+38(067)653-72-39
Case

SEO-просування сайту бюро перекладів: збільшення замовлень у 10 разів, зростання позицій на 55%

Бюро перекладів
Україна
Бюро перекладів
2023
Часи, коли власний веб-ресурс був потрібний компаніям лише як елемент престижу, давно залишились у минулому

Сьогодні сайт – це ефективний інструмент для залучення цільової аудиторії, інформування потенційних клієнтів про товари та послуги, а також перетворення їх у покупців.

Для эффективной работы бюро переводов важно, чтобы люди могли сами найти и заказать нужную им услугу в режиме онлайн. Поэтому основные цели, к которым стремятся специалисты Sprava Agency при продвижении сайтов в этой нише, — сделать предложения компании видимыми в поиске, а бренд — узнаваемым. В процессе работы над одним из веб-проектов нам меньше чем за год удалось увеличить продажи в 10 раз. В этом кейсе расскажем, с чем столкнулись при раскрутке и какие шаги помогли добиться высоких результатов.

Інформація про замовника

Бюро перекладів, власник якого звернувся до Sprava Agency, знаходиться у Києві та має 4 офіси у різних районах міста.

Компанія з 15-річним досвідом роботи надає послуги:

  • письмового перекладу;
  • нотаріального засвідчення документів;
  • апостилізація;
  • консульської легалізації;
  • нострифікації дипломів;
  • розламінування;
  • оформлення довідки про несудимість

Співробітники бюро володіють 55 мовами (у тому числі рідкісними) та займаються перекладами у таких сферах:

  • юриспруденція;
  • техніка;
  • економіка та фінанси;
  • медицина.

Компанія працює з фізичними та юридичними особами. Замовити послуги можна при відвідуванні офісу та у віддаленому форматі.

Цілі та завдання співпраці

Перед зверненням до нас замовник мав сайт із досить непоганими показниками. Пропозиції бюро перекладів відображалися на першій сторінці Google. Після розробки нового ресурсу та перенесення його на новий домен досягнуті позиції було втрачено.

Перед нами було поставлене завдання вивести сторінки з послугами в ТОП-5 за найбільш конкурентними запитами (бюро перекладів, апостиль та подібними). Глобальні цілі — збільшення конверсій із сайту, зростання кількості замовлень та, відповідно, доходів. Планувалося, що розкручування проекту в інтернеті допоможе компанії не лише збільшити охоплення цільової аудиторії та заробляти більше, а й залучити нових співробітників, а також розширити діяльність компанії.

Що було зроблено у рамках просування проекту

После проведения аудита мы заметили, что тексты на посадочных страницах были неинформативными.

Після проведення аудиту ми зауважили, що тексти на посадкових сторінках були неінформативними. Тому для більшості послуг розробили контент-план та зробили нові описи, розмістили таблиці з цінами, перевагами та етапами співробітництва.

Крім того, виконали такі завдання:
  • розробили семантичне ядро, на основі якого вносили зміни до структури веб-ресурсу та створювали контент;
  • виправили технічні помилки, у тому числі прибрали дублі сторінок;
  • оптимізували сторінки послуг відповідно до вимог пошуковика;
  • відповідно до закону про мову зробили україномовну версію ресурсу основною;
  • закупили посилання;
  • оптимізували обліковий запис у Google Maps;
  • додали рейтинг і вивели його до СНІПЕТу пошукової видачі.
01
Перелічені дії допомогли підвищити позиції сторінок у видачі Google та зробити сайт видимим для «теплої» аудиторії, яка цікавиться послугами бюро перекладів. З проектом замовника працюємо з червня 2023 року до сьогодні.

Яких результатів ми досягли

З червня 2023 року до квітня цього року нам вдалося збільшити кількість нових відвідувачів з 260 до 2005 осіб на місяць. Протягом 11 місяців трафік з пошуку виріс у 8 разів. Динаміку зростання показника можемо відстежити за графіком. У діаграмі нижче бачимо, що джерело трафіку — органічний пошук.

з 26 до 261
За цей час кількість конверсій збільшилася вдесятеро. Відповідно, прибуток компанії також зросла. А це означає, що ми виконали поставлене завдання і готові поставити перед собою ще більш амбітні цілі. ?

Марія Павлюченко

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Особливістю проєкту є те, що з виїздом багатьох українців за кордон попит на послуги перекладачів набирає обертів.

Разом із ним зростає конкуренція. Вийти в ТОП пошукової видачі за таких обставин з кожним днем ​​стає складніше. Однак при грамотному підході досягти високих позицій все ж таки можна.

Приємно спостерігати за розвитком проекту, особливо коли бачиш зростання трафіку та продажів із сайту майже в 10 разів. Нам вдалося досягти цього завдяки якісному контенту, коректній оптимізації сайту, а також особистої зацікавленості та залученню до процесу власника компанії.

Віктория Мартин

SEO-спеціалистка
Sprava Agency

 

Просування сайту бюро перекладів ми розпочинали з перенесення україномовної версії сайту на основну та створення нової категорії (папки) – ru.

Далі взялися за усунення технічних недоліків, таких як hreflang, помилки 404, «биті» зображення, незахищені сторінки з http, а також вжили необхідних заходів для збільшення швидкості завантаження сайту.

Наступним етапом була оптимізація сторінок пріоритетних послуг — ми створили контент-план, дописали та створили нові тексти. Зробили перелінковку, додали атрибути для зображень і заголовки.

Окрім пріоритетних послуг, оптимізували вторинні сторінки, що покращило якість ресурсу та позитивно вплинуло на ефективність його роботи. Наразі позиції сайту активно зростають за рахунок високочастотних запитів, а трафік – за рахунок низькочастотних. Надалі плануємо продовжувати працювати з поточним ядром та розширювати його за допомогою додаткових послуг

Досвід нашого агентства показує

Домогтися виходу в ТОП і хороших конверсій можна навіть у тому випадку, якщо початкові показники бажали кращого.

Якщо ваш сайт не виправдовує очікувань щодо трафіку та замовлень, зверніться до Sprava Agency. Ми проведемо аудит та допоможемо знайти правильне рішення, яке обов'язково принесе успіх вашому проекту.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все