Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
SEO як один з найефективніших каналів просування послуг у вузькоспеціалізованій B2B-ніші дає змогу отримувати клієнтів з видачі Google без витрат на рекламу. Щоправда, перші місця в пошуку завжди займають ресурси з гарними поведінковими факторами та високою репутацією.
Враховуючи специфіку проєкту, високий чек угод і воєнний стан, збільшення трафіку на сайт агентства нерухомості у сфері АПК потребувало від команди Sprava Agency чимало зусиль. Втім, вже менше ніж за рік замовник почав отримувати перші конверсії, і це дуже непоганий результат. Розповідаємо, як нам вдалося його досягти.
Інформація про замовника
LARGOS — перше в Україні агентство, що спеціалізується на нерухомості у сфері агропромислового комплексу.
Компанія пропонує професійну допомогу в укладенні угод, пов’язаних з купівлею, продажем і орендою аграрних компаній, фермерських господарств, елеваторів, маслозаводів, земель сільгосппризначення тощо. Фахівці агентства здійснюють юридичний супровід угод, надають широкий спектр аудиторських, бухгалтерських і землевпорядних послуг.
Офіси компанії знаходяться в Одесі. Сайт слугує майданчиком, на якому потенційні покупці шукають потрібні об’єкти, а продавці мають змогу розміщувати власні оголошення.
Ключові цілі співпраці
Замовник створив сайт наприкінці 2021 року і замовив у нас його SEO-просування. З початком повномасштабної війни робота припинилася, співпрацювати продовжили в листопаді 2023-го. Метою просування було визначене залучення на сайт спочатку продавців нерухомості та промислових об’єктів у галузі сільського господарства, а надалі — покупців.
Що було спочатку, і що зроблено в рамках просування
На старті на сайті були відсутні сторінки для продажу об’єктів за окремими напрямами. Ми розробили макет, почали наповнювати розділи текстами та винесли перелік типів нерухомості в спеціальний блок.