+38(067)653-72-39
Case

Просування послуг провайдера: як ми отримали стабільний потік запитів за допомогою таргетованої реклами

Інфомір
Україна
Інтернет-провайдер
2024
Кейс таргетованої реклами послуг провайдера
Успішне просування послуг в інтернеті потребує докладання значних зусиль, а також експериментів з різними каналами. Наш замовник, який пропонує послуги інтернет-провайдера та TV, вирішив спробувати залучати клієнтів за допомогою таргетованої реклами у Facebook та Instagram. Ефективність кампаній не одразу відповідала очікуванням, втім, грамотне коригування стратегії зрештою принесло бажаний результат. Як проходила робота над проєктом та які дії суттєво поліпшили ситуацію — ділимося в кейсі.
Коротко про замовника

ТОВ «Інфомір», з яким ми співпрацюємо вже протягом двох років, надає домогосподарствам і бізнесу в Одесі такі послуги:

  • доступ до високошвидкісного інтернету (GPON, FTTV та PoE);
  • під’єднання до IP-телебачення.

Провайдер пропонує стабільний зв’язок, зокрема за відсутності світла. Ціни залежать від обраного пакета.

Таргет сайту інтернет-провайдера

Цілі та завдання реклами в соцмережах для інтернет-провайдера

Раніше фахівці Sprava Agency просували послуги компанії за допомогою Google Ads. Цього разу замовник забажав спробувати запустити таргетовану рекламу в соцмережах. За його припущенням, залучення нових клієнтів через цей канал може обходитися дешевше порівняно з контекстною рекламою.

Власник намагався створити сторінку в Instagram власними силами, однак профіль постійно блокували. Ми запропонували створити нову сторінку, розробити контент-план та іміджі для її наповнення і запустити таргетовану рекламу на послуги провайдера.

Що було зроблено в рамках співпраці

План робіт по рекламі в соцмережах Facebook та Instagram для інтернет-провайдера

Працювати над просуванням послуг провайдера в соцмережах ми почали в березні 2024 року. Насамперед провели детальний аудит, розробили та впровадили контент-план для соцмереж.

Спочатку ми запустили рекламу на Facebook, що вела на лід-форму. Однак через неможливість обмежити географію показів ми отримали велику кількість нецільових заявок з інших регіонів. Саме тому було вирішено зробити перехід на головну сторінку сайту. Після запуску групи оголошень з новими банерами реклама почала працювати краще: користувачі переходили на сайт, CTR збільшився, проте лідів не було.

01
Проанализировав ситуацию, мы предложили заказчику доработать посадочную страницу. Вот так она выглядела раньше.
 
02
Сейчас страница выглядит следующим образом.
 

Результати просування інтернет-провайдера в соцмережах

У серпні займалися тестуванням рекламної кампанії в Instagram для інтернет-провайдера. Ми помітили, що зміна посадкової сторінки позитивно вплинула на результативність і вирішили, що подібного ефекту можна досягти також за допомогою реклами на Facebook. Налаштування кампаній в цій соцмережі дозволяє розширити аудиторію, збільшити щоденне охоплення та отримати ще більшу кількість запитів за нижчою вартістю на послуги провайдера. Оскільки ми вже маємо напрацьовані аудиторії та ефективні офери, то можемо очікувати ще більшої результативності за відносно короткий термін.

Якщо оцінити результати за вересень 2024 року, то можна побачити збільшення CTR (показника клікабельності) та зниження CPM (вартості показів), а отже, заявки виходять дешевшими.

01
Сьогодні замовник має стабільний потік запитів з соцмереж, а роботи щодо оптимізації рекламних кампаній продовжуються.

Єва Янчук

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Це був мій перший досвід проджект-менеджменту у сфері запуску таргетованої реклами.

З замовником працювати легко, всі роботи узгоджуємо на старті. Своєчасний зворотний зв'язок і готовність до змін допомагає оперативно та ефективно вносити корективи. Результатом такої співпраці є підвищення ефективності роботи рекламних кампаній.

Олександра Железняк

таргетологиня
Sprava Agency

 

Під час запуску перших кампаній ми мали справу з великою кількістю «спамних» заявок і високою вартістю якісних лідів.

Регулярне тестування дало змогу поступово знаходити ефективніші стратегії, що залишились у роботі. Однак результати не одразу відповідали очікуванням.

Аналіз воронки показав, що основна проблема — етап переходу користувачів з банера реклами на сайт Infomir. Впровадження нової інтуїтивно зрозумілої та зручної посадкової сторінки збільшило кількість заявок удвічі. Водночас у стільки ж разів зменшилася вартість одного ліда.

Нові інструменти для просування послуг

Бажаєте протестувати та запровадити нові інструменти для просування послуг, отримувати більше заявок з меншими витратами? Звертайтеся до фахівців Sprava Agency. Разом ми знайдемо рішення, що принесуть очікуваний результат.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все