Просування масштабних веб-проєктів з різними напрямками послуг потребує комплексного підходу, тісної взаємодії спеціалістів з маркетингу з представниками бізнесу, а також чимало часу та зусиль. Команді Sprava Agency за участю співробітників компанії-замовника вдалося в кілька разів збільшити відвідуваність, покращити конверсію та популяризувати бренд. У цьому кейсі просування оздоровчого комплексу ми вирішили поділитися досвідом та секретами успіху проєкту.
Знайомство з замовником - старт просування оздоровчого комплексу
Комплекс «ПОЛО-МЕДЛАЙФ» розташований у місті Кременчук Полтавської області та спеціалізується на лікуванні та реабілітації після:
- травм і порушень у роботі опорно-рухового апарату;
- хвороб нервової системи, шлунково-кишкового тракту;
- серцево-судинних, ендокринологічних, урологічних та гінекологічних захворювань.
Головна відмінність замовника від конкурентів — пропозиція не лише лікувально-діагностичних послуг, а й оздоровчих процедур та програм. На території комплексу розміщений готель з рестораном, басейном та фітнес-залом. Влітку працює аквапарк. Комплекс має власний генератор та бомбосховище.
Замовник звернувся до нашого агентства у листопаді 2022 року. На той момент про спа-комплекс мало хто знав, проект потребував розкрутки. Стратегія просування була зосереджена на послугах готелю, який відкрився на початку того ж року. Додатково планувалося рекламувати лікувально-оздоровчі програми та консультації профільних лікарів.
До співпраці зі Sprava Agency компанія замовляла налаштування та ведення контекстної реклами у іншого підрядника. Проте очікуваних результатів досягти не вдалося. Станом на жовтень 2022-го загальний трафік на сайт становив майже 1700, органічний — до 400 людей на місяць.
Загальна кількість конверсій на старті роботи була на рівні 71, з пошукового трафіку — 26 на місяць.
Метою керівництва комплексу було досягнення високих результатів саме в пошуковій видачі. Перед нами було поставлено завдання вивести сторінки в ТОП-10 та збільшити органічний трафік з тим, щоб згодом відмовитися від платної реклами.
Ми запропонували три види послуг: SEO та ведення контекстної та таргетованої реклами. Оскільки просування в пошуку — процес не швидкий, для негайного отримання звернень необхідно задіяти платні канали розкрутки.
Що зроблено в рамках просування сайту лікувально-оздоровчого закладу
Для SEO-оптимізації зібрали семантичне ядро, до якого увійшли запити за основними послугами компанії-замовника. Окремо запустили платні кампанії для рекламування лікувально-оздоровчого комплексу, готелю та консультацій профільних лікарів.
Попри оптимізацію наші спеціалісти провели комплекс технічних робіт, упорядочили структуру та доопрацювали візуальну складову.
До початку робіт головна сторінка виглядала так:
Ми попрацювали над оформленням першого екрану головної сторінки, трохи змінили шапку сайту та додали слайдер з гарячими пропозиціями.
Окрім того, провели такі види робіт:
- виділили в якості окремих пунктів та сторінок додаткові послуги готелю — ресторан, фітнес-зал, басейн, аквапарк, паркінг;
- додали нові розділи «Оздоровчі програми» та «Тренери-реабілітологи»;
- творили сторінки «УЗД», «Лабораторія», «Спелеотерапія»;
- зробили окремі сторінки, на яких описали спеціалізацію лікарів.
Окрім того, ми оптимізували всі сторінки — як вже існуючі, так і нові.
Результати співпраці по SEO, PPC та таргетованій рекламі для оздоровчого комплексу в Україні
До 1 травня 2023 року, після півроку роботи, нам вдалося вивести в ТОП-10 100% запитів. Загальний трафік зріс до близько 7000 відвідувачів, пошуковий — майже 1100. Кількість конверсій з органічної видачі — 220.
В жовтні 2023 року спеціалісти нашого агентства скоригували семантичне ядро та значно розширили список ключових слів. Станом на квітень 2024 року в ТОП-10 знаходилося 59% запитів, нові запити продовжують рости у видачі. За даними Google Analytics, відвідуваність сайту наблизилася до 9000, органічний трафік — до 3900 людей на місяць.
Робота над проектом триває й сьогодні. Команда Sprava Agency працює над реалізацією нових цілей, які включають просування по всій Україні та в подальшому повний відхід від реклами.
![](/storage/avatars/z-k.png)
Катерина Зубілевич, project-менеджерка
«Проект дуже об'ємний. Щоб забезпечити рівномірний ріст за кожним напрямком, необхідно було охопити всі послуги, не зациклюючись на одній або декількох. Відносно недавно додані на просування нові напрямки. Тепер прагнемо досягти ТОП-10 з новим семантичним ядром.
Успішно працювати допомагають довірчі стосунки з менеджерами компанії-замовника, які оперативно надають необхідну інформацію».
![](/storage/avatars/r-d.png)
Діана Рачкова, SEO-спеціалістка
«Першочерговою метою було зайняття перших позицій у локальному пошуку. Створення зрозумілої структури, оптимізація сторінок, покращення фактора E-E-A-T шляхом написання експертних матеріалів допомогло вивести в ТОП 100% запитів, збільшити трафік та впізнаваність бренду.
Головними викликами проекту були і залишаються створення великої кількості сторінок, повної та логічної структури майданчика. Це потребує чимало ресурсів, але виправдовує себе за рахунок створення різних точок входу на сайт.
Нова мета замовника — просування по всій Україні та в подальшому повний відхід від реклами. На сьогодні ми розширили ядро завдяки розгалуженню різних напрямків лікування захворювань, додавання нових діагностичних послуг та займаємося розкруткою за межами регіону».
![](/storage/avatars/z-o.png)
Олександра Желєзняк, спеціалістка по таргетованій рекламі
«Основними цілями були просування центру (пріоритети — загальна реклама, записи на консультацію) та залучення нових клієнтів. Проаналізувавши ринок, ми вирішили одразу охопити місто та сусідні регіони. Масштабування показів в областях, з яких отримували максимальний відгук, дозволило оптимізувати витрати та підвищити ефективність кампанії.
Щоб привернути увагу різної ЦА, використовували статичні зображення, відеобанери та каруселі. Регулярний аналіз допоміг визначити найефективніші зв'язки, які ми використовували в подальшому. Завдяки таргетованій рекламі центр отримував 30-40 конверсій щомісяця, що є хорошим результатом для цієї ніші».
![](/storage/avatars/s-o.png)
Олександр Самолюк, PPC-спеціаліст
«Під час співпраці з замовником протестовано кампанії майже за кожним із напрямків, у роботі залишилися ті, які зарекомендували себе найкращим чином.
В якості основи були взяті пошукові кампанії, щоб після повної налаштування семантичного ядра мати можливість з їх допомогою працювати виключно з цільовою аудиторією. Для охоплення більшого обсягу аудиторії були задіяні кампанії Performance Max. Пізніше для максимального охоплення були створені Smart-кампанії.
Завдяки запуску кампаній різних типів ми мали гнучкі можливості по налаштуванню оголошень та аудиторії. Це дозволило регулярно покращувати ефективність реклами. Вдалі періоди замовник отримував понад 200 конверсій на місяць — досить високий показник, зважаючи на роботу з вузьким гео».
Розкрутка оздоровчого комплексу — складне завдання, яке потребує участі спеціалістів різних напрямків, кропітливої роботи та періодичної корекції стратегії. Проте, як показує наш досвід, результат вартий витрачених ресурсів. Якщо хочете просувати власний веб-проект і потребуєте допомоги професіоналів, звертайтеся до Sprava Agency.