+38(067)653-72-39
Blog

Як покращити показник якості в Google Ads?

Людмила Катрич
Project-менеджерка Sprava Agency
05.09.2024
Google Ads
14 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Google Ads – чудовий інструмент для створення рекламних оголошень. І якщо ви цікавилися темою контекстної реклами і навіть налаштовували її самостійно, то найімовірніше стикалися з таким поняттям, як показник якості Google Ads.

Google Ads Quality Score – це те, як Google оцінює якість та релевантність ваших ключових слів та оголошень. Кожному ключовому слову надається показник якості, який відображає, наскільки Google вважає вашу рекламу привабливою для людей, які шукають це ключове слово. Оцінюється цей показник за 10-бальною шкалою. Чим вищий бал, тим краще.

Показник якості adwords є важливим фактором для роботи з рекламними кампаніями та їх ефективністю. Він також впливає на рейтинг оголошень та вартість кліка (CPC) у Google.

Які параметри впливають на показник якості Google Adwords?

Показник якості включає три компоненти, які застосовуються на рівні ключових слів у стандартних пошукових кампаніях:

  1. Релевантність оголошення. Наскільки саме ваше оголошення відповідає пошуковому запиту. У цьому випадку Google шукатиме ключові слова в тексті оголошення.
  2. Рейтинг клікабельності (Click-Through Rate або CTR). Співвідношення кількості кліків вашого оголошення до кількості його показів. Він показує наскільки привабливим та цікавим є рекламний матеріал для вашої цільової аудиторії. Чим вищий CTR, тим частіше клієнти, які бачать вашу рекламу, реагують на неї та натискають, щоб дізнатися детальніше.
  3. Якість цільової сторінки. Показник відображає наскільки зручна цільова сторінка, чи відповідає вона пошуковому запиту користувача. Google оцінює швидкість завантаження сторінки, наявність ключових слів на сторінці, її релевантність тощо.

Показник якості оголошення в Google Ads

Якщо ваш показник якості низький, це означає, що оголошення показиватимуться рідше, при цьому ціна за клік значно зросте. Якщо ж, ваші ключові слова релевантні запиту користувача, а оголошення відповідають ключовим словам, і при цьому цільова сторінка обрана правильно, то нижча ціна за клік і при цьому більш висока середня позиція, вам забезпечені.

Як переглянути та налаштувати показник якості в обліковому записі Google Ads?

Найпростіший спосіб дізнатися QS ваших оголошень - увійти до рекламного кабінету Google Ads і виконати кілька простих кроків:

  1. Перейдіть до розділу «Ключові слова» у вашому обліковому записі;
  2. Натиснути на іконку «Стовпці»;

перевірка показника якості ключових слів в кабінеті Google Ads

  1. Далі в новому розділі натисніть на вкладку «Показник якості» зі списку доступних опцій виберіть конкретні показники, які вам необхідні;
  2. Натисніть «Застосувати», щоб зберегти налаштування.

аналітика показника якості ключових слів в кабінеті Google Ads

Основні показники для відстеження ефективності реклами в Google Ads

Для отримання максимального ефекту від реклами необхідно проводити грамотну аналітику та, залежно від отриманих результатів, змінювати стратегію. Також для отримання необхідних результатів потрібно чітко розуміти ключові значення KPI.

  • KPI (Key Performance Indicators) – це ключові показники ефективності рекламної кампанії, за допомогою, яких ви можете легко визначити сильні та слабкі сторони вашої кампанії та вчасно вжити заходів для покращення її результатів. Зосередимося на тих, які справді важливі для аналізу ефективності інтернет-реклами.
  • Покази – скільки разів потенційні клієнти побачили рекламу;
  • Клік – кількість разів, які користувач натиснув на рекламу і перейшов на сайт;
  • Сеанс – скільки часу відвідувач провів на сайті. Середня тривалість візиту чи сеансу розраховується, як відношення загального часу всіх сеансів до кількості на сайті;
  • Відмова – показник відвідувань, при яких користувачі переглянули одну сторінку сайту, не здійснивши жодних інших дій. Якщо показник відмов на сторінці високий, ви отримуєте нецільовий трафік з контекстної реклами або у потенційних клієнтів виникають технічні проблеми з сайтом;
  • Ставка – ціна за перехід за ключовим словом. Рекламодавець сам встановлює ставку для ключових слів за перехід клієнта на його оголошення. Система контекстної реклами працює за принципом аукціону, тому рекламодавець може підвищувати чи знижувати ставку, щоб показувати оголошення;
  • CPC (Cost per Click) – ціна за клік по рекламному оголошенню. На ціну впливає багато чинників, наприклад, ключові слова, час доби, ставки конкурентів, географія показу, тематика;
  • CPV (Cost Per Visitor) – оплата за відвідувача, коли клієнт платить за кожного відвідувача, який прийшов на сайт з рекламного оголошення. При розрахунку метрики до обліку беруться лише унікальні переходи. 
  • CTR (Click-Through Rate) – показник клікабельності, який розраховується, як відношення кількості кліків на рекламне оголошення до кількості показів. CTR вимірюється у відсотках і показує, які оголошення та майданчики приносять більше кліків та переходів клієнтів на сайт;

CR (Conversion Rate) - основний показник ефективності реклами

  • CPM (Cost Per Miller) – вартість однієї тисячі показів реклами стане в нагоді, якщо ви публікуєте оголошення в рекламній мережі Google при банерному розміщенні. У цих типах інтернет-реклами іноді використовується модель оплати за покази, а не за кліки, тому вказаний параметр буде корисним.
  • Конверсія – показник візитів, у яких відвідувачі здійснили цільову дію, наприклад, зареєструвалися, здійснили дзвінок, оформили замовлення чи здійснили покупку;
  • CR (Conversion Rate) – коефіцієнт конверсії, який є основним показником оцінки ефективності реклами;

Показник вартості дії - оцінка ефективності реклами Google Ads

  • CPA (Cost per Action) – вартість цільової дії. Показник розраховується, як відношення витраченого бюджету реклами до кількості цільових дій. Цільовою дією відвідувача може бути не тільки покупка та замовлення, але й реєстрація чи перегляд певної кількості сторінок сайту;

ROMI - основний показник ефективності маркетингових інвестицій

  • CPL (Cost per Lead) – вартість ліда. Це співвідношення всіх витрат за рекламу до кількості заповнених контактних даних на сайті;
  • CPO (Cost Per Offer) – вартість оформлення замовлення. Розраховується, як співвідношення витраченого бюджету реклами до кількості оформлених замовлень;
  • ROMI (Return on Marketing Investment) – окупність маркетингових інвестицій. Це головний показник ефективності маркетингу, оскільки за його допомогою можна оцінити рентабельність реклами та інвестицій у неї. 

ROI - основний показник ефективності інвестицій в проект

  • ROI (Return on Investment) – Окупність інвестицій. Показник дозволяє розрахувати економічну ефективність рекламних каналіві  потрібен, щоб позбавлятися неефективних каналів.

ROAS – показник оцінки успішності кампанії в Google Ads

  • ROAS (Return on Ad Spend) – прибуток від витрат за рекламу, який визначає рентабельність витрат за рекламу і  показує, яка кампанія була найуспішнішою.

VTR - показник оцінки ступеню привабливості відеореклами

  • VTR (View Through Rate) – показник, який використовується у відеорекламі та дозволяє оцінити ступінь її привабливості. Метрика розраховується як відсоткове співвідношення кількості повних переглядів до показів.

Метрики необхідно відстежувати постійно, і на кожному етапі запуску рекламної кампанії вони будуть свої. Не поспішайте з висновками під час старту, дайте можливість системі зібрати достатньо даних для отримання точної аналітики і лише після цього можна проводити коригування.

Як підвищити показник якості в Google Ads

Аналіз ефективності рекламної кампанії – річ важлива та потрібна, особливо для тих, хто цінує свій бюджет. Чим кращі параметри РК, тим вищий показник ефективності і тому їх варто вчасно оптимізувати. 

Далі ми поділимося декількома факторами і практичними лайфхаками поліпшення показника якості вашої реклами.

1. Перевірте, ключові слова та запити відповідно до груп оголошень

Якщо ключові слова нерелевантні, це може призвести до більших витрат на рекламу. Потрібно уважно поставитися до формування семантичного ядра під час створення рекламних кампаній:

  • ключові слова повинні максимально відповідати запитам людей, а мінус слова постійно оновлюватися;
  • отримані ключі сортуйте за групами, але при цьому групи мають бути вузькими та конкретними;
  • обмежте кількість ключових слів до 15-20 для кожної групи оголошень.

Це дозволить отримати більш високий CTR та підняти рейтинг оголошення.

2. Підвищте релевантність рекламного оголошення

Якісне та релевантне оголошення відіграє вирішальну роль у значенні показника якості, оскільки він характеризує, наскільки оголошення відповідає запиту користувача, який проводить пошук.

Оголошення має бути не тільки добре написане, але й тісно пов'язане з ключовим словом та цільовою сторінкою. Додатково для підвищення можливості того, що користувачі натиснуть на оголошення:

  • додавайте розширення оголошень – завдяки їм оголошення виглядає помітніше на тлі конкурентів, і це підвищує його клікабельність;
  • спробуйте декілька варіантів текстів оголошень, виміряйте їх ефективність та визначте, який тип оголошення знаходить найбільший відгук у вашої аудиторії;
  • вкажіть переваги вашої пропозиції;
  • використайте чіткі заклики до дії (CTA), що будуть спонукати користувачів до подальшої взаємодії.

3. Поліпште якість цільової сторінки

Якість цільової сторінки – показник, який характеризує, наскільки цільова сторінка є релевантною та корисною для тих, хто натисне на оголошення і її оптимізація є ключовим чинником підвищення якості:

  • переконайтеся, що сторінка відповідає контенту у оголошеннях до відповідних запитів користувачів;
  • додайте помітний і переконливий заклик до дії (CTA), що буде спонукати користувача до конверсії;
  • перевірте та виправте швидкість завантаження сторінки (якщо вона вантажиться довше за п'ять секунд, Google вважає її неякісною);
  • перевірте та оптимізуйте верстку під мобільні пристрої, якщо вона ще не оптимізована;
  • додатково опрацюйте пошукову seo-оптимізацію сторінки: пропишіть коректні метатеги, зробіть розмітку тегами <H1-H6>, <article>, <quote> і т.д.;
  • використайте безпечне з'єднання з ресурсом за допомогою протоколу HTTPS.

Аналіз ефективності рекламної кампанії – річ дуже важлива, особливо для тих, хто цінує свій час та бюджет. Тому підходьте до завдання комплексно – збирайте необхідну кількість даних та аналізуйте не лише основні показники ефективності рекламних кампаній (конверсії, CPC чи ROAS), а й такі, як сезонність, нішу та конкурентів. Використовуйте описані параметри, фактори та інструменти для оцінки ефективності контекстної реклами та її оптимізації.

А якщо у вас не вистачає часу та знання на проведення необхідного аналізу, то ви можете довірити цю роботу нашій команді, адже спеціалісти компанії Справа мають великий досвід у проведенні досліджень ефективності рекламних кампаній та зможуть допомогти вам з аналізом та оцінкою ключових метрик реклами Google Ads.

Людмила Катрич
Project-менеджерка Sprava Agency
05.09.2024
Google Ads
14 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все