Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Статистика відвідування сайту

24.07.2023
2855

Чим корисна перевірка та аналіз сайту на відвідуваність?

Показник відвідуваності є ключовим для власника будь-якого сайту: від скромного інтернет-магазину до популярної інформаційної сторінки. Адже чим більше унікальних відвідувачів, тим більше вони можуть принести конверсій, відповідно, ви отримаєте більше прибутку.

Відвідуваність (або трафік) сайту – це кількість користувачів, які заходять на сайт протягом певного періоду часу: день, тиждень, місяць чи рік.

Метрика враховує та оцінює загальну ефективність просування та популярності окремих сторінок, унікальних відвідувачів, їхню взаємодію з розділами сайту та канали, з яких залучено трафік,  а також аналізу конкурентів.

Динаміку відвідуваності рекомендується відстежувати на регулярній основі, наприклад, падіння показника може свідчити про неправильну стратегію, накладення фільтрів пошуковими системами або реакцію аудиторії на розміщений контент.

Перевіряючи цей показник, бізнес може спиратися на конкретні цифри, визначаючи популярність сайту. Він зможе оцінити всі канали трафіку, який отримує: органічний чи платний, що дозволить зробити висновки та посилити слабкий канал.

Перевірка відвідуваності сайту допомагає компанії оцінити такі параметри:

  • реальний обсяг трафіку;
  • розподіл трафіку по каналах;
  • ефективність рекламних кампаній та показник ROI;
  • характеристики та поведінка ЦА;
  • позиції сайту у пошуку;
  • роботу реферальних та кросс-посилань;
  • usability ресурсу.

Навіщо аналізувати трафік конкурентів

Знаючи відвідуваність ресурсів конкурентів можна прозоро оцінювати власні позиції та перспективи, обсяг трафіку, а також виявляти пріоритетні точки зростання. У ході аналізу визначаються зміни, фішки, які спричинили зміцнення чи зниження позицій конкурентного ресурсу. Успішні можна використовувати на своєму сайті, щоб підвищити обсяги органічного трафіку або ефективніше використовувати платну рекламу.

Перевірка відвідуваності чужих сайтів дозволяє відкоригувати власну маркетингову стратегію та досягти таких цілей:

  • уточнити реальну картину конкуренції на ринку;
  • порівняти власні показники з показниками конкурентів;
  • зрозуміти тенденції у галузі та оцінити загальну популярність ніші;
  • дізнатися, чи популярний продукт у певному регіоні;
  • перевірити потенційну ефективність реклами на вибраному ресурсі;
  • перевірити релевантність аудиторії на вибраному майданчику.;
  • приймати стратегічні рішення у питаннях лінкбілдингу;
  • переймати актуальні теми для статей та підглядати ефективні рішення, пов'язані з usability, структурою, навігацією тощо.

Отриману інформацію ви можете використати, щоб підняти власний ресурс в органічній видачі, залучити нову аудиторію та утримати її.

На які показники звертати увагу при перегляді статистики?

Абсолютні цифри відвідуваності сайту малокорисні. Потрібно відстежувати показники в динаміці, вивчати, як змінюється трафік з часом та у певні періоди.

Найважливіші показники сайту, що мають стати обов'язковою частиною вашого аналізу:

  1. Покази. Кількість сторінок, переглянутих усіма користувачами. Цей параметр показує, скільки інформаційних сторінок (текстових, HTML, PHP) переглянули користувачі. У різних системах цей параметр називається по-різному: показ, перегляд, хіт, завантаження. У ряді випадків розділяють “завантаження” (перегляди) та “перезавантаження” сторінки (повторні перегляди за допомогою кліку по кнопці Refresh/Reload у браузері).
  2. Кількість сесій. Під сесією розуміється серія переглядів сторінок сайту одним відвідувачем. Сесія вважається закінченою, якщо протягом якогось часу відвідувач не повернувся на сайт.
  3. Кількість переглянутих сторінок. Цей параметр, показує глибину перегляду сторінок сайту. Ви можете провести оцінку кількості сторінок, що відвідувач переглянув за один сеанс.
  4. Кількість користувачів. Цей параметр показує кількість відвідувачів, які переглянули сайт за певний час. Параметр визначається всіма по-різному, чому це так і які бувають складності визначення розміру аудиторії, описано нижче.
  5. Кількість нових користувачів. Підраховується аудиторія, яка відвідала сайт уперше. Цей параметр ще менш точний, ніж загальна аудиторія, з огляду на те, що таке новий користувач. У більшості випадків дані про нову аудиторію виходять дещо завищеними – нижче, у розділі про способи ідентифікації відвідувачів, ми докладніше пояснимо, чому це відбувається.
  6. Кількість унікальних IP-адрес (або хостів). Показує, з якої кількості унікальних IP-адрес переглядалися сторінки сайту. Цей параметр раніше замінював підрахунок аудиторії сайту, оскільки його технічно простіше порахувати (у кожного користувача є якась IP-адреса (на відміну від файлів cookie та інших засобів ідентифікації). Зараз у більшості систем статистики цей параметр підтримується скоріше з історичних причин
  7. Середня тривалість перебування відвідувачів на сайті. Це показник відображає скільки в середньому триває часовий відрізок між першими і останніми діями користувачів на сайті.
  8. Показник відмов. Відсоток користувачів, які після переходу на сайт залишають його одразу протягом 15 секунд. Великий показник відмов означає, що для користувачів ваш сайт не є інформативним, або вони на нього потрапили випадково.
  9. Розподіл відвідувачів за джерелами трафіку. Канали трафіку – це джерела, з яких на сайт потрапляють відвідувачі.
  10. Сторінки з найбільшим трафіком. Для кожної окремої сторінки можна порахувати кількість переглядів і кількість переглядів її користувачів.
  11. Сегментація по типах пристроїв. Користувачі поділяються за типом пристрою: mobile, desktop, tablet. У звіті зручно аналізувати будь-які дані щодо отримання трафіку.
  12. Показник конверсій. Відображає скільки користувачів вчинили цільову дію на аналізованому етапі воронки.
  13. Ключові запити за якими користувачі частіше переходять на ресурс. Так можна визначити слова чи фрази, не враховані під час складання семантичного ядра.
  14. Кліки. Показник переходів на вебресурс з рекламного оголошення.
  15. CTR (“click-through rate” коефіцієнт клікабельності). Показник співвідношення переходів з рекламного оголошення до кількості його показів.
  16. Візуальні теплові карти. Наочний метод вивчення великої кількості та місця взаємодій користувачів на сайті.
  17. Відтворення записів сеансів. Ви можете подивитися, що насправді відбувається на вашому сайті і які дії виконують користувачі.

Пам'ятайте, що головна мета при аналізі трафіку - пошук і розуміння кращих стратегій для просування проєкту, що допоможе надалі збільшити відвідуваність і конверсії.

Як дізнатися скільки трафіку отримує сайт?

Для перевірки відвідуваності сайту існують різні методи. Кожен зі способів відрізняється своїми особливостями та інформацією, яку надає.

Лічильники та сервіси для перегляду статистики сайту

Будь-який сайт створюється для залучення цільової аудиторії. Тому важливо знати, яка кількість відвідувачів сайту, звідки вони прийшли, як довго пробули на ньому, які сторінки їх зацікавили. Подібна інформація дозволяє оцінити ефективність самого вебресурс (привабливість дизайну, зручність використання, корисність контенту), а також заходів щодо його просування — іншими словами, визначити, які канали приваблюють більше відвідувачів та покупців.

Лічильники

У деяких випадках вся потрібна вам інформація про трафік може знаходитись прямо на сайті в публічному доступі.

Umirs та Hit.ua - прості, зрозумілі та нескладні інструменти, що дозволяють безплатно аналізувати відвідуваність та популярність сайту. Лічильники дають змогу переглянути звіт за кількістю відвідувачів в реальному часі.

 

Google Analytics 4

 

Безкоштовний онлайн-сервіс для перевірки відвідуваності сайту та аналізу поведінки користувачів та прогнозування майбутніх результатів. Його дані базуються на статистичних моделях та машинному інтелекті. Він надає докладні звіти за вибраний період часу. Його інтеграція з іншими сервісами Google дозволяє отримати ще більш об'ємний доступ до аналітичних даних ресурсу.

Система аналітики від Google допомагає скласти уявлення про відвідуваність та потенційний дохід ресурсу. Виділяють наступні переваги сервісу:

  • має значний набір фільтрів виявлення необхідних відомостей;
  • має широкий функціонал та формує  звіт у реальному часі;
  • має можливість порівняти показники свого ресурсу із загальною статистикою у вибраній категорії;
  • можна подивитися дані про швидкість завантаження сайту та популярність сторінок, позначити цілі та стежити за їх досягненням;
  • має детальну інформацію щодо конверсій та коефіцієнта утримання клієнтів;
  • має доступ до даних обороту в онлайн-магазинах (можете переглянути інформацію про замовлення, клієнтів);
  • має резервне копіювання даних, що унеможливлює втрату аналітики;
  • наявна проста інтеграція з аналітичними механізмами сторонніх розширень тощо.

Google Analytics - це  потужний інструмент для відстеження параметрів трафіку та аналізу отриманих даних з допомогою звітів. Якщо вам потрібен безкоштовний, функціональний та цілком зрозумілий інструмент для оцінки відвідуваності сайту, Google Analytics — це чудовий вибір.

 

Clicky

 

По суті, сервіс надає ті самі відомості, що і Google Analytics. Але водночас він акцентує на швидкості оформлення звітів – якщо в Google Analytics відомості формувалися із затримкою в годину чи добу, то тут відстежити дані можна в режимі реального часу.

Серед доступного функціоналу – статистика з поведінки інтернет-користувачів, аналіз витрат на просування, карта кліків та тривалість візитів. Все це наочно відображається у вигляді дашбордів, при цьому є додаткова функція воронки та перегляду історії. З основних переваг можна виділити:

  • дані в режимі реального часу;
  • сегментація аудиторії;
  • дашборди з різними варіантами налаштувань;
  • мобільні версії під iPhone та Android, віджети;
  • відстеження зовнішніх посилань;
  • історія даних;
  • воронка.
 

Open Web Analytics

 

Безкоштовний сервіс для вебаналітики сайту. Він дозволяє компаніям та бізнесу відстежувати та аналізувати поведінку людей на сайтах та у вебдодатках. Сервіс має відкритий вихідний код.

Основні метрики сайту в Open Web Analytics відображаються на дашборді профілю: відвідуваність, перегляди сторінок, середній час перебування на сайті, кількість відмов і дохід. Також на ньому відображається інформація про останніх користувачів, яка містить їх тип браузера, кількість переглянутих ними сторінок, час візиту.

Крім дашборду додатково можна переглядати інформацію зі статистики сторінок, їх коефіцієнт входу та виходу. В Open Web Analytics є можливість відстежувати активність користувача на сайті, на які сторінки він переходить і переглядати його карту кліків та лояльність. 

Особливості роботи з Open Web Analytics:

  • відстеження відвідувачів, переглядів сторінок, кількість покупок та активності;
  • дашборд зі звітами;
  • налаштування звітів користувача;
  • перегляд картки кліків;
  • відстеження трафіку;
  • перегляд дій окремих користувачів;
  • налаштування користувача інтерфейсу та функціональності.
 

Matomo

 

Сервіс вебаналітики з відкритим вихідним кодом. Цей сервіс дуже популярний у Європі, оскільки дуже серйозно ставиться до безпеки даних — інформацію про ваш бізнес не передадуть третім особам для проведення маркетингових досліджень чи будь-якою іншої мети.

Переваги Matomo:

  • дані зберігаються на окремих серверах - таким чином, відомості про користувачів сайту не будуть «за потреби у знеособленому вигляді» передані третім особам;
  • відповідність політиці GDPR - серйозний бонус для тих, хто працює на європейському ринку;
  • панель управління, що налаштовується;
  • можливість запускати A/B-тестування;
  • теплові карти;
  • тег-менеджер;
  • велика кількість звітів - у сервісі можна створити не просто величезний зведений документ, а вивантажувати потрібні сегменти інформації практично за кожним показником, який цікавий бізнесу.

З недоліків: складності налаштування на власних серверах, кастомні налаштування фільтрів, сегментів ще не до кінця опрацьовані, може довго вантажитися графічний інтерфейс.

 

Mixpanel

 

Система для аналітики та аналізу поведінки користувачів. Сервіс виконує глибоку роботу з даними про користувачів на сайті: сегментування по групах, аналіз дій на сторінках, можливість поєднувати в категорії за подібною поведінкою.

Переваги Mixpanel:

  • кастомне угруповання або сегментація даних;
  • розсилки користувачам, які залишили сайт, не здійснивши цільову дію;
  • аналіз вирви продажів та конверсій;
  • збір даних за мобільними додатками;
  • моніторинг цілей рекламних кампаній;
  • статистика у реальному часі.
 

Canecto

 

Сервіс для просунутої аналітики. Раз на місяць у форматі великого звіту можна вивантажити необхідну інформацію за всіма запитами маркетолога щодо продажів, конверсій, витрат тощо.

Але для багатьох компаній цього недостатньо, потрібні звіти в режимі реального часу, зібрані дані не тільки з сайту, можливість редагувати набори даних та вносити історичні дані до звітів - це недоступні опції для PDF-звіту від Сanecto.

Переваги сервісу:

  • мінімум ручного налаштування;
  • мінімум часу та залучення фахівця;
  • повноцінний глибокий звіт за заданими параметрами;
  • безкоштовна розсилка корисних порад щодо конверсії.
 

GoodData

 

Економічна, легко керована BI-платформа, що повністю налаштовується. Аналітика безпосередньо вбудовується у продукт/послугу, що допоможе вам приймати рішення без допомоги IT-фахівця або експерта з аналітики. Ви можете допомогти своїм партнерам з електронної комерції ефективно використовувати вашу платформу для миттєвого збирання важливих відомостей. Має функцію машинного навчання, яку можна налаштувати під себе та продовжувати навчати на власних даних.

 

Cognos Analytics від  IBM

 

Аналітика IBM допоможе приймати впевнені рішення завдяки автоматизованому виявленню, підготовці та візуалізації даних. Ви можете імпортувати дані з електронних таблиць і CSV-файлів, підключатися до локальних або хмарних джерел, таких як Google BigQuery, бази даних SQL, Redshift, Amazon та ін. Він економить ваш час, що витрачається на очищення даних, завдяки використанню штучного інтелекту. Крім того, ви можете об'єднувати дані, включати поля, створювати таблиці і т.д. Швидко створювати привабливі та інтерактивні панелі приладів, перетягувати дані для створення автогенерованих візуалізацій, проводити глибоку деталізацію та ділитися ними через електронну пошту.

Онлайн сервіси

Різноманітні онлайн-сервіси можуть стати додатковим джерелом інформації про вебсайт. За допомогою таких інструментів можна отримати конкретні цифри візитів на сайті конкурента без доступу до лічильників, але  цифри отримані дані далеко не точні. 

Сервіс збирає інформацію про частотність запитів, а згодом знімає позиції ресурсів у видачі. З урахуванням середнього CTR, програма формує звіти про відвідуваність сайту. Тому відомості виходять усередненими, а точність показників залежить від наявної бази даних.

 

SimilarWeb

 

SimilarWeb - платний інструмент для комплексного аналізу вебсайт, зокрема конкурентного. З його допомогою ви можете переглянути статистику за ПК та мобільною версією, а також дізнатися:

  • рейтинг сайту;
  • кількість відвідувачів;
  • середній час візиту;
  • показник відмов;
  • джерела трафіку;
  • частку різних країн у трафіку;
  • пошукові запити;
  • інтереси аудиторії;
  • демографічні дані;
  • поведінку користувачів;
  • інформацію про рекламні кампанії.
 

SE Ranking

 

Онлайн-сервіс, що надає користувачеві набір інструментів для SEO просування та маркетингу. За допомогою ресурсу можна вирішити різні SEO-завдання, у тому числі можна провести аналіз конкурентів та вивчити потік відвідувачів, які приходять на ресурс із пошукових систем. 

Базовими можливостями сервісу є:

  • перевірка видачі сайту за ключовими запитами;
  • комплексний аналіз інтернет-ресурсу;
  • оцінка зовнішніх посилань;
  • пошук та оцінка сайтів-конкурентів;
  • моніторинг реклами за ключовими запитами;
  • планування розміру трафіку та його приблизна фінансова оцінка;
  • моніторинг інформації із соціальних мереж та контроль постінгу.

Основними перевагами SE Ranking є: швидкий аналіз запропонованої сторінки, великий набір параметрів за якими видається результат моніторингу та широкий діапазон функціонала просування сторінки.

 

Ahrefs

 

Чудовий інструмент, який можна використовувати для збільшення пошукового трафіку, вивчення конкурентів та відстеження своєї тематичної ніші. Це допоможе вам зрозуміти, чому ваші конкуренти займають такі високі позиції та що ви можете зробити, щоб випередити їх. Користувачі можуть створити безкоштовний обліковий запис, щоб отримати детальну інформацію про статистику вебсайту.

Ahrefs - це потужний інструмент SEO, який можна використовувати для:

  • Аналізу зовнішніх посилань. Аудит наявного масиву посилань - це перший крок для будь-якої нової SEO-стратегії. Сервіс надасть вам дані, необхідні для розуміння поточного профілю посилань.
  • Пошук перспективних донорів. Вивчення посилань конкурентів може стати однією з ваших улюблених функцій Ahrefs. Повтори за конкурентом, а після зроби ще краще – найпростіший нехай на першу позицію у пошуку.
  • Пошук нових ключових слів та аналіз ключових слів конкурента.
  • Відстеження органічної видимості у пошуку.
  • Аудиту сайту.  Ahrefs допоможе в технічному налаштуванні вебресурсу.
 

Alexa

 

За допомогою цього вебсервісу можна отримати уявлення про рейтинги трафіку сайту. Завдяки цьому сервісу користувач має можливість переглядати список зі 100 сайтів за раз. Крім рейтингу Alexa Traffic Rank, інформація про кожен сайт включає кількість переглядів сторінок сайту на мільйон користувачів, середню кількість переглядів сторінок користувачем та відсоток користувачів Інтернету, які відвідали сайт.

Alexa складає рейтинг, що базується на статистичних даних, тобто мається на увазі співвідношення унікальних користувачів, обсяг переглянутих сторінок. Крім того, на платформі можна дізнатися ключові слова конкурента, запити, що не використовуються.

Платформа допускає неточності під час аналізу відвідуваності, оскільки враховує в повному обсязі переходи на сторінки. Для повноцінного використання сервісу рекомендується оформити передплату. 

 

SEMRush

 

За допомогою  сервісу можна дізнатися такі показники, як кількість унікальних відвідувачів, середню тривалість візиту, відсоток відмов, геолокацію трафіку. Також SEMRush допоможе розібрати рекламну кампанію конкурентів. Крім звіту з органічного трафіку, є можливість оформити платну версію, яка дозволить оцінити весь трафік вебсайту, у тому числі з кількох інших джерел, таких як соціальні мережі, платні кампанії, реферали тощо.

У розділі «Аналітика трафіку» наявний інструментарій, який можна використовувати для перевірки трафіку вебсайтів конкурентів: кількість унікальних відвідувачів, загальна кількість відвідувань, середня тривалість відвідування, перегляди сторінок та показник відмов для сайту.

Додаткові звіти Semrush про трафік:

  • інформація про аудиторію дозволить вам побачити, які вебсайти відвідують користувачі конкурентного сайту;
  • ви зможете дізнатися, як конкуренти залучають своїх відвідувачів, та визначити їх найпопулярніші сайти;
  • ви також отримаєте уявлення про те, що найкраще працює для вебсайту, зі звітом про його найефективніші сторінки.
 

SpyFu

 

Інструмент призначений для дослідження маркетингових лайфхаків бізнес-конкурентів та створення власної ефективної стратегії просування. За допомогою SpyFu можна уточнити як пошуковий, так і платний трафік, отримати повне дослідження даних щодо PPC, провести SEO-аналіз та зібрати аналітику ключових слів тощо.

Аналізуючи сайт через інструментарій SpyFu можна отримати таку корисну інформацію, як:

  • кількість переходів із пошукових систем;
  • кількість використаних ключових слів;
  • найефективніші для приросту трафіку ключові слова;
  • найпопулярніші сторінки сайту;
  • конкуренти з найвищим трафіком у ніші.

Сервіс корисний, як для запуску нового проєкту, так і для вдосконалення вже наявних.

 

Serpstat

 

Щоб провести всі важливі роботи з просування сайту максимально швидко та ефективно, можна скористатися функціоналом SEO-платформи Serpstat. Він може запропонувати користувачам значно ширший набір функцій, які допоможуть їм виміряти стандарти продуктивності своїх вебсайтів, включаючи відстеження рейтингу, аналіз зовнішніх посилань, перевірку трафіку та аудит сайту.

Аналіз ресурсу за допомогою Serpstat може надати вам наступну інформацію:

  • список платних та органічних ключових слів SEO, які залучають трафік на сайт;
  • індекс видимості, який вимірює, як часто він з'являється, коли хтось вводить ключові релевантні слова в пошукову систему;
  • графік, що показує, як інтереси користувачів сайту впливають на ранжування ключових слів у певні часові періоди;
  • список сторінок, які залучають найбільшу кількість трафіку на сайт із результатів звичайного пошуку;
  • оголошення конкурентів у контекстній рекламі.

Понад тридцять різних інструментів доступні користувачам Serpstat, яких для базового аналізу вебтрафіку більш ніж достатньо.

 

Statcounter

 

Це безкоштовний онлайн-сервіс пропонує своїм користувачам невеликий набір вебаналітики: вивчення даних про клієнтів та відвідувачів, відстеження їхньої поведінки, параметри та метрики по кожній зі сторінок сайту. Приємний бонус сервісу — статистика використання браузерів, пошукових систем, операційних систем, пристроїв тощо, зібраної з усього світу та представленої у відкритому доступі.

 

SEOpressor

 

Для власників вебресурсів на WordPress, передбачено окремий інструмент – SEOPressor. Він дозволяє оцінити входження ключових слів та фраз для сайту, також вказує LSI-запити та надає рекомендації щодо покращення SEO-показників ресурсу.

 

RDS Bar

 

Зручний інструмент для швидкого аналізу SEO показників сайту та сторінки для браузерів Chrome, Firefox та Opera, що розрахований на SEO-спеціалістів. Він також має ряд корисних функцій для звичайних користувачів.

Додаткові інструменти для оцінки та аналізу пошукового трафіку

 

Google Search Console 

 

Ще один популярний сервіс від Google, що дає можливість проаналізувати трафік, побачити проблеми SEO-оптимізації та розробити рекомендації щодо їх усунення. Він відображає кількість показів, кліків, рейтингу кліків (CTR) та середню позицію ключових слів у пошуковій системі. Ці дані дають уявлення, які ключі принесуть необхідний обсяг трафіку.

 

Microsoft Clarity

 

Безкоштовний аналітичний інструмент, створений для того, щоб допомогти власникам вебресурсів краще розуміти поведінку відвідувачів і покращити роботу своїх проєктів. Наразі Clarity надає кілька ключових можливостей, включаючи теплові карти та відтворення записів сеансів, а також панель аналітики.

Сервіс відрізняється інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом і графічною простотою і допомагає бізнесам перетворити складну користувальницьку поведінку на рішення, що базуються на даних.

 

Lucky Orange

 

Сервіс має повний набір інструментів для аналізу юзабіліті та оптимізації вебресурсу. Основною можливістю даного інструменту є перегляд записів поведінки відвідувачів сайту. Ви зможете побачити кожен рух миші, клацання та прокрутки.

Lucky Orange має великий набір можливостей:

  • записи відвідувань;
  • аналітика форм;
  • теплові карти;
  • легкий та багатофункціональний чат з відвідувачами сайту;
  • аналітика у реальному часі;
  • формування звітів;
  • аналіз воронок.
 

Plerdy

 

Функціонал сервісу дозволяє послідовно вирішити основні завдання, з якими стикається бізнес при просуванні свого ресурсу, наприклад: вивчення поведінки користувачів та UX-аналітика, збільшення лідів та продажів, SEO-аналіз тегів та семантики. За допомогою цього інструменту можна одержати можливість зрозуміти реальні бажання відвідувачів сайту, з'ясувати, які елементи сайту вимагають доопрацювання та за рахунок цього вивести коефіцієнт конверсії на максимум.

Основна перевага Plerdy - це його багатофункціональність, точність даних та наявність унікальних можливостей аналізу сайту, яких немає у конкурентів.

На цей час сервіс має 3 основні функції:

  • Теплові карти кліків - аналіз поведінки користувачів на сайті;
  • Розумні PopUp форми - налаштування розумних спливаючих вікон для залучення користувачів у воронок продажу;
  • SEO оповіщення - помічник SEO-спеціалістів для перевірки сайту, що просувається, на наявність SEO-помилок і семантики.

Збір статистики повністю автоматизовано.

 

Adobe Analytics

 

Це аналітичний інструмент від відомої компанії Adobe, який допомагає вивчити поведінку відвідувачів ресурсу. Сервіс підійде не всім, оскільки він орієнтований на бізнес. З його допомогою можна вивчати характер трафіку сайту та поведінку користувачів, використовувати Big Data та машинне навчання, також складати різні звіти за необхідними вимогами.

Розробники наголошують на збільшення ROI після застосування Adobe Analytics у практиці та відомостей з нього. До того ж, у вебаналітиці вони також відзначають високу швидкість обробки великих обсягів інформації, деталізацію на будь-якому рівні, розширені параметри сегментації тощо.

Для використання можна запросити демоверсію або оформити, як частину пакета Adobe Marketing Cloud або Adobe Creative Cloud.

 

Power Bi

 

Інструмент хмарних сервісів бізнес-аналітики від Microsoft. Його основне призначення – аналіз різних типів даних і представлення результатів аналізу в формі інтерактивних звітів. Як джерело даних можуть виступати в тому числі й сервіси, що надають статистику відвідуваності сайту. В результаті стає можливим встановлення взаємозв'язків між різними параметрами та виявлення закономірностей в даних.

Power BI призначений для створення індивідуальних звітів компанії, а також для презентацій компаній та бізнес-планів інвесторам та майбутнім партнерам. Може використовуватись для роботи у рамках групових проєктів.

 

ReactFlow

 

За допомогою сервісу організації можуть проводити аналітику поведінки користувача, збирати зворотний зв'язок і збільшити ефективність роботи сайту. Найбільше інструмент підійде для інтернет-магазинів та сайтів, яким необхідно збільшити конверсію користувачів.

ReactFlow можна використовувати, як окремий інструмент, так і інтегрувати його до вашої CMS. Інтерфейс інструменту побудований навколо чотирьох основних функцій - перегляд запису поведінки клієнта, перегляд теплових карт, створення воронки продажів і відстеження багів.

Інтегровані інструменти ReactFlow допомагають збільшити конверсію сайту. При комплексному використанні продукту організації можуть збільшити якість контенту, оптимізувати навігацію сайтом, дізнатися поведінку користувачів і виправити помилки.

 

OWOX BI

 

Один із найпопулярніших сервісів для тих, хто шукає комплексне enterprise-рішення для вебаналітики. Інструмент призначений для отримання маркетингових інсайтів на основі даних із рекламних кабінетів, CRM та Google Analytics. Дозволяє створювати інтерактивні дашборди із ключовими маркетинговими показниками в режимі реального часу. Автоматичний розрахунок ключових маркетингових показників ROI, CPA, CAC та LTV на даних про фактичні витрати та реальні продажі. Показує проблемні рекламні кампанії та прогнози щодо виконання маркетингового плану.

 

Woopra

 

Один з найрозвиненіших і найдорожчих інструментів, який дозволяє скласти карту шляху відвідувачів сайту.

Woopra пропонує метод кращого розуміння поведінки користувача на кількох пристроях та точок дотику, у тому числі аналізуючи електронну пошту, чат та службу техпідтримки, поведінку користувача на сайті та в мобільному додатку. Сервіс використовує ці дані, вибудовуючи комплексні профілі кожного користувача, синхронізуючи дані з кількох джерел, постійно відстежуючи активність у веб- та мобільних пристроях і автоматично оновлюючи профілі в режимі реального часу. Додаток також створює сегменти клієнтів, автоматично вносячи зміни зі зміною поведінки.

Як покращити трафік на заставі отриманих даних аналізу

Як бачимо, способів дізнатися показники відвідуваності сайту досить багато. Але як з користю можна оперувати отриманою інформацією? Насправді, варіантів її ефективного використання, безліч! Ось, наприклад, можна відмітити основні з них:

  1. Оцінити джерела трафіку, з яких конкуренти отримують найбільше клієнтів;
  2. Аналізувати дані типу контенту, що отримує більше трафіку, та подивитися, як загалом створювати такі сторінки та які ключі при цьому необхідно використовувати;
  3. Зрозуміти та оцінити, де ваш сайт втрачає і як збільшити обсяги цільового трафіку;
  4. Скласти пріоритетність наповнення вебресурсу, спираючись на найпопулярніші матеріали конкурента;
  5. Розширити товарну лінійку (чи сферу послуг), проаналізувавши ключові слова, що приносять конкуренту непоганий трафік;
  6. Сегментувати конкурентів, у розрізі порівняння відвідуваності ресурсів;
  7. Грамотно розподілити витрати на PPC-інструменти.

Отримані дані допоможуть покращити бізнес-стратегію просування сайту та дати вашому ресурсу гарний поштовх для зростання та розвитку.

Підсумок

Збір та аналіз даних відвідуваності сайту - один з найголовніших напрямків роботи для просування вашого ресурсу. Адже аналітика відвідуваності має стати стартом для грамотного налаштування та досягнення оптимальної ефективності сайту. Крім того, потрібно постійно відстежувати кожну реалізовану стратегію та аналізувати її вплив на статистику відвідувань.

Найкраще, що ви можете зробити -  це реалізовувати стратегії просування, спираючись на статистику трафіку свого та сайтів конкурентів, створювати унікальний контент та намагатися постійно покращувати свої показники. Правильна оцінка та аналіз відвідуваності допоможуть знайти проблеми у стратегії просування, роботі вашого вебресурсу та збільшити його ефективність.

Залишилися питання щодо збору статистики відвідування сайту та інструментів його аналізу? Ми готові їх обговорити! 

Автор
Людмила Катрич

Project Manager Sprava Agency

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту