+38(067)653-72-39
Google Ads Process

Кейс-процес: як ми робимо контекстну рекламу для своїх замовників

Лєнара Козакова
Project-менеджерка Sprava Agency
07.10.2020
Google Ads
17 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Ви знаєте, як працює реклама? Як вибрати надійне і ефективне агентство? Які питання потрібно поставити при такому виборі? Як проходить процес створення РК і що треба враховувати?

Зібрали усі питання наших замовників і написали цей лонгрид для тих, хто:

  • не до кінця розуміє, за що платить замовник при запуску РК;
  • сподівається все делегувати і сам нічого не робити;
  • потребує термінових продажів за допомогою контексту;
  • хоче бути впевнений, що його аккаунт і налаштування залишаться з ним після завершення робіт.

Пам'ятка замовникові контекстної реклами

Вивчіть питання, які маєте поставити агентству ДО початку співпраці:

  • Який розмір комісії агентства за ведення рекламної кампанії?
  • При якому мінімальному бюджеті співпраця відбудеться?
  • Поєднання яких інструментів дасть найбільший ефект для вашого завдання?
  • Як можна здешевити вартість конверсії?
  • Чи працювали вже в агентстві з клієнтами з вашої галузі?
  • Як перед вами звітуватимуть (формат і періодичність)?
  • Які показники ефективності використовує агентство?
  • Яку систему управління аккаунтами використовує агентство?
  • Які важливі для бізнесу речі фіксуються у договорі?

Ще важливо при виборі агентства враховувати таке:

  • Скільки років фахівці агентства займаються налаштуванням контекстною рекламою?
  • З якими бюджетами агентство працює? 
  • Чи надає агентство повний доступ до рекламного кабінету, аналитики? 
  • Чи готове агентство працювати на акаунті замовника, якщо це буде необхідно? 
  • Що буде з акаунтом і кампаніями після завершення роботи з агентством?
  • Хто (агентство або замовник) відповідає за установку Google Analytics на сайт, налаштування цілей на сайті? Чи входить це до бюджету робіт? 
  • Чи проводить агентство аудит usability посадкових сторінок сайту? 
  • Якщо будуть виявлені помилки – хто їх виправляє, у рамках якого бюджету?
  • Як забезпечується прозорість роботи? 
  • Чи є для проекту окремий менеджер?
  •  Портфоліо (особливо по сегменту/галузі, яку ви представляєте). Відгуки клієнтів («сарафанне радіо», інтернет)

Задайте ці питання нашого менеджера і замовте РК!

Ми хочемо міцних партнерських стосунків із замовниками наших послуг, тому намагаємося працювати максимально прозоро, щоб на кожному етапі роботи замовник розумів, ЩО зараз відбувається, СКІЛЬКИ це коштує і чи РЕНТАБЕЛЬНА рекламна кампанія.

Нам важливо, щоб замовник послуг контекстної реклами розумів, як все працює, які процеси входять в послугу і чого чекати в результаті.

Зараз ми дамо відповідь на питання, які найчастіше задають нам замовники перед початком запуску рекламної кампанії.

Питання 1. Які види контекстної реклами є і що саме обрати для свого завдання?

Про це фахівці відділу контекстної реклами готують цілу статтю. Ми опублікуємо її наступного тижня) Якщо ви підписані на нашу розсилку, то точно не пропустите.

Головне: ми допоможемо в усьому важливому розібратися на старті роботи. Тому спілкуватися будемо багато і продуктивно.

Питання 2. З чого складається ціна на контекстну рекламу?

Замовнику завжди цікаво, за що саме він платить. Так от, у разі контексту ви, як замовник, будете платити:

Пошуковій системі Спеціалісту за налаштування рекламної кампанії

Ви поповнюєте свій аккаунт, з якого списуються гроші за кожен перехід на ваш сайт.

Всі рухи грошових коштів відображаються в кабінеті і ви можете відстежити кожну транзакцію.

Вартість кліка залежить від багатьох параметрів: скільки компаній зараз хочуть показувати рекламу по даному запиту (брати участь в аукціоні)?

Наскільки часто користувачі пошукових систем переходять по вашій рекламі (чим вище цей показник (CTR) тим нижче вартість кліка

Наскільки ваша сторінка відповідає вимогам пошукової системи до якості посадкової сторінки

Вартість послуг залежить від масштабу вашої рекламної кампанії.

Ви платите тільки за роботу, отримуєте повний перелік всіх робіт і інформацію про всі зміни в ваших кампаніях, в вартість робіт по контекстній рекламі в Sprava Agency входить:

  • аудит конкурентів
  • внесення необхідних невеликих змін на посадочні сторінки
  • вибір стратегії і інструментів роботи в контекстній рекламі
  • настройка статистики і цілей (Analytics, Метрика)
  • коригування кампаній в залежності від отриманого результату
  • звітність

Менеджер допоможе вибрати вам оптимальний пакет послуг, під запит вашого бізнесу.

Одне із завдань фахівця з Google Ads більше продажів при одночасному зменшенні вартості однієї угоди. Тобто зменшення ціни за клік, показ, перехід.

Наші фахівці Google Ads сертифіковані компанією GOOGLE.

Питання 3. А як же, у такому разі, зрозуміти скільки ж грошей піде на рекламну кампанію?

Зразу точну відповідь дати неможливо. Зазвичай ми називаємо замовнику суму, з якою рекомендуємо стартувати рекламну кампанію. Тільки через 2 тижні активної роботи реклами можна зробити точніший прорахунок бюджету.

А що ми можемо сказати точно? Як саме з вами працюватимемо і чого вам чекати від нашої співпраці.

Питання 4. Навіщо перевіряти посадочні сторінки на сайті замовника?

Перед початком рекламної кампанії фахівці Sprava Agency проводять аудит сторінки, куди приводитиме людей рекламне оголошення. Часто робота над рекламною кампанією розпочинається із створення або доопрацювання посадочної.

Ми йдемо на сайт замовника з метою купити те, що продаватимемо через контекст. Якщо:

  • ми в перші 3 секунди перебування на сайті розуміємо, що тут пропонують;
  • бачимо ціни на товари або послуги;
  • можемо подзвонити і відправити заявку з будь-якої сторінки сайту;
  • бачимо, чим ви кращі за конкурентів - тоді можна починати складати стратегію рекламної кампанії з нашою командою.

Якщо посадочна сторінка не готова, то ми даємо рекомендації — як підготувати її до старту рекламної кампанії і самі проводимо зміни на сайті!

Питання 5. Що якщо мій сайт не готовий для контекстної реклами?

Якщо аудит аудит usability посадочної сторінки або сайту показав, що підключення РК буде неефективним без виправлень, ви отримуєте рекомендації від нас. Ми детально пояснюємо, як поліпшити посадочну сторінку, щоб користувачеві було простіше вчинити конверсійну дію.

Ви можете зробити це своїми силами, або замовте таку послугу у нас. Надамо: дизайнера, програмістів, копирайтеров і, звичайно, очолить команду project - manager, який буде у відповідати за ваш проект. А значить готовий ставити і контролювати виконання завдань, щоб проект був виконаний в строк, якісно і у рамках бюджету.

Пример посадочной страницы, готовой для запуска контекстной рекламы

Приклад посадочної сторінки сайту, готової до запуску контекстної реклами.

Основний перелік пунктів usability, який варто передбачити / перевірити на вашому сайті:

  • Сайт має бути швидким. Обов'язково перевірте швидкість завантаження перед запуском
  • Сайт повинен коректно відображатися на різних пристроях і браузерах.
  • Має бути швидкий і видимий доступ до кнопок СТА (call to action – заклик до дії) – можливість купити товар / замовити послугу / зробити виклик на телефон – на кожній сторінці сайту.
  • Однозначність і зрозумілість. Потрапивши на будь-яку сторінку сайту, користувач за 3 секунди розуміє, що це за сайт, якої тематики: завдяки слогану і зображенням в шапці, заголовку сторінки і т. п.
  • Текстовий формат контактів. Усі контакти на сайті, у тому числі в шапці, представлені текстом, а не картинками, щоб відвідувач міг їх скопіювати. Телефони клікабельні.
  • На сайті присутня інтерактивна карта Google або Яндекса з відміченим місцем розташування компанії.
  • Помітність ціни. Ціна добре помітна, написана великим шрифтом або виділена.

Хочете чек-лист перевірки посадочної сторінки перед запуском рекламної кампанії? Звичайно хочете!

Якщо усі ці пункти перевірені і немає помилок на сайті і посадочних, приступаємо до роботи.

Робота над запуском рекламної кампанії замовника Sprava Agency

Знайомство. Розбираємося із завданням, вивчається бриф і складаємо стратегію

Коли люди знайомляться і хочуть співпрацювати і навіть дружити, вони розмовляють і ставлять один одному масу питань. Ми не виключення. З кожним новим замовником ми довго спілкуємося. Щоб нічого важливого не пропустити, ми записали усі питання в спеціальний документ – бриф.

Питань багато, тому ми допомагаємо із заповненням брифа. Можемо зідзвонюватися і говорити про ваш бізнес і завдання, допоки не настане повне розуміння. Завжди краще ДО СТАРТУ робіт з'ясовувати усі нюанси. Цей етап займає 1-2 дні, і ви спілкуєтеся зі своїм менеджером.

Вивчивши ваш бриф, нішу, сайт, особливості бізнесу, потреби, фахівці Sprava Agency спочатку роблять висновок: а чи можемо ми вам допомогти? Чи вирішить ваші завдання рекламна кампанія? Якщо відповідь «так», тоді розробляємо індивідуальний план просування (стратегію):

  • Пропонуємо оптимальне поєднання послуг під завдання, тобто підказуємо, який пакет послуг відповідає цілям вашого бізнесу, з урахуванням бюджету.
  • Даємо оцінку вашого ресурсу після аудиту і рекомендації, як зробити ваш сайт зручнішим для користувача.
  • Розробляємо індивідуальний медіаплан робіт.
  • Обговорюємо ключові метрики для проекту, обов'язки сторін і гарантії.
  • Готуємо договір.

Обов'язково домовляємося про зручні способи зв'язку: месенджери, скайп, телефон, пошта.

А якщо «ні»?

Тоді мі обов'язково пояснюємо чому, даємо поради: що може вам допомогти, що треба зробити і до яких фахівців краще звернутися.

Рекламна кампанія не може бути успішною, якщо веде на непідготовлений сайт або посадкову сторінку, якщо у бізнес-процесах клієнта щось просіло, і вже готових лідів немає кому зустріти і довести до купівлі.

Після укладення договору і оплати починаємо працювати над вашою рекламною кампанією.

2. Підготовка до рекламної кампанії

З цього місця читайте особливо уважно. Бо саме тут і знайдете відповіді на питання: «Чи можу я запустити успішну РК самостійно?» та «За що я маю платити агентству?»
Процес підготовки рекламної кампанії виглядає так:

  • Проводимо глибокий аналіз ніші, вашої цільової аудиторії і конкурентів.
  • Знижуємо витрати: відсів нецільової аудиторії.
  • Враховуємо сезонність бізнесу.
  • Робимо технічний аудит

3. Запуск і ведення рекламної кампанії

Відповідальний PPC-фахівець перевіряє всі налаштування перед запуском, погоджує з project-менеджером всі нюанси, і реклама відправляється на модерацію:

  • Розробляємо структуру рекламного аккаунту.
  • Вказуємо GEO-таргетинг.
  • Додаємо розширення, вказуємо ставки.
  • Налаштовуємо розклад показів.
  • Опрацьовуємо ключові слова і мінус-слова (сміттєві, непотрібні запити).
  • Налаштовуємо систему аналітики. Встановлюємо KPI.
  • Готуємо фід для динамічного ремаркетингу.

Якщо замовник захоче, ще й онлайн-чат на сайті для додаткового зв'язку з клієнтом і підвищення конверсії можемо налаштувати.

Медіапланування за проектом: команда і процес

У чому перевага роботи з нашою командою? До речі, познайомтеся з учасниками.

  • Ваш project-manager – людина, яка є сполучною ланкою між вами і компанією, знає все про ваш бізнес і знає, як вирішити всі ваші завдання. Крім того, вміє донести ці завдання до своєї команди і проконтролювати виконання.
  • PPC-фахівець, який буде вести ваш проект, створює, налаштовує і аналізує контекстну кампанію в системах Яндекс.Директ і Google.AdWords.
  • Керівник відділу контексту.
  • Керівник відділу аккаунтинга.
  • Team Lead.

Команда по налаштуванню і веденню контекстної реклами від СПРАВА

Медіапланування виконують не 1-2 фахівця за накатаною схемою, використовуючи традиційні способи і методи і вже готові кроки. Кожен новий проект досконально і ретельно вивчають 5 висококласних фахівців. Аналіз проекту проводять фахівці з досвідом роботи від 1 до 20 років в нашій команді, що дозволяє поглянути на будь-який проект як свіжим креативним, так і досвідченим поглядом.

Основні етапи планування за проектом.

  1. Спочатку project-manager розповідає команді про ваш сайт і бізнес, про цілі, які ви ставите перед контекстною рекламою. Так всі учасники процесу знайомляться з проектом і розуміють, які переваги, які завдання проекту, хто конкуренти, хто покупці.
  2. Далі йде брейншторм. Визначаємо основні напрямки запитів – по ним PPC-фахівець складає семантичне ядро (перелік запитів, за якими користувачі будуть бачити ваші рекламні оголошення в Яндексі і Google).
  3. Складаємо унікальні якісні оголошення для реклами – вказуємо ваші переваги, УТП, заклик до дії. Використовуємо обов'язкові і необов'язкові елементи (розширення), такі як уточнення, швидкі посилання, візитки і т. д. – все для того, щоб зробити рекламу більш привабливою і помітною.
  4. Визначення основних налаштувань контекстної кампанії - регіон і час показу, аудиторія, список минуc- слів, обмеження денного бюджету.
  5. При веденні РК тестуємо найефективніші рекламні оголошення для кожного сегменту цільової аудиторії, аналізуємо за допомогою Google Analytics і Яндекс.Метрики, настроюємо потрібні цілі для відстежування конверсії.

У кожного проекта є свій менеджер. Це людина, яка знає про проект все і може відповісти на будь-яке питання клієнта, звичайно, в робочий час.

Будь-яка рекламна кампанія, навіть класно налаштована, вимагає постійного супроводу і коригування:

  • коригування ставок, адже в першу чергу контекст – це аукціон ставок, і тут багато що залежить від стратегій конкурентів;
  • додавання нових мінус-слів;
  • розширення пошукових запитів;
  • коригування стратегії – шукаємо додаткові можливості просування товару або послуги;
  • зміна заголовків, текстових оголошень – все для підвищення ефективності і поліпшення вашої кампанії.

Схематично весь процес можна представити так:

  • аудит конкурентів
  • внесення необхідних невеликих змін на посадкові сторінки
  • вибір стратегії і інструментів роботи в контекстній рекламі
  • настройка статистики і цілей (Analytics, Метрика)
  • коригування кампаній в залежності від отриманого результату
  • звітність

Этапы планирования, настройки и ведения рекламной компании специалистами СПРАВА

4. Аналітика, коригування, звітність

Після підтвердження модерації та старту контекстної кампанії PPC-фахівець в своїй роботі спирається на аналітику – оцінює основні показники кількості відвідувань, визначає неефективні пошукові запити і оголошення, виявляє помилки налаштувань контекстної кампанії, які можуть негативно позначатися на результаті. Це його основний фронт роботи.

Менеджер проекту, крім аналогічного використання аналітики, в тому числі спирається на зворотний зв'язок від свого замовника. Тобто project-менеджер бачить ситуацію з двох сторін. Одна – сторона цифр і відсотків – CTR, покази, кліки, СРС. Інша сторона – це ситуація, якою її бачить замовник зсередини свого бізнесу: скільки дзвінків і звернень, який середній чек замовлень і т. д. Саме такий підхід до збору аналітики і дозволяє максимально ефективно вести кампанії замовників.

Звітність

В нашій компанії існує дуже корисне правило: до 10 числа кожного місяця ми готуємо і відправляємо звіти своїм замовникам. У наших звітах розбереться навіть недосвідчений в digital замовник, тому що ми не просто робимо вивантаження з автоматизованих додатків, а ще й індивідуально під цілі замовника налаштовуємо кожен зріз, роблячи детальний опис до кожного скриншоту – все дуже прозоро, наочно і доступно.

Що ми знаємо про звіти та замовників:

  • Важливо, щоб звіт був зрозумілий замовнику, яка цифра що позначає і на що впливає.
  • В звіті обов'язково виділяємо особливим блоком конверсії, в залежності від того, що хоче відстежувати замовник.
  • Ми не відправляємо скріни графіків і діаграм з метрик без опису і роз'яснення – наші звіти обов’язково супроводжуються поясненнями і коментарями.
  • Рекомендації – ми відповідаємо за поліпшення показників якості рекламних кампаній з місяця в місяць, тому замовник в звітах бачить, крім оцінки поточної ситуації по проекту, ще й рекомендації щодо розвитку та покращення кампанії.

Якщо у вас налаштована контекстна реклама, але ефекту немає, ми проаналізуємо ваші рекламні кампанії і якість трафіку, використовуючи дані статистики.

Якщо у вас ще не налаштована контекстна реклама, але ви хочете запустити рекламну кампанію.

5 причин вибрати для запуску контекстної реклами Sprava Agency:

  1. Досвід більше 10 років – ми налаштовуємо контекстну рекламу, працюючи з абсолютно різними бізнесами: від юридичних компаній до реабілітаційних клінік.
  2. Індивідуальний project-менеджер – людина, яка, крім контролю за досягненням цілей рекламних кампаній, знає, як зробити ваш бізнес ще успішнішим за допомогою інтернет-маркетингу, допомагає визначитися зі стратегією і інструментами, які будуть працювати саме для вас при запуску контекстної реклами.
  3. Повна прозорість – звіти зрозумілою вам мовою, доступи в рекламні акаунти. Налаштування цілей в Google Analytics і Яндекс.Метрицi, щоб ви дійсно бачили ефективність контексту.
  4. Налаштовуємо кампанії не за шаблоном! До кожної кампанії – індивідуальний підхід, більшу частину підготовки до запуску кампанії займає аудит ніші замовника, знайомство з бізнесом і найголовнішими перевагами, щоб рекламні оголошення були написані мовою вашої ЦА. Ми постійно коригуємо кампанії в залежності від того результату, який нам вже вдалося досягти і завжди "на зв'язку" :)
  5. Підготовка посадкових сторінок сайту – для нас важливо зробити з потенційного клієнта, який клацне по вашій об'яві, справжнього покупця. Тому беремо на себе відповідальність щодо поліпшення юзабіліті вашої посадкової сторінки, щоб гостю сайту було простіше і легше прийняти рішення про покупку і виконати конверсійну дію.
Лєнара Козакова
Project-менеджерка Sprava Agency
07.10.2020
Google Ads
17 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все