+38(067)653-72-39
Strategy

Чому сайт — це довгострокова інвестиція, що точно окупається?

Марія Павлюченко
Project-менеджерка Sprava Agency
05.10.2021
Розробка
5 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Сьогодні в інтернеті — понад 4,66 млрд активних користувачів! Ви відчуваєте ці масштаби та можливості для будь-якого бізнесу?! Тому класний і грамотно наповнений сайт, що займає хороші позиції в Google здатний не просто розвинути проєкт з нуля, але й масштабувати вже наявний!

Ми використовуємо інтернет практично в усіх сферах життя: дізнаємося новини та погоду, бронюємо готелі та авіаквитки, замовляємо товари в онлайн-магазинах і спілкуємося з друзями в соціальних мережах.

Своїми необмеженими можливостями інтернет відсунув усе на другий план і стер межі між містами та континентами. Завдяки глобальній мережі ваші потенційні клієнти можуть знайти вас у будь-якій точці світу. І це ж круто, погодьтеся!

Тепер, щоб продавати товари, навіть не обов'язково шукати приміщення в «прохідному» місці та витрачати величезні суми на ремонт і оренду. Сфера послуг теж вийшла на новий рівень: навіть якщо у вас суто локальна сфера, шукати клієнтів через інтернет — набагато швидше, зручніше та ефективніше, ніж використовувати неактуальні офлайн-методи на кшталт реклами на радіо, ТБ та в пресі або розклеювати оголошення на під'їздах...

Будь-яка компанія, що прагне закріпитися в галузі та вийти на нові ринки збуту, сьогодні просто зобов'язана бути представленою в інтернеті. Ви все ще вагаєтеся? Тоді у нас погана новина: ваші конкуренти вже освоюють майже безмежний інтернет-простір

Так що ж може ваш особистий сайт?

1. Збільшити продажі

Понад 60% інтернет-користувачів роблять покупки онлайн, і їхня кількість щороку зростає. А ситуація з COVID-19 лише прискорила цей процес. Серед головних причин, через які люди замовляють в інтернеті:

  • безплатне доставлення (53%);
  • акції та знижки (41%);
  • можливість прочитати відгуки (35%);
  • простота повернення (33%);
  • швидкість оформлення замовлення (30%).

2. Зміцнити імідж компанії та впізнаваність бренду

Перефразовуючи відомий вираз, сайт — це обличчя компанії. Потенційний покупець ще не був в офісі, не спілкувався з менеджерами та не користувався продукцією або послугою, але він уже отримує перше враження про вас і ваш продукт, лише зайшовши на сайт. На цьому етапі важливо абсолютно все:

  • красивий і зручний інтерфейс;
  • якісні та гарні фото;
  • лаконічні та змістовні тексти;
  • технології, що полегшують і максимально скорочують шлях потенційного клієнта до вашого товару та допомагають йому швидше прийняти рішення (чат-боти, миттєві дзвінки просто з сайту, кнопки CTA... нова капча врешті-решт!)

Усі ці нюанси ми обов'язково враховуємо під час розроблення. Як і структуру сайту, якщо планується подальше SEO-просування!

3. Охопити саме вашу цільову аудиторію

Раніше було як? Платиш за білборд або рекламу на радіо і... чекаєш на результат. Оцінити ефективність такої реклами часто неможливо, система аналітики в цих каналах відсутня.

Що ж у нас є тепер? Сьогодні ви бачите в кабінеті системи аналітики, хто саме, звідки та на яку сторінку потрапив, що робив і куди пішов далі! Більш того, вашу рекламну кампанію можна налаштувати так, що її бачитимуть тільки, наприклад, 35-річні жінки з Москви (навіть певного району міста!), що мають дітей або цікавляться певними темами. Фантастика? Ні, це наша реальність.

4. Масштабувати бізнес

Завдяки добре зробленому сайту можна вийти на регіональний/національний/та що вже там — міжнародний ринок! І для цього не потрібно відкривати десятки філій і розширювати штат (відповідно, і нести додаткові витрати). Досить активувати функцію онлайн-оплати та передбачити можливість доставлення: у цьому разі товари зможуть придбати клієнти, що знаходяться далеко за межами вашого міста.

5. Виділитися на тлі конкурентів

Сайт з грамотною структурою розповість відвідувачеві, чому потрібно працювати саме з вами та полегшить роботу менеджерів з продажу — клієнт уже практично «теплий»!

6. Викликати довіру потенційних клієнтів

Реєстраційні дані компанії, політика конфіденційності, ліцензії та сертифікати, інформація про керівництво та співробітників, список партнерів і клієнтів... Грамотно розставлені шматочки цього пазла на сайті в підсумку створюють для відвідувача портрет компанії, якій можна довіряти та з якою хочеться мати справу. А ми ж тут саме для цього, вірно?

7. Спростити процес покупки

Доставлення їжі та продуктів, бронювання готелів і турів, купівля одягу та взуття, навіть придбання автомобіля — все це доступно мільйонам людей в їхньому смартфоні або ноутбуці. Ми можемо порівнювати товари за параметрами, читати відгуки та знайти найкращу ціну в країні, не встаючи з дивана... Онлайн-шопінг з кожним роком стає все популярнішим! І тут уже ваше рішення — бути всередині цього світу або спостерігати осторонь.

8. Надати незалежність

Наявність сторінок у соцмережах і на сторонніх майданчиках — це завжди плюс, але і ризик. Тому що ви не застраховані від блокувань і технічних проблем на стороні ресурсу.

Наприклад, коли у 2017 році заблокували «ВКонтакте», результати просування українськими підприємцями своїх товарів і послуг через цю соцмережу зійшли нанівець. Уявіть, які обсяги продажів були загублені з цим каналом просто в один момент...

Наявність сайту на перевіреному хостингу практично на 100% вбереже вас від подібних проблем. Чому «практично»? Тому що для безперебійної роботи сайту важливо:

  • своєчасно оплачувати домен і хостинг;
  • займатися легальними видами бізнесу;
  • використовувати чесні методи просування.

Про заборонені у нас сфери діяльності ви й самі знаєте... А ось щодо просування — в SPRAVA ми знаємо про SEO абсолютно все і, головне, використовуємо тільки ефективні та «білі» методи, тому результат вам забезпечений.

9. Заощадити ваш час

Як відбувається процес вибору товару або послуги в офлайні? Ми приходимо в магазин, знаходимо продавця та починаємо завалювати його питаннями І тут важливо, щоб цей співробітник «на відмінно» знав матчастину та відпрацював на 5+, щоб укласти з нами угоду.

Але грамотні та відповідальні співробітники на вагу золота: навчати нових недешево, та й людський фактор ніхто не скасовував — продавець з поганим настроєм лише відбиває бажання купити.

А сайт? А класний сайт працює цілодобово, без перерв і вихідних, він завжди в гарному настрої та надає відвідувачеві рівно ту інформацію, яку ми в нього вклали, — тільки збирайте заявки та не забувайте відповідати на шквал телефонних дзвінків.

Плюс, цілком можливо, що наявність саме такого сайту дозволить вам оптимізувати штат співробітників і знизити витрати, а отже, і собівартість товару або послуги. Тим самим надавши вигідніші умови своїм клієнтам.

10. Бути вашим менеджером 24/7

Без обідів, запізнень, відпусток і лікарняних... Круто ж, погодьтеся! Головне — не забути перевірити форми зворотного зв'язку :) До речі, ось тут цілий чек-лист, який допоможе вам переконатися, що ваші форми зворотного зв'язку на сайті працюють на повну!

Який висновок можна зробити? Сайт компанії — це ваш онлайн-офіс, представництво в інтернеті! Для тисяч потенційних клієнтів це іноді єдина можливість дізнатися про вас. Тому не зменшуйте значущість цього каналу продажів!

Ну і, зрозуміло, не варто забувати про його SEO-просування, адже 80% користувачів НЕ переходять на другу сторінку пошукової системи, тому на першій завжди трохи тісно :) Немає часу та бажання займатися цим самостійно? У SPRAVA ми пропонуємо комплексний підхід: надаємо команду фахівців з SEO-просування та технічного обслуговування. Плюс до цього у вас буде особистий менеджер, якому можна делегувати будь-які завдання, що стосуються вашого проєкту.

Марія Павлюченко
Project-менеджерка Sprava Agency
05.10.2021
Розробка
5 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все