Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

SEO-аудит сайту

Комплексна перевірка для ефективного просування вебресурсу

Для попадання в ТОП видачі Google, залучення трафіку та забезпечення продажів сайт має відповідати вимогам пошукової системи та запитам цільової аудиторії. Просування слід починати з SEO-аудиту, спрямованого на виявлення та виправлення помилок, що негативно впливають на відвідуваність і конверсію.

В агентстві Sprava ви можете замовити аудит сайту перед запуском, а також експертизу майданчика, що працює, з метою підвищення його ефективності як маркетингового інструменту та збереження високих позицій під час ранжування.

Чому варто замовити аудит сайту?

Пошуковий або SEO-аудит сайту — це комплексний аналіз, метою якого є пошук недоліків, що заважають сайту просуватися в пошуку, а також виявлення сильних сторін ресурсу та визначення точок зростання.

Замовлення аудиту сайту від експертів дозволяє виявити:

  • технічні баги, що погіршують видимість сторінок під час пошуку;
  • недосконалості інтерфейсу та структури сайту;
  • прогалини в контентній складовій;
  • слабкі сторони маркетингової стратегії.

За результатами аудиту складається звіт, в якому вказуються помилки та надаються рекомендації щодо їхнього виправлення. Наприкінці визначаються потенціал і можливі шляхи розвитку проєкту.

Які роботи здійснюються в рамках SEO-аудиту сайту

Перевірка базових технічних налаштувань

  • файли robot.txt, sitemap.xml
  • налаштування основного дзеркала
  • редиректи
  • протокол роботи ресурсу
  • мовні версії

Аналіз технічного стану сайту

  • швидкість завантаження сайту та окремих сторінок
  • помилки в кодах
  • наявність дублів контенту, заголовків, метатегів
  • наявність «битих» посилань

Діагностика стану та якості індексації сторінок

  • кількість сторінок, що індексуються
  • доступність цільового контенту для індексації
  • закриття від сканування пошуковими роботами технічних сторінок, персональних даних користувачів, системних файлів і каталогів

Аудит usability

  • адаптивність під різні види пристроїв
  • логічність структури
  • зручність користування сайтом

Маркетинговий аудит

  • конкурентоспроможність
  • відповідність інтересам цільової аудиторії
  • поведінкові фактори
  • конверсії

Аналіз контенту

  • якість і відповідність текстів і візуального контенту тематиці ресурсу
  • унікальність
  • повнота інформації
  • відповідність текстового наповнення вимогам E-A-T — експертності, авторитетності та вірогідності

Перевірка комерційних факторів

  • контактна інформація
  • асортимент товарів і послуг
  • кнопки цільових дій
  • умови оплати та доставлення

Оцінка зовнішньої та внутрішньої пошукової оптимізації

  • оптимізація текстового та візуального контенту, наявність ключів на цільових сторінках
  • оптимізація сайту в цілому
  • аналіз посилальної маси

Робота з Google Search Console (за умови надання доступу)

  • перевірка повідомлень про наявність проблем на сайті
  • аналіз стану індексації
  • контроль розділів про безпеку і санкції
  • вивчення показників Core Web Vitals
  • аналіз розділу «Ефективність»
  • аудит за структурованими даними (аналіз типів помилок, наявності попереджень)

Переваги аудиту сайту в Sprava Agency

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  • Ручна та автоматизована перевірка
    Крім залучення сервісів SEO та аналітики, наші фахівці здійснюють ручну перевірку. Комплексний підхід дозволяє виконати аудит швидко і приділити увагу всім важливим аспектам просування.
  • Доступний та зрозумілий звіт
    Опис помилок, рекомендації з їхнього виправлення та максимальної реалізації потенціалу сайту викладаються мовою, доступною не лише SEO-фахівцям, а й керівникам проєкту, маркетологам, що можуть не знати всіх тонкощів оптимізації.
  • Вигідні ціни
    Вартість SEO-аудиту сайту залежить від масштабу проєкту, його поточного стану та конкуренції в ніші. В агентстві Sprava можна замовити експертизу в обсягах, що відповідають виділеному на просування бюджету.
  • Додаткові послуги
    За потреби допоможемо впровадити рекомендації щодо усунення помилок на сайті. Надаємо широкий спектр послуг з розроблення та просування вебпроєктів, займаємося запуском і веденням рекламних кампаній у Google Ads.

Який результат ви отримаєте після аудиту сайту

За підсумками проведеного аудиту ми надаємо детальний звіт, що містить:

  • портрет цільової аудиторії та аналіз поведінкових факторів відвідувачів вебмайданчика;
  • аналіз конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
  • список технічних помилок і поради щодо їхнього усунення;
  • рекомендації щодо внутрішньої та зовнішньої оптимізації сайту;
  • готову стратегію та план SEO-просування проєкту.

Впровадження рекомендацій SEO-фахівців допоможе збільшити трафік і конверсію сайту, покращити поведінкові фактори та досягти підвищення позицій у видачі Google за цільовими запитами.

Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванні
162
розроблено сайтів
87
проектів на контекстній рекламі
23368
кількість фраз в ТОПІ
Популярні кейси
Останні статті в блозі:
Питання / Відповіді
Яким сайтам потрібний комплексний SEO-аудит?

Пошукова експертиза потрібна новим сайтам перед початком просування, а також у таких випадках:

  • «переїзд» майданчика на інший домен або двигун;
  • погана видимість і відвідуваність сторінок;
  • низька конверсія;
  • впровадження маркетингових змін;
  • зміна підрядника або необхідність перевірити ефективність роботи спеціаліста чи агентства, що займається SEO-розкруткою.

Періодичні перевірки потрібні будь-якому сайту навіть за відсутності проблем

Як часто потрібно здійснювати аналіз сайту?
SEO-діагностику по можливості варто робити регулярно — щоквартально або, як мінімум, щорічно. Це пов'язане з тим, що сайт час від часу зазнає змін, пошукові алгоритми оновлюються, на ринку з'являються нові конкурентні компанії.
Які основні завдання пошукового аудиту?

Ключовими цілями SEO-експертизи є приведення сайту та окремих сторінок у відповідність до вимог Google, недопущення потрапляння під санкції пошуковика, посідання високих позицій у видачі. Крім того, аудит дозволяє знайти шляхи для підвищення ефективності онлайн-майданчика як маркетингового інструменту та подальшого його розвитку.

Як дізнатися про вартість аудиту сайту?

Ціна на SEO-аудит залежить від:

  • ніші бізнесу та тематики ресурсу;
  • конкуренції;
  • географії просування;
  • кількості сторінок;
  • стану сайту.

Точну вартість аудиту сайту ви дізнаєтесь під час обговорення конкретного проєкту зі співробітником нашого агентства.

Як залишити заявку на SEO-аудит?
Щоб замовити SEO-аудит, зв'яжіться з менеджером Sprava Agency в онлайн-чаті на сайті, через Telegram, Viber або WhatsApp. Ви також можете зателефонувати нам за номером +38 (067) 653–72–39 або залишити заявку на зворотний дзвінок за допомогою онлайн-форми.
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту