Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Як покращити CTR вашої реклами. І, до речі, що це — CTR?

02.12.2021
1787

Час на читання: 10 хв.

Коли ви прочитаєте цей невеликий текст, то зможете краще розібратися у звітах підрядників, що займаються налаштуванням реклами для вашого проєкту. Тепер ви точно знатимете, які «точки» перевіряти за фактом налаштування рекламної кампанії. Вперед!

Оцінюючи ефективність роботи контекстної реклами, підрядники часто використовують термін «CTR» та інші складні слова, що мало зрозумілі власникові бізнесу. І ще менш йому зрозуміло, що взагалі з цією інформацією робити.

Крім того, ми спробуємо простою мовою розповісти, яких основних помилок можна припуститися під час налаштування реклами, та як вони сумарно впливають на цей самий CTR.

CTR – це один з основних показників ефективності налаштованої реклами. Система вираховує його за такою формулою:

Количество кликов / Количество показов рекламы * 100 = CTR

Наприклад, рекламне оголошення у пошуковій системі побачило 1500 осіб, а на сайт перейшли 150 користувачів. Ділимо 150 на 1500 і множимо на 100 — отримуємо 10% CTR для цієї рекламної кампанії. Але це багато чи мало?

Який показник CTR вважається нормальним

Показник CTR сайту

Залежно від виду діяльності та типу реклами існують різні стандарти поняття «хороший CTR». Наприклад, для сфери послуг цілком прийнятними будуть цифри 12–14%, а серед інтернет-магазинів триває боротьба за 4–6%.

Але в будь-якому випадку:

  1. якщо показів дуже багато, а кліків немає, потрібно шукати помилки в налаштуванні;
  2. якщо показів і кліків мало, необхідно шукати помилки в налаштуванні;
  3. якщо показів немає, необхідно знову шукати помилки в налаштуванні;
  4. якщо і показів, і кліків багато, а продажів як не було, так і немає (тут, ймовірно, потрібно буде перевірити сайт і посадкові сторінки), першою чергою необхідно пройтися за основним списком частих помилок у налаштуванні.

Помилка №1: не вставляти ключові слова в заголовок і текст оголошення

Часто власник бізнесу, спеціаліст з налаштування рекламного оголошення або копірайтер, що відповідає за тексти, витрачає дуже багато часу на складання красивого та лаконічного заголовка. Саме це стає головним критерієм оцінки рекламного оголошення. І це перша помилка.

Тому що система завжди надає перевагу тій рекламі, у якій текст відповідає запиту — такі оголошення вона показує частіше та вище.

Наприклад, якщо користувач набирає в пошуковику «шампунь від випадіння волосся imperity», а у вас складені «красиві» оголошення з заголовками типу «Найкращий засіб для лікування алопеції!», система не побачить прямої відповідності вашого рекламного тексту запиту. З більшою ймовірністю вона покаже оголошення вашого конкурента, в якому є слова, що збігаються з запитом користувача.

Ключові слова в Заголовку та тексті рекламних оголошень

Тому відмінний інструмент Google Ads, яким варто користуватися, — «динамічне вставлення ключових слів у заголовок». За його допомогою до вашого оголошення автоматично додаватиметься потрібна ключова фраза

У результаті Google ранжуватиме вашу рекламу вище, вважаючи ваше оголошення максимально релевантним запиту. А це означає, що на нього частіше клікатимуть і, відповідно, CTR зростатиме. Що це вам дасть? Збільшуватиметься кількість звернень з реклами та знижуватиметься ціна одного кліка. А це і є наша ціль!

Помилка №2: багато води та мало конкретики

Часто вам здається, що ви витратили багато часу на складання лаконічного та емоційного рекламного оголошення, але показів і кліків мало, а конверсій і взагалі немає. Що не так?

Відкрийте видачу та порівняйте ваші оголошення та оголошення конкурентів: можливо, ваш текст виявиться дуже схожим на текст «сусіда». У такому разі спробуйте замінити загальні фрази конкретнішими, тими, що відрізняють вас від інших.

Мало конкретики в рекламних оголошеннях

Наприклад, замість слова «знижки» вкажіть їхній конкретний розмір («-15%»), а замість фрази «прийнятні ціни» напишіть точну суму (можна також у форматі «від...»). «Хорошу якість» замініть на «обладнання з Італії/гарантія 12 місяців». Тоді ваше оголошення точно виділятиметься серед реклами конкурентів, і довіра користувача до вашого товару чи послуги.

Помилка №3: відсутність заклику до дії!

Після того, як ви переглянули всі основні пункти вашої унікальної торгової пропозиції, перевірте, щоб в оголошенні були розставлені заклики до дії. Саме фрази CTA (call to action) дають розуміння людині, що саме їй необхідно зробити, та створюють ефект терміновості та необхідності.

Намагайтеся замінювати банальне «дзвоніть» і «замовляйте» на:

  1. отримайте прайс-лист;
  2. замовте прорахунок;
  3. запросіть доступ до демо;
  4. забронюйте місце;
  5. викличте майстра безоплатно;
  6. зробіть замовлення та отримайте в подарунок...
реклама з закликом для дії

Найкраща форма заклику до дії — коли користувачеві зрозуміло, що саме потрібно зробити, + він бачить вигоду, тобто усвідомлює, які бонуси чи переваги отримає.

Помилка №4: використовувати емодзі, щоб виділитися на тлі конкурентів

Дуже поширена помилка під час складання рекламного оголошення. Ви подумаєте: «Чому?! Адже це привертає увагу, та й користувач звик бачити емодзі скрізь». Це так, але сьогодні Google забороняє використовувати емодзі в оголошеннях і ключових словах, оскільки вони класифікуються як неприпустимий символ. Таке оголошення просто не пройде модерацію, а ви витратите час на налаштування рекламної кампанії.

Ще кілька прикладів символів, з якими оголошення не пройде модерацію:

  • кілька знаків оклику поспіль;
  • числа та літери в нестандартному вигляді;
  • марковані списки;
  • великі літери в кожному слові;
  • численні пробіли між літерами та словами.

Помилка №5: не використовувати розширення

І ми вважаємо, що це одна з головних помилок

Розширення — це додаткові блоки у кінцевому вигляді рекламного оголошення. У них можна розмістити:

  • уточнення;
  • швидкі посилання;
  • адресу;
  • телефони;
  • ціни;
  • спеціальні пропозиції;
  • графік роботи.
Реклама з розшереними даними у вигляді телефону та адреси

По-перше, додавши розширення, ви візуально збільшуєте оголошення та виділяєте його на тлі інших. Також з розширеннями в оголошенні з'являється корисна інформація, що допомагає користувачеві скласти думку як про компанію, так і про товар або послугу, що рекламується.

І найголовніше. Наявність розширень збільшує кількість кліків і підвищує показники якості показу реклами на кілька відсотків (так, той самий CTR).

Помилка №6: ігнорувати мінус-слова

Запустити грамотну рекламну кампанію — це насправді лише половина успіху. Зростання CTR залежить від того, як ви покращуватимете налаштування в майбутньому.

Наприклад, на старті робіт ви виписали всі пошукові фрази, за допомогою яких можуть шукати ваш товар/послугу, і запустили за ними покази. Але переглядаючи статистику з даними про те, за якими запитами переходили користувачі з вашої реклами, ви помітите багато «не ваших» фраз. Це запити, котрі «підмішує» система.

Тому важливо на етапі запуску рекламної кампанії скласти список таких слів, що не є вашими цільовими. Наприклад, якщо у вас магазин меблів, то запити зі словами «зробити самому» або «інструкція» точно не ваші.

Вибір мінус-слів для рекламних оголошень

І після запуску кампанії продовжуйте переглядати всі пошукові фрази, що приводять на ваш сайт користувачів, і поповнюйте список мінус-слів. У якийсь момент ви «вичистите» все та помітите: всі кліки отримуються лише за тими запитами, що реально продають!

Помилка №7: забути про комерційні фрази

Вище ми вже розібрали, які слова варто вживати в тексті рекламного оголошення, а яких — краще уникати... Але окремо треба згадати комерційні фрази — це буквально must have!

Наприклад, якщо у вас є якась опція бонусом до товару, що продається, ВКАЖІТЬ ЦЕ:

  • можете надавати послугу на виплат;
  • працюєте у суботу або цілодобово;
  • терміни виготовлення вашої продукції менші, ніж у конкурентів;
  • ваша пропозиція вигідніша, ніж в інших;
  • у вас діють знижки на низку товарів;
  • гарантійний термін ваших виробів більший;
  • у вас є відмінні риси та переваги.
Комерційні фрази в рекламі

Усі ці деталі в сумі мають чарівну силу та сприяють зростанню довіри та швидшому прийняттю рішення для покупця!

P. S.: Якщо вам потрібна допомога в налаштуванні або аудиті рекламної кампанії для вашого бізнесу, зв'яжіться з нами:

Автор
Аля Гореликова

Head of Project and Marketing Department у «СПРАВА»

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту