+38(067)653-72-39
2020

Топ-6 статей блогу СПРАВА за 2020 рік: найкорисніше

Sprava Agency
Команда Sprava Agency
11.01.2021
SEO
6 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

У нас буде нова традиція: в кінці кожного року уважно перечитувати, що ж ми такого важливого і потрібного написали, і визначати статті-переможці.

Нам корисно, тому що розуміємо, про що потрібно частіше і більше писати в наступному році, а вам точно корисно, тому що це ті самі статті, які були найбільш популярними серед читачів нашого блогу.

Стаття  “Топ-7 основних seo-трендів у 2020 році

Щоб зрозуміти, які тренди стійкі, що з прогнозів на 2020 збулося, а що ні, потрібно перечитати й подумати.

  1. Експертний контент.  Безумовно переходить у тренди 2021. Цей тренд будемо вважати стійким.
  2. YMYL сторінки/сайти. Сайти й окремі їх сторінки, повинні повністю відповідати вимогам, представленим у «Керівництві для асесорів» від Google.
  3. Орієнтація на вид SERP Підвищувати CTR сніпетів ми обов'язково будемо і в 2021 році. Скоро в блозі стаття з цього приводу, не пропустіть :)
  4. Мобайл UI/UX Робота над підвищенням якості призначеного для користувача інтерфейсу й постійне поліпшення показників користувацького досвіду для Mobile однозначно стійкий тренд.
  5. Швидкість завантаження сайтів Удосконалення показників швидкості завантаження: стійкий тренд.
  6. Комплексний маркетинг Комплексний підхід у розвитку проєкту дасть можливість закріпитися в ніші й підготуватися до змін в алгоритмах пошуку: цей тренд можна назвати вічним.
  7. Штучний інтелект Подивимося, чим здивують нас пошукові системи в наступному році.

P.S. Після розбору трендів у SEO на 2020-й пропонуємо вам також звернути увагу на наш огляд трендів у SEO у 2021.

Стаття “Лайфхаки з підвищення конверсії при роботі в Google Ads

Ви дізнаєтеся, навіщо і як готувати посадкові сторінки для рекламних кампаній, що має бути на вашій посадковій обов'язково. Лайфхаки стосуються оголошень у пошуку, ви навчитеся допилювати оголошення в контексті, підвищувати фінансову віддачу від кожного оголошення та раціонально перерозподіляти бюджет рекламної кампанії.

Стаття “Як правильно писати тексти для сайтів у 2020 році?

Чесно? Точно так само треба буде писати тексти для сайтів і в 2021 році. А саме: якісно, приділяючи увагу показникам SEO-текстів, LSI-запитам, водності, заспамленості, унікальності. Але найголовніше писати для людей. Цікаво, детально, експертно, без фанатичної орієнтації на сухі показники "нормальних" текстів, які проте можуть слугувати допоміжними інструментами для оцінки.

Хороший і правильний текст це той, над яким працювала команда: замовник, SEO-фахівець і копірайтер.

Стаття “Текстові фактори ранжирування Google

Важливі висновки для власників сайтів:

  • Текст на сайті  важливий факторів для пошукових систем.
  • Непотрібні тексти для користувачів є такими і для пошукових систем.
  • Експертність тексту дуже бажана, для сайтів YMYL-тематики  обов'язкова. Тут треба підключати ваших фахівців, щоб копірайтер або редактор просто допоміг їм правильно викласти інформацію.
  • Тексти написані перш за все для відвідувача сайту. Вони повинні бути легкими для сприйняття і цікавими користувачеві. Для цього по можливості потрібно використовувати в текстах списки, таблиці, інфографіку, додавати тематичне відео, фото.
  • Загальні вимоги до оптимізації текстів прості й зрозумілі, але в кожній окремій ніші і в різні моменти часу ті чи інші тонкощі можуть виходити на перший план. Проконсультуйтеся з фахівцем!
  • Не забувайте про використання заголовків для структуризації тексту, вони повинні бути природними, логічними і не переспамленими. В ідеалі людина, прочитавши всі заголовки, повинна зрозуміти, про що йдеться в тексті.

Стаття “Послання готельєрам: куди поїде гість, залежить також від вас

Це гостьова стаття нашого доброго друга і marketing strategist у Bee SMART. Точка Злету Тетяни Гончаренко, написана на самому початку пандемії, коли всі завмерли в розгубленості й не знали, що ж робити і куди бігти.

Тетяна назвала 2020-й "роком сервісу й комунікації" для туристичної галузі, її поради актуальні й для планування роботи в сезоні 2021.

Стаття “Як готелю діяти під час кризи. Гайд по виживанню

Стаття Ідеолога «Студія гостинності» Ольги Міщенко з оглядом ситуації в індустрії HoReCa в 2020-му і практичними порадами щодо побудови ефективної роботи в умовах постійних змін.

Sprava Agency
Команда Sprava Agency
11.01.2021
SEO
6 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все