+38(067)653-72-39
Strategy

Поради щодо переведення бізнесу в онлайн. Ваша Sprava Agency

Марія Павлюченко
Project-менеджерка Sprava Agency
13.04.2020
SEO
7 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Друзі! ... — тут має бути текст про коронавірус, смуток, карантин, заборони, втрати. Але все це ви вже бачили, читали та відчули на собі. Фахівці Sprava Agency вирішили підбадьорити вас по-іншому. А саме:

  • конкретними ідеями про те, як перевести бізнес в онлайн;
  • консультаціями/аудитами/навичками: як швидко зібрати та запустити сайт, як впровадити онлайн-платежі, як створювати нові онлайн-пропозиції та продукти з відстроченим попитом, як оптимізувати витрати на рекламу в кризу;
  • даємо добрі поради та збираємо корисну інформацію для наших замовників, активно відповідаємо на запитання на сторінці Sprava Agency у Facebook.

ПЕРЕД ТИМ, ЯК ПОЧАТИ:

Можна втілювати поради самостійно. Але ті підприємці, що звикли працювати офлайн, хочуть зробити все на старті швидко і правильно, і водночас не мають потрібних навичок, можуть скористатися нашою допомогою.

З чого розпочати перехід в онлайн вашого бізнесу?

Якщо у вас ще немає сайту, то перш за все потрібно зібрати такі дані для створення вебресурсу, з якого ви могли б стартувати в online:

  • стисла інформація про вашу компанію, в чому перевага купівлі товару чи послуги у вас;
  • що пропонуєте, вкажіть свою пропозицію на видному місці на сторінках сайту. Краще, щоб УТП була короткою і містила фактичну інформацію. Якщо продуктів чи послуг декілька, опишіть їх структуровано, зрозуміло та лаконічно;
  • ціна послуги/товару (якщо є пакети цін, то розпишіть, чим відрізняються, що входить);
  • кому корисні (кому підходить продукт/послуга, вигоди від використання);
  • як з вами зв'язатися;
  • умови оплати та доставлення;
  • соціальні докази (відгуки, сертифікати, нагороди, патенти);
  • хто ваші клієнти та партнери (список і логотипи);
  • статистика — ключові факти про ваш продукт/послугу та переваги;
  • портфоліо (якщо потрібно);
  • список питань, які часто задають ваші клієнти менеджерові з продажів (і відповіді на них).

Цих даних для швидкого запуску простого сайту/посадкової сторінки для конкретної акції/антикризового оголошення про зміни у вашій роботі буде достатньо.

Щоб продавати онлайн, потрібно буде налаштувати інтернет-еквайринг на сайті. І важливо подбати про безпеку інформації, що передається, — застосуйте SSL-сертифікат.

Що ще важливо?

  • Визначте, яку аудиторію вам потрібно залучити на сайт. Тут хочемо звернути вашу увагу, що потенційні клієнти під час роботи online і offline можуть мати значні відмінності.
  • Що важливо для ваших клієнтів саме під час купівлі онлайн? Складіть перелік таких пунктів, визначте, яким з них ви відповідаєте, і зробіть при цьому акцент на посадкових сторінках вашого сайту.
  • Подумайте, що саме зараз «болить» у ваших клієнтів, визначте, як ви можете розв’язати ці завдання або полегшити їхнє вирішення за допомогою ваших товарів/послуг/пропонованих акцій, покажіть це на сайті.
  • Простежте за каналами зв'язку: вкажіть усі можливі варіанти, як ви готові комунікувати з клієнтами. При цьому важливо пам'ятати, що від вас чекають максимально оперативної та професійної відповіді.
  • Зверніть увагу на якість фото і відео на вашому сайті: саме візуальний контент впливатиме на те, як оцінюватимуть потенційні клієнти ваш бізнес.
  • Сайт має викликати довіру: розмістіть на сторінці про компанію фото вашого магазину, команди, дайте карту, схему проїзду (так, ми пам'ятаємо про карантин, але розуміння, що у вас є також офлайновий офіс, підвищить рівень довіри до вашого сайту).
  • Дійте швидко.

Для тих, кому важливо «швидко», ми розробили спеціальну пропозицію, що передбачає запуск повноцінного сайту за 3 дні. Ось приклад такого вебресурсу.

Окремо потрібно скласти план, як ви комунікуватимете з вашими постійними покупцями: з тими, хто був з вами до карантину, і тими, хто звернеться до вас, щойно ви знову зможете працювати offline. Тут, на наш погляд, правильніше використовувати ті канали, де ви зможете комунікувати максимально ефективно з точки зору поточних бізнес-процесів. Це можуть бути розсилки, соцмережі або месенджери. Подумайте, як ви зможете «дотягнутися» до аудиторії без значних фінансових вливань.

Не сайтом єдиним:

Наявність сайту сама по собі не означає фазового переходу до online-продажів. Тепер нам потрібно зробити, щоб ті, хто готовий купувати ваші послуги, прийшли на той самий сайт:

  1. Всі, хто зараз приходить до нашого реального магазину чи офісу, мають дізнатися про наш майданчик в інтернеті: повісьте на двері оголошення про те, як ви обслуговуєте клієнтів дистанційно. Добре було б там же вказати домен сайту або ваших сторінок у соцмережах.
  2. Будьте на зв'язку. Виберіть зручні для вас (і ваших клієнтів) канали та сповістіть їх про ваш поточний стан справ. Розкажіть, які заходи ви здійснюєте для продовження роботи, як можна купити ті чи інші ваші послуги/товари. Навіть те, як ви та ваша команда будуєте роботу зараз, може бути цікаво вашим клієнтам: щось неформальне може зблизити вас більше, ніж найвигідніша акція.
  3. Розширюйте свою аудиторію. Припустимо, що комунікацію з постійними клієнтами ми налагодили, тепер час подумати, як ми можемо привести нових. Тут нам знадобиться ваше знання своїх покупців, переваг, завдань, які вирішують ваші клієнти за допомогою конкретного товару чи послуги. На основі цих даних можна використовувати такі інструменти:
  • контекстну рекламу;
  • SEO;
  • таргетовану рекламу.

Кожен з цих інструментів має свої плюси та мінуси. Звісно, оптимально, якщо ви можете використовувати всі три інструменти, але якщо ваш поточний рекламний бюджет обмежений, правильніше вибрати ту комбінацію, що буде найефективнішою для вас.

Чим ми можемо бути корисними:

  • наша експертиза допоможе налаштувати на ваш сайт трафік з органічного пошуку;
  • ми можемо зібрати ваших потенційних клієнтів на сайт за допомогою контекстної реклами.

 

Немає добра без лиха

Якби не карантин, то, можливо, ви б так і сумнівалися ще пару років у доцільності створення сайту, не придумали б нових продуктів, не запакували б по-новому старі, не оптимізували б витрати, не побачили б, як поводяться ваші партнери та співробітники у кризу. Онлайн буде приносити вам прибуток впродовж довгих років. І оскільки зараз усі це зрозуміли, то конкуренція буде зростати. І під час кризи, і після неї. Не відкладайте на завтра те, що потрібно було робити вчора, звертайтеся за допомогою та підтримкою.

Можна втілювати поради самостійно. Але ті підприємці, що звикли працювати офлайн, хочуть зробити все на старті швидко і правильно, і водночас не мають потрібних навичок, можуть скористатися нашою допомогою.

Марія Павлюченко
Project-менеджерка Sprava Agency
13.04.2020
SEO
7 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все