+38(067)653-72-39
Case

Падає трафік сайту! Що робити та як компенсувати? На прикладі кейсу меблевого магазину в Одесі

Мебель просто
Україна
Меблі
2021

Що маємо на старті?

Семантичне ядро - це список запитів, під які оптимізовано сайт.

Саме за цими запитами можуть шукати потрібні товари/послуги потенційні покупці, тому так важливо, щоб за ними ваш сайт займав якнайвищу позицію у видачі. Саме для цього SEO-фахівці здійснюють певний пул робіт.

Мета співпраці:
  • виведення сайту в топ-10 за ключовими запитами основних напрямів;
  • популяризація бренду;
  • збільшення відвідуваності сайту та, відповідно, кількості звернень і замовлень.
01

Сайт із застарілим дизайном і функціоналом, не адаптований під мобільні пристрої.

Позиції у пошукових системах: 44% в топ-10, семантичне ядро — 37 запитів.

Що зроблено на сайті:

Планомірна робота дала свої результати вже за пів року — за 81% цільових запитів сайт посідав позиції в топ-10 (тобто, знаходився на першій сторінці Google).

01

Комплекс стартових робіт з SEO-просування сайту:

  • збирання та кластеризація семантичного ядра;
  • оптимізація сторінок під вибрані запити;
  • усунення технічних помилок.
02 Робота над вагою сайту.
03

Планові щомісячні (!) роботи з просування сайту в пошукових системах:

  • оптимізація посадкових сторінок під поточне семантичне ядро;
  • написання текстів і наповнення посадкових сторінок (раз на квартал проводиться аудит ніші. На його основі складається контент-план для наповнення посадкових сторінок дійсно актуальною інформацією, що допомагає виділити сайт для Google на тлі конкурентів);
  • опрацювання непосадкових сторінок;
  • виправлення помилок і доопрацювання сайту з точки зору usability (зручність для користувача).
04

Наприкінці 2016 — на початку 2017 розроблено новий сайт, з адаптивною версією під мобільні пристрої.

За даними систем аналітики бачимо, що понад третина всіх гостей сайту (40%) заходять з мобільних пристроїв і планшетів! Тому вкрай необхідно було зробити сайт зручнішим для цієї категорії потенційних покупців і утримати їх!

Уже через пів року ми отримали результат, і він був максимальним — 100% запитів у топі! Але зупинятися на досягнутому — не в наших правилах Саме тому...

05

У 2019 році ми розширили семантичне ядро з 37 до 128 запитів.

Додано нові фрази, що охоплюють вужчі напрямки, актуальні для замовника.

06

Встановлено сертифікат безпеки — один з важливих факторів ранжування для алгоритмів пошукових систем!

07

На початку 2020 року розроблено новий сайт на новій сучасній адміністративній панелі з розширеними можливостями як для керування замовником, так і для SEO-просування.

Результати роботи

01
Оновлення сайту, доопрацювання його для зручності користувачів, а також додавання адаптивної версії принесли свій результат разом з роботами з SEO-просування.
 
02
Користуватися сайтом з телефону стало набагато зручніше.
01

Позиції в пошукових системах зросли з 44 до 92%.

02

Зниження в листопаді 2019 на скриншоті — результат оновлення та розширення семантичного ядра: у перший місяць позицій за новими запитами, зрозуміло, ще немає, що впливає на загальний відсоток. Плюс, щоб побачити зростання, необхідні час і регулярні SEO-роботи. Так вийшло і в цьому кейсі — за два роки після розширення ядра позиції зросли на 30%

03

Але варто сказати, що при цьому трафік на сайт зменшився. На скриншоті нижче — графік відвідуваності з липня 2014 року (за чотири місяці до початку просування) по листопад 2021 року.

Стратегії просування вашого бізнесу

На графіку добре видно, що до лютого 2016 року на сайті йшло зростання відвідуваності, а після — почався спад.

З чим це пов'язано? За останні чотири роки конкуренція на інтернет-ринку у сфері продажу та виготовлення меблів дуже сильно зросла, тому одного інформативного та «юзерфрендлі»-сайту вже недостатньо.

Зазвичай у таких ситуаціях, якщо є потреба в оперативному збільшенні продажів з сайту, рятує контекстна реклама (у нашому випадку замовник отримує необхідну кількість заявок без залучення рекламного трафіку). А також використовуються інші інструменти інтернет-маркетингу (наприклад, соцмережі), здійснюється робота над іміджем компанії в онлайн-просторі, підвищується лояльність аудиторії за допомогою акцій та бонусних пропозицій.

04

Що ще важливо. До початку просування всі переходи на сайт були переважно за доменним ім'ям. На сьогодні нам вдалося збільшити кількість джерел переходів.

Зараз це здебільшого (82%) візити з пошукових систем. Додалися також переходи за посиланнями, розміщеними на інших сайтах (результат зовнішньої SEO-оптимізації), а також з месенджерів і соцмереж. Таким чином сайт вийшов на нові рівні роботи з потенційними клієнтами!

З іншими нашими кейсами можна ознайомитися за посиланням.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все