+38(067)653-72-39
Case

Просування агентства нерухомості у сфері АПК: як ми майже в 100 разів збільшили органічний трафік і отримали перші конверсії

Largos
Україна
Агро
2024

SEO як один з найефективніших каналів просування послуг у вузькоспеціалізованій B2B-ніші дає змогу отримувати клієнтів з видачі Google без витрат на рекламу. Щоправда, перші місця в пошуку завжди займають ресурси з гарними поведінковими факторами та високою репутацією.

Враховуючи специфіку проєкту, високий чек угод і воєнний стан, збільшення трафіку на сайт агентства нерухомості у сфері АПК потребувало від команди Sprava Agency чимало зусиль. Втім, вже менше ніж за рік замовник почав отримувати перші конверсії, і це дуже непоганий результат. Розповідаємо, як нам вдалося його досягти.

Інформація про замовника

LARGOS — перше в Україні агентство, що спеціалізується на нерухомості у сфері агропромислового комплексу.

Компанія пропонує професійну допомогу в укладенні угод, пов’язаних з купівлею, продажем і орендою аграрних компаній, фермерських господарств, елеваторів, маслозаводів, земель сільгосппризначення тощо. Фахівці агентства здійснюють юридичний супровід угод, надають широкий спектр аудиторських, бухгалтерських і землевпорядних послуг.

Офіси компанії знаходяться в Одесі. Сайт слугує майданчиком, на якому потенційні покупці шукають потрібні об’єкти, а продавці мають змогу розміщувати власні оголошення.

Ключові цілі співпраці

Замовник створив сайт наприкінці 2021 року і замовив у нас його SEO-просування. З початком повномасштабної війни робота припинилася, співпрацювати продовжили в листопаді 2023-го. Метою просування було визначене залучення на сайт спочатку продавців нерухомості та промислових об’єктів у галузі сільського господарства, а надалі — покупців.

Що було спочатку, і що зроблено в рамках просування

На старті на сайті були відсутні сторінки для продажу об’єктів за окремими напрямами. Ми розробили макет, почали наповнювати розділи текстами та винесли перелік типів нерухомості в спеціальний блок.

01
Ось так виглядала головна сторінка раніше.
 
02
Такий вигляд вона має зараз.
 
Для покращення індексації та юзабіліті виконали наступні види робіт:
  • відкоригували структуру меню;
  • додали хлібні крихти та фільтри для полегшення пошуку об’єктів;
  • вивели рейтинг у сніпет пошукової видачі.

Оскільки ресурс працює на WordPress, зіткнулися з проблемою зараження вірусами, тому встановили плагіни для блокування підозрілого трафіку і спроб зламування.

Результати співпраці з замовником

Станом на вересень 2024 року нам вдалося досягти:

  • збільшення трафіку з пошуку Google до 250 користувачів (у листопаді 2023-го їх було всього 3);
  • виведення в ТОП-10 70% позицій;
  • отримання 5 конверсій у серпні, 10 — у вересні.
01
* Конверсії почали з’являтися у два останніх місяці. Такий результат можна вважати відмінним з огляду на специфіку запропонованої нерухомості, високий чек угоди та необхідність врахувати безліч нюансів під час її оформлення. Також попит на об’єкти сільгосппризначення значною мірою залежить від економічної ситуації в країні, що наразі ускладнюється через воєнний стан.
02
Робота над наповненням і SEO-просуванням вебресурсу триває.

Марія Павлюченко

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Специфіка роботи з проєктом полягала в його конкуренції з великими майданчиками, що мали суттєву перевагу в кількості пропозицій.

Водночас сильною стороною агентства LARGOS є пропонування клієнтам не тільки вибору об’єктів, а й всебічного супроводу угод.

Завдяки комплексному підходу до роботи над сайтом, залученню замовника в усі процеси та оперативному наданню необхідної інформації просування принесло відчутні результати. Надалі плануємо додавати та оптимізувати нові напрямки з продажу сільгоспнерухомості. Замовник, своєю чергою, готується до відкриття нових філій в інших містах України.

Наталя Корсунь

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

Просування проєкту було нелегким через невелику кількість об’єктів на сайті, в той час як конкуренти пропонували значно більший вибір.

Тому ми вирішили залучати спочатку продавців, а потім — покупців. Ми почали зі створення розділів з описом послуг компанії, додали сторінки з конкретними пропозиціями, провели комплексні роботи з їхньої оптимізації та покращення індексації. У результаті позиції сайту за цільовими запитами почали зростати, що призвело до росту показників органічного трафіку. Поява нових сторінок і зацікавленість аудиторії дає сигнал Google, що проєкт розвивається.

Досвід співпраці з замовником

Досвід співпраці з замовником доводить, що SEO є ефективним інструментом просування онлайн-майданчиків вузької спеціалізації. Побудова правильної стратегії дозволяє розвивати ресурс навіть в умовах високої конкуренції та отримувати замовлення з сайту. Маєте B2B-проєкт і не знаєте, з чого почати його розкрутку? Звертайтеся в Sprava Agency. Ми з радістю допоможемо втілити ваші плани в реальність.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все