Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
SEO-просування сайту сприяє підвищенню видимості сторінок у пошуковій видачі, дозволяє збільшувати трафік і отримувати замовлення без зайвих витрат на рекламу. Водночас виведення ресурсу в ТОП Google потребує комплексного підходу, що охоплює технічну оптимізацію, пропрацювання структури та usability, правильне наповнення сторінок тощо.
Замовлення SEO у професіоналів дає змогу уникнути помилок і досягти бажаного результату максимально швидко. Кейс Sprava Agency з розкрутки послуг доставлення їжі є підтвердженням доцільності та ефективності такого рішення.
Знайомимося з замовником
«Каппі» — сервіс доставлення готової їжі з Одеси.
Замовник пропонує своїм клієнтам широкий вибір піци, боулів, страв азійської кухні (супів, суші, WOK, десертів), салатів і напоїв. Компанія має три фізичні локації в Одесі, доставка здійснюється по всьому місту. З 2023 року послуги надаються також у Дніпрі.
Мета співпраці та стан проєкту на старті
Ключовими цілями замовника були:
- поліпшення позицій ресурсу в пошуковій видачі;
- збільшення частки органічного трафіку на сайт;
- відмова від реклами або скорочення витрат на платне просування в Google і показ оголошень у соцмережах.
Згідно з поставленими замовником KPI, через 4 місяці роботи середньомісячні значення трафіку мали досягти найвищих показників 2022 року — 5500–5800 користувачів. Через 8–10 місяців ми мали отримати 7500 відвідувачів з органічного пошуку, тобто збільшити пікові значення ще на 30%.
Замовник намагався займатися розкруткою сайту самостійно.
Перш ніж ми розпочали роботу, проєкт мав чимало проблем, що заважали його просуванню в ТОП, зокрема:
- збільшення за останній час кількості непроіндексованих і зменшення проіндексованих сторінок;
- помилки сервера 5хх;
- перекидання користувача на інші сторінки без редиректів. Це пов’язано з тим, що Google зчитує канонічні сторінки замість цільових. Отже, потрібно було змусити пошуковик довіряти цим сторінкам;
- заповнення англомовної версії дублями текстів українською або російською мовою;
- відсутність мікророзмітки, сторінок EEAT («про нас», відгуків тощо), а також розділів для окремих видів страв;
- недостатнє заповнення наявних сторінок;
- некоректно складена мапа сайту.