Чому не варто довіряти продажі в інтернеті різним підрядникам

20.01.2022
974

Час на читання: 7 хв.

«Якщо ви вважаєте, що компетентність коштує дорого,
спробуйте некомпетентність — вона обійдеться набагато дорожче»

@хтось дуже розумний

Нумо вгадаємо: ви — підприємець чи власник бізнесу? А може — маркетолог? Або той самий співробітник невеликої компанії, якому довірили «священне» — продажі... У будь-якому випадку, якщо ви тут, значить, напевно, знаєте, що головний біль будь-якої сфери — пошук фахівців, яким можна довіритися. Поділимося з вами нашим досвідом і, сподіваємося, будемо корисні.

Почнемо з невеликого інтерактиву:) Виберіть із запропонованих переваг ті, якими володієте та можете використовувати для розвитку свого бізнесу:

  1. велика спадщина ;)
  2. відсутність конкурентів;
  3. ексклюзивний товар за найкращою ціною на ринку;
  4. грамотні фахівці та комплексний підхід.

Якщо ви впевнено вибрали перші три варіанти, ВІТАЄМО, ви рідкісний щасливчик! І, в принципі, можете не читати цю статтю далі Ну, а якщо хоча б на секунду задумалися над останнім, наливайте чай і влаштовуйтесь зручніше.

Погодьтеся, ми всі любимо, коли нам надають послуги КЛАСНІ спеціалісти. Причому неважливо, перукар це, стоматолог чи юрист. Адже попрацювавши з такими фахівцями якийсь час, ти вже заздалегідь знаєш, що в черговий раз після візиту будеш задоволений чудовою якістю. Плюс до цього будуть дотримані терміни. А скільки нервових клітин залишаться непошкодженими.. Одному лише неврологу відомо

Отже, визначилися: важливі завдання (а що може бути важливішим за ваш бізнес?) краще довіряти професіоналам.

Кого обрати: готова команда або спеціалісти-фрилансери?

Уявіть ситуацію: ви вирішили розпочати будівництво житла. Зробити це можна двома способами:

  1. найняти бригаду, що складається з професіоналів у своїй справі (муляр, сантехнік, електрик тощо), та укласти офіційний договір із прописаними умовами співробітництва;
  2. шукати кожного спеціаліста окремо: за оголошеннями в під'їздах, на сайтах типу OLX або за допомогою «сарафанного радіо»… І з кожним окремо домовлятися про умови роботи, ціну та терміни.

У якому разі процес (і, що важливо, результат роботи) влаштує вас з більшою ймовірністю і займе набагато менше дорогоцінного часу: коли за роботу візьметься злагоджена команда або розрізнена бригада гастарбайтерів?

Можливо (хоча не факт:), другий варіант буде трохи дешевшим. Але ж основна мета в такій важливій справі — не заощадити, а отримати бажаний результат, правда? І ваш бізнес — не виняток!

Знаючи добре цю потребу, ми в «СПРАВА» вже понад 20 років працюємо над тим, щоб наші замовники могли довіряти нам. Ми зібрали надійну команду спеціалістів з просування в інтернеті та сьогодні це єдиний організм, що складається з вузькоспрямованих відділів. Таким чином…;

У «СПРАВА» над вашим проєктом працює цілий штат:

  1. SEO-фахівець;
  2. маркетолог;
  3. програміст (для проведення технічних робіт, впровадження SEO-завдань, покращення сайту);
  4. спеціаліст, що займається налаштуванням реклами;
  5. дизайнер;
  6. контент-спеціаліст, що пише тексти на сайт згідно з детальним технічним завданням SEO-фахівця;
  7. проєкт-менеджер — людина, що поєднує команду з замовником, координує всі процеси та контролює розвиток проєкту.

Чим ми можемо бути корисні саме вашому бізнесу?

На сьогодні ми досягли експертності в наступних напрямках інтернет-маркетингу, кожен з яких орієнтований на досягнення різних цілей:

  • отримання гарячих лідів — контекстна реклама та SEO;
  • розширення аудиторії потенційних покупців або клієнтів — таргетована реклама, рекламна мережа «Яндекса» і контекстно-медійна мережа Google;
  • повернення клієнтів на сайт для повторних покупок — ретаргетинг за допомогою смартбанерів і таргетованої реклами;
  • просування бренду та зміцнення іміджу компанії — банерна реклама, робота з інструментами типу Яндекс.Бізнес і Google Мій Бізнес.

Залежно від ніші вашого бізнесу та кінцевої мети ми розробляємо стратегію, комбінуючи ці маркетингові інструменти та канали, оскільки кожен з них дасть лише частину трафіку та виконає своє завдання.

А щоб кожна ваша гривня була витрачена з максимальною ефективністю, не обійтися без первинної аналітики (що краще спрацює саме у вашому випадку), подальшого тестування каналів (оскільки навіть залежно від регіону присутності бізнесу інструменти можуть давати різну ефективність), оптимізації та перерозподілу рекламного бюджет у бік більш конверсійних запитів — тобто таких, що приносять РЕАЛЬНІ продажі, а не лише високі позиції та відмінну відвідуваність сайту.

Як бачите, комплекс робіт над сайтом величезний, і щоб уникнути ситуації з відомої байки «Лебідь, рак і щука», їх має здійснювати злагоджена команда, здатна довести процес до результату.

Підіб’ємо підсумки?

Найцінніший ресурс у сучасному світі — час. Саме тому наш пріоритет у SPRAVA — комплексний підхід і якість, націлена на результат. Тому що у вас мало часу, а продажі потрібні «на вчора».

Ми не обіцяємо того, що не зможемо зробити, — ми пропонуємо вам довгострокове партнерство на професійному рівні та ефективне просування вашого бізнесу за допомогою сучасних маркетингових інструментів:

  1. Централізований контроль.
  2. Узгоджена робота в єдиному напрямку та на спільну мету.
  3. Можливість оперативно коригувати тактику просування та бюджет.
  4. Гарантія виконання робіт.
  5. Наявність акаунт-менеджера і можливість делегування більшої частини обов'язків, що стосуються контролю та відстеження ефективності робіт.

Ми готові поділитися з вами нашим досвідом і взяти на себе завдання з просування вашого бізнесу в інтернеті.

Якщо у вас залишилися питання або ви бажаєте отримати безоплатний аудит свого сайту — зв'яжіться з нами за допомогою форми, розташованої нижче

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту