Мікророзмітка FAQPage, або як зайняти більше місця у видачі Google?

30.11.2020
942

Липень 2019. Конференція Google Dance Singapore. Саме в цей день інтернет-спільноті офіційно був представлений новий тип мікророзмітки shchema.org - FAQPage.

FAQPage – це тип розмітки для сторінок і блоків поширених запитань на сайтах. При коректній реалізації і відповідності до алгоритмів Google інформація, розмічена даним типом розмітки, може виводитися в пошуку у вигляді розширених результатів.

Довідкові матеріали від Google по FAQPage

Особое внимание рекомендуем обратить на блок Рекомендации в отношении контента, где, в том числе, описано, какие типы страниц и контента не могут быть размечены FAQPage

Уважні seo-фахівці малих і великих проектів з різних країн світу відразу помітили і почали активно впроваджувати новинку на проектах, що просуваються. Тому що тренд в seo в 2020-му, а також на 2021-й залишається актуальним: максимально виділятись в SERP (SERP – сторінка пошукової видачі, яка показується користувачеві після введення даного запиту).

Що потрібно для впровадження:

  • доопрацювати функціонал з блоком «питання-відповідь» на всіх цільових сторінках;
  • прописати самі питання з відповідями в кількості – не менше двох;
  • впровадити в цей блок безпосередньо мікророзміткУ schema.org FAQPage.
Розширений сніпет сайту в Google з розміткою FAQ

І вже через добу (після переобхода пошуковими ботами) сторінки з'являлися у видачі у вигляді розширеного сніпета, після чого займали в 2-2,5 рази більше місця.

«Так гарно», – скажете ви. Не тільки красиво. Така робота має прямий вплив і на SEO.

SEO-просування і розмітка FAQPage

Розумно припустити, що вплив робіт на просування сайту буде таким:

більш помітний сніпет → підвищення клікабельности → поліпшення ПФ → підвищення позицій.

І так все і відбувається, майже як чарівна таблетка.

Зростання позицій після впровадження на різних проектах склав 3-8 пунктів

Покажу на прикладі конкретної сторінки:

  • Впровадження блоку – січень 2020 р.
  • Дані по позиціях за 5 місяців – в таблиці.
  Google.com.ua-Київ
  01-2020 02-2020 03-2020 04-2020 05-2020
замовити маркізи в києві 9 7 8 2 1
виготовлення маркіз в києві 9 6 6 4 2
купити маркізи в києві 10 7 10 4 1
маркізи в києві 9 10 10 8 1
вартість маркіз в києві 9 5 8 1 1
ціна на маркізи в києві 10 10 10 5 1

 

Бажаєте так само? Ми в СПРАВІ радо допоможемо:

В яких випадках розмітка не працювала і не буде?

Я повинна попередити. Є кілька вимог, без дотримання яких роботи над новим сніпетом будуть або малоефективні, або зовсім не спрацюють:

  1. Cайт (або конкретні його сторінки) не дійшли позицій в ТОП-10 (починаючи з 11 позиції розширений сніпет не відображається).
  2. Якщо на конкретних сторінках немає розміток, несумісних типів.
  3. Cайт потрапляє в нульову позицію: питання-відповіді не виводяться.
  4. Для Головної сторінки (домен) розширений сніпет не виводиться ні за яких умов (зате для Головної в мовних версіях таких обмежень немає :-)).

Google удосконалюється. Ми теж не стоїмо на місці

Пройшов рівно рік з моменту, як Google представив світу дану розмітку. І в липні 2020-го прийшло оновлення в її роботі. Вірніше в ранжируванні.

Тепер бути в топі і впровадити коректно технічну частину недостатньо. Важливо працювати з оптимізацією як сторінки, так і самого блоку з питаннями-відповідями на сайті. І це не дає 100 % гарантії показів. Але шанси значно зростають.

Ми бачили на практиці в роботі над клієнтськими проектами, що впровадження розмітки з її нехай і не стовідсотковими показами все одно добре працює для просування сайтів.;

Динаміка органічного трафіку на сайт інтернет-магазину після впровадження розмітки FAQPage

Так впроваджений блок на сайт інтернет-магазину меблів зразу ж посприяв зростанню трафіку. Цифри приємно порадували навіть нас.

Отже:

  • позицій в топі: 71 %;
  • зростання трафіку через 24 години після впровадження: +24 %.

Ніколи не зупиняйся на досягнутому

Завжди хочеться більше, чи не так? І ми з проектами замовників пішли далі.

Більше місця – нам мало. Нам потрібно бути максимально помітними.

Наступний крок був – поєднання розмітки FAQ з рейтингом.

Сніпет сайту в Google з розміткою FAQ і рейтинг

І ось результат.

Навіть дуже вимогливого користувача такий сніпет залучає і змушує клікнути. Хіба не цього бажає кожен інтернет-маркетолог сайту?

Замість висновку

Ми живемо в епоху стрімкого розвитку і швидкого реагування. І щоб проекти росли і розвивалися, крім базових речей в seo-просуванні, завжди потрібно шукати додаткові можливості, нові інструменти, техніки та впроваджувати, тестувати, пробувати. Дієві практики – масштабувати.

Саме таким інструментом є мікророзмітка FAQPage. Її результативність доведена нами практично. Тепер справа за вами.

Автор
Тетяна Жевега

Head of SEO at Sprava Agency

Замовити сайт зараз!
Ваш майбутній сайт дуже хороший, щоб належати комусь іншому :)
ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?
Раді відповісти на ваш дзвінок з 10-00 до 18-00 у робочі дні
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту