинен одразу зрозуміти, куди він потрапив і що тут пропонують, побачити кнопку, звернути увагу на особливості вашого готелю. Крім того, текст на сайті повинен бути максимально інформативним.
На початку року заведено підбивати підсумки й будувати плани. Проте 2020-й показав, що всі плани та стратегії тепер треба будувати в системі координат, яка постійно змінюється. Найімовірніше, 2021-й продовжить цей тренд, і головне, що, на мій погляд, ми маємо взяти на озброєння у 2021-му, — це те, що більше не буде постійних умов. Тепер нашою постійністю стануть зміни.
У нас буде нова традиція: в кінці кожного року уважно перечитувати, що ж ми такого важливого і потрібного написали, і визначати статті-переможці.
Нам корисно, тому що розуміємо, про що потрібно частіше і більше писати в наступному році, а вам точно корисно, тому що це ті самі статті, які були найбільш популярними серед читачів нашого блогу
З початку осені багато seo-фахівців, зауважуючи істотні зміни у видачі або на своїх проєктах, щоразу припускали, що от він черговий апдейт Google.