Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

ТОВ «Інфомір», з яким ми співпрацюємо вже протягом двох років, надає домогосподарствам і бізнесу в Одесі такі послуги:
- доступ до високошвидкісного інтернету (GPON, FTTV та PoE);
- під’єднання до IP-телебачення.
Провайдер пропонує стабільний зв’язок, зокрема за відсутності світла. Ціни залежать від обраного пакета.

Цілі та завдання реклами в соцмережах для інтернет-провайдера
Раніше фахівці Sprava Agency просували послуги компанії за допомогою Google Ads. Цього разу замовник забажав спробувати запустити таргетовану рекламу в соцмережах. За його припущенням, залучення нових клієнтів через цей канал може обходитися дешевше порівняно з контекстною рекламою.
Власник намагався створити сторінку в Instagram власними силами, однак профіль постійно блокували. Ми запропонували створити нову сторінку, розробити контент-план та іміджі для її наповнення і запустити таргетовану рекламу на послуги провайдера.
План робіт по рекламі в соцмережах Facebook та Instagram для інтернет-провайдера
Працювати над просуванням послуг провайдера в соцмережах ми почали в березні 2024 року. Насамперед провели детальний аудит, розробили та впровадили контент-план для соцмереж.
Спочатку ми запустили рекламу на Facebook, що вела на лід-форму. Однак через неможливість обмежити географію показів ми отримали велику кількість нецільових заявок з інших регіонів. Саме тому було вирішено зробити перехід на головну сторінку сайту. Після запуску групи оголошень з новими банерами реклама почала працювати краще: користувачі переходили на сайт, CTR збільшився, проте лідів не було.