Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Що буде, якщо зупинити SEO-просування сайту?
Розповімо все найголовніше так само швидко, як пролітають ваші вихідні Засікайте та поїхали!
Нагадаємо, SEO — це комплекс заходів для розвитку та просування сайту у верхні рядки пошукової видачі. Що це дає бізнесу — очевидно:
- додатковий обсяг трафіку;
- нові продажі з сайту;
- розширення аудиторії потенційних покупців і мережі продажів;
- розвиток бренду.
Так, до речі ... Люди часто плутають поняття «SEO-просування сайту» та «контекстна реклама». Насправді все просто:
- контекстна реклама — це ПЛАТНІ результати пошуку;
- SEO — це БЕЗОПЛАТНІ результати пошуку.
На фото зліва показуємо, як їх відрізнити у видачі Google. У «Яндексі» все аналогічно.
Скільки потрібно часу для виведення в топ сайту компанії?
Насправді все, безумовно, індивідуально та залежить від багатьох факторів: конкуренція, специфіка вашої галузі, ситуація на ринку, ваші переваги перед конкурентами тощо. Але 3–6 місяців — це середній термін. Головне — грамотно складений план робіт.
Ось кілька конкретних цифр на прикладі наших замовників:
Парк-готель у передмісті Львова сайт вийшов у топ-10 за 6 місяців. Про цей кейс ми писали тут.
Стоматологія в Дніпрі – 3 місяці робіт до появи перших запитів у топ-10. Детальніше
Пологовий будинок в Одесі. Стабільне зростання впродовж року (початок роботи — червень 2020).
Медичний центр у Львові. Стабільне зростання впродовж року, наразі сайт знаходиться в топ-5 за основними запитами. Писали про цей кейс тут.
Сайт з продажу паливних пелет в Україні. Стабільне зростання впродовж року, початок роботи — лютий 2020.
З розвитком технологій, з інтернет-доступністю і освіченістю людей, а з 2020 року ще й у зв'язку з пандемією, в різних нішах (конкурентних і не дуже) все більше гравців виходить на ринок. Це породжує:
- зростання конкурентності запитів;
- підвищення вимогливості користувачів;
- збільшення термінів досягнення результатів і, як наслідок, вартість цих робіт.
Тому, якщо ви хочете продавати зараз, через рік і через 5, то не варто відкладати старт робіт.
Ну і до головного питання:
Що станеться, якщо зупинити SEO?
Чесно, буде боляче:
- Поступово сайт втратить свої позиції в пошуковій видачі;
Терміни випадання - залежать не тільки від частотності, конкурентності, стану сайту, а також і від обставин при яких позиції йдуть вниз. Наприклад, сайт може займати 1-2 позицію по середньо- або високочастотному запиту, але в перебігу року було прийнято рішення "навіщо платити за те, що ми і так маємо ?!", і приходить апйдет - сайт за лічені години йде на 6-7 позицію. "Так в ТОПі же" - скажете ви. "Правильно. Але цей топ дає на 50-70% менше трафіку, ніж той, що був до цього. " А роботи по SEO дають можливість попередити і підготуватися до цієї ситуації. Так, це не гарантія, що ви там залишитеся, але просідання може бути не таким болісним, компенсованим за іншими запитами і з зрозумілим планом відновлення.
- Зниження позицій безпосередньо позначиться на конверсіях — це дзвінки, заявки, бронювання, покупки з вашого порталу;
- Усе, що було досягнуто раніше (за місяці, а може й роки роботи над проєктом), втратить будь-який сенс. Повторне відновлення робіт вимагатиме багато витрат — як фінансових, так і часових;
- Сайт припинить розвиватися. І, відповідно, вас поступово почнуть обходити конкуренти;
- Пошукові алгоритми теж не стоять на місці: у видачі відбуватимуться зміни. Якщо не відреагувати вчасно, сайт може не просто плавно втрачати позиції, а буквально за один день випасти з топу.
SEO - це не просто послуга, це стиль життя працюючого сайту. Його потрібно дотримувати, підтримувати і розвивати. Іноді, помилково, може скластися враження, що якщо зупинити (на час) роботи по seo - нічого страшного не станеться. І комусь може пощастити і пів року-рік сайт буде + - непогано себе почувати. А потім вдарить Update Google і нагородить конкурентів нижче, за зусилля і роботи. І щоб швидко повернути колишній обсяг продажів - доведеться вкладатися в рази більше - в seo, щоб повернути позиції (пiвроку - рiк) і весь цей час в контекст, щоб не зупинити бізнес через відсутність продажів. І вийде за класикою "скупий платить двічі".
Але не будемо про сумне... Краще — про приємне: в цій статті розповідаємо, як здійснити SEO-аудит сайту самостійно. А для тих, у кого немає часу, пропонуємо БЕЗОПЛАТНИЙ аудит вашого сайту:
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)