SEO від Sprava Agency — залучення клієнтів і покращення поведінкових факторів на сайті
Ми підходимо до завдання комплексно і ставимо перед собою лише досяжні цілі. Під час аудиту наші SEO-фахівці оцінюють не лише відповідність сайту останнім оновленням пошукових алгоритмів, а також usability, якість контенту, структуру та ефективність комерційних факторів. Далі ми видаємо рекомендації щодо усунення багів і доопрацювання сайту, обговорюємо їх із замовником, надаємо план внутрішньої та зовнішньої оптимізації з чіткими вимірними KPI та приступаємо до реалізації стратегії.
Як SEO-агентство для малого бізнесу з великим практичним досвідом, ми розуміємо, що для продажів важливими є не лише позиції. Сайт — візитка бренду, і від нього багато в чому залежить, чи стане користувач вашим клієнтом, чи піде до конкурента. Тому команда Sprava Agency передбачає кожну деталь. Крім опису продукту або послуги відвідувач знайде на сторінках інформацію про компанію, способи оплати, доставлення, вартість та інші дані, що допоможуть прийняти рішення про покупку.