+38(067)653-72-39
Case

Як побудувати продажі з нуля для нового проєкту: розроблення та просування інтернет-магазину для пекарів і кондитерів

Cвіт Пекаря
Україна
E-commerce
2025
Ретельна підготовка проєкту до SEO-розкрутки — важливе завдання, яке обов’язково варто виконати в процесі створення сайту або перенесення його на іншу платформу.

Як показує досвід Sprava Agency, щоб окупити витрати на маркетинг у найкоротші строки та уникнути зливання рекламного бюджету, варто застосовувати комплексний підхід. Задля досягнення кращого результату ми завжди тримаємо у фокусі просування в органічному пошуку, а також займаємося налаштуванням і веденням рекламних кампаній в Google Ads.

За результатами 5 місяців роботи з магазином «Світ Пекаря» ми перевиконали план з обороту на 125%. У цьому кейсі ділимося секретами успіху проєкту.

Інтернет-магазин «Світ Пекаря»: все для професійних кондитерів і любителів готувати домашню випічку

 

Інтернет-магазин спеціалізується на постачанні інгредієнтів для хлібопекарської та кондитерської галузі. Гуртові та роздрібні покупці мають змогу замовити з доставленням по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій):

  • дріжджі;
  • борошно, поліпшувачі, хлібопекарські суміші;
  • начинки, інші інгредієнти для борошняних і кондитерських виробів;
  • інвентар.

Магазин є офіційним партнером Enzym Group, пропонує продукцію інших українських і закордонних виробників.

Цілі та завдання проєкту

Проєкт почав працювати у 2021 році під назвою «Випікайло», у 2023-му був перейменований на «Світ Пекаря». Замовник звернувся з запитом перенесення сайту з платформи Prom.ua на «Хорошоп». Водночас магазин на Prom.ua лишився активним. Ціль співпраці — за відносно невеликий бюджет створити сайт, котрий надалі можна було б просувати за допомогою SEO і контекстної реклами.

Що зробили

Крім створення сайту на «Хорошоп» наша команда займалася пошуковою рекламою та розкруткою товарів шляхом ведення кампаній в Google Ads. В напрямі SEO ми насамперед провели аудит проєкту, впровадили первинні налаштування аналітики та цілей відстеження конверсій.

Після розроблення стратегії розвитку погодили план робіт на червень-вересень 2024 року, що передбачав:

  • аналіз і збір семантичного ядра;
  • створення і впровадження завдань з первинної оптимізації;
  • розроблення контент-плану, замовлення і розміщення оптимізованих текстів на сайті;
  • закупівлю посилань.

У грудні 2024 року відповідно до аналізу найбільш трафікових категорій змінили посадкові сторінки, але загальний план залишився таким самим.

У рамках роботи з Google Ads:
  • провели попередній аудит, визначили успішні кампанії, котрі варто масштабувати, а також неефективну рекламу, що потребує призупинення або оптимізації;
  • cтворили стратегію, спрямовану на збільшення продажів, що включала Performance Max (для отримання якісного трафіку за позиціями, котрі мають найбільший попит, наприклад, «Дріжджі», «Вершки») і Sales кампанії (з розділенням на категорії).

У процесі просування відстежували найбільш вигідні та окупні товари, реалізація яких могла призвести до досягнення планового обороту. Крім того, враховували сезонність.

Результати просування проєкту

З липня по листопад 2024 року пошуковий трафік на сайт збільшився на 173%.

01

Оскільки цілі та посадкові сторінки згідно зі стратегією SEO змінювались, основна ставка робилась на Google Ads. За аналогічний період:

  • кількість конверсій зросла на 232%;
  • вартість конверсії зменшилась на 55% і була на 10% нижче мінімуму, запланованого замовником;
  • ROAS зріс на 160,22%.
02
Уже у листопаді 2024 року ми перевиконали мету обороту на 125% від початково запланованої суми. Оборот компанії склав понад 400 тис. грн, з сайту — близько 210 тис.

Людмила Катрич

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Через використання «Хорошоп» функції сайту мають деякі обмеження.

Нашим фахівцям доводилося інколи звертатися до підтримки сервісу, втім проблем з розв’язанням тих чи інших питань зазвичай не виникає.

Замовник добре розуміє нюанси свого бізнесу та процесів, пов’язаних з просуванням і рекламою. Він максимально сприяє розвитку проєкту і досягненню поставлених цілей. Тому очікування щодо досягнення певної цифри обороту з усіх каналів продажу до кінця 2024 року були перевершені. Робота над проєктом триває, а отже, ми сподіваємося втримати та покращити цей результат.

Висновок

Бажаєте створити інтернет-магазин з нуля або перенести сайт з однієї платформи на іншу? Довірте цю роботу професіоналам. Щоб обговорити ваш проєкт, зв’яжіться з менеджером Sprava Agency в будь-який зручний для вас спосіб.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все