Що важливо в просуванні комерційного сайту у 2020 році

26.11.2019
615

Для того, щоб пошукові системи вважали ваш сайт авторитетним ресурсом, потрібно стежити за тенденціями і трендами пошукових алгоритмів. Це перша умова успішного просування, друга – контент на вашому ресурсі повинен відповідати потребам користувачів. Виходить, ваше завдання – сподобатися і користувачам, і Google, і Яндексу. Найпоширеніше питання власників комерційних сайтів: як просунутися в пошуку в 2020 році?

Читайте і впроваджуйте. Вибирайте пункт меню, який хочете вивчити, і перевіряйте після прочитання ваш ресурс.

Адаптивність понад усе

Міжнародний союз електрозв'язку (ITU) в грудні 2018 опублікував дані дослідження, в якому повідомляється, що кількість користувачів з мобільних пристроїв щороку зростає.

Міжнародний союз електрозв'язку - збільшення кількості користувачів з мобільних пристроїв

З огляду на таку тенденцію, пошукові системи адаптуються під потреби аудиторії та намагаються зробити видачу більш привабливою і зручною для користувача. З цієї причини 4 листопада 2016 року Google анонсував абсолютно новий підхід до індексації сайтів – Mobile-First Indexing. Тепер мобільна версія або адаптив – фактор ранжування для Google, і індексування сторінок виконує в першу чергу робот Googlebot для смартфонів.

Далі – більше.

У вересні 2018 року більшість сайтів була переведена на Mobile-First Indexing. Ресурси отримали таке повідомлення в Google Search Console:

повідомлення про перехід на Mobile-First Indexing

З 1 липня 2019 року пошукова система для всіх нових ресурсів за замовчуванням застосовує індексування з пріоритетом мобільного контенту.

Як можна зробити сайт, який коректно відображається на мобільному пристрої?

Є два шляхи:

Мобільна версія сайту – незалежна версія сайту, розміщена на субдомені, для коректного відображення сайту на мобільних пристроях. Цей метод застарів, бо якщо знадобляться зміни, потрібно їх вносити на двох версіях сайту відразу. Недоліки очевидні: на дві версії йде в два рази більше ресурсів, щоб актуалізувати дані і утримувати два сайти

Адаптивний сайт – це дизайн сторінок, який автоматично підлаштовується під будь-яке розширення браузера і/або пристрою на екрані кожного електронного гаджета. При цьому користувачеві буде зручно заходити на сайт з будь-якого пристрою.

Перевірити, чи відповідає ваш сайт вимогам Google, можна за допомогою офіційного ресурсу для перевірки: Search.google

Що потрібно враховувати при розробці адаптивного дизайну сайту:

  1. Весь контент десктопной версії повинен коректно відображатися на мобільних пристроях. Може змінюватися послідовність розташування блоків з текстом або графічними елементами, але всі тексти, фото з атрибутами (alt і title), відео, таблиці повинні зберігатися.
  2. Все структуровані дані повинні зберігатися на настільних комп'ютерах і мобільних пристроях.
  3. Адаптивний дизайн повинен бути простим, легким, зручним для користувача без перевантаження зайвими елементами. Користувач, який потрапив на сайт зі свого смартфона, повинен вже в першому екрані розуміти УТП (унікальну торгову пропозицію) сайту. Якщо цього не буде, показник відмов виросте.
  4. У мобільній і десктопній версії сайту повинні бути заповнені метатеги. Переконайтеся, що всюди ідентичні значення заголовків і метаописів.

Приклад: у проекту був застарілий дизайн і неадаптивний сайт. Після розробки нового сайта і перенесення його на основний домен трафік з пошукових систем почав рости:

зростання трафіку після розробки адаптивного дизайну

До речі! Фахівці СПРАВА розробляють сайти для бізнесу та роблять редизайн сайтів з урахуванням вимог до адаптивності.

Якісний контент і повнота відповіді на сайті

Як давно ви перечитували тексти на своєму ресурсі? Як вони вам? Чи відповідають на всі хвилюючі користувача питання? Точно? На жаль, створити сайт для його хорошого ранжирування і конкурентоспроможності з ресурсами у вашій бізнес-ніші недостатньо. Наповненням сайту потрібно займатися так само ретельно, як і технічною складовою.

Наповнення посадочних сторінок і сайту в цілому – це один з найважливіших факторів ранжирування. Важливо не тільки наповнити сайт в процесі розробки, а й постійно актуалізувати інформацію, доповнювати, створювати корисний і цікавий контент, стежити за тенденціями пошукових систем і потребами вашої ЦА.

Приклад поганого тексту на сторінці:

погана організація тексту на сторінці

Тут можна закрити назву виробника і вписати будь-яку іншу – нечіткі формулювання і «вигоди», які є у всіх, немає УТП, немає конкретики

Ще один поганий текст в цій тематиці. Тут копірайтер маскує відсутність сенсу складними формулюваннями

Приклад хорошого наповнення:

приклад хорошого наповнення посадкової сторінки

Тут конкретні факти і розміри. Всі описи підкріплені фото. В результаті людина має реальне уявлення про цей готель, в який збирається приїхати

Для вас ми розробили шаблон перевірки контенту конкурентів. Читайте статтю на цю тему і черпайте ідеї і натхнення в своїй ніші.

Правила написання хороших текстів для сайту

Для того, щоб якісно наповнити сайт, раджу дотримуватися наступних правил:

  1. Уявіть, що ви потенційний покупець продукту або послуги з сайту. Поставте себе на місце людини, яка потрапила на ваш сайт вперше і намагається розібратися в вашій пропозиції. Зайдіть на будь-яку сторінку ресурсу. Вам достатньо опису, щоб купити товар або замовити послугу? Якщо немає, чого конкретно не вистачає? Постарайтеся критично підійти до оцінки контенту. Заповніть всі прогалини, яких не вистачає, щоб прийняти рішення про покупку. Підійдіть до завдання скептично, реалізуйте і опишіть навіть на перший погляд очевидні і зрозумілі всім речі.
  2. Аналіз конкурентів обов'язковий. Пошукові системи обирають кращі проекти з тематики, які відповідають більшості вимог пошукових роботів. Тому якісь ідеї щодо наповнення можна підглянути в ТОП-10 у конкурентів у вашій ніші по вашому регіону. Проаналізуйте видачу за кількома пріоритетними напрямами вашого бізнесу (використовуйте високочастотні і середньочастотні запити для вивчення) і виділіть ресурси, з якими у вас ідентична тематика і внутрішня структура сайту. Має велике значення, яка тематична стратегія у ваших конкурентів і як вони домоглися успіху. Важливо зробити не так, як у конкурента, а краще, не втративши свою індивідуальність. Акцент – на повній, зрозумілій, корисній відповіді на потребу користувача на кожній сторінці вашого сайту.
  3. Контент повинен вирішувати питання ЦА. Необхідно зібрати портрет вашої цільової аудиторії: стать, вік, рівень достатку, інтереси та інформаційні запити кожного сегмента. Як писати текст для сторінки сайту? Просто складіть список всіх питань за тематикою сторінки і послідовно на них відповідайте.

Які види контенту бувають на комерційних сайтах

  1. Тексти. Вимоги: корисні, експертні, що розкривають питання покупців по суті, унікальні, без помилок, кількість символів на сторінці обумовлюється конкуренцією ніші і залежить від середніх показників ТОП-10. Тексти є фактором ранжирування.
  2. Графічний контент. Вимоги: якісні зображення, назва картинки повинні відповідати тому, що на ній розміщено, розмір картинки такий, щоб можна було легкоі розглянути деталі. Але при цьому важливо не «обтяжувати» сайт, не сповільнювати швидкість завантаження. Є фактором ранжирування.
  3. Відеоконтент – не обов'язково унікальний, можна з YouTube. Використовується для підвищення поведінкових факторів і часу проведення користувача на сторінці.

До речі! Фахівці СПРАВА допоможуть вам наповнити свій комерційний сайт привабливим, корисним і оптимізованим контентом. Звертайтеся!

Посилання як авторитетність ресурсу

Щоб не говорили, але посилання в 2020 році – один з важливих факторів ранжирування, особливо для Google (Яндекс більше уваги приділяє якості контенту), який показує пошуковій системі, наскільки популярний і авторитетний ваш ресурс, як часто на нього посилаються. З цієї причини робота над посилальним профілем важлива, але для досягнення хорошого результату необхідно сформувати стратегію для нарощування посилальної маси, склавши анкор-лист – план закупівлі та розміщення посилань помісячно.

Давайте розглянемо, які бувають типи посилань:

  1. По типу розміщення
    • природні – посилання, які з'являються внаслідок популярності бренду (це можуть бути соціальні мережі, форуми і т. д.);
    • покупні.
  2. За способом оплати
    • орендовані – оплата за розміщення посилання стягується помісячно;
    • вічні – оплата один раз, розміщення на кілька років.
  3. За типом анкора
    • анкорні – посиланням є ключ або частина ключа (наприклад, купити шуруповерт, шуруповерт Макіта, шуруповерт, хороший шуруповерт і т. д.);
    • безанкорні – анкором посилання є урл, домен або слова «джерело», «тут», «тут», «по посиланню» і т. д .);
    • брендові – в тексті є згадка про бренд компанії (наприклад, СПРАВА, компанія СПРАВА, просування СПРАВА).

Нарощувати зовнішню кількість посилань необхідно комплексно, сайт повинен отримувати посилання з різноманітних джерел:

  • блогів;
  • новинних порталів;
  • форумів;
  • соціальних мереж;
  • сайтів близьких і суміжних тематик і т. д.

При складанні анкор-листа дійте за правилами

  1. Спочатку необхідно провести аналіз лінкбілдінга конкурентів як для донора в цілому, так і для конкретних напрямків:
    • кількість посилань на домен;
    • відсоток dofollow/nofollow;
    • доменні зони донорів;
    • співвідношення посилань (анкорних/безанкорних/брендових);
    • тип донорів.
  2. При виборі майданчика для розміщення звертайте увагу на такі візуальні показники:
    • наскільки близька тематика сайту донора до нашої, але можна брати навколотематічні ресурси і сайти ЗМІ;
    • стилістичне оформлення посилань не повинно дуже виділятися на фоні стилю всього сайту, має бути максимально лаконічним і гармонійним, відповідати дизайну сайту;
    • відсутність явного спаму і нав'язливої реклами.
  3. За допомогою інструменту Ahrefs аналізуйте значення наступних показників:
    • Ahrefs Rank – показник на підставі обсягу і якості посилальної маси (чим менше значення, тим якісніше профіль). Рекомендоване значення – до 3 000 000;
    • URL Rating – бальна оцінка якості посилальної маси конкретної сторінки за шкалою від 1 до 100. Рекомендоване значення – не менше 12-14;
    • DR Rating – показник якості посилальної маси всього донора; рейтинг домену за шкалою від 1 до 100. Чим вище значення, тим краще.
  4. Нарощуйте посилання поступово, уникаючи значного стрибка для природного ефекту.
  5. Краще не розміщуйте перші 1,5-2 місяці посилання на нові сайти.
  6. Ставте посилання не тільки на сторінки, які просуваєте, але і на допоміжні розділи і сторінки ресурсу.
  7. Уникайте переспаму в анкорах, вживаючи енну кількість разів один і той самий анкор.
  8. Не зловживайте анкорними посиланнями з входженням ключів.
  9. Робіть максимально природним контрольний профіль.
  10. Варто регулярно проводити додатковий аналіз посилального, не чекаючи, коли досягнете певних показників. Тому що поновлення алгоритмів пошукових систем проходить регулярно, і в конкретній ніші посилальне може стати більш-менш важливим фактором. Вам необхідно швидко підлаштуватися, а не чекати півроку-рік, в сфері інтернет-маркетингу важливо працювати на випередження.

Хороший приклад побудови довідкового профілю, на скриншоті відмічений період початку нарощування посилальної маси:

Хороший приклад побудови профілю із посилань

Важливо, що, крім посилань, сайт на цьому проекті регулярно наповнюється унікальним і корисним контентом, переглядається вміст посадочних сторінок.

ВАЖЛИВО !!! Посилання – не панацея для виходу в ТОП-10, але при правильному і поступовому підході можливе досягнення бажаного результату. Посилання можуть бути корисними, однак можуть і нашкодити сайту, загнавши його під фільтр пошукових систем

Звертайтеся за просуванням до фахівців СПРАВА.

Правильна структура сайту

Структура веб-сайту – це логічна побудова всіх сторінок ресурсу, пов'язаних між собою.

Структура сайту безпосередньо залежить від запитів (семантичного ядра), під які здійснюється просування. В ідеалі згідно семантичному ядру проводиться дослідження, які папки і документи повинні бути на ресурсі. Тому ескізи структури сайту необхідно робити безпосередньо після збору семантики.

Правильна структура сайту

Чим простіша і зрозуміліша логічна структура сайту, тим економніше пошуковий робот витрачає свої ресурси і швидше обходить внутрішні сторінки сайту за аналогічний проміжок часу, що призводить до більш швидкої індексації сайту. До того ж правильно і логічно розміщені документи на сайті можуть потрапити в індекс пошукової системи вже наступного дня.

Таким чином, добре розроблена структура сайту має важливий вплив на ранжування і є фактором для SEO-просування.

Важливий показник для пошукових систем – привабливість сайту для кінцевих користувачів. Правильна ієрархія сторінок допомагає користувачеві зосередитися на головних діях на сайті. Якщо структура буде заплутаною, користувачі підуть з сайту, збільшуючи відсоток відмов і зменшуючи час перебування на сайті, що негативно позначиться на просуванні.

Правильна структура сайту важлива для:

  • зручності користувача. Намагайтеся поставити себе на місце користувача, який через пошук або інший канал трафіку потрапив на ресурс. Наскільки швидко можете вирішити свою потребу? Наскільки оперативно ви можете потрапити в цікавий для вас розділ і знайти потрібний товар або послугу? Перебування користувача на сайті та вирішення питання повинні бути по максимуму простим і зручним. Незважаючи на поточне місцезнаходження користувача на сайті, він без проблем повинен розуміти, звідки він прийшов і як потрапити на головну сторінку, вибрати іншу категорію продукції, контакти і т. д.
  • швидкості роботи пошукових роботів. Якщо правильно продумана структура ресурсу, роботам буде простіше просканувати і проіндексувати весь сайт і при цьому нічого не упустити.
  • На вашому сайті може бути розміщений хороший, цікавий, корисний і унікальний контент, розроблений сучасний дизайн сайту, але якщо ніде немає посилання на цю сторінку, то вона не буде проіндексована ПС. Отже, ваша ЦА не знатиме про ваш продукт або послугу.
  • ефективності просування. Чим менше рівень вкладеності сторінки, тим простіше її просувати. Залежно від рівня вкладеності сторінки розподіляється статичний вага по всьому сайту. Тобто головна (сторінка першого рівня) має, на думку пошукачів, найбільшу важливість. Сторінки категорій товарів або послуг (сторінки другого рівня вкладеності) мають менше статичну вагу, ніж головна сторінка. А сторінки кожного наступного рівня мають все менше і менше статичної ваги, що необхідно враховувати при розробці структури сайту.

Привабливий сніпет

Сніпет (англ. Snippet – уривок) – це інформаційний блок в результатах пошуку з коротким описом змісту сторінки. Сніпети використовуються для попереднього знайомства користувачів зі сторінкою: який контент можна знайти і про що сторінка. Саме красивий, привабливий і інформативний сніпет впливає на переходи кінцевого користувача на сайт з пошукової видачі (CTR). Таким чином, можна створити перше враження про свій ресурс. Буде воно позитивним чи негативним, залежить тільки від вас.

Стандартна структура сніпетів однакова для всіх пошукових систем:

  1. Назва.
  2. URL – адреса, за якою розташована сторінка.
  3. Опис.

Але сніпет може містити і додаткову інформацію. У назву сніпета можуть підтягуватися дані з метатега title, із заголовків Н1-Н6. В опис може бути включений текст з метатега desription або ж з будь-якого іншого фрагмента тексту на сторінці, в якому зустрічається входження слів з пошукової фрази. Пошукові системи беруть для сніпета найбільш релевантний фрагмент сторінки. Необхідно стежити за тим, щоб максимально точне входження ключових запитів зустрічалося в title і заголовках.

Навіть якщо сайт за запитом потрапляє в ТОП-10, важливо виділитися, зробити сніпет свого ресурсу більш помітним, щоб якомога більше користувачів перейшло по посиланню з видачі. Для поліпшення привабливості посилання і опису сайту рекомендуємо використовувати розширений сніпет, який збільшує CTR (клікабельність).

Які найпопулярніші види розширених описів можна реалізувати:

  1. Мікророзмітки товарів.
    Мікророзмітки товарів
  2. Мікророзмітки категорій товарів.
    Мікророзмітки категорій товарів
  3. Мікророзмітки хлібних крихт.
    Мікророзмітки хлібних крихт
  4. Мікророзмітки пошуку.
    Мікророзмітки пошуку
  5. Мікророзмітки організації.
    Мікророзмітки організації
  6. Мікророзмітки рейтингу.
    Мікророзмітки рейтингу

У пошуковій системі Google є обрані сніпети (англ. Featured snippets – блок з відповідями, який займає нульову позицію і показується одразу під блоком реклами). Сніпет займає набагато більше місця на екрані, його клікабельність набагато вища.

блок  Featured snippets

Зі сніпетами ми вам теж можемо допомогти. Звертайтеся до SEO-фахівців СПРАВА, і ми впораємося з вашими завданнями

Швидкість завантаження

Інтернет-користувачам не вистачить терпіння і бажання витрачати час на занадто повільні сайти. Тому низька швидкість завантаження ресурсу призводить до зростання показника відмов:

Швидкість завантаження сторінки

За даними kissmetrics.com:

  • 47 % користувачів очікують завантаження сторінки до 2 секунд. Якщо виникають проблеми з завантаженням, вони просто йдуть на інший ресурс.
  • Лояльних користувачів, які будуть чекати завантаження більше 3 секунд, всього 13 % від усієї кількості користувачів, що мізерно мало.
як завантаження сайту впливає на поведінку покупця

Завантаження сторінки сайту можна назвати повільним, якщо воно займає більше трьох секунд.
 
Нормальним вважається час завантаження сайту до 2 секунд.

Інструменти для перевірки показників швидкості завантаження сайту:

Найпростіші методи збільшення швидкості завантаження сайта:

  1. Вибрати надійний хостинг і тарифний план, який «витримає» навантаження вашого сайту на сервер, і виконати відповідні налаштування, щоб хостинг оптимізував ті процеси, які від нього залежать, як то кешування.
  2. Підключати модулі та скрипти сайту тільки за потреби, не встановлювати ті, які сайт використовувати не буде.
  3. Всі картинки завантажувати виключно того розміру, що буде використовуватися на сайті. Якщо вихідна картинка більше використовуваного розміру, її потрібно стискати.

До речі! Ми розробляємо сайти на власній CMS, яка просто створена для комерційних сайтів. Завантаження швидке, управління і адміністрування легке, навіть лендінг без програміста ви швидко зверстаєте самі.

Фактори успішного просування і розкрутки сайту

Найголовніші чинники в просуванні сайту для пошукових систем:

  • коректне відображення сайту на мобільних пристроях;
  • якісні тексти «для людей» з відповіддю на всі хвилюючі питання користувача;
  • хороший контрольний профіль сайту;
  • логічно зрозуміла структура сайту для простої навігації по всіх майданчиках ваших товарів і послуг;
  • привабливий сніпет в пошуковій видачі для підвищення клікабельності і виділення вас серед конкурентів;
  • висока швидкість завантаження сайту і окремих його сторінок.

Дотримуючись цих правил, сайт буде відчувати себе впевненіше в пошуковій видачі. Не знаєте, за що навіть братися? Фахівці СПРАВА з радістю допоможуть вашому бізнесу стати кращими і в 2020 році

Автор
Ольга Даньковська

В SEO більше 5 років. У СПРАВА відповідає за складні проекти

Команда

супровід - Ленара Козакова
дизайнер - Віталій Кухар

Замовити сайт зараз!
Ваш майбутній сайт дуже хороший, щоб належати комусь іншому :)
ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?
Раді відповісти на ваш дзвінок з 10-00 до 18-00 у робочі дні
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту