Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
12 способів адаптувати ваш маркетинг під час вимушеної ізоляції
Ми адаптували переклад статті з блогу Searchenginejournal. Тут багато корисного: невеликий план дій і круті поради.
Кожен день ми стикаємося з новою реальністю, регулюючи те, як ми живемо і працюємо, проходячи кордон між пересторогою і панікою.
Унікальний досвід: дуже сумувати без людей і дуже їх боятися. А з іншого боку, зараз ми розуміємо один одного ніби родичі.
Ось в такому полупанічному стані, коли кілька разів на день настрій змінюється від «а-а-а-а-а, ми зараз всі помремо» до «зберися, ганчірка».
Давайте поговоримо про те, як в такий складний час комунікувати з клієнтами, замовниками, покупцями, пацієнтами, гостями.
Скоротити vs інвестувати
Я розумію спокусу заощадити, скоротивши свій маркетинговий бюджет.
Але ось кілька причин, чому ви не повинні це робити:
- Якщо ви скоротите свої маркетингові витрати, ваш прибуток буде тимчасовим. Після кризи руйнівні наслідки рецесії будуть посилюватися зниженням впізнаваності бренду і ослабленням відносин з клієнтами.
- Якщо ви створюєте і підтримуєте свій бренд у важкі часи, ви можете позиціонувати себе як надійний і міцно вкорінений в галузі партнер.
- Оскільки інші бренди скорочують свої маркетингові зусилля, ви можете виділитися і поліпшити свою конкурентну перевагу, розумно інвестуючи в правильну тактику.
Допоможемо з просуванням сайту і оптимізацією рекламних бюджетів у важкі часи.
Різні часи вимагають різних заходів
Коли справа доходить до маркетингу і генерації лідів, у вас, ймовірно, є ваш улюблений пакет трюків. Соціальне дистанціювання означає, що деякі перевірені прийоми поки не працюють (і чи запрацюють – ще питання).
Навички, які потрібно відточувати вже зараз, не відкладаючи – це вміння швидко розповідати прості історії, бути переконливим і коротким і продавати через контент.
Де проводити комунікації бізнесу зараз:
- У блозі на веб-сайті. Саме час думати про контент для нього.
- В соціальних мережах. Це можуть бути пости і стрім, коли ви звертаєтеся до ваших клієнтів особисто.
- У розсилках.
- На YouTube – відеозвернення, відеоконференція.
- В особистій презентації – ZOOM допоможе. Можна проводити особисті зустрічі онлайн.
Намагайтеся тільки, щоб ваші меседжі резонували з охопленою страхом і побоюваннями аудиторією.
У своїй нещодавній статті «Як ви продаєте в коронавирусному середовищі?» автор бестселера Марк Шефер поставив перед нами питання, що фокусує увагу на сьогоднішній суворій реальності:
«Як би ви продали комусь на похоронах? Це мислення, яке ви повинні прийняти прямо зараз, в загальному середовищі коронавируса, тривоги і горя. [...] Йдеться про допомогу, прояв щирого співчуття і побудову відносин, які триватимуть довше будь-якого дурного вірусу».
12 маркетингових тактик для вас: відмінний план дій
Нам потрібно знайти способи налагодити відносини і завоювати довіру нашої аудиторії, незважаючи на соціальну дистанцію.
Очевидний шлях – замінити особисті зустрічі на телеконференції. Але!
- Якщо все проводитимуть телеконференцій, як ви будете виділятися?
- Чи достатньо відеоконференцій для створення реального зв'язку і довіри?
- Чи можете ви пояснити складні ідеї онлайн так само ефективно, як під час особистої зустрічі?
- На щастя, вам не потрібно покладатися виключно на телеконференції (або будь-яку іншу тактику).
Замість цього беріть на озброєння ідеї з цієї статті і створюйте свій антикризовий план дій.
1. Використовуйте видео
Кращого часу для використання відео, щоб стати ближче до своїх потенційних і існуючих клієнтів, ніж в цей період соціального дистанціювання, ніколи не було.
Згідно Wyzowl, 85 % підприємств використовують відео в якості маркетингового інструменту. І 83 % маркетологів кажуть, що відео допомогло їм отримати потенційних клієнтів.
Але! Коли справа доходить до відео, ми звикли до підходу «один для всіх»: ми виробляємо відео і публікуємо його на наших веб-сайтах і в соціальних мережах для загального огляду.
Однак ви також можете використовувати відео, щоб полегшити особисті розмови з клієнтами один на один.
Приклади:
- Запропонувати по відео співпрацю в перспективі.
- Показати демоверсію свого продукту особисто – з акцентом на вигодах і користі, перспективності (для готелів це може бути огляд номерів, ресторани, SPA-центру, околиць, віртуальна екскурсія + приваблива пропозицію. Формуємо відкладений попит).
- Особисто подякувати своїм партнерам і клієнтам.
- Привітати нових замовників.
- Надавати індивідуальну підтримку.
2. Використовуйте анімоване видео
Як і звичайні відеоролики, анімаційні можуть бути ефективними для віддаленого обміну вашими ідеями. Приклад.
Дослідження показують, що такі відео:
- оцінюються як на 33 % більше розважальні, ніж відео з балакучою головою;
- збирають на 15 % більше відгуків;
- викликають бажання в три рази більше ділитися;
- дають вам в два рази більше шансів на продаж.
Ви можете використовувати відео з дошки для просування продуктів або послуг, для розповіді про історію вашого бренду, демонстрації даних, пояснення складної ідеї.
3. Проводьте або беріть участь у віртуальних конференціях
Якщо у вашій галузі намічається онлайн-івент, саме час розповісти про свою історію і поділитися досвідом.
4. Переробіть свої бізнес-презентації
У вас є презентації, які ваші менеджери використовують для продажів? Оновіть їх і використовуйте кілька разів.
Наприклад, ви могли б:
- Опублікувати їх на SlideShare, який зараз налічує більше 80 мільйонів користувачів.
- Зберегти свої кращі слайди у вигляді зображень і ділитися ними в соціальних мережах.
- Експортувати їх як відео.
- Зробити з них переконливу яскраву інфографіку для блогу на вашому сайті.
- Нарізати з них гифок.
- Перетворити їх в онлайн-слайд-шоу, використовуючи такий інструмент, як Slidely.
5. Створити інфографіку
Ретельно продумана інфографіка допомагає за дві секунди зрозуміти суть вашої ідеї або пропозиції.
- Відправляйте по електронній пошті своїм передплатникам, потенційним і поточним клієнтам.
- Публікуйте на своєму сайті разом з вбудованими кодами, щоб заробити зворотні посилання.
- Діліться в соціальних мережах.
Вражаюча інфографіка також може підвищити ваш авторитет і допомогти позиціонувати себе як експерта.
6. Передивіться свій сайт
Ми повинні постійно допрацьовувати наші сайти, навіть в нормальних умовах. Це особливо необхідно в розпал кризи, який потряс світ.
Зробіть аудит вашого сайту: чи є вже там банер про те, що ви відкриті / закриті / пропонуєте антикризовий офер / берете участь у благодійних акціях і закликаєте приєднатися.
Переконайтеся, що за секунду на сайті новий відвідувач розуміє:
- кому допомагає ваш бренд;
- яку проблему ви вирішуєте;
- якими ви володієте унікальними можливостями для вирішення цієї проблеми;
- як з вами зв'язатися і працювати.
ДОДАТИ БУСТЕРИ ДОВІРИ
Соціальне дистанціювання ускладнює завоювання довіри. Коли потенційні клієнти відвідують ваш сайт, переконайтеся, що вони знайшли багато доказів того, що вам можна довіряти.
Розгляньте можливість додати чинники довіри, такі як:
- Список клієнтів ваш або ваших ключових партнерів.
- Відгуки.
- Сертифікати, дозволи, відзнаки та нагороди.
- Будь-які гарантії, які ви пропонуєте.
А ось тут ми зможемо вам допомогти: аудити, консультації. Напишіть нам
А ось тут ми зможемо вам допомогти: аудити, консультації. Напишіть нам
7. Оновіть своє семантичне ядро
Криза, подібна до тієї, яку ми переживаємо, може вплинути на те, що люди купують, як саме шукають товари. Ось лише кілька питань, які ви повинні задати собі:
- Чи є новий тип клієнтів, якому ви можете допомогти під час кризи суспільної охорони здоров'я або під час рецесії?
- У ваших клієнтів є нові проблеми, які ви можете вирішити?
- Чи є інший спосіб використання вашого продукту або послуги, який був би оптимальним в даних обставинах?
- Чи є щось у вашому бренді або пропозиції, що дозволяє вам ефективно допомагати клієнтам в ці важкі часи?
Пам'ятаючи про ці відповіді, подумайте про те, хто ваш ідеальний клієнт і які питання він задає на кожному етапі свого купівельного шляху. А потім:
- переконайтеся, що у вас є кращий контент, щоб відповісти на ці питання;
- визначте ключові слова, на які ви повинні орієнтуватися на кожному етапі воронки продажів.
Потрібна консультація по SEO? Допоможемо розібратися: що потрібно зробити в першу чергу для кращої видимості в пошукових системах.
8. Створіть дивовижний контент для вашого блогу
Якісний контент завжди повинен бути пріоритетом. Проте, коли ви створюєте новий контент, обов'язково враховуйте загальний настрій стресу і страху. Це означає:
- зосередитися на тому, щоб допомагати людям, а не продавати;
- бути надійним джерелом інформації та натхнення;
- бути щедрими з безкоштовними ресурсами, щоб допомогти вашій спільноті
І будьте щирі у своїх пропозиціях допомоги. Не намагайтеся маскувати корисливі маркетингові зусилля, видаючи їх за акти щедрості.
Один з таких прикладів – проект б'юті-блогера Адель Міфтахової «Do not touch my face». 31 березня, коли країна вже самоізолювався і стала чіткіше усвідомлювати те, що відбувається, в акаунті @dtmskin виходить пост з прямою заявою: «Ми не будемо просити вас купувати у нас щось, бо розуміємо, що зараз важко всім. І потрібно багато разів подумати, перш ніж витратити гроші на баночку крему. Замість цього хочемо попросити вас написати відгук про наші засоби, якщо ви вже встигли їх спробувати».
https://www.instagram.com/p/B-ZBbNPi5Ey/?igshid=lazp58w68ooa
Пропонуємо оновити контент за допомогою докладного ТЗ від наших SEO-фахівців
9. Будьте активніші в соціальних мережах
Це завжди гарна ідея. За часів кризи «бути на дроті» важливо. Можливо, соціалочки – це один з найпростіших способів залишатися в курсі, незважаючи на соціальне дистанціювання. Якщо ви будете прислухатися до порад з цієї статті, у вас буде приголомшливий новий контент, яким можна поділитися в соціальних мережах.
10. Почніть розсилку електронних повідомлень
Створення регулярної розсилки – відмінний спосіб зміцнити ваші відносини з спільнотою на платформі, яка належить вам.
На додаток до прояву співчуття до стресу, який ми всі відчуваємо, можна обнадіяти і дати здорові поради. Будуйте стосунки в листуванні.
11. Фокус – на існуючих клиентах
Якщо вам важко знайти нових клієнтів, у вас ще більше причин для того, щоб подвоїти те, що ви повинні робити в будь-якому випадку: зосередитися на зміцненні відносин з існуючими клієнтами.
Ось лише кілька прикладів того, що ви можете зробити:
- Попросіть своїх клієнтів залишити відгук про те, що ви можете зробити краще, і діяти відповідно до цього.
- Діліться корисним контентом, який може їм допомогти.
- Встановіть програму лояльності для винагороди за повторні транзакції.
Це також прекрасний час, щоб проявити деяку гнучкість і допомогти вашим замовникам знайти творчі рішення своїх проблем.
12. Реклама
Історично спади зазвичай приводили до зниження рекламних витрат. Наприклад, під час рецесії 2008 року видатки на рекламу в США знизилися на 13 %. Але є вагомі причини вкладати кошти в рекламу під час економічного спаду.
Ось деякі з них:
- Реклама може принести негайний дохід (хоча і з більш низьким ROI, ніж вхідний).
- Коли ваші конкуренти відмовляться від своєї реклами, на ринку буде менше шуму, і у вас буде більше шансів виділитися.
- Слабкий рекламний попит може скоротити витрати і зробити вашу кампанію більш доступною.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)