Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Як показує досвід Sprava Agency, щоб окупити витрати на маркетинг у найкоротші строки та уникнути зливання рекламного бюджету, варто застосовувати комплексний підхід. Задля досягнення кращого результату ми завжди тримаємо у фокусі просування в органічному пошуку, а також займаємося налаштуванням і веденням рекламних кампаній в Google Ads.
За результатами 5 місяців роботи з магазином «Світ Пекаря» ми перевиконали план з обороту на 125%. У цьому кейсі ділимося секретами успіху проєкту.
Інтернет-магазин «Світ Пекаря»: все для професійних кондитерів і любителів готувати домашню випічку
Інтернет-магазин спеціалізується на постачанні інгредієнтів для хлібопекарської та кондитерської галузі. Гуртові та роздрібні покупці мають змогу замовити з доставленням по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій):
- дріжджі;
- борошно, поліпшувачі, хлібопекарські суміші;
- начинки, інші інгредієнти для борошняних і кондитерських виробів;
- інвентар.
Магазин є офіційним партнером Enzym Group, пропонує продукцію інших українських і закордонних виробників.
Цілі та завдання проєкту
Проєкт почав працювати у 2021 році під назвою «Випікайло», у 2023-му був перейменований на «Світ Пекаря». Замовник звернувся з запитом перенесення сайту з платформи Prom.ua на «Хорошоп». Водночас магазин на Prom.ua лишився активним. Ціль співпраці — за відносно невеликий бюджет створити сайт, котрий надалі можна було б просувати за допомогою SEO і контекстної реклами.
Що зробили
Крім створення сайту на «Хорошоп» наша команда займалася пошуковою рекламою та розкруткою товарів шляхом ведення кампаній в Google Ads. В напрямі SEO ми насамперед провели аудит проєкту, впровадили первинні налаштування аналітики та цілей відстеження конверсій.
Після розроблення стратегії розвитку погодили план робіт на червень-вересень 2024 року, що передбачав:
- аналіз і збір семантичного ядра;
- створення і впровадження завдань з первинної оптимізації;
- розроблення контент-плану, замовлення і розміщення оптимізованих текстів на сайті;
- закупівлю посилань.
У грудні 2024 року відповідно до аналізу найбільш трафікових категорій змінили посадкові сторінки, але загальний план залишився таким самим.
- провели попередній аудит, визначили успішні кампанії, котрі варто масштабувати, а також неефективну рекламу, що потребує призупинення або оптимізації;
- cтворили стратегію, спрямовану на збільшення продажів, що включала Performance Max (для отримання якісного трафіку за позиціями, котрі мають найбільший попит, наприклад, «Дріжджі», «Вершки») і Sales кампанії (з розділенням на категорії).
У процесі просування відстежували найбільш вигідні та окупні товари, реалізація яких могла призвести до досягнення планового обороту. Крім того, враховували сезонність.