Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Щоб аудиторія могла дізнатися про цікаві пропозиції або знайти потрібний продукт у пошуку Google, власникам компаній та підприємцям слід подбати про розкрутку ресурсу. SEO — інструмент, що дає змогу залучати трафік без витрат на рекламу. В ідеалі пошукова оптимізація проводиться на етапі розроблення сайту. Втім, якщо ви не врахували необхідність у просуванні ресурсу на старті, ситуацію завжди можна виправити.
Команді Sprava Agency вдалося забезпечити стабільний трафік для сайту агентства AcademGo, що допомагає іноземним студентам зі вступом до польських вишів. Яких результатів ми досягли та що для цього зробили, читайте в нашому кейсі.
AcademGo: допомога абітурієнтам, що хочуть навчатися в Польщі
AcademGo — консалтингова компанія з офісом у Варшаві, що спеціалізується на наданні допомоги зі вступом до університетів Польщі майбутнім студентам з усього світу. До переліку послуг замовника входять:
- консультація і допомога у виборі навчального закладу;
- збір, нострифікація документів, супровід під час їхньої подачі до ВНЗ;
- сприяння в отриманні студентської візи;
- зустріч студента після приїзду;
- підбір і бронювання житла, допомога з заселенням;
- отримання місцевої прописки та ID-номера в Польщі;
- консультація щодо отримання посвідки на проживання і легалізації.
Агентство співпрацює з 10 вишами Польщі, протягом більше ніж 3 років роботи до нього зверталися абітурієнти з понад 20 країн.
Цілі та завдання співпраці
Головною причиною цього була відсутність пошукової оптимізації. Замовник розумів потребу в додаткових маркетингових рішеннях, але не знав, як правильно діяти. Розуміючи, що без професійної допомоги виправити ситуацію буде складно, він шукав експертів, які б змогли:
- розібратися в проблемах сайту і знайти шляхи їхнього розв’язання;
- збільшити трафік до 300–400 відвідувачів на місяць за пів року;
- підвищити кількість заявок, що зростали б разом із трафіком.
Очікування замовника були досить реалістичними. Він чітко усвідомлював, що SEO не дає миттєвих результатів, але хотів бачити поступове і стабільне зростання. Оскільки досвіду з отримання заявок з сайту не було, точну цифру щодо звернень не обговорювали.
Що зробили в рамках SEO-просування
На початку роботи ми помітили, що ресурс не мав правильної структури, оптимізованих сторінок і контенту, що відповідали б запитам користувачів. Крім того, була відсутня основна мовна версія. Наявні мовні версії були реалізовані через підпапки — /ru, /en. Це створювало низку проблем.
- Відсутність головної версії сайту ускладнювала коректну індексацію в пошукових системах.
- Основний трафік спрямовувався на підпапки, що впливало на ранжування і сприйняття сайту пошуковими системами.
- Не було правильної конфігурації мовних тегів (hreflang), що зазвичай призводить до плутанини в розпізнаванні мовних версій.
- Впровадили основну мовну версію без підпапки. Інші — залишили у підпапках, налаштувавши коректні hreflang-атрибути.
- Провели технічний SEO-аудит і виправили помилки, що заважають коректній роботі сайту та виведенню сторінок у ТОП.
- Розробили оптимальну структуру ресурсу.
- Дослідили ключові запити.
- Створили завдання для оптимізації сторінок під семантичне ядро.
- Розробили контент-план для написання замовником текстів, за допомогою яких залучатиметься трафік.
- Провели аналіз юзабіліті та склали перелік заходів, що мають бути впроваджені для збільшення зручності користування сайтом.