Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Чим займаються SEO-агентства? Як обрати ідеального SEO-підрядника?

05.10.2023
1891

Завдяки 10-річному досвіду роботи в SEO агентствах, автор статті пропонує розглянути чим вони займаються, як працюють та на що варто звернути увагу при виборі агентства, а ми підготували переклад. Почнемо.

Які послуги надають SEO агентства?

Основною послугою, яку надаватиме SEO агентство, є покращення видимості вашого веб-сайту в пошуковій видачі (SERP).

Більше видимості означає, що більше органічного трафіку буде йти на ваш сайт, тим самим збільшуючи кількість потенційних лідів або клієнтів для вашого бізнесу.

Послуги, що надаються різними агентствами, різняться, але ваше агентство повинно мати можливість надавати наступні основні послуги SEO.

Послуга Чому вона вам потрібна
Аналіз ключових слів Таргетинг за ключовими словами є фундаментальною частиною SEO і відокремлює переможців від переможених.
Збір посилань Посилання все ще є фактором ранжування в Google. Таким чином, якщо ви — невеликий бренд, вам потрібно буде придбати посилання, щоб побудувати репутацію вашого сайту.
SEO-звіти Звітність дозволяє побачити, як ваш сайт працює відносно встановлених KPI.
Створення контенту Постійна публікація контенту допомагає клієнтам взаємодіяти з вашим брендом.
Технічне SEO Навіть якщо у вас є команда розробників, варто мати експерта з технічного SEO, який би діагностував будь-які проблеми з SEO на вашому веб-сайті.

 

Розгляньмо ці послуги більш детально.

Аналіз ключових слів

Аналіз ключових слів — це відправна точка для більшості SEO-компаній.

Агентство використовуватиме цей аналіз, щоб дізнатися, на яких ключових словах зосередитись, щоб підвищити видимість вашого веб-сайту в пошуковій видачі.

Як тільки ваше агентство завершить етап аналізу ключових слів, воно, як правило, представить вам свої висновки.

Звичайно вони можуть використовувати багато професійної лексики, тож тримайте основні фрази, які ви можете почути:

  • Search Volume (частотність, обсяг пошуку) – середня кількість разів, коли користувач щомісяця шукає запит у Google. Часто це термін позначається скороченням «SV» або «MSV» (monthly search volume).
  • Keyword Difficulty (конкурентність, рівень складності) – наскільки складно опинитись в Google за певним ключовим словом.
  • Keyword Ranking (рейтинг) – позиція в Google за конкретним ключовим словом.

Якщо ви вважаєте, що могли б зробити цей аналіз самі, то ви праві.

Просто введіть домен в Ahrefs Site Explorer і розгляньте звіт по органічним ключовим словам.

Якщо ввести домен Ahrefs, можна побачити, що Ahrefs вже ранжується за 85 678 ключовими словами.

Натиснувши на вкладку Competing domains, ви отримаєте список найбільших конкурентів.

Які послуги надають SEO агентства?
Послуги SEO агентства

Якщо натиснути на ключові слова в першому рядку, унікальні для конкурента Ahrefs, можна отримати інформацію про те, за якими ключовими словами конкурент, в цьому випадку - Moz, ранжується.

З цього ми маємо 62 958 нових ключових слів, на які Ahrefs може потенційно таргетуватись.

Це можна зробити з усіма конкурентами і, таким чином, сформувати базу для аналізу ключових слів.

Процес аналізу ключових слів не є технічно складним - але інтерпретація даних - це те, де ви отримуєте користь від свого SEO-агентства.

Аналіз ключових слів, послуга SEO агентства

Досвід агентства в декількох вертикалях і секторах бізнесу означає, що воно має багато досвіду та експертності, щоб проконсультувати вас щодо вашої стратегії з ключових слів.

Збір посилань

Збір посилань є одним з найважливіших заходів в SEO. Ви повинні мати посилання, щоб ранжуватись в Google. І так, це все ще один з найважливіших підтверджених факторів ранжування Google.

Агентства використовують різні інструменти для визначення перспектив посилань, оцінки їх експертності та звʼязуються з іншими веб-сайтами від вашого імені.

Наприклад, вони можуть використовувати такий інструмент, як Ahrefs Site Explorer, щоб зрозуміти експертність будь-якого посилання.

Їх точні методи збору посилань будуть залежати від вашого сайту і його активів, але деякі агентства запропонують створити контент, який, на їхню думку, буде залучати посилання природно.

Іноді агентства також будуть працювати в тандемі з DPR-командами або безпосередньо контактувати з журналістами та веб-сайтами.

DPR-команди гарно працюють з посиланнями, але їм потрібна підтримка SEO-команди, щоб допомогти керувати загальним процесом.

Коли справа доходить до link building, використовується багато професійної лексики. Ви можете почути, як ваше агентство використовує такі терміни:

  • Follow/Dofollow посилання – ці посилання можуть впливати на рейтинг сторінок в результатах пошукової системи.
  • Nofollow посилання – ці посилання не впливають на рейтинг URL-адреси призначення в пошуковій системі.
  • Domain Rating (DR) – SEO-метрика, розроблена Ahrefs, яка розглядає якість і кількість зворотних посилань на веб-сайт і оцінює їх за шкалою від 0 до 100.
  • Link Profile – оцінка всіх посилань, які має веб-сайт.

На жаль, терміни навколо посилань на цьому не закінчуються. Та ви завжди можете почитати цей SEO глосарій.

SEO-звіти

Спойлер: SEO агентства обожнюють документацію. 

Коли ви працюєте з агентством, воно надсилатиме вам файли, електронні таблиці та багато інших документів.

Документація діє як паперовий слід агентства і показує, що воно виконує свою роботу.

Roadmaps

Крім надання основних послуг, агентство SEO надасть вам детальний документ з розвитку проєкту, коли ви почнете працювати разом.

Він вказуватиме, на які області SEO агентство буде зосереджуватися, як правило, протягом наступних 3-6 місяців.

Якісний Roadmap проєкту спочатку визначає пріоритетність вирішення будь-яких технічних питань, а потім присвятить час іншим елементам. Причиною цього є те, що якщо веб-сайт має значну технічну проблему, жодна кількість контенту не зможе змінити це.

Дзвінки та щотижневі мітинги

Після того, як ви отримали Roadmap SEO-кампанії, вас, швидше за все, запросять на «стартовий дзвінок», і агентство детально пройдеться з вами по стратегії розвитку SEO-проєкту.

Це час ще раз підтвердити для себе, що ви задоволені фокусом кампанії і підтвердити або встановити ключові показники ефективності (KPI).

Після першого дзвінка ви, як правило, щотижня матимете дзвінки з командою SEO.

Вам скоріш за все буде надано доступ до панелі продуктивності SEO та повідомлено, коли ваш щомісячний звіт буде готовий, що дозволить вам відстежувати продуктивність кампанії.

Щомісячні SEO-звіти

Надання SEO-звітів є великим пріоритетом для будь-якого агентства. Це спосіб донести те, що вже зроблено у вашій SEO-кампанії, які проміжні результати досягнуто і наступні кроки.

Більшість агентств будуть надавати принаймні щомісячний звіт, але інші агентства, як відомо, роблять щотижневі або навіть щоденні звіти.

SEO-звітність робить агентство керованим і дозволяє вашому бізнесу з легкістю показувати досягнення та втрати зацікавленим сторонам.

Створення контенту

SEO-агентства створять будь-який необхідний тип контенту для вашого сайту. Основні типи контенту, які вони використовують, але не обмежуються:

  1. Контент для блогу.
  2. Контент для лендінгу.
  3. Мета-описи та заголовки сторінок. 

Давайте уважно розглянемо ці види контенту:

Блог 

  • Агентство повинно надати контент-план. Це буде ваш план на найближчі кілька місяців з точки зору контенту для блогу.
  • Більшість агентств мають спеціаліста в команді або працюють з аутсорсинговими контент-креаторами.
  • Агентство зазвичай рекомендує, скільки постів, на його думку, буде необхідно в місяць - це багато в чому залежить від вашого бюджету.
  • Агентство зазвичай завантажує і форматує сам контент, якщо ви надали йому доступ до CMS.

Лендінг

  • З контентом для лендінгу агентство надасть рекомендації щодо найкращого підходу.
  • Воно буде писати контент за допомогою спеціаліста в команді або з надійним аутсорсинговим партнером.
  • Агентство буде мати доступ до CMS, щоб мати можливість завантажувати сам контент.

Мета-описи та заголовки сторінок

  • Коли справа доходить до мета-описів і заголовків сторінок, вони, швидше за все, будуть автоматично генеруватися за допомогою формул, якщо у вас є великий веб-сайт.
Технічне SEO

Хороші навички з технічного SEO, можливо, найбільш прибутковий набір навичок, які ви можете мати в SEO.

При контакті з SEO-агентством, воно продемонструє свої кейси з технічного SEO і діагностують проблеми вашого сайту, проводячи технічний SEO-аудит.

Зазвичай, воно реалізує це за допомогою сканування вашого сайту.

Ось кілька конкретних прикладів типових перевірок:

  • Перевірка чи ваш сайт доступний для сканування та індексування в Google та інших великих пошукових системах.
  • Перегляд структури сайту: чи він оптимізован для пошукових систем.
  • Огляд метрик продуктивності вашого сайту, таких як швидкість сайту і Core Web Vitals.
  • Перегляд внутрішніх і зовнішніх посилань вашого сайту і визначення можливостей для поліпшення.
  • Перевірка ваших канонічних тегів і редиректів, щоб переконатися, що вони реалізовані належним чином.
  • Перегляд файлів sitemap і robots.txt.
  • Перегляд Google Search Console та облікових записів Google Analytics.
  • Перевірка оптимізації ваших зображень для пошуку.

Це не вичерпний список, але він дає вам уявлення про те, які технічні елементи буде розглядати агентство. Воно збере цю інформацію для сканування веб-сайту за допомогою інструменту Ahrefs Site Audit.

Після того, як ваше агентство завершило технічний SEO аудит, ви можете подумати, що все завершено з точки зору технічного SEO - але воно не закінчується на цьому.

Технічне SEO все ще потрібно для підтримки сайту і забезпечення відсутності істотних проблем з веб-сайтом з технічної точки зору.

Вірте чи ні, та підприємства всіх розмірів часто спричиняють суттєві технічні помилки сайту, навіть не знаючи про них.

Переваги співпраці з SEO-агентством

Ми вже дізнались, чим займається SEO-агентство, але які переваги найму SEO-агентства?

Ось декілька з них:

  • Повністю кероване SEO дозволяє зосередитися на своїй справі.
  • Доступ до досвідчених SEO-фахівців - ви можете використовувати їх досвід для свого бізнесу.
  • Доступ до інструментів корпоративного SEO - дає вам кращі інсайти про SEO вашого сайту.
  • Досягнення ваших бізнес-цілей - допомагає вашому бізнесу реалізувати свої цілі, створюючи персоналізовану стратегію.
  • Співпраця з вашими внутрішніми командами - SEO співпрацюють з іншими каналами, такими як PR, PPC та партнерами, тож вони можуть взаємодіяти з вашими внутрішніми командами, якщо потрібно.
  • Вчіться у них - SEO-агентство буде охоче ділитися своїми знаннями з вами. Ви можете використовувати це як сходинку, щоб побудувати свою власну SEO-команду.

Суть полягає в тому, що SEO-агентство добре підходить для компанії, яка хоче практичного підходу до роботи з SEO.

Побудування SEO-команди може бути тривалим процесом, а залучення SEO-талантів — складне завдання. Робота з агентством, однак, допоможе обійти ці питання.

Поради щодо вибору SEO-підрядника

Тепер ви знаєте, що робить SEO-агентство і його переваги. Ось кілька порад про те, що запитати в агентств і що мати на увазі.

Будьте обережні з агентствами типу «award-winning»

Якби автору статті давали долар за кожне нагороджене SEO-агентство, з яким він стикався в своїй кар'єрі, він був би багатою людиною.

Тобто, багато SEO-агентств скажуть, що вони відзначені нагородами і з гордістю оновлюють свої назви сторінок, щоб довести це.

Проблема полягає в тому, що майже кожне авторитетне агентство має нагороди, а це означає, що це більше не є відмінним фактором, як раніше.

Швидкий пошук за цією фразою показує, що є багато агентств, які описують себе таким чином.

Поради щодо вибору SEO-агентства
Будьте також обережні з «Google-партнерами»

Подібно до того, що відзначене нагородами агентство стало трохи кліше, є також деякі недобросовісні агентства, які додадуть зображення та значки Google Partner на свої веб-сайти.

Вони роблять це, щоб виглядати більш вражаюче. Ось приклад того, як хтось скаржиться на це в підтримку.

Будьте обережні з «Google-партнерами»

ПРИМІТКА. Google Partner — це затверджене рекламне агентство або третя сторона, яка керує обліковими записами Google Ads від імені інших брендів або підприємств. Цей статус більше стосується PPC і не є підтвердженням якості SEO-послуг агентства.

Якщо ви не впевнені в статусі агентства, перевірте його за допомогою цього каталогу.

Запитайте, які SEO-інструменти використовують SEO-агентства

Кажуть, можна багато розповісти про людину за її компанією. В SEO можна сказати те ж саме про інструменти, які використовує агентство.

Варто запитати, які інструменти має агентство. Якщо ви вирішите працювати з агентством, ці інструменти будуть вашими джерелами даних.

SEO-інструменти можуть відрізнятися за ціною - тому, ставлячи це питання, можна отримати уявлення про те, скільки агентство витрачає.

Наприклад, якщо воно використовує інструмент корпоративного SEO, то з цього зрозуміло, що агентство серйозно ставиться до SEO, і грошовий потік не є проблемою для нього.

З іншого боку, якщо агентство використовує безкоштовний або досить дешевий інструмент, це може бути потенційним дзвіночком, що йому не вистачає досвіду.

Спитайте про бюджети

Коли справа доходить до бюджетів, вам, як правило, потрібен щомісячний бюджет принаймні з трьома нулями для роботи з експертним SEO-агентством.

Реальність така, що якщо у вас менший бюджет на SEO, то, можливо, варто замість цього працювати з SEO-консультантом.

Причина цього в тому, що агентства, як правило, надають вищий пріоритет клієнтам, що багато платять.

Спитайте чи працюють вони з аутсорсом

Коли Кріс почав свою кар'єру понад 10 років тому, аутсорсинг був досить рідкісним.

Але через 10 років це стало більш поширеним явищем і тим, що навіть великі медіа-агентства роблять для зменшення витрат.

Коли ви думаєте про аутсорсинг, він, як правило, має негативний підтекст, але він також може бути позитивним. Аутсорсинг може працювати для всіх, якщо агентство має правильні процеси і навчання.

Суть тут полягає в тому, щоб ви були задоволені якістю роботи.

Попросіть побачити SEO-команду

Агенції зазвичай змушують команди з продажу виконувати більшу частину роботи на стадіях знайомства.

Але для потенційного клієнта варто пам'ятати, що команда продажів не буде людьми, які працюватимуть з вами далі.

Попросіть побачити членів команди SEO, щоб оцінити, чи вони будуть добре підходити до вашого бізнесу. Хороша команда повинна виступати як продовження вашого бізнесу.

Вам не потрібно допитувати кожного члена команди SEO, питаючи про їх досвід. Але ви, ймовірно, зможете відчути, досвідчена команда чи ні, під час зустрічі.

Як тільки ви встановили, що це команда, з якою ви хочете працювати, варто запитати, скільки годин senior досвіду SEO ви отримаєте.

Агентство навряд чи відмовиться від будь-якого з ваших запитів, бо вони будуть намагатися завоювати вас як клієнта.

Це найкращий час, щоб задати всі ваші запитання, отримати відповіді та дізнатися про необхідні деталі, додані до договору.

Відгуки про роботу SEO-агентства

Іноді найкращий спосіб дізнатись про агентство — це поговорити з іншими клієнтами.

Запросіть відгуки від інших клієнтів агентства і, по можливості, телефонний або відео-дзвінок. Ви отримаєте набагато більше інформації таким чином, ніж з переадресованого хвалебного електронного листа.

Кейси SEO-агентства

Більшість агентств мають купу тематичних досліджень на своїх веб-сайтах про те, як вони отримали 10х ROI для клієнта, з яким вони працювали. Гарна ідея — прочитати їх уважно. Це, як правило, кращі приклади їх роботи (кейси), які покажуть вам, на що агентство здатно.

SEO-агентства покращують роботу бізнесу

SEO агентства існують, щоб полегшити ваше життя, що дозволяє витрачати більше часу, зосереджуючись на вашому бізнесі. Вони підійдуть багатьом підприємствам, та не всім.

Якщо ваш бізнес не може підтримувати щомісячну плату з трьома нулями, то агентство, ймовірно, не підходить для вас.

Нарешті, не бійтеся задавати багато питань (і отримати відповіді), перш ніж підписати договір.

Стаття: Chris Haines (Кріс Хейнс) - SEO директор (на стороні агентства) з 10-річним досвідом. 

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту