2 місяці чистого seo = +50 % органічного трафіку на добу під час карантину

07.05.2020
292

Історія про те, як сайт, що працює і приносить трафік та заявки, за допомогою чистого SEO може дати ще більше. І це в коронавірусну весну, коли користувачі економлять і витрачаються тільки на життєво необхідні речі. Йтиметься про роботу над сайтом в тематиці будівництва та ремонтних робіт в Києві і області.

Вступний аналіз сайту і ніші

Ми почали працювати над сайтом в тематиці будівництва та ремонтних робіт в Києві і області в лютому 2020 року.

Дані на старті:

  • сайт на WP;
  • вік доменного імені – 5 років;
  • кількість сторінок в індексі Google – понад 1000;
  • кількість зовнішніх посилань – 240 донорів.

Цілі замовника:

Підвищення позицій по цільових пошукових запитах в Google, яке б спричинило збільшення звернень з сайту, тобто зростання якісного трафіку.

Основні напрямки по послугах.

  • Будівництво під ключ (з цегли, газобетону, сип-панелей, каркасних будинків).
  • Будівництво елітних будинків і котеджів.

Додаткові напрямки, які також цікаво продавати:

  • покрівельні роботи «під ключ»;
  • монолітне будівництво;
  • зведення фундаменту і стін.

Цікавили великі проекти, об'ємні роботи, тобто роботи з великим чеком.

Результат стартового аудиту сайту показав, що:

  • інформація на сайті не актуальна (наприклад, вказані ціни за 2019 рік, коли на дворі другий місяць 2020 року);
  • орієнтація оптимізації більше на інфозапроси, ніж на комерційні;
  • повнота відповіді на більшості посадкових недостатня;
  • SEO-оптимізація була, але приблизно трирічної давності, давно не переглядалася і спамна. Тобто ключі вписані точно і місцями вельми грубо, іноді настільки, що звичайному користувачеві важко читати інформацію;
  • є технічні помилки, такі як розклеєні дзеркала, дублі, безліч помилок 3хх, 4хх;
  • низькоякісні, спамні, заражені вірусами донори;
  • великий обсяг недоробок по usability для ПК і Mobile.

У проекті, де вже є позиції і трафік, працювати потрібно було вкрай акуратно, адже один невірний рух і... ми могли завдати шкоди замість користі.

Приступаємо до робіт з seo для сайту будівництва та ремонту

Створення семантичного ядра – важливий етап SEO-просування будь-якого проекту. Він трудомісткий і вимагає глибокого занурення в бізнес замовника. На щастя, на сайті більшість послуг була відображена.

Важливе «але!» – попередні роботи по SEO були спрямовані на збір максимальної кількості запитів з орієнтацією на трафік. Тобто більшість запитів були інформаційні. Ми ж не хотіли випускати головне завдання: сайт повинен продавати.

Основні правила по збору ядра, якими керувалися фахівці СПРАВИ, коли приступили до цього проекту:

  • має бути максимум охоплення запитів з «ціна/ціни», «купити», «замовити», «Київ», «Київ і область», «Київська область», «під ключ», «вартість» і т. п., тобто комерційні;
  • на другий план відійшли запити зі словами «фото», «приклад».

Подивіться на кластери, з якими ми працювали. На скріншоті – проміжні результати після двох місяців SEO-просування:

проміжні результати після двох місяців SEO-просування

Паралельно з ядром почали опрацьовувати ще два проблемні фактори:

  • технічні помилки;
  • спам в посилальному профілі.

Крок 1. усуваємо технічні помилки

Для того, щоб SEO-оптимізація давала максимально можливий результат, технічні помилки потрібно усувати відразу.

Технічні роботи, які ми провели:

  • усунули дубль сайту по протоколу роботи;
  • скорегували посилання в навігації (були адреси, що вели на потрібну сторінку через редирект);
  • усунули помилки 3хх, 4хх на сайті;
  • виправили критичні помилки в поточній перелинковці;
  • прибрали дублі метатегів в однотипних сторінках, а також на сторінках пагінації;
  • закрили від індексу «сміттєві» сторінки, які потрібні для функціонування сайту, але не потрібні для індексування;
  • усунули (видаленням) непотрібні сторінки сайту, які технічно генеруються движком;
  • зняли зайві (непотрібні для SEO) html-теги в дизайні сайту;
  • відкоректували файли robots.txt і sitemap.xml.

Це дозволило «очистити фон». І хоч для позицій безпосередньо вплив помилок не є значним (+ 2 % по СЯ за місяць), але для росту проекту такі баги могли мати значний негативний ефект.

Позиції сайту за 2 місяці

Крок 2. чистка посилального профілю

На старті робіт за проектом стало зрозуміло, що частина донорів неякісна, тому вирішили провести чистку. Ми перебрали всіх донорів і проаналізували якість кожного.

Приклад сміттєвих посилань:

Приклад сміттєвих посилань

У підсумку відхилили 8 % донорів.

Крок 3. робота над оптимізацією посадкових

Стратегія полягала в тому, щоб для кожного напрямку діяльності (в термінології SEO – кластер в СЯ) зробити оптимізовану посадкову сторінку. Потрібно було опрацювати всі посадкові сторінки за таким чек-листом:

  • метатеги під СЯ, з метою отримання максимального CTR в пошуку;
  • вичитування і дооптімізація текстового контенту;
  • оптимізація візуального контенту;
  • складання ТЗ на коригування або повну переробку текстів (для максимального задоволення інтента користувача);
  • перевірка і доробка перелинковки на кожній сторінці.

Результат побачили за два тижні. Навіть з урахуванням сезонності послуг, які пропонує компанія, добовий трафік з органічного пошуку становив:

  • 13 лютого – 125 користувачів;
  • 26 лютого – 150 користувачів.

Тобто SEO-роботи привели до +20 % органічного трафіку за добу

Результат впровадження першої частини SEO-оптимізації: +20 % в добовому органічному трафіку

Результат впровадження першої частини SEO-оптимізації: +20 % в добовому органічному трафіку

Крок 4. робота з контентом, якого не вистачає

Крім оптимізації контенту, SEO-фахівець складав завдання для створення нового контенту для існуючих посадкових: доповнення до текстів чи створення контенту для сторінки з нуля. Для кожної сторінки сайту потрібен був контент, який давав би максимально повну відповідь на запити користувачів по темі будівництва та ремонту

Технічне завдання на написання контенту виглядає так:

  • повний перелік питань, підтем, які необхідно розкрити на сторінці, з прикладами;
  • список додаткових слів і словосполучень, які потрібно було використовувати при написанні текстів;
  • ключові слова по темі сторінки (якщо в цьому була необхідність).

Нові тексти ми додали на посадкові сторінки, гармонійно вписали в структуру сторінки і її оптимізацію.

Проміжні результати по просуванню сайту будівництва та ремонту

Що особливо тішить нас, так це досягнення результату в ніші будівництва, де під час карантину просіло багато проектів. Будівництво та ремонт не відносяться до речей першої необхідності. Проте за 2 місяці ми отримали +50 % користувачів в органічному добовому трафіку.

  • 13 лютого – 120 добових;
  • 13 квітня – 180 добових.
Добова динаміка в органічному трафіку за 2 місяці робіт по SEO

Добова динаміка в органічному трафіку за 2 місяці робіт по SEO

Наша команда впевнена, що результат був би ще кращий, але, на жаль, на початку березня оплату доменного імені провели невчасно, і протягом 4 днів проект був недоступний.

Для більшої об'єктивності аналізу отриманих результатів, а також, щоб виключити фактор сезонності, пропонуємо поглянути на динаміку в порівнянні з 2019 роком аналогічного періоду. І ось які бачимо результати:

  • 15 квітня 2019 року – 140 користувачів з органіки;
  • 14 квітня 2020 року – 192 користувача з органіки.

Результат: +37 % в добовому трафіку з органіки.

Динаміка змін органічного трафіку в 2020 році в порівнянні з 2019-м

Динаміка змін органічного трафіку в 2020 році в порівнянні з 2019-м

А ви хочете видимих результатів від SEO? Швидше натискайте на чарівну кнопочку і зв'яжіться з нами.

Цікава динаміка посторінкових змін. Подивіться результат по топ-сторінках:

-	Динаміка змін в органічному трафіку по топових сторінках сайту в порівнянні 2019 і 2020 рр.

- Динаміка змін в органічному трафіку по топових сторінках сайту в порівнянні 2019 і 2020 рр.

Справедливо зазначити, що незважаючи на зростання трафіку ряд параметрів має незадовільні показники:

  • % відмов;
  • середня тривалість сеансу.

Ці показники безпосередньо впливають і на конверсію сайту.

Отже наступний важливий етап робіт по проекту, які ми робимо в СПРАВІ, – usability сайту. Вже складено план робіт і рекомендацій з доопрацювання сайту і окремих сторінок, з метою поліпшити показники поведінки користувачів і внаслідок цього збільшити звернення з сайту. На момент виходу статті цей крок в просуванні ще не реалізований. Але ми будемо раді в майбутньому поділитися з вами результатами цих робіт.

Висновки

Навіть якщо вам здається, що ваш сайт працює добре, приносить задовільні результати, ми готові показати і довести, що можна краще і більше. Механіка проста – правильна стратегія SEO-просування і грамотна її реалізація на практиці.

Сьогодні наша історія була про те, як при правильному розподілі ресурсів і поетапної роботі по SEO нам вдалося навіть в період карантину та кризи для будівельного сайту отримати +50 % в денному органічному трафіку всього за 2 місяці роботи. Результат проміжний, не максимальний, але він вже говорить про те, що стратегія обрана правильно і працює добре, незважаючи на конкурентність ніші.

Автор
Тетяна Жевега

керівник SEO-відділу в компанії

Замовити сайт зараз!
Ваш майбутній сайт дуже хороший, щоб належати комусь іншому :)
ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?
Раді відповісти на ваш дзвінок з 10-00 до 18-00 у робочі дні
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
Згорнути карту
Показати карту