Приклад успішного просування заміського готелю демонструє, як ефективні цифрові стратегії можуть кардинально змінити бізнес. Дізнайтеся, як вдалося значно збільшити онлайн-видимість готелю та залучити більше клієнтів всього за кілька місяців. Ознайомтеся з маркетинговими підходами, які спрацювали, і застосуйте їх у своєму бізнесі.
Приклад розробки та просування сайту клініки пластичної хірургії показує, як комплексний підхід до цифрового маркетингу може суттєво покращити онлайн-присутність медичного закладу. Дізнайтеся, як вдалося значно збільшити трафік на сайт і залучити нових пацієнтів за допомогою вдосконалення дизайну та SEO-оптимізації.
Успішне просування сайту готелю показало, як сучасні цифрові інструменти можуть суттєво підвищити відвідуваність і залучити більше гостей. Збільшення трафіку і залучення клієнтів досягнуто завдяки вмілому використанню SEO та контент-маркетингу.
Замовник звернувся до нас із метою збільшити кількість звернень із сайта, при цьому він також розумів, що сайт необхідно доробляти.
Паралельно з поточними SEO-роботами по просуванню сайту, були виконані роботи по розробці і запуску нового сайту зв зручною адаптивної версією. Основним поштовхом для зростання позицій сайту у видачі Google стало коректне наповнення сторінок сайту.
CMS сайту і його технічний стан: cайт розміщувався на адміністративній панелі Wordpress, розробник самостійно проводив базові роботи з просування сайту готелю, але при цьому сайт не мав потрібного функціоналу для подальшої повноцінної роботи.
Старий сайт не мав сучасного дизайну і був дуже повільний у швидкості. Більшість запитів націлені на ПІБ лікаря, без чіткого формування назви процедури.
Замовник звернувся до нас із метою привести сайт до ладу, щоб він відповідав основним вимогам користувачів, і з метою одержання заявок, дзвінків із сайта
Навіщо слухати SEO-фахівця або як легко втратити багато грошей, якщо цього не робити. Аналізуйте і робіть висновки, перш ніж зробити крок далі.
Сторінок з послугами не було взагалі, до пункта меню «Послуги» була прив'язана сторінка із загальним прайсом на всі послуги. Це вплинуло на швидкість отримання результату, тому що поступово було створено близько 37 сторінок і категорій з послугами.
Нам важко було зважитися розповісти цю історію. Тим більше її першу частину, успішну, ми опублікували. Але є й сумне продовження про те, як необережні дії із сайтом можуть призвести до лиха.
Цей кейс буде корисний для тих, хто працює у В2В-сфері й пропонує не тільки товари, але й консультації по експлуатації і ремонту товарів.
Цей кейс про SEO-просування медичної клініки. Ми доведемо, що: у медицині SEO дуже важливо і працює; важливо дослухатися до порад і рекомендацій підрядників.
Якщо перед вами завдання побудувати офлайновий бізнес у Європі, або ви маркетолог у такому бізнесі, ну, або вам просто цікаво, як наші досягають успіху там... ця стаття для вас.
Розповідаємо чого вдалось досягнути за 11 місяців плідної роботи з проєктом. +1500% трафіку звучить непогано? Деталі всередині.
Кейс про +500% до трафіка, масштабування в просуванні послуг та… Word/здоров’ячка йому/Press:)