Час на читання: 6 хв.
Про замовника
Сфера діяльності: послуги з продажу та монтажу протисонцевих виробів для квартир, будинків, магазинів тощо. Виготовлення рулонних, римських штор, штор «день-ніч», маркізів, захисних і прозорих ролет з полікарбонату тощо.
Завдання:
- виведення сайту в топ-10 за ключовими запитами основних напрямків: рулонні штори, маркізи, прозорі рольвіконниці та їхні різновиди;
- популяризація бренду;
- збільшення трафіку;
- зростання кількості звернень і замовлень із сайту.
Період роботи з проєктом: з квітня 2019 року по теперішній час.
Що маємо на початок робіт з сайтом
- Застарілий дизайн.
- Відсутність адаптивної версії (тої, яку бачать користувачі, коли заходять на сайт з телефонів і планшетів).
- Позиції сайту в пошукових системах: 10% (семантичне ядро — 59 запитів).
- Відвідуваність сайту: 170 користувачів на місяць, 151 — з пошукових систем.
- Поведінкові фактори: візитів — 190, переглядів сторінок — 516.
Що було зроблено на сайті
- Комплекс робіт із SEO-просування сайту на старті: збір і кластеризація семантичного ядра, проведення робіт з оптимізації сайту, виправлення помилок тощо.
- Щомісяця — робота над оптимізацією посадкових та інших сторінок.
- Регулярна робота над вагою сайту.
- У травні 2019 року на новій адмін-панелі розроблено сучасний адаптивний сайт, що коректно працює на різних мобільних пристроях.
- Оптимізовано швидкість завантаження посадкових сторінок.
- Встановлено сертифікат безпеки (один з важливих факторів ранжування).
- Впроваджено блок «Питання-відповідь» на сторінках послуг з виведенням у пошуковий сніпет:
Результати роботи з сайтом
1. Вигляд після редизайну
Колишній сайт замовника не відповідав основним вимогам usability, тобто не був зручним для користувача та не сприяв тому, щоб утримати його на сайті... І тим більше — схилити до рішення про покупку. Тому разом із замовником було ухвалене рішення оновити сайт, зробити його не лише сучасним зовні та зрозумілим внутрішньо (для роботи менеджерів), а й зручним для гостей.
Нижче на зображенні ліворуч ви бачите, як виглядала головна сторінка сайту на персональних комп'ютерах і ноутбуках до співпраці з нашою компанією, і праворуч — те, що ми отримали в результаті:
Крім того, ми додали саме ті блоки та інструменти, що добре впливають на продажі: відгуки інших покупців, зручну та просту форму зворотного зв'язку, ліцензії та сертифікати, що підтверджують кваліфікацію продавця, логотипи партнерів, мапу з розташуванням магазину та карткою компанії у Google My Business (які переваги це дає, писали тут), а також месенджери, щоб користувачам було зручно зв'язатися з працівниками магазину будь-яким з популярних способів.
А це — сторінка послуги:
Вона також стала інформативнішою, інтерактивною і тому більш читабельною.
Але головна проблема, як ми писали на початку, полягала у відсутності адаптивної версії: сайт некоректно працював на екранах мобільних пристроїв. Чому це настільки важливо?
З даних систем аналітики добре видно, що кількість гостей сайту саме з мобільних пристроїв у квітні 2019 року становила майже половину всього трафіку — 48%!
У таблиці зліва (скриншот з кабінету Google Analytics) це найвищий рядок — Mobile. Відповідно, Desktop — це кількість користувачів з ПК, а Tablet — з планшетів.
Тому розроблення нового адаптивного сайту було критично важливим завданням! Щоб не просто збільшити кількість відвідувачів на сайті, а й, як мінімум, утримати наявних
Ось так сайт виглядає з мобільних пристроїв:
2. Позиції у пошукових системах
До початку робіт лише 10% з 59 запитів, що можуть привести на сайт цільового користувача, показувалися на першій сторінці пошукових систем. За два роки роботи ми збільшили список запитів до 98, а відсоток у топі на сьогодні (жовтень 2021) — 87%
Зверніть увагу, якою була динаміка:
3. Відвідуваність сайту збільшилася у вісім разів
На старті співпраці за місяць на сайт заходили в середньому 170 користувачів (дані квітня 2019), через рік цей показник зріс до 835 користувачів (+391%), у 2021 — 1509 (+787%).
З них із пошукових систем у квітні 2019 було здійснено 138 переходів, у 2020 — вже 657 (+376%), а у 2021 — 1016 (+636%):
4. Поведінкові фактори
Зросла кількість візитів* (зі 189 до 1 773) і переглянутих сторінок (з 511 до 4 008). Тобто гості сайту стали охочіше та з більшою зацікавленістю переглядати сайт.
*від кількості користувачів цей параметр відрізняється тим, що одна і та сама людина може зайти на сайт кілька разів — і кожне відвідування рахується як окремий візит.
5. Покази у пошуку
Попрацювали ми також над показами сторінок у пошуковій видачі, щоб наш сайт став помітнішим і привабливішим для тих потенційних покупців, котрі шукають інформацію в пошукових системах:
Завдяки такому розширеному сніпету сайт «входить у діалог» з потенційним покупцем ще задовго до того, як той потрапить на сам ресурс.
Висновки
У нашому випадку завдяки тому, що замовник оперативно узгодив роботи зі створення нового сайту, вже в перші пів року після редизайну ми отримали зростання позицій з 10 до 56%, ще через такий самий проміжок часу — +20%.
А загалом планомірна робота дала відмінні результати й дозволила досягти поставлених цілей:
- сайт — у топ-10 за ключовими запитами в основних напрямках;
- відвідуваність виросла у вісім разів;
- збільшилася кількість звернень і замовлень з сайту.
З іншими нашими кейсами вр можете ознайомитися в розділі.
Якщо ви теж хочете просунути ваш бізнес в інтернеті, залиште заявку — і ми зв'яжемося з вами та разом виберемо варіант, що найбільше підходить для ваших цілей: