Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
П’ять кроків для аналізу контенту сайту конкурентів
Для найкращого розуміння дій конкурентів аналіз варто розбити на кілька кроків.
КРОК 1. ВИЗНАЧАЄМО ГОЛОВНІ ТИПИ СТОРІНОК НА САЙТІ
Це можуть бути:
- головна сторінка;
- категорії/підкатегорії товарів / сторінки послуг;
- кінцеві сторінки товарів;
- інформаційні сторінки з блогу;
- комерційні сторінки (як купити, оплата, доставка, гарантія тощо);
- та ін.
Запишіть головні типи сторінок у таблицю і заповніть її.
Скопіюйте собі шаблон сторінки з аналізом
КРОК 2. АНАЛІЗУЄМО ГОЛОВНУ СТОРІНКУ, КАТЕГОРІЇ/ПІДКАТЕГОРІЇ ТОВАРІВ / СТОРІНКИ ПОСЛУГ
Рухаємося за планом:
- Наскільки великий текст за обсягом (скільки тисяч символів без пробілів), що в ньому описано, наскільки контент відповідає сучасним тенденціям напрямку аналізу.
- Чи є на сторінці заголовки Н1-Н6.
- Наскільки добре структурований і читабельний текст, чи є марковані та нумеровані списки, чи виділені ключові моменти в окремі блоки.
- Чи використовуються в тексті зображення, таблиці та відеоконтент.
- Наскільки точним є входження ключових слів на сторінці, чи немає переспаму, які додаткові слова використовуються.
КРОК 3. АНАЛІЗУЄМО КІНЦЕВІ СТОРІНКИ ТОВАРІВ
- Наскільки точно і детально розписані технічні характеристики товарів.
- Чи доступна для перегляду ціна, наскільки вона конкурентна в ніші.
- Чи є інформативні описи особливостей товару, скільки символів вони займають.
- Чи є блоки «Схожі товари», «З цим товаром купують», блоки оплати і доставки.
- Чи достатньо фотографій товару з різних ракурсів для ухвалення рішення про покупку, може, є відео про продукт.
- Чи є можливість залишати коментарі на сторінці.
- Чи не спамний контент на картках.
КРОК 4. АНАЛІЗУЄМО СТОРІНКИ БЛОГУ КОНКУРЕНТА ЗА ТАКИМИ ПАРАМЕТРАМИ
- Як часто і в якому обсязі публікується новий контент, наскільки він якісний.
- Який обсяг тексту кожної статті, чи є в ній графічний і відеоконтент.
- Скільки символів без пробілів має текст.
- Які теми розкриваються в блозі.
- Чи приносить цей блог трафік конкуренту та який.
КРОК 5. НАПОВНЕННЯ КОМЕРЦІЙНИХ СТОРІНОК НА САЙТІ (ЯК КУПИТИ, ОПЛАТА, ДОСТАВКА, ГАРАНТІЯ ТОЩО)
- Наскільки точно і повно розписана кожна сторінка.
- Який спосіб подачі інформації.
Хороший приклад:
Кожний спосіб доставки проілюстрований, описаний. Важливі пункти виділені:
Невдалий приклад:
Просто текст, невиразний і малозрозумілий
Після аналізу за всіма цими п'ятьма напрямками зробіть висновок, чим можна доповнити тексти на вашому сайті.
Хочете пораду щодо контенту для сайту? Запишіться на консультацію!
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)