+38(067)653-72-39
Case

Просування сервісу доставки їжі: збільшили в 1,5 раза кількість запитів у ТОП-10 пошукової видачі за 4 місяці

Cappi
Україна
Доставка їжі
2022
кейс просування сайту сервіса доставки їжі

SEO-просування сайту сприяє підвищенню видимості сторінок у пошуковій видачі, дозволяє збільшувати трафік і отримувати замовлення без зайвих витрат на рекламу. Водночас виведення ресурсу в ТОП Google потребує комплексного підходу, що охоплює технічну оптимізацію, пропрацювання структури та usability, правильне наповнення сторінок тощо.

Замовлення SEO у професіоналів дає змогу уникнути помилок і досягти бажаного результату максимально швидко. Кейс Sprava Agency з розкрутки послуг доставки їжі є підтвердженням доцільності та ефективності такого рішення.

Знайомимося із замовником по сервісу доставки їжі

«Каппі» — сервіс доставки готової їжі з Одеси.

Замовник пропонує своїм клієнтам широкий вибір піци, боулів, страв азійської кухні (супів, суші, WOK, десертів), салатів і напоїв. Компанія має три фізичні локації в Одесі, доставка здійснюється по всьому місту. З 2023 року послуги надаються також у Дніпрі.

цілі SEO просування сервісу доставки їжі

Мета співпраці та стан сайту сервісу доставки готової їжі на старті

Ключовими цілями замовника були:

  • поліпшення позицій ресурсу в пошуковій видачі;
  • збільшення частки органічного трафіку на сайт;
  • відмова від реклами або скорочення витрат на платне просування в Google і показ оголошень у соцмережах.

Згідно з поставленими замовником KPI, через 4 місяці роботи середньомісячні значення трафіку мали досягти найвищих показників 2022 року — 5500–5800 користувачів. Через 8–10 місяців ми мали отримати 7500 відвідувачів з органічного пошуку, тобто збільшити пікові значення ще на 30%.

Розкрутка сайту самостійно

Замовник намагався займатися розкруткою сайту самостійно.

Перш ніж ми розпочали роботу, проєкт мав чимало проблем, що заважали його просуванню в ТОП, зокрема:

  • збільшення за останній час кількості непроіндексованих і зменшення проіндексованих сторінок;
  • помилки сервера 5хх;
  • перекидання користувача на інші сторінки без редиректів. Це пов’язано з тим, що Google зчитує канонічні сторінки замість цільових. Отже, потрібно було змусити пошуковик довіряти цим сторінкам;
  • заповнення англомовної версії дублями текстів українською або російською мовою;
  • відсутність мікророзмітки, сторінок EEAT («про нас», відгуків тощо), а також розділів для окремих видів страв;
  • недостатнє заповнення наявних сторінок;
  • некоректно складена мапа сайту.
01
Оскільки у конкурентів тільки в одній мовній версії було 150 сторінок, а у замовника — лише 60, існувала необхідність нарощувати їхню кількість, а також приділити особливу увагу зовнішній оптимізації.

Що було зроблено в рамках SEO просування сайту доставки їжі

Над проєктом працювали з липня 2023-го по липень 2024 року. За цей час фахівці Sprava Agency:

  • розв’язали проблеми з індексацією та некоректною роботою сайту;
  • зібрали семантичне ядро;
  • склали контент-план, заповнили та оптимізували посадкові сторінки;
  • працювали над написанням і розміщенням текстів у блозі;
  • склали ТЗ на доопрацювання адмінпанелі. Майже всі роботи, пов’язані з впровадженням функцій та створенням візуалу, виконував розробник.
01
Такий вигляд вона отримала після оптимізації.
 
02
Такий вигляд вона має зараз. Крім того, в листопаді 2023 року ми створили нові сторінки для просування послуг у місті Дніпро.
 

Результати SEO-просування сайту послуг доставки їжі

На початок робіт у ТОП-10 знаходилося 53% запитів зі сторінок, що просували послуги замовника в Одесі, через 4 місяці — 76%. На момент додавання семантики на сторінки з послугами для Дніпра загальна статистика за обома локаціями в ТОП-10 становила 43%, через 2 місяці — 59%.

Органічна частка трафіку на старті співпраці з замовником дорівнювала 20%, через 4 місяці — 26%, а в останньому місяці роботи — 34%.

01
На графіку можна відстежити, як змінювалася кількість показів і кліків протягом листопада 2023 — січня 2024 року.

Катерина Зубілевич

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Для ефективного просування пропозицій Cappi.ua потрібно було скоординувати взаємодію команди нашого агентства, розробника сайту і менеджера компанії замовника.

Спочатку було складно, але зрештою всі працювали злагоджено задля досягнення спільної мети.

Звісно, для реалізації такого проєкту у нас було дуже мало часу. Втім, отримані результати через 7 місяців активної спільної роботи для такої конкурентної ніші є досить непоганими.

Наталя Корсунь

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

Онлайн-ресурси на JavaScript, такі як у замовника, часто погано індексуються в Google.

У нашому випадку сайт містив ряд критичних помилок. Перш ніж перейти до оптимізації, потрібно було їх усунути та доопрацювати адмінку. Ми провели цілий комплекс робіт:

  • поліпшили структуру сайту;
  • створили та наповнили сторінки категорій;
  • оптимізували цільові сторінки та сайт у цілому.

Завдяки правильно обраній стратегії нам вдалося досягти поставлених цілей, подекуди результати навіть перевершували очікування.

Ефективність просування сайту в органічному пошуку

Ефективність просування сайту в органічному пошуку багато в чому залежить від злагодженої співпраці замовника, SEO-фахівців і розробників. Наша команда має успішний досвід взаємодії зі сторонніми підрядниками, втім, можемо запропонувати повний комплекс робіт зі створення сайту і SEO-розкрутки під ключ. Звертайтеся — разом ми знайдемо точки зростання для вашого бізнесу і зробимо все необхідне для підвищення конверсійності онлайн-майданчика.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все