Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Розширені сніпети для вашого сайту в SERP Google

19.01.2023
1422

В останній статті ми розповідали як можна збільшити CTR сайту, покращив зміст самого сніпету, подивитись статтю можна тут.

Сьогодні ми пропонуємо продовжити розмову про сніпети, до вашої уваги переклад статті Ann Smarty з детальним оглядом будування варіантів розширених сніпетів.

Розширені сніпети Google почалися як експеримент майже десять років тому.

З тих пір вони стали невід'ємною частиною SERP від Google, відображаючись по багатьом запитам.

Насправді, розширені сніпети вважаються органічною позицією №1, тому вони є частиною будь-якої SEO-стратегії.

Що таке розширені сніпети?

Розширені сніпети це елемент пошукової видачі, у вигляді блоку, якій відображається над органічними результатами пошуку в Google.

Ці сніпети одразу виводять відповідь на запит користувача (звідси їх інша відома назва, «вікно відповідей»).

Останні дослідження показують, що деякі сніпети мають середній CTR 35%.

Типи розширених сніпетів

Існує три основних типи сніпетів:

  • Абзац (відповідь надається в текстовому вигляді).
  • Список (відповідь надається у вигляді списку)
  • Таблиця (відповідь наведена в таблиці)

Кожен тип може також включати зображення, і це зображення може бути зі сторонньої сторінки. У вікні відповідей може бути два зображення.

Згідно з більш давнім дослідженням від STAT, найпопулярніший тип сніпету — це «абзац».

Розширені сніпети чи вікна відповідей?

Термінологія все ще може бути досить вільною. Багато людей схильні відноситися до розширених сніпетів як до "вікон відповідей", очевидно, тому що візуально це відповідь, представлена в блоці.

Хоча з цією термінологією нічого поганого немає, вона створює певну плутанину, тому що Google часто надає «швидку відповідь» (визначення, оцінку тощо) зверху, без посилання на джерело.

Давайте примуватись терміну "розширений сніпет", коли є URL оформлений в блоці, тому що вони представляють додатковий показ для сайту, на який посилаються (отже, вони важливі для власників контенту):

За даними іншого дослідження Ahrefs, близько 100% з сторінок в розширених сніпетах вже займають перше місце в топ-10 Google. Отже, якщо ви вже у топ-10 за пов'язаними пошуковими запитами, у вас є дуже хороші шанси потрапити в розширений сніпет.

Гарні шанси потрапити в цей блок, якщо вже існує сніпет, який тригариться на ваш цільовий запит (наприклад, Google вже визначив пошуковий намір для вашого запиту як інформаційний).

Очевидно, виходячи з мети пошукового розділу (власне дати швидку відповідь), найбільш вірогідно що вас включать до блоку відповідей, якщо ваш контент покриває багато питань.

Хапайтесь за всі можливості щоб бути включеними до розширених сніпетів

Почніть зі старого доброго дослідження ключових слів

Безліч досліджень підтверджують, що більшість розширених сніпетів запускаються на низько-частотні ключові запити. Дійсно, чим більше слів набраних у поле пошуку, тим вище ймовірність, що буде показано розширений сніпет.

Почати з дослідження ваших ключових слів - завжди гарна ідея. А Keyword Explorer - гарне місце для початку.

Під час виконання дослідження ключових слів з урахуванням розширеного сніпету, памʼятайте:

  • Краще почати з пошукових запитів типу запитання (тих, що містять слова-питання, наприклад, 'що', 'чому', 'як' тощо), оскільки їх найлегше ідентифікувати. Проте не варто зупинятись тільки на цьому...
  • Цільтесь в інформаційний намір, а не лише питання. У той час як розширені сніпети спрямовані на швидкі відповіді на питання користувача, запити типу питання - не єдині, що їх викликають. Згідно з даними дослідження Ahrefs, переважна більшість ключових слів, які можуть викликати розширені сніпети - це низькочастотні запити без слів-запитань в них.

Допомагає, коли ви використовуєте інструмент дослідження ключових слів, який відразу показує, чи запит тригерить вікно відповідей. SE Ranking пропонує чудовий фільтр, який дозволяє побачити ключові слова, які запускають розширені сніпети.

Ви також можете проаналізувати ваших конкурентів у Serpstat, а потім фільтрувати їх успішні запити за включенням до розширених сніпетів.

Це чудовий огляд ваших майбутніх конкурентів, який дозволяє вам бачити їх сильні та слабкі сторони.

Зверніться до Google в пошуках додаткових запитань

Для подальшого вивчення теми обов'язково вивчіть популярні нішеві питання.

Такі інструменти, як Buzzsumo і Text Optimizer, можуть дати вам гарне уявлення про питання, які люди схильні задавати навколо вашої теми.

Виявіть пошукові запити, по яким ви вже маєте високі позиції

Найліпше що ви можете для себе зробити - це знайти запити по яким ви вже на високих позиціях. Це полегшить процес включення до розширених сніпетів після оптимізації (докладніше про це нижче).

Google Search Console показує, які пошукові запити приносять вам кліки. Щоб знайти цей звіт:

  • Натисніть кнопку "Performance" .
  • Позначте пункт, щоб програма відображала позиції ваших сторінок за кожною з них. Так ви побачите, які запити є найбільш успішними:

Потім ви можете скористатися фільтрами для пошуку запитувальних фраз.

Вийдіть за рамки традиційних інструментів дослідження ключових слів: Запитайте у людей

Всі перераховані вище методи (нехай і чудові) описують всім добре знайоми прийоми: ті, за допомогою яких ви та ваші конкуренти вже займаєте високі позиції.

Але як щодо того, щоб вийти за межі цього? Задайте своїм читачам, клієнтам і підписникам, як вони шукають і які питання вони задають.

Порада від MyBlogU: «Запитайте людей, які знаходяться поза вашим безпосереднім оточенням»

Відійдіть від своєї цільової аудиторії і запитайте випадкових людей, які питання та проблеми вони б мали на конкретну тему. Найцікавіші відкриття завжди чекають нас за межами заїзджених колій.

MyBlogU — це чудовий спосіб зробити це. Просто розмістить новий проект у розділі "Brainstorm" і попросіть членів поділитись своїми думками.

Порада від Seed Keyswords: Запитайте своїх друзів та підписників.

Seed Keywords — це простий інструмент, який дозволяє знаходити пов'язані ключові слова за допомогою своїх друзів та послідовників.

Просто створіть сценарій пошуку, поділіться ним в соціальних мережах і попросіть ваших підписників ввести ключові слова, які вони б використали для його вирішення.

Намагайтеся бути «стороннім спостерігачем» щодо сценарію пошуку. Уникайте наведення людей на пошуковий запит, який, за вашою думкою, вони мали б використати.

Ось приклад сценарію.

А ось пропозиції від реальних людей:

Впорядкуйте питання і ключові слова

Можна використовувати електронні таблиці для організації запитань і ключових фраз, які знаходите (докладніше про це нижче). Деякі з них можуть стати цілим контентом, а інші — підрозділами більш широких статей:

  • Не намагайтесь проаналізувати обʼєм пошуку, щоб вирішити, чи заслуговує будь-яке з цих запитів бути освітленим в окремій статті або підрозділі. (На основі досліджень Ahrefs і власних спостережень, немає прямого співвідношення між популярністю терміну і чи буде він тригерити вікно відповідей).
  • Замість цього, краще задайте собі запитання - скільки я можу сказати, щоб відповісти на кожне конкретне питання? Якщо багато, то, мабуть, слід створити окрему статтю і використати дослідження ключових слів для визначення підрозділів майбутнього твору.

Оптимізація під розширені сніпети

Почніть з внутрішнього SEO

Не існує жодної магічної кнопки або спеціальної розмітки, яка гарантуватиме попадання вашого сайту до вікна відповідей. Звичайно, це хороша ідея почати з типових найкращих SEO практик, просто тому, що бути включеним до вікна відповідей можливо тільки тоді, коли ви займаєте високі позиції по запиту.

За усім вище сказаним, найкращій спосіб бути включеним до блоку відповідей - це надавати найкращу відповідь на запит. 

Ось кілька практичних порад:

1. Намагайтесь відповісти на кожне питання лаконічно

Моє власне спостереження за блоками відповідей призвело до думки, що Google надає перевагу лаконічній відповіді в межах одного абзацу.

Більш давнє дослідження Аі Ґергіча показує, що середня довжина тексту має становити 45 слів (максимум — 97 слів). Нехай це буде вашим орієнтиром, наскільки короткою має бути відповідь для того, щоб бути показаною.

Це не означає, що ваші статті повинні бути довжиною в один абзац. Навпаки, зараз Google, здається, надає перевагу довгій формі контенту (також відомому як "наріжний контент"), який розбивається на логічні підсекції і містить зображення, що привертають увагу.

Навіть якщо ви не вірите, що наріжний контент отримує окрему увагу в SERP, зосередження на довгих статтях допоможе вам охопити більше пов'язаних питань в межах однієї статті.

Все, що потрібно зробити, це трохи відредагувати свій стиль ведення блогів:

  • Задайте питання у вашій статті (це може бути підзаголовок)
  • Негайно доповніть питання відповіддю довжиною в абзац
  • Розкрийте суть далі в статті

Ця тактика також може призвести до більш високого утримання користувача, тому що вона робить будь-яку статтю краще структурованою і, таким чином, набагато легшою для сприйняття. 

2. Добре структурований контент

Google любить номери, кроки і списки. Ми бачили це знову і знову: Частіше за все, у вікні відповідей будуть перелічені інгредієнти, кількість кроків, час приготування, рік і місто народження, тощо.

Скористайтеся посібником Google щодо написання мета описів, щоб отримати уяву, які відповіді вони шукають і створити відповідні сніпети.

Немає певної розмітки для структури вашого контенту. Google, здається, добре сприймає <table>, <ol> та <ul> і не потребує інших вказівників. Використання підзаголовків H2 та H3 полегшує сприйняття вашого контенту як для Google, так і для ваших читачів.

3. Переконайтеся, що одна стаття відповідає на багато пов'язаних питань

Google дуже добре визначає синонімічні та тісно пов'язані питання, і вам слід також навчитись цьому. Немає сенсу створювати окрему сторінку, відповідаючи на кожне конкретне питання.

Створення однієї статті, яка торкається багатьох пов'язаних питань, є набагато розумнішою стратегією, якщо ви націлені на те, щоб потрапити до вікна відповідей. Це приводить нас до наступної тактики:

4. Впорядковуйте свої питання належним чином

Щоб поєднати багато тісно пов'язаних питань в одній статті, потрібно правильно організувати свої запити. Це також допоможе вам добре структурувати ваш вміст.

Стратегія організації багаторівневих ключових слів, яка може бути вам корисна:

  • Головне ключове слово займає розділ або категорію блогу
  • Більш специфічний пошуковий запит стає заголовком статті
  • Більш конкретні запити визначають підзаголовки статті і таким чином визначають її структуру
  • Також буде кілька запитів, які настільки тісно пов'язані, що всі вони підуть під одним підзаголовком

Наприклад:

Serpstat допомагає, коли мова йде про те, як визначити головну ідею статті та потім розбити її на підтеми.

Перегляньте розділ " Questions".

Він надасть сотні питань, що містять ваш основний термін, а потім створить хмару тегів інших популярних термінів, які виникають у цих питаннях.

Натискання будь-якого слова у хмарі тегів призведе до фільтрування результатів тих питань, які містять лише це слово. Це підрозділи для вашої статті.

Ось ще один хороший посібник з визначення ваших ключових слів та модифікаторів (груп).

Використання їх для структури вашого контенту.

Ось хороший приклад того, як пов'язані питання можуть допомогти вам структурувати статтю.

5. Не забудьте використовувати привертаюче увагу зображення

Розширені сніпети з зображеннями більш привабливі. Чесно кажучи, складно визначити, як додати зображення так, щоб саме воно було показано. Google, здається, бере випадкове зображення зі сторінки, не даючи змоги вказати на кращу варіант.

Єдиний спосіб вплинути на це - переконатися, що ВСІ зображення в статті гарні, брендовані і добре анотовані, так що, незалежно від того, яке з них обере Google, розширений сніпет виглядатиме як треба.

Оптимізація та брендинг ваших зображень має вирішальне значення для оптимізації під розширені сніпети, оскільки зображення часто включаються у блоки з відповідями, і в багатьох випадках ці зображення походять з різних доменів.

Клік в цьому блоці збільшить зображення, що запросить користувача перейти на відповідний сайт. Іншими словами, це може стати можливістю побудови трафіку для сайтів, котрі не включено в розширені сніпети.

Google витягує ці зображення з результатів пошуку Google Images, тому оптимізація зображення важлива для лиття трафіку з розширених сніпетів.

Також не забудьте оновити і перезавантажити зображення (на Wordpress). Wordpress додає дати до URL зображень, тому навіть якщо ви оновлюєте статтю, зображення можуть вважатись застарілими.

Стежте за процесом

Ви вже відстежуєте свої органічні позиції, і розширені сніпети відстежуються як #1 позиції.

Для головних ключових слів, можливо, потрібно більш пильно спостерігати за будь-якими змінами в Google.

Як щодо структурованої розмітки?

Багато людей запропонували б використовувати Schema.org, але вищезгадане дослідження Ahres показує, що немає ніякої кореляції між розширеними сніпетами та структурованою розміткою.

Висновки

Цей процес займає багато досліджень і планування, і ви не можете бути впевнені, коли саме ви побачите результати (особливо якщо ви ще не маєте багато позицій в топ-10), але подумайте про такий спосіб: Бути включеним до блоку відповідей в результатах пошуку Google - це ваш стимул працювати більше над вашим контентом. Ви досягнете додаткових важливих цілей на своєму шляху:

  • Ви відкриєте сотні нових ідей контенту (і, таким чином, займете позиції по безлічі різних низько-частотних ключових слів)
  • Ви навчитеся більш ретельно досліджувати кожну тему (і таким чином побудуєте більше зовнішніх посилань, тому що люди схильні посилатись на глибокі, продумані статті)
  • Ви навчитеся краще структурувати ваші статті (і таким чином досягти нижчого показника відмови, оскільки ваші статті буде легше читати)

UPD: Ловіть інструмент оптимізації розширених сніпетів. З його допомогою ви можете точно побачити, які ваші можливості бути включеним до вікна відповідей, і що може знадобитися для того, щоб скористатись кожною з них (на основі того, яку позицію сторінка займає органічно, по яким запитам займає позицію і під який тип розширеного сніпету слід оптимізуватися.)

Стаття Енн Смарті

Про авторку:

Енн Смарті є Brand & Community менеджеркою в Internet Marketing Ninjas, співзасновницею Viral Content Buzz та засновницею MyBlogU

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту