Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Мікророзмітка FAQPage, або як зайняти більше місця у видачі Google?
Липень 2019. Конференція Google Dance Singapore. Саме в цей день інтернет-спільноті офіційно був представлений новий тип мікророзмітки shchema.org - FAQPage.
FAQPage – це тип розмітки для сторінок і блоків поширених запитань на сайтах. При коректній реалізації і відповідності до алгоритмів Google інформація, розмічена даним типом розмітки, може виводитися в пошуку у вигляді розширених результатів.
Довідкові матеріали від Google по FAQPage
Особливу увагу рекомендуємо звернути на блок Рекомендації щодо контенту, де, в тому числі, описано, які типи сторінок та контенту не можуть бути розмічені FAQPage
Уважні seo-фахівці малих і великих проектів з різних країн світу відразу помітили і почали активно впроваджувати новинку на проектах, що просуваються. Тому що тренд в seo в 2020-му, а також на 2021-й залишається актуальним: максимально виділятись в SERP (SERP – сторінка пошукової видачі, яка показується користувачеві після введення даного запиту).
Що потрібно для впровадження:
- доопрацювати функціонал з блоком «питання-відповідь» на всіх цільових сторінках;
- прописати самі питання з відповідями в кількості – не менше двох;
- впровадити в цей блок безпосередньо мікророзміткУ schema.org FAQPage.
І вже через добу (після переобхода пошуковими ботами) сторінки з'являлися у видачі у вигляді розширеного сніпета, після чого займали в 2-2,5 рази більше місця.
«Так гарно», – скажете ви. Не тільки красиво. Така робота має прямий вплив і на SEO.
SEO-просування і розмітка FAQPage
Розумно припустити, що вплив робіт на просування сайту буде таким:
більш помітний сніпет → підвищення клікабельности → поліпшення ПФ → підвищення позицій.
І так все і відбувається, майже як чарівна таблетка.
Зростання позицій після впровадження на різних проектах склав 3-8 пунктів
Покажу на прикладі конкретної сторінки:
- Впровадження блоку – січень 2020 р.
- Дані по позиціях за 5 місяців – в таблиці.
01-2020 | 02-2020 | 03-2020 | 04-2020 | 05-2020 | |
замовити маркізи в києві | 9 | 7 | 8 | 2 | 1 |
виготовлення маркіз в києві | 9 | 6 | 6 | 4 | 2 |
купити маркізи в києві | 10 | 7 | 10 | 4 | 1 |
маркізи в києві | 9 | 10 | 10 | 8 | 1 |
вартість маркіз в києві | 9 | 5 | 8 | 1 | 1 |
ціна на маркізи в києві | 10 | 10 | 10 | 5 | 1 |
Бажаєте так само? Ми в СПРАВІ радо допоможемо:
В яких випадках розмітка не працювала і не буде?
Я повинна попередити. Є кілька вимог, без дотримання яких роботи над новим сніпетом будуть або малоефективні, або зовсім не спрацюють:
- Cайт (або конкретні його сторінки) не дійшли позицій в ТОП-10 (починаючи з 11 позиції розширений сніпет не відображається).
- Якщо на конкретних сторінках немає розміток, несумісних типів.
- Cайт потрапляє в нульову позицію: питання-відповіді не виводяться.
- Для Головної сторінки (домен) розширений сніпет не виводиться ні за яких умов (зате для Головної в мовних версіях таких обмежень немає :-)).
Google удосконалюється. Ми теж не стоїмо на місці
Пройшов рівно рік з моменту, як Google представив світу дану розмітку. І в липні 2020-го прийшло оновлення в її роботі. Вірніше в ранжируванні.
Тепер бути в топі і впровадити коректно технічну частину недостатньо. Важливо працювати з оптимізацією як сторінки, так і самого блоку з питаннями-відповідями на сайті. І це не дає 100 % гарантії показів. Але шанси значно зростають.
Ми бачили на практиці в роботі над клієнтськими проектами, що впровадження розмітки з її нехай і не стовідсотковими показами все одно добре працює для просування сайтів.;
Так впроваджений блок на сайт інтернет-магазину меблів зразу ж посприяв зростанню трафіку. Цифри приємно порадували навіть нас.
Отже:
- позицій в топі: 71 %;
- зростання трафіку через 24 години після впровадження: +24 %.
Ніколи не зупиняйся на досягнутому
Завжди хочеться більше, чи не так? І ми з проектами замовників пішли далі.
Більше місця – нам мало. Нам потрібно бути максимально помітними.
Наступний крок був – поєднання розмітки FAQ з рейтингом.
І ось результат.
Навіть дуже вимогливого користувача такий сніпет залучає і змушує клікнути. Хіба не цього бажає кожен інтернет-маркетолог сайту?
Замість висновку
Ми живемо в епоху стрімкого розвитку і швидкого реагування. І щоб проекти росли і розвивалися, крім базових речей в seo-просуванні, завжди потрібно шукати додаткові можливості, нові інструменти, техніки та впроваджувати, тестувати, пробувати. Дієві практики – масштабувати.
Саме таким інструментом є мікророзмітка FAQPage. Її результативність доведена нами практично. Тепер справа за вами.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)