Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

11 способів вирізнитися в Google на тлі конкурентів

03.02.2021
7448

Конкуренція в житті, бізнесі й у видачі Google. Ми хочемо вирізнятися, помічаємо тих, хто вирізняється, Google теж таких помічає.

Якщо ваш сайт вирізняється у видачі, на нього частіше переходять, ви отримуєте більше трафіку й більший обсяг продажу, CTR сайту вище, фактори користувацького досвіду й позиції ростуть, як і настрій у ваших ЅЕО-шників і продавців.

Ми зібрали в цій статті 6 варіантів того, як вашому сайту вирізнитися на тлі конкурентів у органічній видачі Google, і 5 варіантів того, як відокремитися від рекламних оголошень конкурентів. Важливо, що багато способів ви можете комбінувати, поліпшуючи свій результат.

Як не бути сірою міллю в органічній видачі Google

Просто знаходитися в топі пошукової системи в 2021 року - недостатньо. Адже треба не просто бути на перших позиціях, а й зробити так, щоб користувач відкрив саме ваш сайт. Поговоримо про сніпети, тому що саме вони допомагають потенційному відвідувачеві побачити ваш сайт і збільшують кількість переходів.

Є базові правила оптимізації метатегів, які є основною для формування сніпету в пошуковій видачі:

  • орієнтація на цільові пошукові запити;
  • відсутність спаму (перелічення пошукових запитів);
  • не копіювати в description значення тегу title;
  • чітко сформулювати УТП;
  • використовувати цифри, а не лише текстове наповнення, номер телефону наприклад;
  • використовувати заклик до дії.

Реальність така, що в конкурентних нішах (а це майже всі ніші на сьогодні) цього замало. Треба використовувати всі можливі способи, щоб вирізнитися серед інших правильно прописаних метатегів. Розглянемо найефективніші з можливих способів.

Емодзі в снипеті

Для більшої привабливості сніпету використовуйте емодзі (офіційна назва — символи Юнікоду). Але варто взяти до уваги кілька моментів:

  • Не всі емодзі відображаються в пошуку. Щоб робота не була марною, використовуйте ті емодзі, які зустрічаєте в пошуку у конкурентів. Або тестуйте ;-)
  • Не всі емодзі, які ви зможете знайти на теренах інтернету, працюватимуть із конкретними сайтами. Варто перевіряти. Або звертатися за допомогою програмістів.
Вигляд пошукової видачі в Google з емодзі

Залежно від можливостей браузерів користувачів емодзі можуть бути і в чорно-білих тонах, і в кольорах. Зразок того, як за допомогою емодзі можна вирізнитися в пошуку, показано на малюнку.

Мікророзмітка «хлібних крихт»

Ще один спосіб зробити сніпет більш привабливим — зробити мікророзмітку на такий елемент навігації, як хлібні крихти. Це дає змогу:

  • надати URL сайту більш зрозумілого для звичайного користувача вигляду — текстового, тією мовою, якою користувач здійснює пошук;
  • за допомогою емодзі (уже відомих вам із попереднього способу) вирізнитися в пошуку ще й візуально, іноді за допомогою кольорів.

Для розмітки хлібних крихт використовується тип мікророзмітки BreadcrumbList

Використання емодзі в мікророзмітцs хлібних крихт для просування сайту

Який вигляд це може мати, можна побачити на малюнку. У конкретному прикладі використано:

  • безпосередньо мікророзмітку BreadcrumbList;
  • емодзі у вигляді зірки на початку назви сторінки.

Виведення рейтингу сайту в пошук

На сайті є функціонал відгуків? Спостерігаєте за рейтингом? Чудово! Отже, треба докласти ще трохи зусиль і зробити сайт ще більш помітним у пошуковій видачі.

Якщо ж говорити точніше, упроваджуйте мікророзмітку на цей же рейтинг. Для розв’язання цього завдання згодиться такий тип - AggregateRating

Вигляд сайту в Google з виведенням рейтингу в мікророзмітки

Ось такий вигляд це має

У разі коректного технічного впровадження на сайті ви отримуєте виведення зірок, оцінки й кількості відгуків у Google. І додаєте ще один рядок у сніпеті, роблячи його вищим, а також помітнішим.

Розширений сніпет із використанням блока «запитання — відповідь»

З літа 2019 року Google представив ще одну можливість — бути помітнішим у пошуку. Як? Через виведення запитань — відповідей у сніпет шляхом упровадження мікророзмітки FAQPage

Як це виглядає в пошуку — показано на малюнку. Як реалізувати та що це дає сайту - читайте в цій статті

Виведення питань з відповідями в пошуковий сніпет сайту в Google

Одна важлива деталь: ця розмітка відображається тільки для сайтів, які перебувають у верхній десятці видачі.

Нульова позиція сайту

Є такий тип видачі в органічному пошуку Google — Featured Snippets (іншими словами — нульова позиція або виділені описи). За допомогою такого представлення результатів пошуку Google пропонує швидку відповідь на запит користувачів. Якщо говорити про комерційні запити, то найчастіше такий тип результатів показується за запитами з ціною.

Немає 100% способу потрапити в нульову позицію. Але є кілька правил, які підвищують шанси сайту на нульову позицію:

  • наявність тематичного контенту (тобто якщо користувач шукає ціни, на сайті має бути представлено саме їх);
  • оптимізування контенту на сайті під відповідні пошукові запити;
  • представлення даних у вигляді таблиці, а не суцільним текстом.

Представлення даних у нульовій позиції у видачі Google може бути в різних форматах:

  • виведення текстового блока;
  • подання даних у вигляді таблиці.
Сайт в нульовій позиції Google - табличний формат

Подання у вигляді таблиці. Відображається у видачі Google у вигляді назви цієї таблиці й декількох рядків. Якщо в таблиці більше даних, ніж може бути відображено в сніпеті, то з'являється кнопка у вигляді «Іще ... рядків» із переходом на сайт. І саме ця кнопка є можливістю для сайту збирати більше трафіку.

Текстовий формат потрапляння в нульову позицію Google. Окрім тексту, який відповідає пошуковому запиту, у сніпет також може потрапляти малюнок. Який робить цей блок більш помітним, а отже, підвищує CTR нульової позиції.

Текстовий формат нульовій позиції сайту в Google

Google постійно працює над видом пошуку, над його елементами. Працює над алгоритмами й новими інструментами. Тому завжди стежте за новинками, конкурентами й за пошуком загалом. Це дасть змогу знаходити дієві інструменти й отримувати від них ефективність ще до того, як це почнуть використовувати всі.

ВИРІЗНЯЙСЯ в Google ADS — 5 порад

Щоб зробити більш помітними рекламні оголошення в пошуку Google, мало написати релевантне й красиве оголошення, треба також використовувати:

Розширення оголошень

Оскільки, крім функціональності й інформативності, вони збільшують розмір і видимість оголошення, приклад, того, як використання уточнень і додаткових покликань візуально збільшує оголошення.

Приклад того, як використання описів до додаткових покликань збільшує розмір і видимість оголошення.

Приклад використання розширення «Адреса», яке буде актуальним, якщо треба привабити покупців у магазин або, як у цьому разі, пожильців у готель. Номер телефону також актуальний, особливо на мобільних пристроях, завдяки цьому розширенню користувачі можуть зателефонувати в компанію, натиснувши лише одну кнопку.

Щоб привернути увагу користувача до акції, знижок або будь-яких інших переваг, які ви можете запропонувати, буде доречним використання розширення «Промоакція». Воно допоможе вигідно вирізнятися серед конкурентів.

Варто зазначити: якщо ви створюєте в межах однієї рекламної кампанії оголошення і російською, і українською мовами, але в різних групах оголошень, то не забувайте зазначати відповідні розширення для оголошень українською та російською мовами, інакше може вийти оголошення, написане двома мовами, як на скрині вище (друге оголошення).

Додатково (!)

Щоб оголошення показувалися на вищих (більш помітних) позиціях, рекомендовано звертати увагу, поміж іншим, і на показник оптимізування рекламних кампаній і не допускати його падіння нижче 75%.

Додавання ключових слів у заголовок чи текст оголошення

Можна використовувати динамічне додавання ключових слів у заголовки або текст оголошення (у тексті оголошення ключові слова буде позначено жирним шрифтом, що допомагатиме оголошенню вирізнятися на тлі конкурентів).

Або створювати текст оголошень із додаванням значущого ключового слова.

Використання відображуваного URL

Окрім своєї інформативності для користувача (відразу зрозуміло, на сторінку з яким вмістом він потрапить), відображуване покликання може вирізнити оголошення на тлі конкурентів.

Використання круглих чи квадратних дужок

В уточненнях і швидких покликаннях (можна спробувати використовувати дужки в заголовках і в тексті оголошення, але буде менше шансів пройти модерацію).

Альтернатива дужкам — використання символа «+».

Спецсимволи ®, %, $, «» і цифри в оголошеннях

Усі ці символи допомагають «зачепити» погляд користувача й можуть підвищити клікабельність.

Ви можете замовити професійне налаштування контекстної реклами від спеціалістів СПРАВА. 

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту