+38(067)653-72-39
Off Page SEO

Що таке Linkbuilding та як він допомагає просувати сайти в пошуковику?

Тетяна Жевега
Head of SEO в Sprava Agency
07.07.2022
SEO
9 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Пропонуємо вам гостьову статтю від Jooble

Linkbuilding (від англ “link” - посилання, “building” - будівництво) це  елемент зовнішньої оптимізації сайту. Цей метод передбачає покращення позицій видачі певної сторінки або сайту в пошуковій системі шляхом великої кількості посилань на них з інших джерел. Ні для кого не секрет, що користувачі досліджують тільки перші сторінки видачі за певним запитом. Чим ближче сайт (або сторінка) до верхніх позицій у списку, тим більше шансів, що саме це джерело і використають. 

Для звичайного користувача концепція лінкбілдингу, тобто нарощування маси посилань на певний ресурс, може виглядати досить абстрактно. Для власника ж веб-сайту - це пріоритетна робота. Над покращення профілю посилань на певний сайт працюють і  SEO-фахівці, представники однієї з найперспективніших ІТ вакансій. На ресурсі з пошуку роботи Jooble лінкбілдерам (тобто фахівцям, які займаються нарощенням такої маси посилань) пропонують гідну зарплату. Докладніше розберемося, що означає цей термін і як отримання цінних посилань впливає на позиціювання веб-сайтів?

Що таке Linkbuilding?

Лінкбілдинг - це отримання великої кількості посилань на певний ресурс. Ефективною стратегія вважається тоді, коли на заданий сайт посилаються з авторитетних сайтів, таких, які високо позиціонує сам пошуковик. Нерідко отримання великої кількості посилань із ресурсів сумнівної репутації може принести більше проблем, ніж користі. Пошукові системи прискіпливо ставляться до неорганічного нарощення профілю посилань. 

Чому важливо нарощувати профіль посилань?

Посилання на сторінку сприймається як гарантія її цінності. Кількість та якість посилань на сайт – це свого роду рекомендація/сигнал для алгоритмів Google, Bing тощо. Що більше таких сигналів, особливо з боку великих порталів, то краще видимість сторінки в пошуковій системі. Схожа ситуація і з цитуванням наукової роботи — що більше статей на неї посилаються, то краще. Просування сайту в пошуковій системі дозволяє залучити більше реферального трафіку, підвищити впізнаваність бренду / пропозиції / продукту серед потенційних клієнтів. Завдяки правильно вибудованій концепції лінкбілдингу ресурс можна позиціювати як інформаційний, а отже, такий, що зможе відповідати на бІльшу кількість запитів, ніж просто надання певних послуг. 

Які основні методи нарощення маси посилань?

Описані методи найкраще діють у синергії. За основу завжди важливо брати хороший контент самого ресурсу та удосконалювати його технічними SEO-інструментами. 

Якісний контент

Найголовніший інструмент лінкбілдингу - це хороший контент, що вичерпно відповідає на питання користувачів. Він повинен мати чітку структуру, щоб пошуковій системі було легше зрозуміти, про що саме йдеться на тій чи іншій сторінці. Релевантний контент, пов’язаний з іншими темами, які можуть зацікавити користувачів, суттєво підвищує показники сайту в очах пошукової системи. Чітка структура, вичерпні відповіді на питання, а також зручне оформлення (абзаци, ілюстрації, схеми, інтерактивні елементи) сприяють тому, що матеріал поширити дедалі більша кількість людей. Як наслідок, сайт дійсно користуватиметься популярністю серед користувачів та інших ресурсів. Найголовніше, щоб ваш сайт приносив користь. У такому випадку посилання не змусять довго на себе чекати. 

Пріоритетність сторінок 

Хороший контент повинна мати кожна сторінка. Але за високі позиції по багатьох ключових словах точиться дуже інтенсивна боротьба, тому оптимізувати все й одразу не вийде. Перегляньте статистику вашого сайту та визначте, у яких саме сторінок найвищі показники. Хай вони стануть пріоритетним завданням із просування. Якщо вони вже генерують хороший трафік, вивести їх у топ-10 за певними словами буде дещо простіше. Якщо ваш ресурс хоча б за одним із важливих для вас ключових слів вийде на лідерські позиції, інші теж поступово стануть цікавими для користувачів. 

Профіль посилань конкурентів

Профіль посилань ваших конкурентів у ніші може дуже багато розповісти про те, у яку сторону рухається галузь. Таким чином, можна швидше зорієнтуватися, ресурси якого типу охочіше розміщують посилання на сайти, подібні до вашого. Не варто йти слідами своїх конкурентів буквально. Однак для розуміння типів сайтів, із якими можна взаємодіяти, така тактика дуже продуктивна. Вона також дозволяє зрозуміти, які сторінки (і отже, який тип контенту) виводить ваших конкурентів на високі місця у видачі. Таким чином, легше зорієнтуватися, з чого саме починати оптимізацію власного сайту. 

Отримувати посилання можна і шляхом крауд-маркетингу (коли ви розміщуєте інформацію про свої товари чи послуги на різноманітних майданчиках, форумах, сайтах із рекомендаціями). Тут дуже важливо дотримуватися балансу між рекламою продукту та відповіддю на запит користувачів. Релевантні поради неспамового характеру на сайтах чи форумах можуть суттєво посилити профіль посилання на ваш ресурс. 

Не забувайте і про силу соціальних мереж. Вірусність вашого контенту і те, наскільки він подобається користувачам, відіграє важливу роль для урізноманітнення самого профілю посилань. Попри те, що пошукові системи не можуть врахувати безпосередньо лінки у Facebook чи Instagram, усе ж їх наявність показує Google чи Bing, що користувачі знають про ваш ресурс та охоче діляться ним. Крім того, через соціальні мережі можна посилити впізнаваність бренду. Як наслідок, сайт шукатимуть набагато частіше, адже він уже “на слуху”.

Звідки ж брати посилання? Органічно - шляхом взаємодії з сайтами, що вбачають цінність у тому контенті, який ви надаєте. Найкращий спосіб - створювати якісний та релевантний контент і пропонувати його розміщення на платформах із вашої ніші. Будьте обережні з обміном посилань. Така практика не вітається пошуковими системами. Однак якщо ви можете порадити свої послуги чи знання там, де їх потребуються, така співпраця сприяє просуванню ресурсу за необхідними ключовими словами.

Існує безліч комерційних методів нарощування маси посилань. Вони обмежені лише часом та бюджетом. Крім того, вони потребують і певних базових знань SEO-оптимізації. Тоді посилання дійсно будуть приносити користь.  Якщо у вас немає досвіду, краще звернутися за допомогою до фахівця з SEO, який допоможе вам уникнути багатьох невдач і, зрештою, штрафів з боку Google.

Не маючи досвіду збільшується ймовірність:

  • “спалювання” SEO-бюджету на неефективні посилання;
  • зниження вартості сайту шляхом прикріплення неякісних посилань;
  • попадання під санкції ПС.

Стережіться неприродних посилань

Пошукові системи стали набагато складнішими. Саме тому їм набагато простіше фіксувати неприродні шаблони посилань. При цьому процес створення посилань на сторінки повинен бути лише одним з видів діяльності з пошукової оптимізації. Якщо не подбаємо про це, зрештою сайт буде покараний алгоритмами Google та Яндекс.

Порада! Перш ніж почати активно закуповувати посилання, спочатку перевірте свій ресурс на предмет проблем з якістю та по можливості покращіть його зміст. Це простіше та дешеве вкладення.

Чи є посилання вирішенням усіх SEO проблем?

Точно ні. На додаток, вміло застосовуючи SEO на своєму сайті, можна отримати більше трафіку за деякими запитами навіть без посилань.

Займаючись комплексним SEO-просуванням власного ресурсу, не забувайте, що в Інтернеті домінує принцип рекомендацій. Створюючи контент, ставте собі питання, чи порекомендували б ви комусь те, що пишете або робите? Поєднуйте якість з технічною підтримкою та сміливо виходьте на перші сторінки пошуковиків. 

Тетяна Жевега
Head of SEO в Sprava Agency
07.07.2022
SEO
9 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все