Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Сьогодні сайт – це ефективний інструмент для залучення цільової аудиторії, інформування потенційних клієнтів про товари та послуги, а також перетворення їх у покупців.
Для эффективной работы бюро переводов важно, чтобы люди могли сами найти и заказать нужную им услугу в режиме онлайн. Поэтому основные цели, к которым стремятся специалисты Sprava Agency при продвижении сайтов в этой нише, — сделать предложения компании видимыми в поиске, а бренд — узнаваемым. В процессе работы над одним из веб-проектов нам меньше чем за год удалось увеличить продажи в 10 раз. В этом кейсе расскажем, с чем столкнулись при раскрутке и какие шаги помогли добиться высоких результатов.
Інформація про замовника
Бюро перекладів, власник якого звернувся до Sprava Agency, знаходиться у Києві та має 4 офіси у різних районах міста.
Компанія з 15-річним досвідом роботи надає послуги:
- письмового перекладу;
- нотаріального засвідчення документів;
- апостилізація;
- консульської легалізації;
- нострифікації дипломів;
- розламінування;
- оформлення довідки про несудимість
Співробітники бюро володіють 55 мовами (у тому числі рідкісними) та займаються перекладами у таких сферах:
- юриспруденція;
- техніка;
- економіка та фінанси;
- медицина.
Компанія працює з фізичними та юридичними особами. Замовити послуги можна при відвідуванні офісу та у віддаленому форматі.
Цілі та завдання співпраці
Перед зверненням до нас замовник мав сайт із досить непоганими показниками. Пропозиції бюро перекладів відображалися на першій сторінці Google. Після розробки нового ресурсу та перенесення його на новий домен досягнуті позиції було втрачено.
Перед нами було поставлене завдання вивести сторінки з послугами в ТОП-5 за найбільш конкурентними запитами (бюро перекладів, апостиль та подібними). Глобальні цілі — збільшення конверсій із сайту, зростання кількості замовлень та, відповідно, доходів. Планувалося, що розкручування проекту в інтернеті допоможе компанії не лише збільшити охоплення цільової аудиторії та заробляти більше, а й залучити нових співробітників, а також розширити діяльність компанії.
Що було зроблено у рамках просування проекту
После проведения аудита мы заметили, что тексты на посадочных страницах были неинформативными.
Після проведення аудиту ми зауважили, що тексти на посадкових сторінках були неінформативними. Тому для більшості послуг розробили контент-план та зробили нові описи, розмістили таблиці з цінами, перевагами та етапами співробітництва.
- розробили семантичне ядро, на основі якого вносили зміни до структури веб-ресурсу та створювали контент;
- виправили технічні помилки, у тому числі прибрали дублі сторінок;
- оптимізували сторінки послуг відповідно до вимог пошуковика;
- відповідно до закону про мову зробили україномовну версію ресурсу основною;
- закупили посилання;
- оптимізували обліковий запис у Google Maps;
- додали рейтинг і вивели його до СНІПЕТу пошукової видачі.