Сайт, що продає — який він у 2022?

30.12.2021
543

Час на читання: 16 хв.

Щорічно світовий ринок електронної торгівлі незворотно збільшується і навіть перевищує темпи зростання офлайн-ринку… Освоєння онлайн-простору стало своєрідним викликом часу, в якому, щоб досягти успіху завтра, орієнтуватися потрібно вже сьогодні. І сайт для бізнесу — не єдина, але найкраща можливість це зробити! У цій статті ми зібрали теоретичні та практичні фішки, що змусять ваш сайт продавати.

Важливо розуміти, що збільшення кількості покупок в інтернеті — результат багатьох факторів:

  • частіше використання смартфонів для здійснення покупок і як наслідок — зростання мобільності самого процесу;
  • розвиток соцмереж і соціальної комерції;
  • вплив перетворювальних технологій;
  • створення нових інтернет-майданчиків і маркетплейсів;
  • зміни в поведінці користувача тощо.

Тенденції онлайн-продажів у США

А ви точно знаєте, що таке ПРОДАВАЛЬНИЙ сайт?

Інтернет пропонує користувачеві (а за фактом — вашому потенційному покупцеві) величезну кількість шаблонних сайтів з однотипним описом товарів, дизайном і схожими пропозиціями...

  • Продавальний сайт — це ресурс з ПРАВИЛЬНИМ оформленням і смисловим навантаженням, що МОТИВУЄ відвідувачів на вчинення цільової дії.

Сайт, що продає, — не завжди шлях до покупки в чистому вигляді. Так, загальна мета — саме продажі. Але цей процес може бути набагато складнішим з точки зору підходу і різноманітності каналів.

Наприклад, сайт може не мати кошика та підключеного сервісу електронної оплати, але при цьому він продаватиме, якщо його мета — підштовхнути гостей залишити свої контактні дані. Але для цього важливо правильно підібрати лід-магніт.

  • Лід-магніт — це той бонус, який ви надаєте клієнтові в обмін на його e-mail: чек-листи, корисні добірки, знижки на перше замовлення тощо.

Від чого залежать продажі з сайту: основні тренди 2022

1. Інтерактивний контент замість нудних текстів

Створення актуального та інформативного контенту відіграє найважливішу роль у продажах, а також у підвищенні рейтингу та відвідуваності сайту. Інтерактивний контент приваблює користувача та не дає йому залишитися осторонь. Пошукові системи це люблять і цінують :)

Важливо, щоб сайт був каналом відкритої комунікації, а не платформою для читання контенту.

Запропонувавши аудиторії безоплатну актуальну плюшку, ви можете розраховувати на залучення користувачів і, як наслідок, — на теплих лідів.

Приклади інтерактивного контенту для підвищення залученості:

  • Тести, квізи, вікторини

Користувачі відповідають на запитання, після чого отримують результат, яким можна поділитись у соцмережах. Квізи в захопливій формі розповідають про продукт і допомагають компанії краще дізнатися про свого споживача.

Але! Пропонуючи подібний інтерактивний контент, важливо розуміти структуру та не схибити з форматом для своєї аудиторії.

https://skopeli.com

  • Калькулятори

Калькулятори на вебсайтах допомагають розрахувати вартість послуги або продукту. Окрім залучення користувача, ви отримуєте ще кілька серйозних бонусів:

  1. розвантажуєте менеджерів;
  2. допомагаєте користувачеві зорієнтуватися в цінах і послузі/продукті;
  3. підвищуєте прозорість ціноутворення;
  4. а ще калькулятор допомагає аналізувати поведінку аудиторії: що саме люди рахують, що для них важливо та в який момент вони залишають сайт.

Плюс до калькулятора можна додати заклик до дії або показати, скільки клієнт заощадить, — це підвищить шанси на продаж.

https://aybolit.org

  • Інтерактивні інфографіки

Інфографіка візуалізує великі обсяги інформації та допомагає користувачеві краще застосовувати ці дані. Завдяки своїй інформативності та наочності вона здатна пробити навіть найсерйозніший «імунітет» користувачів від інформаційного шуму, а інтерактивність посилює ефективність такого контенту.

  • Галереї (слайдшоу)

Більшість компаній використовують у себе на сайтах галереї для демонстрації товарів, портфоліо виконаних робіт і всього, що можна показати за допомогою фото та зображень. А клієнти своєю чергою наочно бачать, про що йдеться.

Інтерактивність полягає в наступному: щоб збільшити та краще розглянути зображення, на нього потрібно натиснути.

https://veranda-odessa.com

  • Інтерактивні зображення

Спеціальні позначки на фотографіях, натиснувши на які можна побачити додаткову інформацію (текст, кнопки переходу, збільшений фрагмент зображення). Цей формат називається Zoom.

…І це лише мала частина інтерактивного контенту, яку можна використовувати на сайті. Тому що це ціла філософія, в основі якої — розповідь про складні речі просто та захопливо і бажання зробити контент більш персоналізованим, а отже, кориснішим і цікавішим для користувача.

2. Збільшення кількості клієнтів завдяки можливостям онлайн-оплати

Будь-якому бізнесу, що продає свої товари в інтернеті, потрібна платіжна система для сайту. Безперечно, можна обійтися і без неї, виставляючи покупцям рахунки. Але якщо ви хочете масштабувати свій бізнес або просто вийти на новий рівень продажів, варто все ж таки під’єднати систему оплати з сайту.

Це спеціальне програмне забезпечення, що вбудовується в основну платформу інтернет-магазину. Головна функція такого ПЗ — оброблення онлайн-платежів від клієнтів. Так, це зручно користувачам і, звичайно, вигідно підприємцям.

АЛЕ! Що важливо пам'ятати, вибираючи платіжну систему для сайту?

  1. Її код має бути захищений від атак кіберзлочинців і крадіжки даних!
  2. Інтерфейс — максимально зручний та простий у використанні. Це збільшить кількість оплачених покупок.
  3. Що менше кроків у процесі, то вища ймовірність, що покупець пройде весь ланцюжок і дійде до його фінальної ланки — оплати.

3. Реальні та якісні фото на сайті

Мало хто замислюється над тим, що фотографії на сайті потрібні не лише для краси... А шкода! Тому що насправді зображення відіграють важливу роль у просуванні бізнесу та залученні клієнтів!

Фотографії на сайті краще за будь-які слова розкажуть про вашу компанію. Причому не важливо, хочете ви того чи ні:) Тому не нехтуйте фотоконтентом і правильно розставляйте акценти!

https://gi-pellets.com.ua

Ось кілька невеликих рекомендацій про те, як правильно вибрати та оформити фотографії для сайту.

  • Якість

Фотографії мають бути великими, чіткими, з високою роздільною здатністю. Такі зображення завжди позитивно сприймаються відвідувачами. Вони привертатимуть увагу навіть того, хто випадково опинився на сторінці. Такі знімки викликають бажання пробути на сайті більше часу. А нам того й треба…

Важливо обов'язково простежити, щоб на одній сторінці не зустрічалися фотографії різних розмірів!

  • Відповідність бренду

Використовуйте зображення, максимально наближені до фірмового стилю, напряму діяльності та позиціювання компанії. Обирайте максимально лаконічні фотографії, що не містять зайвих кольорових і дрібних деталей, а також відповідають ціні вашого продукту.

  • Ефективність

Добре, якщо фотографії нестимуть заклик до дії (call-to-action). Так вони не тільки привернуть увагу користувача, а й викличуть у нього певний емоційний відгук, змотивують виконати будь-які дії: купити, зателефонувати, замовити.

Іншими словами, завдання фотографій, розміщених на вашому сайті, — перетворити навіть випадкового відвідувача на покупця.

  • Унікальність

Ваші зображення мають дати зрозуміти цільовій аудиторії, що ви є унікальними та вас не слід плутати з іншими. Не треба боятися того, що на ваших фотографіях люди виглядатимуть не так блискуче та глянсово, як на стокових. Повірте, якщо на фото будуть саме ВАШІ співробітники, ВАШІ інтер'єри, ВАШІ товари, покупці це помітять і довірятимуть вам у рази більше, ніж прилизаним зображенням з інтернету.

  • Персоналізація

Не бійтеся використовувати моделей для демонстрації ваших продуктів на фото! Такі знімки привертають увагу, особливо якщо показують емоції або несуть контекст використання продукту.

4. Відеоконтент

Відео — це контент, для сприйняття якого потрібно мінімум зусиль. Не треба читати, не треба скролити… Просто сиди та дивися. Усього хвилина відео розповість приблизно стільки ж, скільки 3–4 сторінки тексту.

Саме відео дає найнаочніше уявлення про те, як виглядає, функціонує, збирається товар або як відбувається надання послуги.

Тому відео має все більший і більший попит серед інтернет-користувачів — обов'язково зверніть на це увагу!

5. Чат-боти

Це не тільки додатковий канал комунікації з користувачем, але й спосіб заощадження часу! Причому як менеджерів, так і покупців. Чат-боти можуть:

  • запропонувати потрібні товари;
  • допомогти підібрати розмір;
  • відповісти на питання, що часто ставляться;
  • поінформувати про статус замовлення;
  • зібрати відгуки;
  • прийняти оплату товару.

Чимало, погодьтеся! Крім того, дослідження показують, що використання чат-бота оптимізує шлях покупця, позитивно впливає на конверсію та знижує кількість повернень.

6. Месенджер як спосіб збільшення конверсії на сайті

Використовуючи месенджери разом зі звичайними способами зв'язку (телефонією, електронною поштою, чатами та соціальними мережами) ви отримуєте ще один інструмент взаємодії з аудиторією та просування ваших товарів і послуг.

Застосовувати месенджери як інструмент інтернет-маркетингу та ведення продажів вигідно для сайтів, оскільки це один з найпростіших і найзручніших способів для користувачів дізнатися про товар, уточнити деталі, що цікавлять, і, відповідно, зробити замовлення.

7. Сторінка подяки після оформлення замовлення

Це та сторінка, яку бачить людина після відправлення заявки або замовлення. Важливо, щоб користувач розумів, що його замовлення прийняте, і на що йому чекати далі.

Це може бути повідомлення на кшталт: «Дякуємо за покупку!» або «Дякуємо, Ваша заявка прийнята! Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом» тощо.

8. Заохочення UGC-контенту

UGC (user-generated content) — це такий контент, який у буквальному сенсі користувачі створюють на сайті самостійно в різних форматах (відео, зображення, текст).

Він важливий для обох сторін: і для власника сайту, і для користувача, оскільки підвищує довіру до продукту.

Якщо клієнти не просто вибрали ваш продукт/послугу, а й готові поділитися враженнями про нього, це ще одна перевага на вашу користь! Крім того, таким чином покупці стають ближчими до бренду, а той, своєю чергою, має можливість аналізувати свою реальну цільову аудиторію!

Найпоширеніший формат UGC — відгуки та коментарі. Користувачі та покупці можуть залишати їх де завгодно: на сайті бренду/компанії, у соцмережах, на форумах, у картці компанії на Google My Business і на спеціальних ресурсах-відгуковиках.

https://slazo.com.ua

Такий тип контенту дуже важливий для іміджу компанії: якщо люди залишають відгуки, це говорить про те, що вони захоплені вашою діяльністю і мають що сказати у відповідь.

До того ж користувачі у відгуках часто діляться своїм досвідом, що може стати в пригоді не тільки вам, але й іншим відвідувачам сайту.

9. Розвиток соціальних мереж та їхня інтеграція з сайтом

Головна мета створення сторінок компанії у соціальних мережах полягає у тому, щоб за допомогою додаткових інструментів забезпечити популярність і впізнаваність бренду в інформаційному полі.

А ще це важливо для підвищення довіри та лояльності клієнтів.

https://skopeli.com

Якщо ваша компанія має представництва на різних соціальних майданчиках, обов'язково розмістіть на своєму сайті посилання на них і відповідні віджети. Переваги такого рішення:

  • залучення чинних і потенційних клієнтів компанії до спільноти, в якій з ними можна щільніше взаємодіяти та підводити до покупки;
  • утримання аудиторії, що звикла здобувати інформацію саме у соціальних мережах;
  • розміщення віджетів із використанням облич друзів приваблює додаткових користувачів.

Найкраще розміщувати подібні віджети на видимій частині екрана, щоб користувачі могли відразу побачити присутність вашого бізнесу в соціальних мережах.

Висновки

Сайт, що продає, — невіддільна частина будь-якого сучасного бізнесу. Правильне оформлення та смислове навантаження контенту здатні залучити велику кількість нових користувачів. Але що важливо пам'ятати:

  • Власникові сайту не потрібні прості відвідувачі… Йому потрібні ПОКУПЦІ. Тому основне завдання — перетворити відвідувачів на покупців. А це вже залежить від того, наскільки ваш сайт готовий продавати!

З використанням основних трендових фішок, частину яких ми перерахували вище, власник отримує довіру та лояльність клієнтів, високу конверсію, зростання продажів і відповідне збільшення прибутку.

Робота з сайтами саме в цьому напрямку — одна зі сфер роботи нашої команди. Тому, якщо вам потрібна консультація чи дієва стратегія розвитку вашого бізнесу за допомогою інструментів інтернет-маркетингу, велкам — ми на зв'язку!

Автор
Людмила Катрич

Project Manager Sprava Agency

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?
Раді відповісти на ваш дзвінок з 10-00 до 18-00 у робочі дні
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
Згорнути карту
Показати карту