+38(067)653-72-39

Кейс із SEO-просування сайту освітнього агентства в Польщі: як фахівці Sprava збільшили трафік у 9 разів за півроку

Academgo
Польща
Освіта
2025
Щоб отримати клієнтів з інтернету та успішно продавати товари чи послуги онлайн, бізнесу недостатньо просто створити сайт.

Щоб аудиторія могла дізнатися про цікаві пропозиції або знайти потрібний продукт у пошуку Google, власникам компаній та підприємцям слід подбати про розкрутку ресурсу. SEO — інструмент, що дає змогу залучати трафік без витрат на рекламу. В ідеалі пошукова оптимізація проводиться на етапі розроблення сайту. Втім, якщо ви не врахували необхідність у просуванні ресурсу на старті, ситуацію завжди можна виправити.

Команді Sprava Agency вдалося забезпечити стабільний трафік для сайту агентства AcademGo, що допомагає іноземним студентам зі вступом до польських вишів. Яких результатів ми досягли та що для цього зробили, читайте в нашому кейсі.

AcademGo: допомога абітурієнтам, що хочуть навчатися в Польщі

AcademGo — консалтингова компанія з офісом у Варшаві, що спеціалізується на наданні допомоги зі вступом до університетів Польщі майбутнім студентам з усього світу. До переліку послуг замовника входять:

  • консультація і допомога у виборі навчального закладу;
  • збір, нострифікація документів, супровід під час їхньої подачі до ВНЗ;
  • сприяння в отриманні студентської візи;
  • зустріч студента після приїзду;
  • підбір і бронювання житла, допомога з заселенням;
  • отримання місцевої прописки та ID-номера в Польщі;
  • консультація щодо отримання посвідки на проживання і легалізації.

Агентство співпрацює з 10 вишами Польщі, протягом більше ніж 3 років роботи до нього зверталися абітурієнти з понад 20 країн.

Цілі та завдання співпраці

На момент звернення до Sprava Agency компанія мала сайт, що не приносив трафіку і заявок.

Головною причиною цього була відсутність пошукової оптимізації. Замовник розумів потребу в додаткових маркетингових рішеннях, але не знав, як правильно діяти. Розуміючи, що без професійної допомоги виправити ситуацію буде складно, він шукав експертів, які б змогли:

  • розібратися в проблемах сайту і знайти шляхи їхнього розв’язання;
  • збільшити трафік до 300–400 відвідувачів на місяць за пів року;
  • підвищити кількість заявок, що зростали б разом із трафіком.

Очікування замовника були досить реалістичними. Він чітко усвідомлював, що SEO не дає миттєвих результатів, але хотів бачити поступове і стабільне зростання. Оскільки досвіду з отримання заявок з сайту не було, точну цифру щодо звернень не обговорювали.

Що зробили в рамках SEO-просування

На початку роботи ми помітили, що ресурс не мав правильної структури, оптимізованих сторінок і контенту, що відповідали б запитам користувачів. Крім того, була відсутня основна мовна версія. Наявні мовні версії були реалізовані через підпапки — /ru, /en. Це створювало низку проблем.

  • Відсутність головної версії сайту ускладнювала коректну індексацію в пошукових системах.
  • Основний трафік спрямовувався на підпапки, що впливало на ранжування і сприйняття сайту пошуковими системами.
  • Не було правильної конфігурації мовних тегів (hreflang), що зазвичай призводить до плутанини в розпізнаванні мовних версій.
Під час пошукової оптимізації сайту ми виконали наступний перелік робіт:
  • Впровадили основну мовну версію без підпапки. Інші — залишили у підпапках, налаштувавши коректні hreflang-атрибути.
  • Провели технічний SEO-аудит і виправили помилки, що заважають коректній роботі сайту та виведенню сторінок у ТОП.
  • Розробили оптимальну структуру ресурсу.
  • Дослідили ключові запити.
  • Створили завдання для оптимізації сторінок під семантичне ядро.
  • Розробили контент-план для написання замовником текстів, за допомогою яких залучатиметься трафік.
  • Провели аналіз юзабіліті та склали перелік заходів, що мають бути впроваджені для збільшення зручності користування сайтом.

Яких результатів досягли завдяки оптимізації

Над проєктом ми працювали з липня 2024-го по січень 2025 року. Вже через пів року після старту робіт органічний трафік на сайт AcademGo зріс у 9 разів.

01
Крім того, замовникові нарешті вдалося вийти на стабільний показник за запитами. Зважаючи на специфіку проєкту, попит, а отже, і кількість звернень залежить від сезону.
02
Таким чином, знайшовши «слабкі місця» сайту, ми оперативно виправили наявні проблеми та знайшли нові точки зростання. Впродовж короткого часу ми отримали чудові результати. Про деталі та особливості співпраці з замовником розповідають фахівці, що працювали над проєктом.

Марія Павлюченко

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Просування в ніші освітнього консалтингу має свої особливості.

Оскільки майбутні студенти та їхні батьки не ухвалюють рішення миттєво, отримати швидкі результати у вигляді заявок непросто. Потенційним клієнтам необхідні кілька «дотиків» із брендом: це може бути ознайомлення з послугами, прочитання статей, підписка на розсилку тощо. Тому на сайті варто розміщувати професійний контент, що не лише інформує, а й викликає довіру, підтверджує експертність компанії. Крім того, важливо налагодити взаємодію з потенційними клієнтами на всіх етапах ухвалення рішення.

Співпраця була продуктивною завдяки активній участі замовника в процесі. Він оперативно надавав потрібну інформацію, охоче ділився своїм баченням та експертизою у сфері освіти, чим значно спростив нашу роботу. Разом ми побудували ефективну стратегію, що дозволила збільшити не тільки відвідуваність, а й кількість запитів.

Вікторія Мартин

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

На початку співпраці з замовником сайт був новим і мав обмежену кількість сторінок.

Тож просування почалося з розроблення контент-плану для створення нових інформаційних розділів. Наступним етапом стали технічні роботи. Ми виправили такі недоліки як некоректне налаштування hreflang, відсутність «хлібних крихт» і мікророзмітки, а також оптимізували швидкість завантаження контенту.

Крім того, провели оптимізацію наявних і нових сторінок. Оновили та доповнили тексти, створили релевантні title і description, додали правильні заголовки, alt-теги для зображень, для кращої навігації та взаємозв’язку між сторінками реалізували перелінкування. Після оптимізації сайт почав швидко індексуватися, наразі спостерігаємо стабільне зростання трафіку.

Висновок

Отже, якщо у вас є сайт, що не приносить трафіку з пошуку, зверніться до професіоналів, котрі допоможуть знайти причину і розв’язати проблеми. Фахівці агентства Sprava оптимізують уже готові ресурси та впроваджують SEO на етапі розроблення. З радістю допоможемо вам досягти цілей та зробимо ваш онлайн-майданчик ефективнішим.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все