Падає трафік сайту! Що робити та як компенсувати? На прикладі кейсу меблевого магазину в Одесі

Час на читання: 8 хв.

Сьогодні розповімо, як за допомогою регулярних робіт з SEO та грамотного usability утриматися у висококонкурентній ніші. Наливайте чай та поїхали :)

Період роботи з проєктом: з листопада 2014 року по теперішній час.

Сфера діяльності: виготовлення та продаж меблів для дому, індивідуальні замовлення.

Мета співпраці:

  • виведення сайту в топ-10 за ключовими запитами основних напрямів;
  • популяризація бренду;
  • збільшення відвідуваності сайту та, відповідно, кількості звернень і замовлень.

Що маємо на старті робіт:

Сайт із застарілим дизайном і функціоналом, не адаптований під мобільні пристрої:

вигляд сайту до початку робіт

Позиції у пошукових системах: 44% в топ-10, семантичне ядро — 37 запитів.

Семантичне ядро - це список запитів, під які оптимізовано сайт. Саме за цими запитами можуть шукати потрібні товари/послуги потенційні покупці, тому так важливо, щоб за ними ваш сайт займав якнайвищу позицію у видачі. Саме для цього SEO-фахівці здійснюють певний пул робіт.

Що зроблено на сайті:

1. Комплекс стартових робіт з SEO-просування сайту:

  • збирання та кластеризація семантичного ядра;
  • оптимізація сторінок під вибрані запити;
  • усунення технічних помилок.

2. Робота над вагою сайту.

3. Планові щомісячні (!) роботи з просування сайту в пошукових системах:

  • оптимізація посадкових сторінок під поточне семантичне ядро;
  • написання текстів і наповнення посадкових сторінок (раз на квартал проводиться аудит ніші. На його основі складається контент-план для наповнення посадкових сторінок дійсно актуальною інформацією, що допомагає виділити сайт для Google на тлі конкурентів);
  • опрацювання непосадкових сторінок;
  • виправлення помилок і доопрацювання сайту з точки зору usability (зручність для користувача).

Планомірна робота дала свої результати вже за пів року — за 81% цільових запитів сайт посідав позиції в топ-10 (тобто, знаходився на першій сторінці Google).

4. Наприкінці 2016 — на початку 2017 розроблено новий сайт, з адаптивною версією під мобільні пристрої.

Ананліз візитів за типом пристою

За даними систем аналітики бачимо, що понад третина всіх гостей сайту (40%) заходять з мобільних пристроїв і планшетів! Тому вкрай необхідно було зробити сайт зручнішим для цієї категорії потенційних покупців і утримати їх!

Уже через пів року ми отримали результат, і він був максимальним — 100% запитів у топі! Але зупинятися на досягнутому — не в наших правилах Саме тому...

5. У 2019 році ми розширили семантичне ядро з 37 до 128 запитів.

Додано нові фрази, що охоплюють вужчі напрямки, актуальні для замовника.

6. Встановлено сертифікат безпеки — один з важливих факторів ранжування для алгоритмів пошукових систем!

7. На початку 2020 року розроблено новий сайт на новій сучасній адміністративній панелі з розширеними можливостями як для керування замовником, так і для SEO-просування.

Результати роботи:

Оновлення сайту, доопрацювання його для зручності користувачів, а також додавання адаптивної версії принесли свій результат разом з роботами з SEO-просування:

результати роботи з сайтом

Користуватися сайтом з телефону стало набагато зручніше:

результати роботи з сайтом на телефоні

Позиції в пошукових системах зросли з 44 до 92%:

позиції сайту в пошукових системах

Зниження в листопаді 2019 на скриншоті — результат оновлення та розширення семантичного ядра: у перший місяць позицій за новими запитами, зрозуміло, ще немає, що впливає на загальний відсоток. Плюс, щоб побачити зростання, необхідні час і регулярні SEO-роботи. Так вийшло і в цьому кейсі — за два роки після розширення ядра позиції зросли на 30%:

результат оновлення та розширення ядра

Але варто сказати, що при цьому трафік на сайт зменшився. На скриншоті нижче — графік відвідуваності з липня 2014 року (за чотири місяці до початку просування) по листопад 2021 року:

графік відвідуваності з липня 2014 року по листопад 2021 року

На графіку добре видно, що до лютого 2016 року на сайті йшло зростання відвідуваності, а після — почався спад. З чим це пов'язано? За останні чотири роки конкуренція на інтернет-ринку у сфері продажу та виготовлення меблів дуже сильно зросла, тому одного інформативного та «юзерфрендлі»-сайту вже недостатньо.

Зазвичай у таких ситуаціях, якщо є потреба в оперативному збільшенні продажів з сайту, рятує контекстна реклама (у нашому випадку замовник отримує необхідну кількість заявок без залучення рекламного трафіку). А також використовуються інші інструменти інтернет-маркетингу (наприклад, соцмережі), здійснюється робота над іміджем компанії в онлайн-просторі, підвищується лояльність аудиторії за допомогою акцій та бонусних пропозицій.

Напишіть нам, і ми підкажемо найкращі стратегії просування в інтернеті саме для вашого бізнесу:

Що ще важливо. До початку просування всі переходи на сайт були переважно за доменним ім'ям. На сьогодні нам вдалося збільшити кількість джерел переходів:

Переходи на сайт до та після робіт

Зараз це здебільшого (82%) візити з пошукових систем. Додалися також переходи за посиланнями, розміщеними на інших сайтах (результат зовнішньої SEO-оптимізації), а також з месенджерів і соцмереж. Таким чином сайт вийшов на нові рівні роботи з потенційними клієнтами!

Якщо ви хочете дізнатися, які можливості збільшення продажів з вашого сайту ви втрачаєте, напишіть нам і отримайте безоплатний аудит:

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту