П’ЯТЬ КРОКІВ ДЛЯ АНАЛІЗУ КОНТЕНТУ САЙТУ КОНКУРЕНТІВ

16.11.2019
531

Для найкращого розуміння дій конкурентів аналіз варто розбити на кілька кроків.

КРОК 1. ВИЗНАЧАЄМО ГОЛОВНІ ТИПИ СТОРІНОК НА САЙТІ

Це можуть бути:

  • головна сторінка;
  • категорії/підкатегорії товарів / сторінки послуг;
  • кінцеві сторінки товарів;
  • інформаційні сторінки з блогу;
  • комерційні сторінки (як купити, оплата, доставка, гарантія тощо);
  • та ін.
Аналіз контенту основних сторінок сайтів конкурентів

Запишіть головні типи сторінок у таблицю і заповніть її.

Скопіюйте собі шаблон сторінки з аналізом

КРОК 2. АНАЛІЗУЄМО ГОЛОВНУ СТОРІНКУ, КАТЕГОРІЇ/ПІДКАТЕГОРІЇ ТОВАРІВ / СТОРІНКИ ПОСЛУГ

Рухаємося за планом:

  • Наскільки великий текст за обсягом (скільки тисяч символів без пробілів), що в ньому описано, наскільки контент відповідає сучасним тенденціям напрямку аналізу.
  • Чи є на сторінці заголовки Н1-Н6.
  • Наскільки добре структурований і читабельний текст, чи є марковані та нумеровані списки, чи виділені ключові моменти в окремі блоки.
  • Чи використовуються в тексті зображення, таблиці та відеоконтент.
  • Наскільки точним є входження ключових слів на сторінці, чи немає переспаму, які додаткові слова використовуються.

КРОК 3. АНАЛІЗУЄМО КІНЦЕВІ СТОРІНКИ ТОВАРІВ

  • Наскільки точно і детально розписані технічні характеристики товарів.
  • Чи доступна для перегляду ціна, наскільки вона конкурентна в ніші.
  • Чи є інформативні описи особливостей товару, скільки символів вони займають.
  • Чи є блоки «Схожі товари», «З цим товаром купують», блоки оплати і доставки.
  • Чи достатньо фотографій товару з різних ракурсів для ухвалення рішення про покупку, може, є відео про продукт.
  • Чи є можливість залишати коментарі на сторінці.
  • Чи не спамний контент на картках.

КРОК 4. АНАЛІЗУЄМО СТОРІНКИ БЛОГУ КОНКУРЕНТА ЗА ТАКИМИ ПАРАМЕТРАМИ

  • Як часто і в якому обсязі публікується новий контент, наскільки він якісний.
  • Який обсяг тексту кожної статті, чи є в ній графічний і відеоконтент.
  • Скільки символів без пробілів має текст.
  • Які теми розкриваються в блозі.
  • Чи приносить цей блог трафік конкуренту та який.

КРОК 5. НАПОВНЕННЯ КОМЕРЦІЙНИХ СТОРІНОК НА САЙТІ (ЯК КУПИТИ, ОПЛАТА, ДОСТАВКА, ГАРАНТІЯ ТОЩО)

  • Наскільки точно і повно розписана кожна сторінка.
  • Який спосіб подачі інформації.

Хороший приклад:

приклад гарного наповнення сторінки доставки

Кожний спосіб доставки проілюстрований, описаний. Важливі пункти виділені:

поганий приклад сторінки доставки

Невдалий приклад:

Просто текст, невиразний і малозрозумілий

Після аналізу за всіма цими п'ятьма напрямками зробіть висновок, чим можна доповнити тексти на вашому сайті.

Хочете пораду щодо контенту для сайту? Запишіться на консультацію!

Автор
Ольга Даньковська

В SEO більше 5 років. У СПРАВА відповідає за складні проекти

Команда

сопровід - Ленара Козакова
дизайнер - Віталій Кухар

Замовити сайт зараз!
Ваш майбутній сайт дуже хороший, щоб належати комусь іншому :)
ЯК З НАМИ ЗВ'ЯЗАТИСЯ?
Раді відповісти на ваш дзвінок з 10-00 до 18-00 у робочі дні
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту