+67% у топі за перший рік просування! Розповідаємо, що було зроблено

Час на читання: 6 хв.

Про замовника

Сфера діяльності: послуги з продажу та монтажу протисонцевих виробів для квартир, будинків, магазинів тощо. Виготовлення рулонних, римських штор, штор «день-ніч», маркізів, захисних і прозорих ролет з полікарбонату тощо.

Завдання:

  • виведення сайту в топ-10 за ключовими запитами основних напрямків: рулонні штори, маркізи, прозорі рольвіконниці та їхні різновиди;
  • популяризація бренду;
  • збільшення трафіку;
  • зростання кількості звернень і замовлень із сайту.

Період роботи з проєктом: з квітня 2019 року по теперішній час.

Що маємо на початок робіт з сайтом

  1. Застарілий дизайн.
  2. Відсутність адаптивної версії (тої, яку бачать користувачі, коли заходять на сайт з телефонів і планшетів).
  3. Позиції сайту в пошукових системах: 10% (семантичне ядро — 59 запитів).
  4. Відвідуваність сайту: 170 користувачів на місяць, 151 — з пошукових систем.
  5. Поведінкові фактори: візитів — 190, переглядів сторінок — 516.

Що було зроблено на сайті

  1. Комплекс робіт із SEO-просування сайту на старті: збір і кластеризація семантичного ядра, проведення робіт з оптимізації сайту, виправлення помилок тощо.
  2. Щомісяця — робота над оптимізацією посадкових та інших сторінок.
  3. Регулярна робота над вагою сайту.
  4. У травні 2019 року на новій адмін-панелі розроблено сучасний адаптивний сайт, що коректно працює на різних мобільних пристроях.
  5. Оптимізовано швидкість завантаження посадкових сторінок.
  6. Встановлено сертифікат безпеки (один з важливих факторів ранжування).
  7. Впроваджено блок «Питання-відповідь» на сторінках послуг з виведенням у пошуковий сніпет:
Впровадження блоку «Питання-відповідь» на сторінках послуг

Результати роботи з сайтом

1. Вигляд після редизайну

Колишній сайт замовника не відповідав основним вимогам usability, тобто не був зручним для користувача та не сприяв тому, щоб утримати його на сайті... І тим більше — схилити до рішення про покупку. Тому разом із замовником було ухвалене рішення оновити сайт, зробити його не лише сучасним зовні та зрозумілим внутрішньо (для роботи менеджерів), а й зручним для гостей.

Нижче на зображенні ліворуч ви бачите, як виглядала головна сторінка сайту на персональних комп'ютерах і ноутбуках до співпраці з нашою компанією, і праворуч — те, що ми отримали в результаті:

результат робіт з сайтом замовника

Крім того, ми додали саме ті блоки та інструменти, що добре впливають на продажі: відгуки інших покупців, зручну та просту форму зворотного зв'язку, ліцензії та сертифікати, що підтверджують кваліфікацію продавця, логотипи партнерів, мапу з розташуванням магазину та карткою компанії у Google My Business (які переваги це дає, писали тут), а також месенджери, щоб користувачам було зручно зв'язатися з працівниками магазину будь-яким з популярних способів.

А це — сторінка послуги:

сторінка послуг до та після робіт компанії

Вона також стала інформативнішою, інтерактивною і тому більш читабельною.

Але головна проблема, як ми писали на початку, полягала у відсутності адаптивної версії: сайт некоректно працював на екранах мобільних пристроїв. Чому це настільки важливо?

скриншот з кабінету Google Analytics

З даних систем аналітики добре видно, що кількість гостей сайту саме з мобільних пристроїв у квітні 2019 року становила майже половину всього трафіку — 48%!

  У таблиці зліва (скриншот з кабінету Google Analytics) це найвищий рядок — Mobile. Відповідно, Desktop — це кількість користувачів з ПК, а Tablet — з планшетів.

Тому розроблення нового адаптивного сайту було критично важливим завданням! Щоб не просто збільшити кількість відвідувачів на сайті, а й, як мінімум, утримати наявних

Ось так сайт виглядає з мобільних пристроїв:

сайт з продажу та монтажу протисонцевих виробів до початку робіт мобільна версія

2. Позиції у пошукових системах

До початку робіт лише 10% з 59 запитів, що можуть привести на сайт цільового користувача, показувалися на першій сторінці пошукових систем. За два роки роботи ми збільшили список запитів до 98, а відсоток у топі на сьогодні (жовтень 2021) — 87%

Зверніть увагу, якою була динаміка:

Динаміка росту запитів сайту

3. Відвідуваність сайту збільшилася у вісім разів

На старті співпраці за місяць на сайт заходили в середньому 170 користувачів (дані квітня 2019), через рік цей показник зріс до 835 користувачів (+391%), у 2021 — 1509 (+787%).

З них із пошукових систем у квітні 2019 було здійснено 138 переходів, у 2020 — вже 657 (+376%), а у 2021 — 1016 (+636%):

Динаміка росту відвідуваності сайту 2019-2021

4. Поведінкові фактори

Зросла кількість візитів* (зі 189 до 1 773) і переглянутих сторінок (з 511 до 4 008). Тобто гості сайту стали охочіше та з більшою зацікавленістю переглядати сайт.

*від кількості користувачів цей параметр відрізняється тим, що одна і та сама людина може зайти на сайт кілька разів — і кожне відвідування рахується як окремий візит.

5. Покази у пошуку

Попрацювали ми також над показами сторінок у пошуковій видачі, щоб наш сайт став помітнішим і привабливішим для тих потенційних покупців, котрі шукають інформацію в пошукових системах:

вигляд сайту в пошуку до та післю робіт

Завдяки такому розширеному сніпету сайт «входить у діалог» з потенційним покупцем ще задовго до того, як той потрапить на сам ресурс.

Висновки

У нашому випадку завдяки тому, що замовник оперативно узгодив роботи зі створення нового сайту, вже в перші пів року після редизайну ми отримали зростання позицій з 10 до 56%, ще через такий самий проміжок часу — +20%.

А загалом планомірна робота дала відмінні результати й дозволила досягти поставлених цілей:

  • сайт — у топ-10 за ключовими запитами в основних напрямках;
  • відвідуваність виросла у вісім разів;
  • збільшилася кількість звернень і замовлень з сайту.

Якщо ви теж хочете просунути ваш бізнес в інтернеті, залиште заявку — і ми зв'яжемося з вами та разом виберемо варіант, що найбільше підходить для ваших цілей:

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту