Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Просування масштабних веб-проєктів з різними напрямками послуг потребує комплексного підходу, тісної взаємодії спеціалістів з маркетингу з представниками бізнесу, а також чимало часу та зусиль. Команді Sprava Agency за участю співробітників компанії-замовника вдалося в кілька разів збільшити відвідуваність, покращити конверсію та популяризувати бренд. У цьому кейсі просування оздоровчого комплексу ми вирішили поділитися досвідом та секретами успіху проєкту.
Знайомство з замовником - старт просування оздоровчого комплексу
Комплекс «ПОЛО-МЕДЛАЙФ» розташований у місті Кременчук Полтавської області та спеціалізується на лікуванні та реабілітації після:
- травм і порушень у роботі опорно-рухового апарату;
- хвороб нервової системи, шлунково-кишкового тракту;
- серцево-судинних, ендокринологічних, урологічних та гінекологічних захворювань.
Головна відмінність замовника від конкурентів — пропозиція не лише лікувально-діагностичних послуг, а й оздоровчих процедур та програм. На території комплексу розміщений готель з рестораном, басейном та фітнес-залом. Влітку працює аквапарк. Комплекс має власний генератор та бомбосховище.
Замовник звернувся до нашого агентства у листопаді 2022 року.
На той момент про спа-комплекс мало хто знав, проект потребував розкрутки. Стратегія просування була зосереджена на послугах готелю, який відкрився на початку того ж року. Додатково планувалося рекламувати лікувально-оздоровчі програми та консультації профільних лікарів.
До співпраці зі Sprava Agency компанія замовляла налаштування та ведення контекстної реклами у іншого підрядника. Проте очікуваних результатів досягти не вдалося. Станом на жовтень 2022-го загальний трафік на сайт становив майже 1700, органічний — до 400 людей на місяць.