Для найкращого розуміння дій конкурентів аналіз варто розбити на кілька кроків.
КРОК 1. ВИЗНАЧАЄМО ГОЛОВНІ ТИПИ СТОРІНОК НА САЙТІ
Це можуть бути:
- головна сторінка;
- категорії/підкатегорії товарів / сторінки послуг;
- кінцеві сторінки товарів;
- інформаційні сторінки з блогу;
- комерційні сторінки (як купити, оплата, доставка, гарантія тощо);
- та ін.
Запишіть головні типи сторінок у таблицю і заповніть її.
Скопіюйте собі шаблон сторінки з аналізом
КРОК 2. АНАЛІЗУЄМО ГОЛОВНУ СТОРІНКУ, КАТЕГОРІЇ/ПІДКАТЕГОРІЇ ТОВАРІВ / СТОРІНКИ ПОСЛУГ
Рухаємося за планом:
- Наскільки великий текст за обсягом (скільки тисяч символів без пробілів), що в ньому описано, наскільки контент відповідає сучасним тенденціям напрямку аналізу.
- Чи є на сторінці заголовки Н1-Н6.
- Наскільки добре структурований і читабельний текст, чи є марковані та нумеровані списки, чи виділені ключові моменти в окремі блоки.
- Чи використовуються в тексті зображення, таблиці та відеоконтент.
- Наскільки точним є входження ключових слів на сторінці, чи немає переспаму, які додаткові слова використовуються.
КРОК 3. АНАЛІЗУЄМО КІНЦЕВІ СТОРІНКИ ТОВАРІВ
- Наскільки точно і детально розписані технічні характеристики товарів.
- Чи доступна для перегляду ціна, наскільки вона конкурентна в ніші.
- Чи є інформативні описи особливостей товару, скільки символів вони займають.
- Чи є блоки «Схожі товари», «З цим товаром купують», блоки оплати і доставки.
- Чи достатньо фотографій товару з різних ракурсів для ухвалення рішення про покупку, може, є відео про продукт.
- Чи є можливість залишати коментарі на сторінці.
- Чи не спамний контент на картках.
КРОК 4. АНАЛІЗУЄМО СТОРІНКИ БЛОГУ КОНКУРЕНТА ЗА ТАКИМИ ПАРАМЕТРАМИ
- Як часто і в якому обсязі публікується новий контент, наскільки він якісний.
- Який обсяг тексту кожної статті, чи є в ній графічний і відеоконтент.
- Скільки символів без пробілів має текст.
- Які теми розкриваються в блозі.
- Чи приносить цей блог трафік конкуренту та який.
КРОК 5. НАПОВНЕННЯ КОМЕРЦІЙНИХ СТОРІНОК НА САЙТІ (ЯК КУПИТИ, ОПЛАТА, ДОСТАВКА, ГАРАНТІЯ ТОЩО)
- Наскільки точно і повно розписана кожна сторінка.
- Який спосіб подачі інформації.
Хороший приклад:
Кожний спосіб доставки проілюстрований, описаний. Важливі пункти виділені:
Невдалий приклад:
Просто текст, невиразний і малозрозумілий
Після аналізу за всіма цими п'ятьма напрямками зробіть висновок, чим можна доповнити тексти на вашому сайті.
Хочете пораду щодо контенту для сайту? Запишіться на консультацію!