+38(067)653-72-39
Blog

SEO для нового сайту: 8 важливих кроків

Sprava Agency
Команда Sprava Agency
05.10.2023
SEO
13 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Переклад статті: Сі Куан Он, Ahrefs.  

Немає кращого часу, щоб переконатися, що ваш сайт SEO-френдлі, ніж коли ви його створюєте.

Ось кроки, які ви повинні зробити.

SEO для нового сайту: 8 важливих кроків

1. Оберіть доменне ім'я для нового сайту

Ускладнити процес вибору домену дуже легко. Але вибір брендового домену, який є коротким і легко запам'ятовується, працює краще в більшості випадків, ніж спроба закріпити певні ключові слова у вашому доменному імені.

Отже, якщо у вас вже є домен, продовжуйте. Або якщо ви налаштовуєте його для свого бізнесу, ім'я вашого бізнесу також добре підходить.

Коли мова йде про домен верхнього рівня (TLD), наприклад, .com, Google стверджує, що TLD не має значення для SEO.

як вибрати доменне ім'я новому сайту

Джон Мюллер, Search Advocate:

Таким чином, ми розглядаємо всі нові домени верхнього рівня як будь-який інший загальний домен верхнього рівня.

Нема потреби лопати голову над цим. .com працює добре в більшості випадків, оскільки він впізнається на міжнародному рівні.

Після того, як ви визначилися з доменним ім'ям, перейдіть до реєстратора домену, наприклад, Google Domains або Namecheap,  щоб дізнатися, чи він доступний. Якщо він недоступний, вам потрібно буде повторити процес, поки ви не знайдете ім'я, яке є доступним і підходить вашому бізнесу.

2. Виберіть платформу сайту

Веб-платформи дозволяють легко створювати та керувати веб-сайтом. Розрізняють два типи:

  1. Хостинг платформи — Вони розміщують сайт, дають вам готовий дизайн, і дозволяють додавати і редагувати контент, не торкаючись коду. Прикладами є Wix, Squarespace та Shopify.
  2. Самостійні платформи — вони дозволяють додавати та редагувати контент з кодом або без нього. Однак вам доведеться розмістити і встановити їх самостійно. Прикладами є WordPress і Ghost.

Більшість SEO-фахівців рекомендують WordPress — самостійну платформу з відкритим кодом. Спеціалісти віддають йому перевагу тому, що він налаштовується — ви можете редагувати код, як вам подобається.

Але це не означає, що ви маєте бути технічно-обізнаними, щоб використовувати WordPress. Є мільйони плагінів, які ви можете встановити і вони виконають всі види завдань для вас. До них відносяться і плагіни SEO.

Ви не повинні знати, як кодувати, щоб використовувати WordPress.

3. Оберіть хостинг для нового сайту

Якщо ви використовуєте самостійну платформу, наприклад, WordPress.org, вам знадобиться веб-хост. У нас немає конкретного, щоб рекомендувати. Але коли ви розглядаєте свої варіанти, зверніть увагу на три фактори:

  • Безпека — Хости повинні надати вам безкоштовний сертифікат SSL/TLS.
  • Розташування сервера — Потрібен час для передачі даних між сервером і відвідувачем. Тому краще вибрати хост з серверами в тій же країні, що і більшість вашого трафіку.
  • Підтримка — Вам потрібна підтримка 24/7. Пошукайте відгуки про них на форумах типу Reddit або перевірте їх підтримку, перш ніж зареєструватися.

4. Налаштування для успішного SEO на новому сайті

Тепер у вас є базовий веб-сайт, який ви можете налаштувати, щоб стати SEO-френдлі. Ось що треба зробити далі:

Налаштуйте Google Search Console та Ahrefs Webmaster Tools

Вам знадобиться GSC, щоб зробити купу важливих SEO-завдань, таких як пошук технічних помилок на вашому сайті, подача карт сайту тощо.

Налаштувати його досить просто. Увійдіть до GSC за допомогою облікового запису Google. Ви побачите цей екран.

налаштування для успішного SEO

Виберіть Domain і введіть імʼя домену. Потім вам буде запропоновано перевірити ваш домен. Google має покрокові інструкції про те, як це зробити:

налаштування Google Search Console для нового сайту

Для TXT

як настроїти Google Search Console для нового сайту

Для CNAME

Якщо ви застрягли або не впевнені, ви можете звіритись з допоміжною довідкою Google.

Як тільки це буде зроблено, ви зможете використовувати GSC і побачити аналітику пошуку. (Даних не буде, оскільки сайт новий.)

Хоча GSC незамінний для тих, хто серйозно ставиться до SEO, йому все ще бракує опцій в деяких областях. Наприклад, він пропонує лише деякі дані про ключові слова, за якими ваш сайт ранжується, та сайти, які посилаються на вас.

Щоб компенсувати відсутні області, налаштуйте Ahrefs Webmaster Tools (AWT). Це безкоштовно і дозволяє:

  • Перевірити сайт на 100+ SEO помилок (з поясненням, як їх виправити).
  • Бачити сайти, які посилаються на вас.
  • Бачити органічні ключові слова, за якими ваш сайт ранжується.
  • Бачити кількість органічного трафіку, який отримує ваш сайт.

І навіть більше.

Створіть безкоштовний обліковий запис AWT. Потім додайте і перевірте свій сайт. Ви все ще можете використовувати свій обліковий запис GSC для перевірки.

Google Search Console для нового сайту
створити структуру для нового сайту

Створіть логічну структуру сайту

Відвідувачам та пошуковим системам має бути легко знайти контент на вашому сайті. Вам знадобиться логічна ієрархія контенту, яку ви можете накидати за допомогою mind map.

Кожний пункт на карті являє собою внутрішню перелінковку (посилання з однієї сторінки на сайті на іншу сторінку).

Внутрішні посилання мають вирішальне значення для вашого сайту, оскільки:

  • Так Google та інші пошукові системи знаходять нові сторінки.
  • Це також те, як Google та інші пошукові системи розуміють, про що ваша сторінка. Вони роблять це, дивлячись на клікабельні слова в посиланні (відомі як якірний текст).
  • Внутрішні посилання допомагають з PageRank, що є важливим фактором ранжування Google.

Використовуйте логічну структуру URL

Рекомендуємо обрати щось зрозуміле та інформативне, на зразок website.com/seo-for-new-website/.

Інші технічні характеристики

Позитивний користувальницький досвід також важливий для вашого бізнесу та Google. Переконайтесь, що у вас все виконано з наступного переліку:

Використовуйте HTTPS

Ніхто не хоче, щоб їхні персональні дані просочилися до хакерів. Зашифруйте свій сайт за допомогою SSL/TLS. Найбільш пристойні хостинги пропонують цю послугу, або ви повинні мати можливість включити її самостійно одним натиском миші.

Після цього ви побачите замок на ваших URL.

Ось як це виглядає в Google Chrome.

налаштування технічних характеристик нового сайту

Переконайтеся, що ваш сайт mobile-friendly

Більшість людей використовують мобільні пристрої для пошуку. Ваш сайт має бути адаптивним і працювати на всіх пристроях.

Це легко перевірити за допомогою Developer Tools на Google Chrome:

  1. Натисніть на “…” в правому верхньому куті браузеру
  2. Оберіть More Tools
  3. Оберіть Developer Tools
  4. Натисніть на кнопку mobile в лівому верхньому куті
як налаштувати новий сайт для мобільних гаджетів
як адаптувати новий сайт для мобільних гаджетів

Звідси ви можете обрати конкретний пристрій, який ви хочете перевірити.

Уникайте набридливого формату реклами interstitials

Interstitials - це повноекранні оголошення, які з'являються перед завантаженням контенту веб-сторінки. Вони нікому не подобаються і Google теж. Якщо нема потреби в таких спливаючих вікнах на вашому сайті, уникайте їх.

Швидкість завантаження сайту

Швидкість сторінки є фактором ранжування Google. Тому, безумовно, важливо витратити деякий час, щоб переконатися, що ваш сайт швидко завантажується. Скористайтесь PageSpeed Insights, щоб перевірити вашу сторінку.

5. Підбір та аналіз ключових слів

Ви не можете отримати органічний трафік, якщо ніхто не шукає конкретну тему. Ось чому першим кроком будь-якої SEO стратегії є з'ясування того, що шукає ваша цільова аудиторія.

Це і називається аналізом ключових слів.

Найпростіший спосіб почати — використовувати інструмент дослідження ключових слів. Інструменти ключових слів — це бази даних слів і фраз з SEO-метриками. Вони показують вам список пропозицій, заснований на головному ключовому слові, яке ви ввели.

Наприклад, ви можете почати роботу з безкоштовним інструментом аналізу ключових слів — Ahrefs’ Keyword Generator.

як зробити аналіз ключових слів
підбір та аналіз ключових слів для нового сайту

Введіть одну актуальну тему і отримайте до сотні ключових слів

Якщо ви шукаєте більше ключових слів, скористайтесь професійним інструментом, таким як Ahrefs’ Keywords Explorer. Ви зможете побачити весь спектр потенційних тем, плюс:

  • Важливі метрики ключових слів, які допоможуть вам приймати кращі рішення.
  • Фільтри, щоб звузити пошук до найкращих, найбільш релевантних ключових слів.

Наприклад, використовуючи те ж головне ключове слово, що і вище, «coffee», Keywords Explorer показує нам понад 3 мільйонів ключових слів.

Але це занадто багато. Розберімося, зосередившись на ключових словах, з якими ми можемо конкурувати. Додайте фільтр Keyword Difficulty (KD). Також переконайтесь, що ці ключові слова зможуть надіслати нам пошуковий трафік, тому додайте фільтр Traffic Potential (TP).

Ось як це виглядає.

Перегляньте список, оберіть релевантні ключові слова і додайте їх до списку ключових слів, на які ви можете посилатися. (Це може бути Google таблиці.)

6. Створюйте оптимізовані для пошуку сторінки

Так само як продакт-менеджери розробляють продукти для своїх цільових користувачів, зробіть те ж саме і для контенту. У цьому випадку мова про контент, який звертається до людей, які шукають нашу тему.

Ось як це зробити:

Аналіз пошукового наміру

Пошуковий намір — це сама причина пошукового запиту. Іншими словами, чому людина шукає цю конкретну тему?

Знати пошуковий намір важливо, оскільки:

  • Знаючи, чому людина шукає, ви можете створити правильний контент для неї.
  • Google також хоче знати для того, щоб пропонувати релевантні результати пошуку.

В результаті, шляхом відповідності контенту пошуковому наміру, ви можете високо ранжуватись в Google.

Пошуковий намір можна визначити, переглянувши топові сторінки по вашій темі та з'ясувавши наступне:

  • Тип контенту — це пости в блозі, сторінки продукту, цільові сторінки або щось інше?
  • Формат контенту — це туторіали, чек-лісти, інструкції, рецепти, безкоштовні інструменти або щось інше?
  • Ракурс контенту — чи є домінуюча торгова перевага, як, наприклад, низькі ціни або легкість продукту чи послуги?

Наприклад, скажімо, наша ключова фраза «how to clean coffee maker». Якщо подивитись на SERP overview в Ahrefs...

… можна побачити наступне

  • Тип контенту – В більшості випадків це блог пости.
  • Формат контенту – В основному це інструкції.
  • Ракурс контенту – Тут є кілька ракурсів: «with vinegar», «better-tasting coffee», «any kind» і «in just 30 minutes».

Якщо ми хочемо ранжуватись за цим ключовим словом, нам доведеться створити посібник з очищення кавоварки, з певного ракурсу, орієнтованого на унікальне ноу-хау, яким ми володіємо.

Опрацюйте важливі підтеми

Продакт-менеджер може мати уявлення про те, що їх цільові користувачі хочуть бачити, та вони не вважають, що вони знають все.

Те ж саме стосується і вашого контенту — ви не хочете пропустити потенційні субтеми, які шукачі очікують в контенті, що вирішує цю тему. У цьому випадку ми можемо пошукати загальні рейтинги ключових слів серед топових сторінок.

Ось як це робиться:

  • Введіть ключове слово (наприклад, “earned media”) в Ahrefs’ Keywords Explorer
  • Проскрольте вниз до SERP overview
  • Оберіть 3-5 високо-ранжуючихся статті (переконайтесь що вони однакові)
  • Натисніть Open in та оберіть Content gap

Звіт Content Gap показує всі ключові слова, за якими ці сторінки ранжуються. Оберіть Intersection в випадаючому меню та найвищі дві цілі (в цьому прикладі, 4 і 5).

Ви можете побачити, що багато з цих ключових слів також відображаються в субтемах. Наприклад, користувачі хочуть знати.

  • What earned media is. 
  • Examples of earned media.
  • Earned media strategies.
  • Other types like paid and owned media.

Унікальність текстів на новому сайті

Надихатись топовими сторінками — корисно, та не варто копіювати все, що там є. Зрештою, якщо ваш контент точно такий, як у всіх інших, то немає причин споживати саме його.

Дайте своїй аудиторії привід для читання, репостів або посилання на ваш контент. Найкращий спосіб зробити це — створити унікальний контент.

Ось як можна створити щось унікальне:

  • Напишіть про свій власний досвід — я написав про власну подорож в пості про становлення контент-креатором.
  • Інтерв'ю експертів у вашій галузі — ми взяли інтерв'ю у SEO-експерта Кевіна Індіга для цього посту.
  • Crowdsource думки, досвід або ідеї від декількох експертів — ми взяли інтерв'ю у чотирьох експертів з link building у нашому пості про міжнародний link building.
  • Створення оригінальних досліджень з проведених опитувань — ми опитали 439 людей для нашого поста з ціноутворення в SEO.
  • Пропонуйте протилежну думку — ми зробили це, коли Джошуа стверджував, що Google ігнорує AI-контент.

Зробіть ваш контент легким для читання

Ваш контент повинен бути легким досвідом читання для ваших читачів. Дотримуйтесь наступних порад:

  • Використовуйте інформативні підзаголовки (H2-H6) для ієрархії
  • Використовуйте маркування, щоб допомогти зі структурою
  • Використовуйте зображення та GIF (де це необхідно) для розбиття тексту
  • Використовуйте короткі речення та абзаци, щоб уникнути полотна із тексту
  • Використовуйте прості слова, які кожен може зрозуміти
  • Пишіть, як ви говорите, щоб зробити текст доступним
  • Читайте копірайт вголос (при редагуванні), щоб згладити текст

Додайте on-page SEO

On-page SEO-оптимізація фокусується на тому, щоб допомогти Google і користувачам краще зрозуміти і переварити ваш контент.

Дотримуйтесь цих основ:

  • Використовуйте ключове слово в назві (якщо можливо)
  • Напишіть переконливий мета-опис, який продає вашу статтю в SERP
  • Додавайте лаконічний та точний alt текст до зображень

7. Поділіться своїм новим сайтом з іншими

Просто тому, що ви створили свій сайт, не означає, що люди чарівним чином знайдуть його. Ви повинні розповісти іншим про свій новий сайт.

Ось кілька порад для просування вашого сайту:

  • Не соромтеся і скажіть своїм друзям і родині — вони підтримають вас ????.
  • Почніть створювати базу email — це стане в пригоді в майбутньому, коли ви публікуватимете новий контент.
  • Зверніться до людей, про яких ви згадали у своєму контенті — якщо ви посилаєтесь і згадуєте будь-який ресурс у вашій статті, скажіть про це авторам! Знайдіть їх контактні дані та електронну пошту або пишіть в Дірект.
  • Приєднуйтесь та беріть участь у відповідних нішевих спільнотах — будь то на Reddit, Slack, Circle або Discord, станьте активним членом цих спільнот та діліться своїм контентом, коли це доречно (ні спаму!).

Наведені вище поради виглядають оманливо просто, але вони допоможуть поширити слово про ваш сайт.

Звичайно, є більше практичних порад, але спочатку почніть просувати свій сайт найпростішим шляхом, а потім почніть вивчати нові тактики.

8. Відстежуйте продуктивність

Відстежуйте свої результати, щоб з'ясувати, що пішло правильно або навпаки.

Найпростіший спосіб зробити це — додати ключові слова, за якими ви таргетуєтесь до Ahrefs' Rank Tracker.

Інструмент відстежуватиме позиції вашого сайту за всіма ключовими словами, які ви додали. Таким чином, ви легко побачите, наскільки добре ви працюєте з кількома ключовими словами, і чи потрібно вносити будь-які корективи в свій контент.

Наостанок

SEO не є завданням типу «налаштувати та забути». Але якщо слідувати вищевказаному процесу, то від комплексного seo просування сайту ви почнете отримувати послідовний потік органічного трафіку на ваш сайт.

Sprava Agency
Команда Sprava Agency
05.10.2023
SEO
13 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все