Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Як вивести сайт у ТОП Google самостійно

04.04.2024
1105

Яким би зручним, функціональним, інформативним чи красивим не був сайт, він ніколи не стане успішним сам по собі. Тому бізнес, який прагне максимальної ефективності від своєї діяльності, повинен обов'язково включати в свою стратегію грамотне просування сайту.

Розкрутити сайт можна по-різному: самостійно чи за допомогою агентства. 

У цій статті ми розповімо вам про види просування, а також про плюси та мінуси обидвох підходів до просування вашого ресурсу.

Як просунути сайт у пошуку Google

Стратегія просування постійно еволюціонує, Google невпинно оновлює свої алгоритми. Але основні способи отримання трафіку на ваш ресурс залишаються незмінними: органічна видача та платна реклама в Google Ads. Розглянемо їх докладніше.

Реклама в Google Ads

Пошукова реклама в Google Ads — одна з найпопулярніших і найефективніших платформ для онлайн-реклами, яка приносить результат набагато швидше за просування в органіці. Так, у 2023 році прибуток Google від реклами збільшився 8,2% порівняно з 2022-м. У 2024 року, планується досягти 81 млрд. доларів доходу від реклами, а також дійти до середньорічного темпу зростання в 14,8%.

На налаштування та запуск рекламної кампанії йде куди менше часу та зусиль, ніж на покрокову оптимізацію сайту.

Як розкрутити свій сайт через рекламу в Google Ads

Розглянемо основні типи реклами

Пошукові кампанії (Search campaigns)

Реклама в Google Ads - пошукові кампанії

Кампанії в пошуковій мережі — один із найбільш затребуваних видів рекламних кампаній у Google Ads. Цей тип оголошення відображається в результатах пошуку Google, коли користувач активно шукає товари або послуги за ключовими словами або фразами. Ключові слова рекламодавець підбирає на етапі створення кампанії.

Такий тип кампанії допомагає швидко та ефективно отримати цільову аудиторію, ґрунтуючись на пошукових запитах.

Реклама в Google Ads - медійні кампанії

Медійні кампанії (Display campaigns)

Кампанії в медійній мережі дозволяють публікувати оголошення поза результатами пошуку Google, тобто на партнерських майданчиках, у мобільних додатках тощо. Такий рекламний матеріал допомагає покращити видимість бренду і може бути розміщений на ресурсах, які відвідує ваша цільова аудиторія або відповідає її інтересам.

Відео кампанії (Video campaigns)

Реклама в Google Ads - відео кампанії

Товарні кампанії (Shopping campaigns)

Реклама в Google Ads - товарні кампанії

Товарні або торгові кампанії спрямовані на просування конкретних товарів у результатах пошуку Google, Google Shopping та інших партнерських ресурсах. Їх використовують бізнеси з докладним каталогом продукції, тобто онлайн магазини, роздрібні магазини, агрегатори товарів. Такі оголошення бачать користувачі, котрі шукають конкретні продукти або порівнюють ціни. В оголошенні показується назва товару, фото та вартість.

Реклама Discover

Реклама Discover (Discover campaigns)

Рекламна кампанія Discovery показується у стрічці з новинами та контентом, який цікавий конкретному користувачеві. Ця реклама відображається на головній сторінці пристроїв користувачів, що робить її помітнішою і ймовірніше приверне їхню увагу. Google використовує дані про поведінку та інтереси користувачів, щоб показувати рекламу, яка найбільше відповідає їх перевагам.

Компанії для додатків (App campaigns)

 
Реклама в Google Ads - кампанії для додатків
 

Рекламодавці можуть створювати кампанії, щоб залучити більше користувачів до завантаження та встановлення їх мобільних додатків з Google Play та App Store. Рекламні оголошення часто містять кнопки "Встановити" або "Завантажити", що робить процес встановлення програми швидким та зручним. Налаштовувати можна таким чином, щоб показувати рекламу тільки на певних типах мобільних пристроїв або користувачам, які вже користувалися додатками подібного типу або цікавилися подібним контентом.

Реклама Google Performance Max

Максимальна ефективність (Performance Max campaigns)

Google Performance Max – це тип рекламних кампаній, який використовує машинне навчання та штучний інтелект для максимальної ефективності реклами. Воно автоматично оптимізує розподіл бюджету між різними каналами Google, такими як пошук, мобільні програми, YouTube, Google Discover та інші, щоб досягти максимальної кількості конверсій або інших цілей кампанії.

Автоматизована реклама або Розумні рекламні кампанії (Smart campaigns)

Автоматизована реклама (розумні рекламні кампанії)

При цьому типі кампаній Система Google Ads автоматично оптимізує оголошення, щоб максимізувати їх продуктивність. Алгоритми машинного навчання аналізують поведінку користувачів і визначають найефективніші стратегії досягнення цілей компанії. Розумні рекламні кампанії надають можливість рекламодавцям отримати хороші результати, навіть якщо вони мають обмежений досвід у рекламі.

Таким чином, Google Ads надає різні типи рекламних кампаній, кожен з яких має унікальні переваги та можливості. Вибір конкретного типу кампанії залежить від цілей та особливостей бізнесу. Використання різноманітних форматів та каналів реклами дозволяє максимально ефективно просувати продукт чи послугу та залучати цільову аудиторію.

Основні переваги просування сайту в інтернеті за допомогою реклами в Google Ads

  1. Широке охоплення аудиторії. Ваші рекламні оголошення можуть показуватися мільйонам користувачів з будь-якого куточка світу, а це допоможе охопити більше вашої цільової аудиторії.
  2. Геотаргетинг. Вибір конкретного міста, регіону чи країни допоможе швидко розвинутись бізнесу на локальному ринку або знайти потенційних клієнтів за певною локацією.
  3. Різні типи реклами. Google Ads пропонує величезний вибір кампаній, де кожен рекламодавець може знайти для себе те, що найкраще підійде під цілі свого бізнес.
  4. Оплата результатів. Google працює за моделлю Pay per Click/PPC, тобто оплати за клік (результат), що допомагає керувати витратами та визначати ефективність конкретної кампанії. Завдяки різним видам ставок, налаштуванням та стратегіям, рекламодавець може вибрати конкретну стратегію для своїх рекламних оголошень та бути впевненим у отриманні бажаних результатів.

Як розкрутити сайт в Google через інструменти SEO-просування

Просування сайту в Google можливе й іншим способом, більш трудомістким та довшим, але більш ефективним, а саме просування в органічному пошуку. 

Комплексне SEO-просування (від англ. Search Engine Optimization) - це комплекс дій, які допоможуть оптимізувати веб-ресурс, для покращення його видимості у пошуковій системі Google. Мета SEO – збільшити органічний трафік на сайт та залучити користувачів через органічні результати пошуку, без додаткових грошових витрат на рекламу.

Для того, щоб розкрутити свій сайт потрібно комплекс постійних дій у трьох основних напрямках:

  • внутрішня оптимізація сайту для пошукової системи;
  • контент, як складова для взаємодії з цільовою аудиторією;
  • робота з факторами поведінки для оптимізації ключових показників ефективності бізнесу.

Які переваги просування сайту у пошуку Гугл через SEO?

Залежно від обраного напрямку роботи Ви можете отримати:

  • Зростання трафіку. Збільшення кількості як нових, так і постійних відвідувачів сайту. Адже саме високий та якісний трафік є основою зростання бізнесу в онлайн та в офлайн.
  • Збільшення продажів. Помилково вважати, що просування в мережі потрібне лише інтернет-магазинам або сайтам, де є можливість замовлення послуг. Навіть звичайний портал може приносити реальні продажі – потрібно лише грамотно підійти до організації його роботи та подальшої розкрутки.
  • Відкриття нових ринків. Ви можете швидко оцінити потенціал нового сегменту, вивчити його особливості, налагодити з ним контакт та організувати продажі за допомогою кваліфікованого просування вашого ресурсу.
  • Робота з брендом. Відгуки в соціальних мережах, популярність та цінність бренду в мережі, прямий контакт із цільовою аудиторією – з усім цим можна і потрібно працювати під час просування сайту, щоб створити необхідний або виправити існуючий імідж компанії.

Важливо відзначити, що обидва типи просування з'являються в результатах пошуку, однак перший – платна реклама, тоді як другий – результат, згенерований алгоритмом Google. Вони можуть доповнювати один одного та використовуватися разом для досягнення максимального ефекту.

Основні етапи просування сайту у 2024 році

Просування спрямоване на те, щоб обійти конкурентів та зайняти верхній заповітний рядок у результатах видачі Google. І це реально, якщо знати, що та як робити. Тож, далі ми розглянемо головні етапи просування сайту, які будуть актуальні у 2024 році.

Семантичне ядро для просування сайту

Семантичне ядро - це набір ключових слів і фраз, пов'язаних з тематикою сайту, які  безпосередньо впливають на просування. Його використовують для оптимізації контенту. А ще – щоб покращити результат пошукової видачі.

Для того, щоб скласти семантичне ядро необхідно:

  • Дослідити цільову аудиторію. Потрібно дізнатися, які ключові теми та терміни цікаві потенційним відвідувачам сайту;
  • Провести аналіз конкурентів. Так можна зрозуміти, які терміни важливі у ніші та які запити найчастіше використовує цільова аудиторія.
  • Сформувати список ключових слів та згрупувати їх за пріоритетом:. Таким чином можна краще структурувати контент та сфокусуватися на найбільш значущих запитах. Таке групування ще називається кластеризацією.

Якісний контент для розкрутки сайту

Google робить акцент на персональному контенті, його актуальності, релевантності та правдивості на поточний момент. Важливо дотримуватися наступних способів збільшення та підтвердження актуальності контенту: 

  • перевірка раніше опублікованих текстів, внесення необхідних оновлень та доповнень; 
  • регулярне створення нових матеріалів, які будуть цікаві та корисні цільовій аудиторії;
  • робота над поповненням контенту користувача — коментарів та відгуків. 

Такий контент матиме набагато більшу цінність для користувача, а також покращуватиме його поведінкові фактори. У результаті сторінка отримає вищі позиції у видачі, а проект — лояльність та довіру цільової аудиторії.

Відеоконтент для розкрутки сайту

Сучасні технології та можливості нараховують безліч інструментів для просування своїх проектів та ресурсів, щоб підвищити впізнаваність компанії та отримати цільовий трафік на сайт. Одним із таких ефективних методів є використання відеоконтенту.

Переваги використання відео для просування сайту:

  • Підвищення інтересу користувачів;
  • Збільшення часу перебування на сайті; 
  • Поліпшення позицій у пошукових системах; 
  • Збільшення конверсії.

У деяких сферах на YouTube мало інформації або її якість недостатньо висока. Для створення хороших корисних відео необхідні ресурси та час, але такий контент працюватиме на бізнес, генеруючи перегляди та трафік, досить довгий час.

Фактори Е-Е-А-Т впливають на просування сайту

Як ми вже зазначили вище, Google робити значиний акцент на якісному контенті, який буде корисним для користувача, нести унікальну інформацію, відповідатиме на пошукові запити та спонукатиме зробити конверсію. В основу цього лягає принцип E-E-A-T. 

  • E - Experience. Демонстрація власного досвіду, що описується у контенті.
  • E - Expertise. Експертність. Контент мусить бути написаним профільним експертом. 
  • A - Authoritativeness. Авторитетність. Цей показник вказує на скільки авторитеним є автор та контент на сайті. Це визначається за посиланнями на авторитетні джерела, як вхідні так і вихідні. А також згадками автора у рецензіях та рейтингах.
  • T - Trustworthiness. Визначає наскільки контент заслуговує на довіру та є надійним. Він мусить бути достовірним - реальні цифри, факти з надійних джерел,  адреси компаній, контакти авторів, тощо.

Саме цей, особливий фактор пошукового ранжування, визначає якість контенту. 

Внутрішня оптимізація сайту

SEO-спеціаліст переглядає сторінки сайту та шукає можливі помилки чи невідповідності у ключових словах, текстах, структурі, посиланнях, розподіляє запити відповідно до посадкових сторінок та додає їх до контенту сайту. Він вручну формує унікальні метатеги (Title, Description, Keywords) та заголовки H1.  Це потрібно, щоб сторінка швидше показувалася у пошуку за потрібними запитами.

Внутрішня оптимізація передбачає роботу загалом над всім сайтом. Це найбільш трудомісткий етап розкрутки ресурсу.

Структура сайту та посадкові сторінки

Від правильної структури сайту залежить якість ранжирування. Створивши грамотну структуру та ієрархію розділів, пошуковим роботам стане простіше оцінити рівень пріоритетності тих чи інших сторінок.

Оптимізація сайту під мобільні пристрої

У середньому до 70% всіх користувачів використовують мобільні пристрої для пошуку інформації, незалежно від тематики їх запитів. Відсутність повноцінної мобільної версії сайту або некоректність її роботи призведе до втрати трафіку, погіршення поведінкових факторів та позицій у результатах видачі пошукових систем.

Швидкість завантаження сайту

Швидкість завантаження та показники Core Web Vitals – одні з головних параметрів оцінки якості сайту Google у 2024 році. Звичайно, вони працюють у комплексі з іншими факторами ранжирування, але при цьому здатні додати декілька пунктів на користь вашого сайту.

Швидкість завантаження сайту та показники Core Web Vitals

Швидкість враховується, як при ранжуванні, так і впливає на не поведінкові показники та конверсії. Нормальним вважається час завантаження не більше 2-3 секунд.

За допомогою інструменту PageSpeed Insights від Google можна перевірити швидкість завантаження вашого сайту та оцінити основні показники (Core Web Vitals). Сервіс також підкаже, а рахунок чого їх можна поліпшити. Наприклад, 

  • оптимізувати розмір зображень; 
  • налаштувати Lazy Loading - відкладене завантаження; 
  • зменшити файли CSS та JavaScript; код CSS і JavaScript, що не використовується; 
  • кешувати дані та інше.

Технічна оптимізація сайту

Даний вид робіт включає в себе перевірку ресурсу на технічні помилки, що перешкоджають просуванню та його коректній роботі:

  • Налаштування індексації сайту в robots.txt;
  • Створення карти сайту;
  • Видалення дублів сторінок;
  • Виправлення 404 помилок та битих посилань;
  • Налаштування редиректів та мікророзмітки.

Пошукові системи витрачають час на аналіз “зламаних” сторінок, тож довше йдуть до пріоритетних. Чим менше помилок, тим швидше Google проіндексує сайт.

Поведінкові фактори

Вплив факторів поведінки на просування в Google не можна недооцінювати. Пошукова система аналізує реакції користувачів на контент, що розміщений на сайті і за рахунок цього, надає йому ті чи інші позиції у видачі. 

Обов'язково потрібен глибокий аналіз наявних показників та коригування стратегії їх поліпшення. На поведінкові фактори впливають:

  • юзабіліті ресурсу;
  • якість та унікальність контенту;
  • швидкість завантаження сайту;
  • коректність роботи сайту, в тому числі мобільної версії;
  • привабливість візуального оформлення;
  • ясність та привабливість УТП.

Локальне SEO сайту

Навіть значне зростання електронної комерції не змусило користувачів постійно купувати в мережі, тому вони продовжують шукати компанії поблизу та купувати “наживо”. І Google намагається активно розвивати локальний пошук, щоб показати користувачу найбільш підходящий результат у вигляді картки компанії в Google Бізнес-профілі з рейтингом, відгуками та фото.

Бізнес може отримати з цього вигоду та допомогти користувачеві знайти саме вашу компанію у локальній видачі.

Локальне SEO - просування сайту

Крім загальноприйнятих критеріїв ранжування, на локальну видачу впливають наступні фактори:

  • Фізична адреса (місто, вулиця);
  • Реєстрація в Google My Business, Google Maps та ін.;
  • Профіль зовнішніх посилань – згадки на схожих за тематикою зовнішніх ресурсах;
  • Активність користувача – його поведінка на сайті, кількість відгуків, оцінок на інших регіональних ресурсах та сервісах;
  • Відповідна семантика – регіональні ключові запити, що дозволяють підвищити позиції за запитами з локальною прив'язкою;
  • Доменна зона. Якщо вона обрана правильно, то сприятиме просуванню у певній країні чи регіоні. 

Зовнішня оптимізація сайту та інтернет магазину

Зовнішня оптимізація заключається в розміщенні на інших сайтах посилань, які ведуть на ваш ресурс. Найчастіше для їх розміщення пишуть статті на відповідні на теми. 

Створення профілю посилань може бути платне або безкоштовне. Посилання купують, щоб залучити трафік та додати авторитет домену. Якщо на сайт посилаються інші майданчики, пошукові системи довіряють йому більше. Але не всякі куплені посилання однаково корисні. Для економії часу, коштів та нервів рекомендуємо користуватися лише перевіреними біржами з продажу платних посилань.

Соціальні мережі для просування сайту

Популярність використання соціальних мереж не пройшла повз Google, який віддає перевагу ресурсам, що мають активні спільноти та профілі.

Соціальні мережі для розкрутки сайту

Чим більше підписників, лайків та коментарів будуть збирати ваші дописи, чим більше посилань на них буде використовуватись на сайті, тим авторитетнішим проект виглядатиме в очах пошукової системи.

Тому зверніть особливу увагу на:

  • посилання на сайт у соціальних мережах;
  • вподобайки та дизлайки;
  • репости та поширення;
  • нові підписники та збільшення їх к-сті;
  • активність спільноти.

Зважаючи, що контент у соціальних мережах також індексується пошуковими системами Google, додатково варто приділити їх SEO-оптимізації

Також звернемо Вашу увагу на декілька факторів, які дуже швидко набирають популярності

Адаптація контенту сайта під голосовий пошук

Голосовий пошук — один з трендів, що найбільш швидко ростуть в інтернет-маркетингу. Він став досить популярним у користувачів мобільних пристроїв саме через те, що смартфону простіше надиктувати, те що ви хочете знайти, ніж надрукувати.

Голосовий пошук підходить для будь-якого сайту, який надає інформацію чи послуги, цікаві користувачам. Оптимізації під голосовий пошук рекомендовано проводити для ресурсів:

  • сайти локального бізнесу ( таксі, доставка їжі, ресторани, готелі, сто та ін.);
  • інформаційні портали та форуми;
  • сайти сфери розваг;
  • агрегатори популярного контенту (фільми, музика тощо).

Щоб адаптувати текстовий контент для голосового пошуку, достатньо застосовувати ті ж самі методи, що й для звичайного SEO.

Google Search Generative Experience або генеративний пошук

Генеративний пошук ШІ (SGE, Search Generative Experience) — це короткі відповіді на запити користувача в Google, згенеровані штучним інтелектом.

Google вбачає майбутнє за штучним інтелектом, хоча поки це і вважається скоріше експериментом. У будь-якому випадку, настає нова ера пошуку, де користувачі зможуть отримати відповіді навіть на найскладніші запити. 

Згенеровану відповідь штучним інтелектом Google називає AI Snapshot. І вона незабаром з'явиться у верхній частині генеративної видачі пошуку. 

Генеративний пошук ШІ (SGE)

Основні блоки AI Snapshot, які побачать користувачі:

  • Блок із ключовою інформацією на запит користувача;
  • Блок із посиланнями на статті;
  • Блок магазину;
  • Блок Розмовного режиму;
  • Рядок з уточненими запитами користувачів.

Генеративна видача Google, сформована за допомогою ШІ ще не доступна звичайним користувачам, але ми вже зібрали ряд SEO-рекомендації, які можна заздалегідь розглянути:

  1. Оптимізувати сторінки на сайті;
  2. Створювати нові посадкові сторінки за низькочастотними запитами;
  3. Створювати якісний контент;
  4. Стежити за змінами пошукової системи.

Звичайно, крім вищезазначеного, просування в Google також залежить ще від багатьох інших факторів: сфері бізнесу, конкуренції, поточного стану проекту та його обсягів, бюджету на розкрутку ресурсу тощо. 

Як краще просувати сайт: самостійно чи за допомогою спеціалістів

Чи можливо вивести сайт в ТОП Google самостійно

Головна перевага розкрутки сайту своїми силами – це повний контроль над ситуацією та економія бюджету. Але щоб зрозуміти, наскільки вам підходить цей варіант, необхідно більш уважно з ними ознайомитись, адже самостійне просування сайту має не тільки плюси, а й мінуси.

Важливо пам’ятати, що отримати відчутні результати у просуванні за короткий період дуже складно, особливо, якщо ви хочете займатися розурткою свого ресурсу самостійно. На практиці якихось перших (невеликих) результатів для нового “зеленого” сайту можна очікувати не раніше, ніж за 3-4 місяці. І те – за умови, що ці три місяці ви працювали комплексно та робили все правильно. Якщо ж ні – результатів доведеться чекати ще довше. 

При самостійному просуванні треба чітко розуміти, що, як і в якому порядку робити. На практиці часто буває так, що людина береться за розкрутку свого сайту, хоча раніше ніколи цим не займалася. В такому випадку, перших результатів через 3 місяці не варто чекати. І навіть, через 6 місяців теж. Більше того – при неправильному підході можна досягти рівно протилежного результату.

Тому рекомендуємо гарно подумати, чи готові ви серйозно і цілеспрямовано зайнятися просуванням сайту самостійно? Можливо краще звернутися до SEO-агентства та доручити цю роботу професіоналам?

Переваги просування сайту через SEO агентство

Очевидно, що підхід до роботи над проектом агентством та власними силами мають значну низку відмінностей. SEO-агентства дуже цінують свою репутацію і скрупульозно ставляться до підбору фахівців. Для співробітників постійно проводять тренінги та відправляють на різні курси. Таким чином, у кваліфікації фахівців SEO-студії не слід сумніватися.

Агентство працює на результат і репутацію, а отже, проводить аудит та аналітику якомога об’ємніше та якісніше.

Можна виділити наступні переваги роботи з агентством:

1. Розвиток впізнаваності бренду, зріст сайту у ТОП пошуку Google

Агентство допоможе покращити видимість сайту у пошуку, залучити потенційних клієнтів та тим самим скоротити витрати на маркетинг.

2. Професійний досвід та наявність необхідних ресурсів

Навіть якщо Ви вбо Ваш співробітник знаєе основи SEO-оптимізації та читає відповідну літературу, він може не мати досвіду у реальній роботі. Ми не рекомендуємо вивчати SEO в процесі роботи і ставити експерименти над Вашим ресурсом. SEO-спеціалісти в агентствах – це фахівці, які в курсі всіх оновлень і знають, як вирішувати складності, що виникають, і виходити з непередбачуваних ситуацій.

3. Високі результати роботи

SEO-просування передбачає роботу великої кількості спеціалістів, включаючи сеошника, копірайтера, маркетолога, програміста і навіть дизайнера. Тому, якщо ви хочете отримати гарантовано відчутний результат – краще довірити справу вже злагодженій команді. Агентство проведе повний аудит сайту, виявить його сильні та слабкі точки, можливі помилки та точки росту. Це дозволить побудувати ефективну стратегію для досягнення найкращого результату.

4. Більше часу та ресурсів для інших важливих завдань

Співпраця зі студією дозволить Вам не витрачати сили на незрозумілу діяльність і дасть змогу зосередитись на тому, що у вас краще всього виходить, а саме – на веденні бізнесу. Про все інше подбають спеціалісти агентства.

5. Розширений комплекс інструментів інтернет маркетингу

Якщо ви оберете агентство з розкрутки сайтів, яка надає повний комплекс послуг, Ви отримаєте значну перевагу. Компанія не тільки виведе Ваш ресурс за ключами у ТОП пошуку Google, спеціалісти можуть створити та впровадити ефективну маркетингову стратегію із залучення трафіку, збільшення кількості конверсій та перемогу над прямими конкурентами.

6. Гарантії виконаних робіт

В агентстві завжди надають максимально розгорнуту та зрозумілу звітність щодо виконаних робіт. Адже, студії дуже важливо, щоб клієнт завжди розумів значущість та ефективність виконаних завдань.

Співпраця з агентством допоможе досягти високих результатів у найкоротший термін, залучити нових клієнтів та надовго закріпитися на високих позиціях у своїй ніші.

Детальніше про переваги вибору та співпраці з SEО-агентством Ви можете дізнатися у статті.

Справа пропонує повний комплекс послуг SEO-просування, включаючи інтернет-маркетинг, редизайн та виправлення технічних помилок на сайті. Більше ніж двадцятирічний досвід роботи в сфері інтернет-маркетингу та кваліфіковані спеціалісти, вирішать завдання будь-якого рівня складності. Якщо хочете дізнатися більше про наші послуги зверніться за консультацією за телефоном +38(050)420-09-18 або іншим зручним для Вас способом.

Автор
Людмила Катрич

Project Manager Sprava Agency

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту