Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Як власнику бізнесу вичавити максимум з Google My Business за 13 кроків

08.07.2021
5489

Ця стаття підготовлена на основі великого матеріалу від Brightlocal. Ми вибрали тільки найголовніше! Але якщо раптом цього вам замало, то повну версію перекладу можна знайти тут.

Отже, що таке Google My Business? А головне — як за його допомогою поліпшити позиції у видачі Google, збільшити впізнаваність вашої компанії та продажі? Записуйте! :)

Але для початку зовсім коротко:

«Google Мій Бізнес» (Google My Business, GMB) — це БЕЗОПЛАТНИЙ інструмент просування вашого бізнесу в Google (зокрема, в таких його сервісах як Google Пошук і Google Карти).

Окрім того, профіль у GMB надає можливість потрапити на нульову позицію у видачі — тобто опинитися НАД усіма результатами пошуку: рекламними та органічними! Круто ж?

панель знань
карта на «Google Мій Бізнес» (Google My Business, GMB)
«Google Мій Бізнес» (Google My Business, GMB)

І ще одна хороша новина для малого бізнесу: щоб створити профіль вашої компанії в GMB та потрапити у видачу, вам не потрібно мати сайт!

Таким чином, створивши профіль вашої компанії на GMB, ви, зрозуміло, можете розраховувати на те, що тепер вас побачать ПОСТІЙНІ та ПОТЕНЦІЙНІ клієнти... і виберуть саме вас серед безлічі конкурентів. І яяяяк попруть продажі! .. АЛЕ! Де гарантія, що виберуть саме вас? Ось! Ось це хороше запитання, правильне Сьогодні як раз і розповімо, як привернути увагу користувачів саме до вашої картки серед багатьох і багатьох інших...

1. Надайте повну та точну інформацію

Назва компанії, адреса, номер телефону — це той мінімум, що повинен бути обов'язково! Ну, а якщо ви не монополіст у своїй ніші, то не зупиняємося на цьому та йдемо далі по пунктах.

Є нюанс. Ваш профіль на GMB має розміщуватися під тою назвою, яку ви друкуєте на візитках! Те ж саме стосується адреси та номера телефону. Будь-яка невідповідність може стати причиною недовіри користувачів. А повернути довіру, як і репутацію, справа непроста...

2. Детально опишіть вашу діяльність

У відведених вам 750 символах розкажіть про ваш бізнес і про те, чим ви відрізняєтеся від конкурентів (уникайте загальних і неінформативних фраз типу «ми найкращі/найперші /най-най...»). Аргументуйте! Покажіть користувачу вашу УТП. Наприклад, якщо ви займаєтеся виготовленням тортиків, подумайте, в чому полягає ваша особливість. Ви за ЗСЖ, а ваші тортики не містять глютену? Сміливо робіть акцент на цьому, і ваша аудиторія вас знайде!

Є нюанс Перед тим, як писати текст на GMB, ознайомтеся з Правилами Google!

Чого робити НЕ можна:

  • Вводити користувачів в оману, розміщуючи неточну або помилкову інформацію про компанію, товари або послуги.
  • Публікувати неякісний контент, невідповідні та дратівливі матеріали (наприклад, опис з орфографічними помилками та недоречним використанням символів, безглузді тексти тощо).
  • Публікувати інформацію про промоакції, ціни та знижки. Не можна використовувати такі фрази як «знижка 50% на всі товари» та «найсмачніші булочки в місті всього за 20 гривень».
  • Публікувати посилання незалежно від їхнього типу.

3. Виберіть правильну категорію та підкатегорію для розміщення

У даних про компанію ви можете вибрати одну основну категорію, до якої належить ваша організація, і кілька додаткових.

правильна категорія та підкатегорія для розміщення

Користувач бачитиме обидві. АЛЕ! Додаткові категорії допоможуть вашому профілю в GMB ранжуватися за локальними запитами, тому вони теж дуже важливі. Ось приклад того, як виглядає для користувача основна категорія:

На думку SEO-фахівців, основна категорія GMB — це фактор номер один для ранжування в результатах локальної видачі.

Докладніше про те, як правильно вибрати категорію, читайте в розгорнутій версії цієї статті.

Є нюанс. Занадто часта зміна вашої категорії GMB іноді може спричинити блокування профілю. Тому експериментуйте з категоріями, але не кілька разів на день!!

4. Публікуйте тільки якісні фотографії!

Що тут додати? Хороші фото реально важливі: в цьому ми переконуємося щоразу, коли робимо покупки в інтернеті. Як мінімум А ось що думають професіонали:

якісні фото

«Завантаження фотографій у “Google Мій Бізнес” не тільки зробить ваш профіль активнішим і живим, але й приверне увагу користувачів.

Фотографії можуть вплинути на поведінку вашого потенційного покупця. Оновлення та моніторинг фото, що з'являються в результатах пошуку, мають виконуватися щотижня, а можливо — навіть щодня».

Стів Вайдеман,
президент Wiideman Consulting
(Як зробити профіль у «Google Мій Бізнес» «клікабельнішим»?)

Невелика шпаргалка-мінімум від Google:

  • не менше трьох яскравих фотографій екстер'єру, зроблених у різний час доби та з різного ракурсу;
  • мінімум три фото інтер'єру;
  • фотографії найпопулярніших продуктів і послуг, які ви пропонуєте;
  • одне зображення загальної зони, наприклад, стійки реєстрації;/li>
  • мінімум три фото керівництва та команди;
  • для барів, ресторанів і кафе — зображення найпопулярніших страв і напоїв;
  • для готелів — фото номерів;
  • не зупиняйтеся на розміщенні власних зображень. Ви можете (і повинні) спонукати клієнтів робити фотографії вашої компанії та ділитися ними.

А ось і аргумент: компанії, що розміщують понад 100 фотографій у профілі GMB, отримують у середньому на 520% більше дзвінків!/p>

Є нюанс. Якщо ви працюєте у сфері обслуговування без фізичної адреси, та з зображеннями ну зовсім погано, зверніться до задоволених клієнтів і запитайте, чи не хочуть вони поділитися фотографіями вашої роботи в Google.

5. Генеруйте, відстежуйте та відповідайте на Google-відгуки

Це одна з найважливіших функцій, на які компанії мають звертати увагу в Google My Business! Насправді відгуки можуть сильно вплинути на ваше місце у видачі локального пошуку.

Google-відгуки

Згідно з опитуванням, яке провів сайт BrightLocal (автор статті), 87% користувачів, що шукають компанії поруч, дійсно читають відгуки. Крім того, лише 48% користувачів звертають увагу на профілі з рейтингом менше ніж 4 зірки. Тому на це потрібно звернути увагу.

Звісно, складно контролювати все, але є декілька простих речей, які ви можете зробити, щоб забезпечити якість і кількість ваших відгуків на належному рівні:

  • Враження та рейтинг

Найкращий спосіб забезпечити хороший рейтинг — якісно надавати послуги. Привіт, Кеп Тому, перш ніж просити поділитися відгуком, переконайтеся, що ваш продукт або послуга, а також обслуговування знаходяться на високому рівні. Але не забувайте, що навіть найкращий бізнес у світі отримає принаймні декілька поганих відгуків — ви не можете догодити всім, але важливо бути готовим до критики.

  • Частота та якість

Щоб регулярно отримувати відгуки, вам потрібно постійно їх просити: не варто очікувати, що вони з'являтимуться самостійно (про це вам скажуть навіть найвідоміші бренди).

Ось кілька способів попросити залишити відгук у Google:

  • у магазині, в точці продажу або обслуговування;
  • надіслати лист електронною поштою або SMS після того, як покупець відвідав магазин, отримав замовлення або скористався послугою;
  • за допомогою вкладок, посилань на візитках та інших матеріалах.

Правдивість, довжина та деталі

На жаль, дуже часто можна зустріти фейкові відгуки, тому зараз вони вже не викликають стільки довіри. Пам’ятайте: ваші відгуки виглядатимуть правдоподібно тільки в тому разі, якщо вони будуть реальними. Це означає, що за будь-яких обставин не варто купувати відгуки або просити родичів чи друзів їх залишити. Нехай це роблять ваші реальні покупці.

Підказка Якщо хочете збільшити шанси на те, що клієнт залишить інформативний і правдоподібний відгук, допоможіть йому — поставте навідні питання:

  • Що Вам найбільше сподобалося під час відвідування магазину/зустрічі, у нашому продукті/послузі?
  • Ви задоволені нашим обслуговуванням?
  • Які з наших магазинів ви відвідали сьогодні? (Якщо у вашої компанії декілька офісів).
  • Як наш продукт вплинув на Вас/Ваш бізнес/Ваш спосіб життя?
  • Як довго Ви використовували наш продукт/послугу, перш ніж побачили результати?
  • Порекомендували б Ви наш продукт/послугу друзям і знайомим?...тощо.

6. Використовуйте Google-пости, щоб збільшити конверсію та показати вашу індивідуальність.

Google-пости — це публікації новин у вашому профілі GMB. Простіше кажучи — стрічка новин про ваш бізнес. У публікацій немає терміну дії, всі вони зберігаються у вашому профілі, а у видачі користувач бачитиме останні.

Google-пости

Ось приклад того, як виглядають пости

Що вам дасть наявність таких публікацій? По-перше, збільшиться кількість взаємодій з вашою карткою, а по-друге — «випадкові читачі» можуть перейти до категорії ваших клієнтів.

Про типи постів (усього їх 6) і для чого потрібен кожен з них ви можете дізнатися в повній версії статті.

Є нюанс. Не можна додавати номери телефонів у пости — за це вас можуть заблокувати.

7. Використовуйте розділ «Питання та відповіді», щоб надати клієнту повну інформацію про діяльність вашої компанії.

Цей розділ важливий не тільки тому, що дозволяє користувачам ставити питання про вашу компанію один одному та відповідати на них просто в загальнодоступному профілі Google My Business... Власники бізнесу також можуть отримати мегавигоду з цієї функції!

Заповніть цей розділ можливими питаннями користувачів і надайте на них вичерпні відповіді. Так ви вб'єте всіх мух відразу (чому мух? Бо зайців шкода):

  • підтримаєте активність у вашому профілі;
  • надасте користувачам максимум інформації;
  • заощадите свій час, знизивши кількість дзвінків з однаковими запитаннями від користувачів.
розділ «Питання та відповіді»

Наприклад, ви власник готелю, і вас часто запитують, чи дозволене розміщення з домашніми тваринами? Помістіть це у свій розділ питань і відповідей! Це відмінний спосіб заздалегідь надати користувачам інформацію, яку вони можуть шукати, та потенційно залучити більше клієнтів.

Крім публікації контенту у вигляді поширених запитань, важливо стежити за вхідними повідомленнями. Моніторинг дозволить вам швидко відповідати потенційним клієнтам і оперативно реагувати на негативні відгуки.

8. Налаштуйте систему бронювання.

Тепер користувачам не потрібно заходити на ваш сайт (або на сторонній сервіс бронювання), щоб отримати інформацію та зробити цільову дію:

система бронювання

Якщо ваш бізнес передбачає попередній запис і завчасне бронювання, то наявність цієї функції може значно спростити життя вам і вашим клієнтам. Головне — переконайтеся, що ви стежите за всіма замовленнями, що надходять з сервісу.

Є нюанс. Якщо ви надаєте користувачам можливість запису/бронювання з вашого профілю в GMB, обов'язково перевірте наявність усієї необхідної інформації. Інакше ви втратите клієнта! Якщо ви активували цю функцію, переконайтеся, що заповнені розділи «Фотографії», «Повідомлення», «Продукти/послуги», «Питання і відповіді» та «Відгуки».

9. Вкажіть скорочену назву в «Google Мій Бізнес».

Замість того, щоб ділитися з клієнтами та партнерами довгою та безглуздою URL-адресою, ви зможете надіслати коротке посилання на свій акаунт, що швидко запам’ятовується. Порівняйте:

Ось вихідний URL GMB:
https://www.google.com/maps?cid=2738946980662544088

А так виглядає коротке посилання, що містить тільки назву вашої компанії:
g.page/BrightLocal 

Створити коротку назву легко. Просто увійдіть до свого облікового запису Google My Business, натисніть «Інформація» та додайте своє коротке ім'я під знаком @ ..

10. Використовуйте «Google Мій Бізнес» як канал обслуговування клієнтів.

Це дуже зручна функція, особливо якщо у вашому профілі GMB можна щось забронювати! Знаєте, чому? Тому що контролювати запитання-відповіді на регулярній основі — не завжди просто, а листування з покупцями допоможе запобігти появі негативних відгуків.

Після підключення «Повідомлень», ви зможете оперативно відреагувати, якщо користувач звернеться до вас у чаті. Якщо ваш профіль GMB об’єднує кількох власників/менеджерів, кожен матиме можливість відповісти потенційному клієнту.

Є нюанс. Поставтеся до цього каналу зв’язку так само серйозно, як і до будь-якого іншого:

  • переконайтеся, що у вас є менеджер, готовий спілкуватися з користувачами;
  • відповідайте потенційним клієнтам з огляду на певні правила.

Згідно з правилами Google, на повідомлення слід відповідати протягом 24 годин, тому, якщо ви тимчасово не можете цього робити (наприклад, плануєте коротку відпустку), вам слід вимкнути цю функцію. Компанії, що не дотримуються цього правила, можуть взагалі її втратити.

11. Створіть каталог своїх товарів або послуг

каталог товарів або послуг

Ця функція допомагає продавцям демонструвати свої пропозиції безпосередньо в місцевих результатах пошуку:

По-перше, це зручно для користувачів: вони одразу бачать, що ви пропонуєте. А по-друге, за певними пошуковими запитами інформація про ваші продукти та послуги може бути виділена, що зробить ваш бізнес ще помітнішим для користувача!

Наприклад, якщо шукати магазин, що продає фоторамки, Google Maps показує релевантні результати, засновані на пропозиціях товарів.

12. Бонус-функція для готелів.

Бонус-функція для готелів

Для готелів доступні наступні функції сервісу «Google Мій Бізнес»:

  • час заїзду/виїзду;
  • аналіз цін;
  • особливості комплексу.

13. Користуйтеся даними GMB «Статистика».

Це безоплатний інструмент від Google, що показує, як користувачі знайшли вашу компанію та які дії вчинили. Отримавши цю інформацію, ви зможете додати у профіль необхідні дані та спонукати потенційних клієнтів до додаткових дій.

Про що можна дізнатися завдяки цьому сервісу?

  • Скільки раз подивилися ваш профіль, як його знайшли, куди натискали, які дії мали місце з боку користувача;
  • динаміку попиту на ваші товари/послуги. Наприклад, ви займаєтеся доставленням тортів, і за даними статистики робите висновок, що попит на ваші послуги зростає на початку березня. Це привід задуматися про розміщення спеціальних пропозицій для ваших клієнтів до Міжнародного жіночого дня :);
  • по яких запитах користувачі знаходять вашу картку;
  • звідки прийшли учасники: з пошуку або Карт. ( Вищий відсоток переглядів у Картах може означати, що більшість користувачів бачать дані про вашу компанію на мобільному пристрої;
  • що ваш потенційний клієнт робить частіше: переходить на сайт, будує маршрут до вашого офісу або дзвонить. Наприклад, якщо багато хто будує маршрут до офісу, то, можливо, вам варто розповісти в постах про паркування поблизу або автобусні зупинки, а ще непогано було б додати фото вашого місця розташування, на яких видно, що саме знаходиться поруч;
  • на тепловій карті ви можете побачити, де знаходяться ваші потенційні клієнти ( це допоможе вам краще зрозуміти, на яку географію таргетуватися);
  • зможете відстежувати дані про дзвінки (цю інформацію можна використовувати, щоб подивитися, в який день тижня та час доби ви отримуєте найбільше звернень з GMB, а значить — точніше налаштувати рекламу або запланувати новий пост).

НА ЦЬОМУ ВСЕ

Вітаємо! Прочитавши цю статтю, ви вже на півдорозі до створення привабливого та оптимізованого профілю. А якщо у вас залишилися питання або ви хочете більше прикладів, щоб краще розібратися в сервісі, а також фішок і лайфхаків для збільшення впізнаваності вашої компанії та продажів, переходьте до повної версії статті!

Потрібна допомога в реєстрації картки на GMB? Напишіть нам

Перевод
Лєнара Козакова

project-manager

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту