Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Якщо вам необхідно в короткі строки презентувати новий товар чи послугу, запустити сезонну акцію, продати «гарячі» тури, квитки на концерт або зібрати базу передплатників. Щоб пропозиція спрацювала, промосторінка має «зачепити» аудиторію, викликати довіру і бажання миттєво вчинити цільову дію. Як цього досягти? Замовте лендінг у Sprava Agency.
Наша команда создаст одностраничный сайт, который позволит решить первостепенные задачи вашего бизнеса. Предлагаем полный комплекс услуг — от маркетингового анализа и разработки структуры до настроек и запуска рекламной кампании. Оценить результат вы сможете уже через 3 недели после начала сотрудничества с нашим агентством.
У чому полягає особливість створення Landing Page
Лендінг — це односторінковий сайт, що містить докладний опис одного або декількох подібних товарів, послуг або інфопродуктів.
Посадкова сторінка складається з таких основних блоків:
- унікальна торгова пропозиція;
- переваги співробітництва;
- сценарії використання товару чи етапи надання послуги;
- ціни або варіанти тарифних планів;
- соціальні докази; відгуки;
- Call-to-action — заклик до дії.
У більшості випадків під час розроблення лендінгів використовуються класичні формули впливу на споживачів:
- AIDA (Attention — Interest — Desire — Action), якщо мета — задовольнити запит або зацікавити аудиторію новим продуктом;
- PMPHS (Pain — More Pain — Hope — Solutions), коли пропонується розв'язання проблеми.
Втім, структура та оформлення можуть бути різними. Головне завдання односторінника полягає в підведенні користувача до вчинення цільової дії. Це може бути пряме замовлення пропонованого продукту, завантаження застосунку або гри, запис на захід, надання контактної інформації тощо.
Landing Page також можуть використовуватись у складних маркетингових процесах. Наприклад, за їхньою допомогою проводять тестування нових продуктів і приймають рішення про запуск у масовий продаж. Лендінг як частину воронки продажів часто застосовують для «прогрівання» аудиторії, якій спочатку пропонують товар або послугу за символічною ціною, а потім — презентують основний продукт.