Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Як адаптувати SEO-стратегію у святковий період? 6 порад по збільшенню трафіку

14.12.2022
445

Адаптований переклад https://ahrefs.com/blog/holiday-seo/

Свята - це саме той час, коли люди звикли витрачати багато коштів на подарунки для друзів, родини та близьких. Згідно з даними Національного фонду роздрібної торгівлі (NRF), американці витратили близько ~$998 на подарунки у 2021.

Це фантастична можливість для SEO-спеціалістів і маркетологів.

У цій статті ви дізнаєтеся про шість простих порад щодо просуванню сайту, які слід застосувати на свята, щоб ви могли ранжуватися ще вище в найактивніші сезони року.

1. Додайте внутрішні посилання на посадкові сторінки присвячені святковим пропозиціям

Внутрішні посилання – це посилання з однієї сторінки вашого сайту на іншу. Вони сприяють потоку PageRank навколо вашого сайту, що важливо, оскільки PageRank є фактором ранжування Google.

Це означає, що якщо розташуєте внутрішні посилання з релевантних сторінок вашого веб-сайту на важливі святкові сторінки, ви зможете підвищити їхній рейтинг у Google.

Ви можете це зробити використовуючи допомогу сервісів, таких як Ahrefs, або зробивши це власноруч.

Ось як це зробити через Ahrefs: скористуйтесь безкоштовним інструментом для веб-майстрів Ahrefs (AWT) і проскануйте свій сайт.

Після завершення сканування перейдіть до звіту про можливості посилань через «Аудит сайту Ahrefs». Цей звіт покаже вам відповідні можливості посилань на вашому сайті.

Щоб знайти релевантні та контекстуальні можливості внутрішніх посилань, установіть для фільтра значення «Цільова сторінка» та виконайте пошук сторінок для святкових днів.

Перегляньте запропоновані можливості та додайте внутрішні посилання, де це необхідно. Ми рекомендуємо зробити це принаймні за один-два місяці заздалегідь, щоб Google та інші пошукові системи мали час просканувати ці сторінки та виявити нові посилання.

Тетяна Жевега, Head of SEO в СПРАВА

Святкова пропозиція - вона має короткий термін дії, але з неї можна отримати максимальну ефективність, бо це часто більш швидкі і імпульсивні покупки. Тому важливо враховувати декілька правил:

  • Святкова пропозиція повинна бути завжди перед очима у користувачів сайту. Це може бути банер на головній та внутрішніх сторінках. Можуть бути певні “святкові” кнопки, які привертають увагу. Чи товари, помічені як спеціальна пропозиція до певного свята.
  • Посилання на “святкові сторінки” завчасно варто виводити / повертати в структуру сайту. В меню, в прев’ю. При чому, робити це на максимально помітних блоках сайту.
  • При роботі з перелінковкою, крім аналізу рейтингу сторінок в Ahrefs і їх тематичності (чи близькості до пропозиції), варто враховувати популярні сторінки сайту з точки зору seo і ppc трафіку. Тобто, зі сторінок, на які приходить регулярний трафік обов’язково потрібно давати посилання в тому чи іншому вигляді на сторінки, розроблені спеціально до того чи іншого свята.

Але одразу варто врахувати, як тільки дія пропозиції закінчуються, з усіх, особливо візуально помітних елементів, потрібно забирати посилання (банери, кнопки і т.п.), бо це спрацьовувати трохи в зворотню сторону для сайту, з точки зору актуальності. Навряд, користувач, який зайшов на сайт 10 березня буде радий бачити, що сайт досі розповідає про пропозиції до Дня Святого Валентина.

2. Проаналізуйте сезонність запитів

Святковий сезон означає, що люди шукають ключові слова, присвячені святам. Наприклад, щороку спостерігається величезний сплеск запитів щодо стоматології, пов’язаних із Хелловіном:

Вам потрібно знайти такі тренди у своїй ніші та створити релевантні сторінки, щоб видаватися в пошуку по таких запитах.

Декілька порад, як проаналізувати сезонність ключових слів:

  • За допомогою сервісів таких, як Ahrefs, SeRanking тощо
  • За допомогою Google Trends
  • Використовуючи підказки Google

Тетяна Жевега, Head of SEO в СПРАВА

Усі загадані сервіси будуть допомагати. Також доречною буде робота з Google Keyword Planner. Враховуйте, якщо сервіси показують невисоку частотність - це не означає, що попиту не має, тут швидше питання в тому, що період сезонності надто короткий, а статистика збирає і формує дані на більш тривалі періоди.

І наше улюблене - аналіз конкурентів. Це той випадок, коли варто аналізувати навіть великі бізнеси, бо вони більше уваги приділяють вузькосезоним пропозиціям, кластерам. Такий аналіз може показати, які сторінки є на сайті на ту чи іншу тему, по яким запитам є покази, переходи, і скільки трафіку вдавалось збирати на ті чи інші сторінки (хай навіть у відносних показниках). Це гарне підґрунтя для роботи над розвитком свого сайту з точки зору сезонних пропозицій.

Маючи перелік святкових тематик, які релевантні вашому бізнесу, вам потрібно створити відповідні сторінки і оптимізувати їх.

Порада: Пройде якийсь час, доки сторінки почнуть ранжуватися по обраним запитам, тому попіклуйтесь про те, щоб створити їх заздалегідь.

І ще одна порада від СПРАВА: Не видаляйте такі сторінки з сайту, коли свята закінчились, ви можете приховати їх з меню, але залишити в структурі сайту, таким чином URL-адреси будуть вже існувати і мати вагу у пошукових системах наступного року, коли прийде час вивести ці сторінки у навігацію сайту знов.

3. Оновлюйте сезонний контент

У межах одного року свята є сезонними. Але подивіться на це з довгострокової перспективи, свята наступають постійно!

Адже такі особливі дати, як День Святого Валентина, Чорна п’ятниця та Різдво, завжди є сезоном великих покупок. Це означає, що з точки зору SEO, люди навряд чи припинять шукати подарунки або акційні пропозиції до цих свят.

Тож замість того, щоб створювати нові сторінки щороку (і видаляти старі), буде набагато краще створити постійно наявну сторінку, яку ви оновлюватимете за один-два місяці до свята.

Таким чином ви будете мати постійну URL-адресу, продовжите зміцнювати авторитет цієї сторінки та, сподіваємося, щороку з’являтиметеся у ТОПі Google за вашим цільовим запитом.

Наприклад, TechRadar щороку робить це для своєї сторінки «Пропозиції до Чорної п’ятниці». Ви бачите, що з 2020 року ця сторінка постійно займає найвищі позиції:

Тому, хоча він не отримує багато трафіку під час «міжсезоння», він отримує масу відвідувань під час свят:

Незважаючи на те, що сплеск у 2020 році виглядає невеликим, сайт все одно отримав близько 150 тисяч пошукових відвідувань. Але збереження постійної актуальності сторінки призвело до ще більшого трафіку в наступному святковому сезоні, досягнувши максимуму в 1,7 млн пошукових відвідувань.

Якщо ви вже створили сезонні сторінки в попередньому році, подумайте про те, щоб залишити їх на сайті.

4. Оптимізуйте Google Business Profile (ex Google My Business)

Якщо ви маєте фізичну компанію, переконайтеся, що ви зареєстрували свій бізнес-профіль у Google (GBP) і оптимізували все (включно з додаванням святкових годин).

Це гарантує, що ваша компанія матиме шанс з’явитися на Google Map Pack щоразу, коли хтось щось шукатиме поблизу.

Створення та оптимізація вашого GBP є досить простим процесом, який ви можете виконати за 30 хвилин. Просто дотримуйтеся вказівок тут.

Профіль компанії Google також дозволяє ділитися оновленнями, пропозиціями та подіями, пов’язаними з вашим бізнесом. Вони відображаються в каруселі внизу панелі Google Business.

Використовуйте це, щоб поділитися будь-якими подіями та пропозиціями на майбутній святковий сезон.

Дізнайтеся більше про створення публікацій у цьому короткому посібнику від Google.

Важливо знати! В Україні з березня 2022 року можливості GBP дещо обмежені, що не дозволяє сповна скористатися даними порадами.

5. Скористайтеся перевагами безкоштовного розміщення товарів у Покупках Google

Google Shopping спочатку був лише інструментом платної контекстної реклами. Але в 2020 році Google відкрив його для органічних списків.

З 1,2 мільярда пошукових запитів на місяць у Покупках Google ви можете отримати свою частину переходів під час святкових сезонів.

Щоб показувати свої продукти в звичайних списках Google Shopping, вам потрібно мати обліковий запис Google Merchant Center (GMC).

Просто дотримуйтеся наведених інструкцій Google щодо того, як безкоштовно показувати свої продукти в Google Покупках.

6. Підвищуйтете клікабельність (CTR) для важливих святкових сторінок

Більше кліків означає більше відвідувачів. А збільшення відвідувачів під час свят, ймовірно, означає збільшення продажів.

Тому в ідеалі ви захочете оптимізувати заголовки та мета-описи для своїх важливих святкових сторінок.

Зазвичай найкращий спосіб зробити це – перевірити їх за допомогою пошукових оголошень. Це пов’язано з тим, що Google Ads надасть вам дані про кліки та про те, яка комбінація заголовка та метаопису найкраще підходить для певної сторінки.

Однак проблема в тому, що свята тривають лише короткий проміжок часу. Це означає, що немає часу, щоб зібрати достатньо даних про комбінацію, яка буде працювати.

Отже, є інший варіант. Ми можемо переглянути ефективність платних оголошень ваших конкурентів і використовувати їх як натхнення.

Ми детально розповідали про те, як покращити CTR органічної та платної видачі у наших двох статтях.

І на останок

Це кілька простих порад щодо SEO для збільшення органічного трафіку. Але SEO вимагає часу. Тож якщо наближається свято, обов’язково реалізуйте їх швидше!

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту