Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Опис бізнесу й завдання замовника
Кейс буде корисний власникам готелів і ресторанів, маркетологам у сфері Horeca.
Розповімо про те, як важливо не тільки слухати поради фахівців з оптимізації й створення сайтів, але ще й почути їх. І втілювати рекомендації вчасно.
Замовник: власник курортного готелю в Затоці. Конкуренція в ніші дуже висока: у пошуку потрібно конкурувати ще й із прайс-агрегаторами, Букінгом. Готель складається із трьох корпусів, знаходиться на “першій лінії” відразу біля моря.
Інфраструктура готелю: два басейни й дитячий басейн, ресторан, повністю обладнаний власний пляж. У літню пору є дитяча анімація.
Завдання замовника: просувати сайт готелю, забезпечити бронювання із сайту
Дані на момент звернення лютий 2014 року:
- Відвідуваність: 7100 відвідувачів на місяць (травень-червень 2014)
- Відмови: 13,1%
- Пристрої: 76,6% відвідувачів із ПК
- Пошукові фрази: готель уже добре знали за назвою, тому безліч переходів відбувалися за назвою, також переходили користувачі, які шукали бази відпочинку.
Ця CMS стара, складно піддається програмінгу.
- неможливо було зробити нормальні ЧПУ сторінкам сайту;
- постійно були проблеми з дублями й технічними багами у формуванні сторонніх сторінок, через які періодично засмічувався індекс сайту в ПС;
- складно було також впроваджувати всі бажання поліпшити юзабіліті, тому що сайт міг посипатися остаточно. Тому робили тільки базові роботи.
Ми взялися до роботи з оптимізації й просування сайту.
- конкуренція була ще не настільки розвинена в пошуку;
- стартувати з українським курортом в 2014 було вкрай вигідно, популярність виросла в рази, на заміну Криму Затока стала курортом №1.
- збір і кластеризація ядра;
- виправлення технічних помилок після розробки;
- створення посадкових, їх наповнення й оптимізація.