Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
52 найкращі SEO-інструменти (безкоштовні та платні)
Переклад статті Келлі Ліонс для Semrush
Тримайте 52 найкращі безкоштовні та платні інструменти для лінкбілдінгу, локального просування, аналізу ключових слів і виконання багатьох інших завдань у сфері SEO оптимізації. Для зручності ми розбили їх на декілька категорій.
Безкоштовні інструменти для аналізу ключових слів
AlsoAsked використовує дані People Also Ask для надання структурованої інформації на основі вашого пошуку. Користувач може здійснювати аналіз безпосередньо на сайті або експортувати дослідження в CSV-файл.
На момент написання статті AlsoAsked знаходиться в бета-версії. Юзери мають вільний доступ до облікового запису Bulk, використання якого дає можливість здійснювати 1000 пошуків на місяць. У майбутньому користувачам безплатної версії буде доступно 10 пошуків за такий самий період.
Хоча цей сервіс корисний для дослідження ключових слів у цілому, він також допомагає створити контент-план, показуючи пов'язані теми, що стосуються вашого пошуку.
QuestionDB — корисний генератор тем. Введіть загальне ключове слово, і він згенерує теми, пов'язані з конкретними питаннями, що задають користувачі.
Таким чином, завдяки QuestionDB ви можете знайти пов'язані ключові слова або популярні теми, які могли пропустити.
Search Response використовує дані People Also Ask для генерації популярних питань, які люди задають онлайн. Введіть ключове слово або фразу, і він надасть список питань з PAA, а також згрупує теми подібно Keyword Magic Tool.
На додаток до People Also Ask, Search Response пропонує інструмент під назвою People Also Search For. Він показує, які запити вводять користувачі після того, як залишають сторінку початкового пошуку.
Завдяки функції Google Suggest інструмент SEO Keywords Spelling Checker перевіряє, чи дійсно ви використовуєте саме той варіант ключового слова, який записують у пошуковий рядок користувачі. Якщо це не так, варто змінити ключ, щоб він відповідав найпопулярнішому формулюванню.
Оскільки ці пропозиції надходять від Google, вони показують тенденції в реальному часі. Це гарний та швидкий спосіб переконатися, що ви працюєте з актуальними темами.
Безоплатні On-Page SEO-інструменти
SEOquake — безоплатне розширення, що дозволяє користувачам проводити On-Page SEO-аудити, оцінювати внутрішні та зовнішні посилання, перевіряти наявність зламаних URL і виконувати інші завдання, не виходячи з браузерів.
Інструмент огляду SERP (на фото вище) показує ряд даних для кожного результату. Натиснувши на будь-яку цифру, можна отримати поглиблений звіт.
Rank Math — популярний SEO-плагін WordPress, що має понад 300 000 активних завантажень.
І недарма — він розміщує Google Search Console і дані Google Analytics просто на панелі WordPress, надає інструмент Rank Tracker, відстежує помилки 404, генерує мікророзмітку і пропонує безліч інших опцій.
Одна тільки безоплатна версія надає безліч чудових можливостей, але якщо вам їх недостатньо, обирайте вигідний річний тариф (від $59).
Постійне перемикання між низкою інструментів і вебсайтами може набриднути, отже Rank Math має ще одну перевагу — він доступний просто з панелі WordPress.
Yoast — ще один зручний плагін WordPress з безоплатними та платними опціями. Це основний продукт для багатьох SEO-фахівців, оскільки він піклується про більшість питань технічної оптимізації.
Yoast допоможе вам забезпечити відповідність сайту технічним стандартам SEO, навіть якщо ви не є експертом у пошуковій оптимізації. А досвідченим спеціалістам цей інструмент заощадить багато часу. Окрім цього, він дає поради щодо оптимізації контенту для читабельності.
Meta SEO Inspector Chrome Extension
Це зручне розширення Chrome дозволяє переглядати сигнали On-Page SEO, зокрема метаописи, заголовки, мікророзмітку, зовнішні посилання та багато іншого зі зручного спадного списку.
Інструмент стане в пригоді під час перегляду як власного сайту, так і сторінок конкурентів. Щоб отримати інформацію на екрані, варто лише натиснути курсор.
Безкоштовні інструменти відстеження, аналітики та звітності
Відкиньте здогадки з простим у використанні A/B-тестуванням. Отримана інформація покаже вам, які з внесених змін мають вплив.
Завдяки даним SplitSignal ви без складнощів продемонструєте ROI від SEO вашим клієнтам. Запустити ці тести можна на будь-якій платформі сайту: для цього навіть не потрібно мати справу зі складним кодом або запитувати контакти розробника.
Наразі SplitSignal доступний лише як пілотна програма. Запросіть пробний доступ, щоб дізнатися більше.
Bing Webmaster Tools по суті є версією Google Search Console для Bing. Хоча версія Google є більш просунутою, цей інструмент стане в пригоді, якщо ви намагаєтеся оптимізувати сайт для Bing.
В останні роки Bing вніс помітні поліпшення в інтерфейс Webmaster Tools на основі відгуків клієнтів.
Він також пропонує якісний інструмент дослідження ключових слів. Ви можете відфільтрувати результати за «related keywords», «question keywords» та «newly discovered keywords» для подальшого уточнення.
Власники безоплатного акаунту Semrush можуть здійснювати аудит до 100 сторінок на місяць. Це допомагає зрозуміти сфери, які можна поліпшити для кращої оптимізації.
Одна з чудових опцій Site Audit — можливість навести курсор на «Learn more» поруч з кожною проблемою або помилкою, щоб дізнатися, як її виправити.
Sloth допомагає використовувати Cloudflare Workers, а також їхню розгалужену мережу глобальних центрів оброблення даних, щоб встановити редиректи 301 і 302, реалізувати hreflang, провести A/B тестування, змінити robots.txt і навіть зібрати log-файли.
Sloth особливо корисний для SEO-фахівців, що працюють з сайтами підприємств. Ви можете реалізувати такі рішення як редиректи та теги hreflang з мінімумом зусиль.
Sloth дозволяє використовувати Cloudflare Workers для виконання JavaScript, не впливаючи на базову інфраструктуру. Це означає, що ви можете усунути будь-які перешкоди для розв'язання ваших завдань.
Джон Мюллер з Google раніше заявляв, що реалізація hreflang є однією з найскладніших частин SEO, а використання Merkle's Hreflang Tags Testing Tool дозволяє здійснити перевірку на будь-які помилки.
Цей інструмент помічає проблеми з реалізацією hreflang протягом декількох хвилин, розпізнає альтернативні URL-адреси та цільову область.
Діагностування таких проблем може зайняти багато часу і розчарувати, але коли ви побачите анотації, представлені в чіткому форматі, відшукати неправильний тег стане легше.
Безкоштовні інструменти для Local SEO
PlePer пропонує інструменти для фахівців, що працюють у сфері локального SEO. Ви можете отримати детальну статистику щодо будь-якого лістингу бізнесу в Google Maps, Local Finder і Knowledge Panel.
Формат розширення Chrome пропонує корисний спосіб дослідження локальних конкурентів. Користувачам, що хочуть зануритися трохи глибше, доступні платні варіанти PlePer, що стартують від $10 на місяць.
Це розширення дозволяє переглядати встановлені для інших підприємств категорії. Оскільки останні можуть впливати на те, що з'являється в Knowledge Graph, використання GMBspy — гарний початок для дослідження конкурентів.
Не дивлячись на те, що інформація про категорії є публічною, процес її пошуку через HTML може бути складним і забиратиме багато часу.
Застосування GMBspy — це швидкий спосіб отримати дані конкурентів, а також знайти можливості оптимізації для власного лістингу.
GMB Everywhere (розширення Chrome)
Цей інструмент local SEO схожий на GMBspy, але крім доступу до інформації про бізнес-категорії пропонує більше функцій.
Завдяки йому ви можете виконувати основні перевірки на додаток до аудитів, специфічних для відгуків, Google Posts і Google Maps.
Як безоплатний інструмент, GMB Everywhere надає дуже багато інформації. Базові аудити дозволяють проаналізувати стратегію та контент-план публікацій конкурентів з урахуванням частоти постингу.
Порівняйте ці дані зі своєю стратегією, щоб переконатися, що вкладаєте достатньо часу і зусиль у свій лістинг.
Безоплатні інструменти для лінкбілдінгу
Hunter збереже вам години роботи, знайшовши професійні адреси електронної пошти, пов'язані з вашим бізнесом, за лічені секунди. Безоплатна версія надає 25 пошуків і 50 перевірок на місяць.
Процес пошуку запитів на беклінки та експертні цитування може бути трудомісткою роботою. З Hunter ви заощаджуєте багато часу для інших завдань навіть з безоплатною версією.
HARO — зручний та взаємовигідний інструмент, що дозволяє відповідати на конкретні запити для отримання посилань або цитувань у різних галузях.
HARO щодня надсилає електронні листи з запитами, розбитими за конкретними напрямками. Якщо ви надаєте релевантну відповідь на запитання, репортер може вказати вас як джерело для цитування. Таким чином, сервіс допомагає вам отримувати більше зворотних посилань, що сприяє популяризації вашого бренду.
HARO дозволяє отримувати чудові зворотні посилання, не витрачаючи багато часу на процес пошуку і переговорів. Навіть якщо у вашій команді немає фахівця, що займається просуванням контенту, ви все одно можете отримати відмінні результати з мінімальними зусиллями.
Це розширення Chrome, по суті, є CRM-системою, вбудованою у ваш акаунт Gmail. Ви можете автоматично витягувати дані з контактів та електронних листів, надсилати персоналізовані повідомлення групам людей та отримувати сповіщення, коли користувачі їх відкривають.
Безоплатна версія пропонує основні функції CRM, а платні акаунти стартують від $15 на місяць.
Streak підходить для командної співпраці. Сервіс дає можливість автоматично обмінюватися електронними листами, журналами викликів тощо, а також надати доступ до даних членам команди (як видно на зображенні вище).
Інструменти Google
Google Analytics — популярний безоплатний інструмент, що надає поглиблені дані про ваш вебсайт. Навіть якщо ви покладаєтеся на платні інструменти SEO, використання GA має важливе значення для регулярного аналізу трафіку.
GA може надати цінну інформацію про ваших відвідувачів, зокрема про їхнє місцеперебування, використовуваний пристрій, стать та інші дані.
Це найвигідніший інструмент аналітики для бізнесу будь-яких масштабів. Початківці у SEO можуть використовувати Google Analytics, щоб відстежити успіх або невдачу на підставі наданих доказів і даних.
Ще одним обов'язковим інструментом для SEO є Google Search Console. Сервіс дозволяє виміряти пошуковий трафік сайту, дізнатися, за якими ключовими словами він краще ранжується, а також виявити технічні проблеми.
GSC повідомляє про поширені помилки, зокрема в Index Coverage, звітах Core Web Vitals і Mobile Usability.
Найкращий спосіб знайти та виправити проблеми, пов'язані з вашою продуктивністю в пошуку — скористатися інструментом безпосередньо від Google. Це дозволяє детально діагностувати проблеми, які бачить Google під час сканування та індексації вашого сайту.
Ви також можете:
- тестувати окремі URL-адреси, щоб побачити, як їх інтерпретує бот Google;
- додати мапу сайту;
- відправити запит на індексацію URL;
- отримати доступ до кліків, показів, CTR і позицій ключових слів.
Для покращення можливостей GSC отримайте доступ до пошукової аналітики для Sheets і Search Console Data Downloader Домініка Вудмана.
Якщо у вас є фізичний магазин, використовуйте Google Business Profile (колишній Google My Business), щоб створити лістинг вашого бізнесу і з'явитися на Google Maps, Knowledge Panel і в Local Pack.
Оптимізація GBP — перший крок, який потрібно зробити. Переконайтеся, що ваші години роботи та адреса правильні, відповідайте на відгуки, додайте фотографії та відео. Це допоможе вашому бізнесу ранжуватися локально.
Якщо ви готові регулярно витрачати час і зусилля на оптимізацію лістингу в Google, то зможете обійти конкурентів, що розглядатимуть це як завдання з серії «створити та забути». Це означає, що вони пропустять можливості додавати нові публікації та фотографії, актуалізувати питання та відповіді, комунікувати з клієнтами та завантажувати пропозиції.
Google Looker Studio
Google Looker Studio (раніше — Google Data Studio) дозволяє користувачам об'єднувати дані з різних інструментів, таких як Google Analytics і Google Search Console, для створення інтерактивних звітів.
Looker Studio — це чудовий безоплатний інструмент звітності, що показує дані в реальному часі та надає порівняння за конкретними періодами.
Як зазначає Google, поєднання джерел можуть виявити цінні звʼязки між наборами даних. Створення змішаних діаграм безпосередньо в Looker Studio усуває необхідність аналізувати інформацію в інших застосунках, заощаджуючи час і зусилля.
Швидкість сторінки є одночасно фактором ранжування та аспектом користувацького досвіду, тому важливо підтримувати її на достатньому рівні. Скористайтеся цим інструментом, щоб побачити ваш показник PageSpeed, а також дізнатися, як його поліпшити.
PageSpeed Insights дозволяє оптимізувати швидкість завантаження вашого сайту і визначає пріоритети з чіткими пропозиціями та розрахунковою економією часу.
Google Keyword Planner допомагає вибрати правильні ключові слова для рекламної кампанії.
Щоб скористатися цим інструментом, потрібно ввести посівне ключове слово (або конкретну URL-адресу), і ви отримаєте ідеї ключів, а також деталі про середньомісячний пошуковий обсяг і рівень конкуренції.
Хоча Keyword Planner не є найглибшим інструментом дослідження ключових слів, він дає можливість дізнатися про рівень конкуренції та поповнити зібрану семантику. Це також чудовий спосіб провести мозковий штурм ідей для кампанії.
Не знаєте, з чого почати планування контенту? Google Trends — зручний сервіс для дослідження тем, що дає уявлення про найпопулярніші запити користувачів з урахуванням їхньої локації.
Тут можна шукати загальні теми, порівнювати їх або почати з огляду актуальних питань.
Відстеження популярності тем, що стосуються вашого бізнесу, допоможе вам враховувати останні тенденції. З іншого боку, ви можете уникнути витрачання часу і ресурсів на створення неактуального контенту.
Інші безоплатні SEO-інструменти
Sensor — це 100% безоплатний інструмент від Semrush, що показує нестабільність SERP для певних галузей.
Пошук провалів у трафіку або окремих даних є непростим завданням, що вимагає часу та концентрації. Перед цим корисно дізнатися, чи є знайдені проблеми поширеними, або вони унікальні для вашого сайту.
Social Media Toolkit пропонує безліч чудових рішень для соціальних мереж, скористатися якими можуть навіть ті користувачі, що не мають платного облікового запису. Сервіс надає можливість розміщувати пости на різних платформах безпосередньо з Semrush, заздалегідь планувати публікації, відстежувати ефективність реклами та виконувати багато інших завдань.
Якщо ви скористаєтеся безоплатним обліковим записом, то зможете:
- додати один рекламний акаунт через Social Media Ads;
- використовувати без обмежень Social Media Analytics;
- публікувати пости в 10 профілях за допомогою Social Media Poster;
- відстежувати максимум 50 профілів через Social Media Tracker.
Публікація постів з різних акаунтів соцмереж може втомлювати, тому корисно мати можливість створювати та публікувати пости на одній платформі.
За допомогою Social Media Toolkit можна публікувати пости у Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest, Twitter і Google Business Profile, не виходячи з Semrush.
Заснована Google, Microsoft, Yahoo і Yandex спільнота сприяє поширенню загальної лексики для структурованих даних в інтернеті. Ви можете отримати доступ до документації для всіх типів мікророзмітки.
Щоб додати певний тип структурованих даних на сторінку, знайдіть його в списку, і ви отримаєте всю необхідну інформацію.
Це розширення дозволяє користувачам перевірити канонічність сторінки просто з браузера Chrome.
Побачивши нестачу такого сервісу, Нік ЛеРой вирішив створити його самотужки:
Цей простий у використанні інструмент має систему колірного кодування, що з'являється безпосередньо у вашому браузері Chrome. Іконка «С» може бути червоною, помаранчевою або зеленою залежно від стану сторінки. Сервіс також показує пояснення (як показано вище), щоб ви точно знали, з чим працюєте.
Платні SEO-інструменти
Якщо ви SEO-спеціаліст, то, ймовірно, захочете інвестувати в деякі платні інструменти SEO.
Але чи дійсно вони варті того, щоб за них платити?
Хоча існує безліч чудових безоплатних варіантів, платні інструменти зазвичай пропонують більші можливості. Безумовно, ви можете керувати багатьма SEO-проєктами, не витрачаючи бюджет на оплату корисних сервісів, але процеси можуть швидко ускладнитись.
Прочитайте наш список платних SEO-інструментів, щоб дізнатися про найефективніші варіанти.
Інструменти для відстеження, аналітики та звітності
Користувачі, котрі обрали платну підписку Semrush, можуть додати Trends, що пропонує сервіси Market Research і Traffic Analytics.
Ці потужні інструменти дозволяють аналізувати конкурентів і отримувати повний огляд їхньої ефективності.
Зображений вище віджет Growth Quadrant від Market Explorer показує ваших топових конкурентів і розподіляє їх на чотири категорії:
- Game Changers — компанії, що активно зростають;
- Leaders — бізнеси, що швидко розвиваються і мають велику аудиторію;
- Niche Players — нові або менші підприємства;
- Established Players — бренди з усталеною популярністю.
Ви можете зосередитися лише на великих гравцях у вашій галузі, але Market Explorer гарантує, що нові перспективні компанії залишаться у вашому полі зору.
Ціна: $200 на місяць (за умови наявності платної підписки Semrush).
Якщо ви працюєте в команді маркетингового агентства, доповнення Agency Growth Kit допоможе вам отримати більше потенційних клієнтів, знайти можливості для зростання та впорядкувати звітність.
Крім цього, ви матимете можливість додати ваш бізнес до каталогу агентств Semrush, де користувачі шукають конкретні послуги в різних галузях. Підприємства отримують кваліфікацію щойно вони завершують два курси Академії Semrush і надають свою інформацію.
До складу AGK входить Client Portal, де можна створювати та позначати звіти, до яких матимуть доступ клієнти.
Ціна: ви можете додати Agency Growth Kit на будь-який платний рахунок Semrush за додаткові $100 на місяць.
Цей інструмент забезпечує відстеження рейтингу щодня, щотижня та на вимогу для десктопних, мобільних і локальних пошуків. Ви можете надати дані у white-label звітах для відправлення своїм клієнтам.
Advanced Web Ranking пропонує відстеження рейтингу, звітність і аналіз конкурентів в одному інструменті. Також сервіс пропонує різноманітні плани для невеликих компаній, що не мають значних бюджетів.
Ціна: користувачам доступні чотири тарифи. Якщо платити щорічно, можна заощадити 10%. Щомісячна оплата складає:
- Starter (для стартапів) — $49;
- Pro (власні команди) — $99;
- Agency — $199;
- Enterprise — $499.
Дізнайтеся, як ваші сторінки ранжуються за всіма показниками аж до певного поштового індексу. Додаткові інструменти — white-label звіти, Site Auditor і функція Keyword Discovery.
Подібні трекери зазвичай використовують випадковий Google Data Center, але Nightwatch дозволяє отримати доступ до будь-якого з наявних. Це допоможе вам побачити свої показники ефективності на місцевому та інших ринках.
Ціна: подібно до Advanced Web Ranking, Nightwatch пропонує кілька пакетів з помісячною оплатою залежно від вашого бюджету:
- Starter (фрилансери, малий/середній бізнес) — $32;
- Optimize (бізнес, що зростає, а також маркетингові агенції) — $79;
- Agency (великі агенції та підприємства) — $295.
Інструменти On-Page SEO
Важко зрозуміти, з чого почати оптимізацію сторінки. On Page SEO Checker тримає все під контролем, надаючи ідеї покращення конкретних сторінок.
Інструмент розподіляє пропозиції за різними категоріями: завдяки цьому можна відстежити, яка область потребує найбільшої уваги. За наявності Site Audit, налаштованого для вашого проєкту, ви також отримаєте технічні рекомендації.
Ціна: On Page SEO checker доступний для будь-якого облікового запису, хоча є обмеження. Кожне ключове слово в інструменті — це 1 SEO Idea Unit, кількість яких залежить від тарифного пакета:
- Free — 10;
- Pro — 500;
- Guru — 800;
- Business — 2 000.
Оскільки Yoast — дуже популярний інструмент, ми додали його двічі! Обговоримо платну версію.
Крім безоплатних функцій, тут ви можете отримати доступ до будь-якого навчального курсу Yoast SEO, використовувати опцію аналізу читабельності, автоматично редиректити сторінки та розв'язувати багато інших завдань.
За допомогою відповідної функції Yoast покаже вам, наскільки читабельним є ваш пост. Перегляньте наведений вище знімок екрана — якщо є рекомендовані поліпшення, інструмент позначить їх помаранчевими або червоними мітками та повідомить вам, у чому проблема.
Ціна Yoast Premium становить $89 на рік.
Наявність дублів контенту може негативно вплинути на ваше ранжування, тому копірайтерам і редакторам корисно використовувати програмне забезпечення, таке як Copyscape. Сервіс може виявити, чи є ваш контент унікальним, та чи використовує його хтось дослівно в інтернеті.
З Copyscape ви зможете знайти дублі контенту майже без зусиль.
Ціна: Copyscape коштуватиме 3 центи за 200 слів. За кожні 100 наступних слів варто сплатити додатковий цент.
SEO Writing Assistant перевіряє читабельність текстів, надає пропозиції щодо оптимізації та ключових слів, попереджає про виявлений плагіат і оцінює tone of voice.
Крім використання інструменту на вебсайті Semrush, ви також можете завантажити плагіни для WordPress і Google Docs.
Ціна: SEO Writing Assistant доступний тим, хто має підписки Guru та Business у Semrush.
Інструменти дослідження ключових слів
Потужний інструмент Keyword Magic Tool пропонує доступ до великої бази даних, що містить понад 20 мільярдів ключових слів. Можна з упевненістю сказати, що за допомогою сервісу можна підібрати ключові слова для будь-якої галузі.
Користувачі безплатної версії обмежені 10 пошуками на день, кожен з яких матиме 10 результатів.
Keyword Magic Tool — неймовірно всеосяжний інструмент, що пропонує глобальні можливості дослідження ключових слів. Крім цього, він:
- автоматично групує суміжні ключові слова за темами;
- має функцію question-only для фільтрування відповідних ключів;
- показує намір ключового слова (транзакційний, навігаційний або інформаційний).
Ціна: інструмент доступний з обліковим записом Semrush — Guru або Business.
Це браузерне доповнення для Chrome або Firefox, що показує пошуковий обсяг, CPC, рівень конкуренції AdWords та історичні дані трендів ключових слів.
Крім використання вищезазначених опцій ви також можете отримати доступ до даних People Also Ask. Це корисний інструмент, якщо ви не хочете перемикатися між декількома сервісами планування ключових слів.
Ціна: користувачі платять за пакети кредитів. Один кредит еквівалентний одному ключовому слову і згорає через рік:
- 100 000 кредитів — $10;
- 500 000 — $50;
- 1 млн — $100;
- 2 млн — $200;
- 5 млн — $500;
- 10 млн — $1 000.
Keywordtool.io генерує варіанти низькочастотних ключових слів на основі введеного запиту.
Це зручний безоплатний інструмент, однак незайвим буде скористатися Pro-версією, що підтримує всі домени та мови Google. А це — дані 192 країн і 46 мов.
Окрім Google, KeywordTool.io працює з YouTube, Bing, Amazon, eBay та Instagram.
Опція Keyword Tool API допоможе вам виконувати дослідження ключових слів у набагато більшому масштабі.
Ціна. Сервіс пропонує три плани на вибір з місячною оплатою:
- Pro Basic — $69;
- Pro Plus — $79;
- Pro Business — $159.
Важливо сфокусуватися на правильних ключових словах, що дадуть корисний трафік і конверсії. У цьому допоможе LongTailPro, що знаходить низькочастотні ключі з низькою конкуренцією в межах конкретної бізнес-ніші.
Інструмент аналізу SERP дозволяє стежити за іншими гравцями ринку та здійснювати аналіз до 200 ключових слів, вебсайту та метрик, що допомагають оцінити ваші шанси перевершити конкурентів.
Ціна: якщо платити одразу за рік, можна отримати чотири місяці послуг безоплатно.
Назва тарифу | Річна оплата, USD | Місячна оплата, USD |
Starter | 297 | 37 |
Pro | 537 | 67 |
Agency | 1177 | 147 |
Інструменти для лінкбілдінгу
Використовуючи Backlink Analytics, можна перевірити зворотні посилання практично для будь-якого вебсайту і використовувати метрику Authority Score для визначення їхньої якості.
Це найшвидший інструмент для пошуку зворотних посилань, тож ви будете першими, хто дізнається про те, як працюють ваші конкуренти. Використання різних звітів допоможе знайти нові та втрачені зворотні посилання тощо.
Ціна: облікові записи Free, Pro, Guru і Business підтримують Backlink Analytics, але ви матимете доступ до різних обсягів запитів і результатів:
Назва тарифу | Кількість результатів на день | Кількість результатів для звіту |
Free | 10 | 10 |
Pro | 3 000 | 10 000 |
Guru | 5 000 | 30 000 |
Business | 10 000 | 50 000 |
Link Building Tool допоможе організувати ваші зусилля, зібравши список можливостей та забезпечивши інтерфейс управління для запуску кампанії.
Ви можете фільтрувати домени за Authority Score або загальним рейтингом, щоб забезпечити високу якість сайтів, до яких звертаєтеся.
Сервіс допомагає побачити «джерело перспективи» для кожної пропозиції домену та знайти ключові слова, що працюватимуть на результат.
Ціна: отримайте доступ до Link Building Tool через будь-який обліковий запис Semrush. Безоплатний акаунт дає можливість імпортувати до 100 доменів, платний — до 10 000.
JustReachOut — це спосіб побудувати зворотні посилання та отримати визнання без великого бюджету на PR. Створіть список журналістів і впливових осіб, що мають відношення до вашого бізнесу, на основі наявних шаблонів напишіть електронні листи та дослідіть аналітику їхніх переглядів.
Цей інструмент лінкбілдінгу забезпечує організований спосіб використання даних ваших кампаній для обґрунтування майбутніх стратегій. Він також дає можливість спростити затяжний процес роботи та заощадити час.
Ви також матимете можливість отримати відгуки редакторів на ваші промови та їхні поради щодо стратегії.
Ціна: ви можете заощадити 20%, якщо платите щорічно, а не щомісяця. Є три плани на вибір:
Назва тарифу | Сума щомісячної оплати за умови розрахунку раз на рік, USD | Сума у разі оплати раз на місяць, USD |
Solo | 79 | 99 |
Simple Outreach | 159 | 199 |
Advanced Outreach | 319 | 399 |
Pitchbox — платформа для звʼязку з інфлюенсерами та контент-маркетологами. Знайдіть блогерів, видавців і впливових осіб швидко на основі досліджень ключових слів.
Інструмент інтегрується з багатьма SEO-платформами, зокрема Semrush, що дозволяє легко отримати доступ до даних, не виходячи з сайту.
Він також надсилає автоматичні фоллоу-апи, тож вам не знадобиться робити це вручну.
Ціна: зв'яжіться з PitchBox щодо спеціальної угоди або оберіть один з чотирьох встановлених місячних планів:
- Basic — $195;
- Small Business — $295;
- SEO Agency — $395;
- Enterprise — от $1500.
Інструменти для локального SEO
Просте рішення для локального SEO, створене у співпраці з Yext, автоматизує розповсюдження бізнес-інформації в авторитетних каталогах.
Інструмент Listing Management вдосконалює передачу даних голосового пошуку, автоматично поширюючи інформацію в Google, Bing, Apple та Amazon Alexa.
Ціна: є два тарифи з щомісячною оплатою на вибір.
- Basic Location — $20;
- Premium Location — $40 (містить локальну теплову мапу, надає можливість відповідати на відгуки у Facebook і Google Business Profile, а також пропонує огляд Sentiment Analysis).
Georanker пропонує різноманітні інструменти. Local Rank Checker і Tracker Tool — це потужний спосіб стежити за локальним трафіком.
Хоча ви можете використовувати інструмент безоплатно, використання цієї версії пов'язане з деякими обмеженнями. Тож у цьому разі не можна створювати white-label звіти, а доступ до додаткових функцій відсутній.
Хоча тут ми згадуємо лише інструменти для локальної оптимізації, цей сервіс пропонує багато інших SEO-продуктів, а також можливості API та глибинного аналізу даних.
Ціна: є можливість вибрати один з трьох місячних планів.
- Pro — $99;
- Agencies — $249;
- Enterprises — $490.
Зауважте, що за функції аналізу даних і API стягується додаткова оплата.
Найвідоміші сервіси Yext — Location Listing, хоча він також надає інструменти Reputation Management і Site Search.
Local listings дозволяють керувати діловою інформацією на більше ніж 200 пошукових платформах по всьому світу. Тобто, якщо ви один раз зміните години роботи, меню або щось інше, дані оновляться скрізь.
Крім управління лістингами, ви також можете відстежувати пошукові покази, кліки та конверсії, щоб дізнатися, скільки вигоди отримуєте.
Ціна: зв'яжіться з Yext, щоб отримати конкретні ціни для корпоративних пакетів. Якщо вам просто потрібно сплатити за індивідуальний лістинг, ось що ви можете очікувати:
Назва тарифного плану | Оплата за тиждень, USD | Щорічна оплата, USD |
Emerging Starter Package | 4 | 199 |
Essential Plus Package | 9 | 499 |
Complete Standard Package | 10 | 499 |
Premium Advanced Package | 19 | 999 |
Інші SEO-інструменти
Якщо ви продаєте продукти на Amazon, у розділі eCommerce в AppCenter є інструменти, що допоможуть вам знайти правильні пошукові терміни, перевірити сторінки продуктів і визначити необхідні зміни у вашому лістингу.
Оскільки ринок Amazon дуже насичений, корисно знати, наскільки ви успішні у своїй галузі. Здатність тестувати зміни дозволяє експериментувати цілеспрямовано замість того, щоб вгадувати, що найкраще спрацює.
Ціна: безоплатний план надає можливість використання комплексного інструменту дослідження продукту, доступ до необмеженого списку спліт-тестів і критеріїв для перевірки відповідності вимогам Amazon. Для збільшення кількості можливостей та отримання персонального менеджера (план Pro) оберіть платний тариф з щомісячною оплатою:
- Growth — $50;
- Pro — $85.
Prowly — програмне забезпечення для зв'язку зі ЗМІ та PR, що дозволяє знаходити відповідні інформаційні ресурси, створювати та надсилати пресрелізи, керувати своїми контактами тощо.
Prowly нівелює ручну роботу з PR і дозволяє керувати кампаніями в рамках однієї платформи.
За допомогою цього інструменту можна створювати візуальні та інтерактивні пресрелізи, генерувати цільову аудиторію та надсилати матеріали безпосередньо через Prowly.
Ціна: для користувачів Prowly доступні два плани з щомісячною оплатою.
- Essential (для фрилансерів і представників малого бізнесу) — $189;
- Professional (для PR-агенцій та власних команд) — $259.
Content Marketplace — джерело для генерації контенту на замовлення. Тут можна замовити статті, інфографіку, копірайтинг для сайту, email-розсилки, пресрелізи, електронні книги та багато іншого.
Для доступу до Content Marketplace не потрібно мати підписку, але вибір плану Premium передбачає знижку 10% на замовлення контенту, необмежену кількість переглядів, одне експрес-замовлення на місяць і багато іншого.
Ціна: безоплатна підписка не передбачає періодичних зборів — оплата здійснюється тільки за замовлення.
Вартість Premium-підписки складає $33 на місяць за умови оплати раз на рік. Також ви можете обрати щомісячну оплату в розмірі $40.
Цей AI-інструмент розбиває контент вашого сайту на етапи конверсії, надає ідеї для вдосконалення стратегії та з'ясовує, які сторінки є найвпливовішими.
З ImpactHero нема потреби передивлятися безліч даних, щоб дізнатися, як працює ваш контент. Інструмент показує потрібну інформацію в зручному для користувача вигляді.
Ціна: підпишіться за $200 на місяць або звʼяжіться з відділом продажів, щоб переглянути інші варіанти ціноутворення.
Почніть використовувати інструменти SEO оптимізації
Як бачите, інструменти SEO оптимізації допоможуть вам точно налаштувати стратегію та заощадити час за допомогою автоматизації. Навіть якщо ви не працюєте зі значним бюджетом, є багато неймовірних безоплатних сервісів, які можна використовувати.
Авторка статті — Келлі Ліонс, письменниця, редакторка, SEO-стратег в Oxford comma.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)