Як покращити частоту кліків (CTR): 9 перевірених на практиці порад

10.01.2023
130

Ми зробили переклад статті блогу Ahrefs - Як покращити частоту кліків (CTR): 9 перевірених на практиці порад (оригінал можна подивитись тут)

Як ми в Sprava Agency працюємо з CTR можна подивитись на скріні ліворуч, де ми зробили сніпет для сайту нашого замовника максимально клікабельним.

Якщо для вас важливі сніпети і вам потрібна допомога, звертайтесь до нас, допоможемо із задоволенням!

Як покращити частоту кліків (CTR): 9 перевірених на практиці порад

Ви важко працювали, щоб вийти в ТОП по ключовим запитам. Але на цьому справа не закінчується. Якщо Ваш сніпет не доносить цінність, не можна очікувати багато кліків на ваш веб-сайт. І кожен загублений клік коштує вам можливості досягти своєї аудиторії.

Оптимізація частоти кліків - це техніка пошукового маркетингу, яку часто залишать без уваги, проте вона може мати великий вплив на ваш трафік.

У цій статті ви дізнаєтесь більше про CTR, а дев'ять перевірених порад допоможуть виграти більше кліків, покращуючи його.

Але спочатку давайте впевнимося, що ми на оному рівні розуміння, що таке CTR, чому це важливо, і встановимо орієнтир для того, яким має бути саме ваш CTR.

Визначення показника клікабельності

Частота кліків (CTR) - це відношення кліків по вашому посиланню (кліки) порівняно з кількістю разів, коли ваше оголошення з'явилося на SERP (перегляди).

CTR показує наскільки ефективним є ваш сніпет в пошукових системах у заохоченні людей до відвідування вашої веб-сторінки.

**Як рахувати CTR

CTR=(Кліки/Перегляди)*100

Якщо CTR становить 5%, це означає, що 5 з кожних 100 людей переходять до вашого веб-сайту.

Чому CTR важливий?

Чим вище CTR, тим більше людей відвідують ваш веб-сайт.

І всі ми любимо, коли зростає відвідуваність, тому що так  відвідувачі ближче до того, щоб стати вашими клієнтами.

CTR також корисний з точки зору стратегії. Він може бути використаний для прогнозування трафіку, який йде від поліпшення органічного пошуку і допомагає визначити пріоритети оптимізації.

Що є середнім CTR?

Щоб зрозуміти, чи ваш CTR хороший чи ні, ви, швидше за все, бажаєте дізнатися, що таке середній CTR.

Нижче наведено результати дослідження 2021 року, яке розглядало 17 млрд ключових слів для створення середнього CTR на основі позицій SERP.

**Середній CTR: десктоп/мобайл

Дивлячись на цей графік, ви можете думати, що ваш сайт знаходиться так далеко позаду, або навпаки, успішний і ви можете зупинитися тут, але не кваптесь закривати цю статтю.

Порівняння CTR вашого сайту з загальним еталоном не дуже допомагає, тому що він може значно відрізнятися в різних видах діяльності. Якщо ви хочете зануритися глибше, ви можете завантажити повний звіт, який включає дані для 13 різних галузей.

Використання середнього значення CTR зазначеного вище як загального референсу добре, але ви було б краще оновити ваш орієнтир після детального вивчення статистики власної веб-сторінки.

Як дізнатись які сторінки потрібно оптимізувати для CTR

Так само, як не варто аналізувати CTR з загальної точки зору, не варто і оптимізувати його загальноприйнятими методами.

Можливо, ви чули, що маркетологи порівнюють оптимізацію CTR із знаходженням фруктів на відстані витягнутої руки.

Щоб визначити сторінки для оптимізації  CTR, увійдіть до Google Search Console, виберіть свій сайт і відкрийте Performance > звіт про результати пошуку.

Діапазон дат буде автоматично встановлено до останніх трьох місяців. Це норма, та можете поекспериментувати з діапазонами, щоб врахувати обсяг і сезонність вашого сайту.

Клікніть, щоб обрати системи показників - "Total impressions", "Average CTR" та "Average position".

Додайте фільтри, щоб налаштувати вашу цільову країну (і тематику контенту), натиснувши на "+New".

Оптимізація CTR вступає у гру лише після того, як ви досягли першої сторінки - можливо, коли ви вже в п'ятірці найкращих результатів пошуку.

У верхньому правому куті таблиці пошукової консолі знаходиться кнопка із зображенням трьох ліній; клікніть по ній, щоб сегментувати ваші дані за допомогою пунктів "position lower than 6" і "CTR lower than (вставте тут середній CTR)".

На наведеному знімку вибрано сегмент за цільовою країною, вилучено брендові запити, фільтровано за ТОП позиціями і сортовано за переглядами щоб вивести наверх топові запити сайту.

У цій таблиці уявіть власний список запитів щодо ваших бізнес-цілей, ви шукаєте тренд або цінне ключове слово для бренду.

Для цього прикладу, ми хочемо заглянути в запит “підготовка до сну”, оскільки його середня позиція знаходиться в п’ятірці найкращих і є хороша кількість пошукових переглядів. Але CTR становить всього 1.3%.

Далі, ми хочемо перевірити тенденції пошукового обсягу і дані по клікам. Це легко із допомогою Ahrefs Keywords Explorer.

Немає сенсу пріоритизувати сторінку, що рідко потрапляє до органічних кліків.

Наше ключове слово "підготовка до сну" має стійкий пошуковий тренд, і органічні результати сягають близько 63% кліків.

Інвестування часу та ресурсів у поліпшення CTR для цієї веб-сторінки, швидше за все, збільшить трафік сайту.

Дев'ять порад для поліпшення CTR

Як ми вже дізналися, високий рейтинг не гарантує, що користувачі переходять на ваш сайт. Для цього потрібно трохи більше детальної роботи.

Наш приклад показує рейтинг сайту в п'ятірці найкращих для високовартісних пошукових запитів з CTR 1.2%.

Якщо ваш сайт на першій сторінці Google, але має нижчий CTR, ніж очікувалося, розгляньте ці дев'ять порад.

1. Відповідність тегов Title та H1

Дослідження Ahrefs з 953,276 сторінок показало, що Google переписує теги заголовку в 33.4%.

Ми також виявили, що Google менш ймовірно змінить ваш тег Title в результатах пошуку, якщо він не відповідає тегу H1 на сторінці.

Ця підказка дуже проста. Пошукові системи (і люди) надають перевагу Title та тегу H1 на сторінці, які відображають зміст статті, тому найкраще їх співставити.

Інструмент Page Explorer в Ahrefs Site Audit може показати вам, чи буде переписано ваші Title, і чи відповідають вони тегам H1.

Ось як це зробити.

Відкрийте Site Audit і перейдіть до звіту Page Explorer. Після цього клікніть "Content" і виберіть у випадаючому меню пункт "Page and SERP Titles do not match".

Сторінки, де заголовок не відповідає заголовку SERP, будуть відображатися в таблиці. У верхньому правому куті таблиці клікніть "Columns".

У лівому меню відкрийте “Content” і натисніть , щоб позначити “H1”. Перетягніть і відпустіть віджет “H1” після заголовка SERP. Натисніть кнопку “Apply”.

Тепер ви можете побачити, чи є якісь H1 або теги Title, які ви бажаєте оновити, щоб потенційно покращити CTR.

2. Створення заохочуючих Title (не клікбейт)

Оскільки клікбейт (заголовки, що привертають увагу до тіньового контенту) стає більш розповсюдженим, важливо писати Title, які точно відображають вміст веб-сторінки.

Цілком нормально привертати увагу, але ставтеся свідомо до цього процесу та з повагою до читацького досвіду. Якщо ви хоч раз втрачаєте довіру читача, вона зникає назавжди.

3. Довжина Title

Title сторінок повинні бути менше 580 пікселів (близько 50–60 символів), щоб не бути обрізаними в результатах пошукової системи.

Ця довжина повністю відображатиме Title вашої сторінки на десктопі та мобільному телефоні.

Ви можете швидко знайти сторінки з невідповідними Title в Аhrefs Site Audit. Перейдіть до Page Explorer. Виберіть"Content" у випадаючому меню та натисніть параметр "Title too long".

4. Відповідність інтенту пошукового запиту

Інтент запиту - це причина пошуку. Чому користувач виконав цей пошук? Що вони очікують знайти?

Оскільки ваш сніпет - найперше що люди бачать, своєю інформацією він має відповідати запиту користувача.

Ви можете налаштувати заголовки з модифікатором ключових слів, щоб краще контактувати з аудиторією і написати мета-описи, так що весь ваш сніпет співпадатиме з пошуковим інтентом.

Щоб визначити, що користувачі шукають, проскрольте вниз, щоб переглянути SERP огляд ключових слів в Ahrefs Keywords Explorer.

У прикладі "підготовка до сну" ми бачимо, що ключові слова та назви результатів пошуку говорять нам, що люди хочуть знати, що це, коли і як почати.

Ключове слово  "підготовка до сну" само по собі не є гідним до кліку, але ми можемо зробити крок далі і написати: "Підготовка малюка до сну: Коли і як починати".

5. Донести, що робить ваш вміст унікальним

Чому користувач має бути зацікавлений у читанні саме вашої статті замість інших?

Відповіддю може бути глибина розкриття, лаконічність, доступність та актуальність теми, або наявність бренду який визнано експертом в певному питанні.

Наприклад, поясніть, як стаття спрощує трудомістке й виснажливе завдання.

Якщо запит вимагає актуальності, як, наприклад, статистики з опитування, вкажіть місяць або рік проведення дослідження. Приклад: "Найпопулярніші методи підготовки до сну у 2022 році".

Використовуйте відоме брендове ключове слово, коли це доречно. Бренди викликають миттєве визнання і довіру.

6. Йдіть від зворотного

Зверніться до загальноприйнятого поняття або стандарту, а потім переверніть цю ідею з ніг на голову протилежною думкою.

Це природно заманює читача до того, щоб дізнатись більше.

Приклади: "Як привчити дитину лягати спати вчасно (лагідний спосіб підготовки до сну)" або "Сучасний сімейний посібник з підготовки до сну (без сліз)".

7. Діліться додатковими перевагами в дужках (приверніть увагу)

Додавання дужок до Title може привернути увагу вашої аудиторії до додаткових переваг. Приклад: "Як підготувати дитину до сну (і зберегти свій розум)."

8. Використання чисел (читачі обожнюють списки)

Title з цифрами сигналізують читачеві про те, що Ви надасте йому список. А читачі люблять списки, тому що вони означають, що зміст добре організований і легкий.

"Підготовка до сну" стає "5 порад щодо підготовки до сну для кращого кращого використання вже сьогодні вночі."

9. Додайте мікророзмітку для розширених результатів (надайте більше інформації)

Отже, остання підказка не стосується тегу заголовка або мета-опису. Але це перевірений шлях до збільшення CTR.

Розширені результати відносяться до будь-якого типу результатів пошуку, що надає більше інформації, витягнутої зі структурованих даних.

Мікророзмітку можна додати на веб-сторінку, щоб відобразити додаткову інформацію, наприклад, ціну, рейтінги, FAQ, відгуки або час приготування їжі. Це допомагає залучити більше кліків, тому що вона надає потенційним покупцям додаткову інформацію, яка має значення.

Підсумки

Якщо ваш сайт знаходиться в процесі вдосконалення частоти кліків, спробуйте підказки, вказані вище, щоб покращити ваш CTR.

Знаходження та настройка "плодів на відстані витягнутої руки" може займати багато часу, та не має бути занозою) Google Search Console та Ahrefs допоможуть спростити цей процес.

Ми зробили переклад статті  https://ahrefs.com/blog/how-to-improve-ctr/ - Як покращити частоту кліків (CTR): 9 перевірених на практиці порад

Як ми в Sprava Agency працюємо з CTR можна подивитись на скріні ліворуч, де ми зробили сніпет для сайту нашого замовника максимально клікабельним.

Якщо для вас важливі сніпети і вам потрібна допомога, звертайтесь до нас, допоможемо із задоволенням!

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту